Heb je een eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuk drukker en je bent langer van huis. Maar gaat prima so far.
ja die verhalen van bazen die om 10 uur beginnen en om 3 uur naar huis gaan, alleen in films en overheidsinstantiesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuk drukker en je bent langer van huis. Maar gaat prima so far.
Ja dat dus. Ook geen 5 dagen meer maar soms gewoon 6. Gewoon omdat het moet. Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die verhalen van bazen die om 10 uur beginnen en om 3 uur naar huis gaan, alleen in films en overheidsinstanties
mijn pa probeert dit nu wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die verhalen van bazen die om 10 uur beginnen en om 3 uur naar huis gaan, alleen in films en overheidsinstanties
62quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe oud is hij? Ik denk dat de pa van Haags dat ook aan het doen is
Bron?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:37 schreef napoleonfour het volgende:
Ah Aleppo is bevrijd van de rebellen.
oh het gaat alleen over Bani Zeid (wijk in aleppo) blijkbaar.quote:
twitter:BBassem7 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 00:30:53East Aleppo (rebels and AlQaeda held areas) have been completely surrounded by Syrian Army and allies after 4 years of rebels' invasion reageer retweet
Dat twitteraccount is sowieso een blinde volgtip als het over Syrie gaat.twitter:BBassem7 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 16:05:12People of #Aleppo are literally going nuts for out victory over the enemy in Bani Zeid, why watch the next tweet https://t.co/VLkHFmPpft reageer retweet
The Interwebz wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
DVD / Blu-ray box sporanos -+80 euro
Het blijft gewoon veel geld.. Netflix heeft het niet, HBO GO heeft ook niet..
sopranos godquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
DVD / Blu-ray box sporanos -+80 euro
Het blijft gewoon veel geld.. Netflix heeft het niet, HBO GO heeft ook niet..
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Ik groet jullie vanaf de VBL SC zomerborrel!
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
Laat maar liggen, dat lost zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn heeft net een overdosis genomen op aanraden van Knut. Dus die komt nu wel van pas.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Mede dankzij o.a. Haags, Stijn, GGMM, Saind, Don, Nap, Roland, Tarado, Davy, jojoortje en vele anderen
Haags zijn bijbaantjes zijn geheimquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Hij is ook actief in het illegale circuit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal je daar een salaris uit iedere maand?
Pas maar op, zo krijgt Haags een slechte naam.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is ook actief in het illegale circuit.
Chantal is er ook nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok Susila dus. Ik wist niet beter dan dat Johan alleen Jordi had...
Ik ken eigenlijk alleen die blonde snol van Ruud, en dat bleek dus een dochter van zijn broer te zijn.quote:
Ik heb nu bijna alle 6 seizoenen. 6 wordt zo online gezet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The Interwebz wel.
Beetje betalen voor dvd's
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Het seizoen heeft niks met het weer te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zomer kan je wel weghalen, de tering wat een suboptimaal weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |