quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik groet jullie vanaf de VBL SC zomerborrel!
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
Laat maar liggen, dat lost zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
Haags zijn bijbaantjes zijn geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Hij is ook actief in het illegale circuit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Pas maar op, zo krijgt Haags een slechte naam.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is ook actief in het illegale circuit.
Chantal is er ook nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok Susila dus. Ik wist niet beter dan dat Johan alleen Jordi had...
Ik ken eigenlijk alleen die blonde snol van Ruud, en dat bleek dus een dochter van zijn broer te zijn.quote:
Ik heb nu bijna alle 6 seizoenen. 6 wordt zo online gezet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The Interwebz wel.
Beetje betalen voor dvd's
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Het seizoen heeft niks met het weer te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.
wel grappig, ik geloof dat hij hem zelf 1 keer uitgereikt heeftquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok Susila dus. Ik wist niet beter dan dat Johan alleen Jordi had...
Nice. Waar kan ik ze downlaoden? Hueueue.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna alle 6 seizoenen. 6 wordt zo online gezet.
Ja deze opmerking maakte je op de borel ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het seizoen heeft niks met het weer te maken.
Op zich wel logisch, lijkt me pijnlijk ongemakkelijk om een prijs uit te reiken die naar jezelf is vernoemd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel grappig, ik geloof dat hij hem zelf 1 keer uitgereikt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |