Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Haha boys. Even kalm nu.
Het topic escaleert volledig de pan uit nu. Even dimmen
Zeg, wanneer zouden wij nou gaan eten in Den Haag?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door de alcohol van de borrel. Ik snap dat het voor jou nu even te snel gaat, maar de sfeer is nog altijd erg goed. Het is alleen wachten op de special act.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus, 'analist' Arnold Bruggink doet alsof het kiezen tussen Kramer en Jörgensen een lastig vraagstuk is. Dan betalen wij maandelijks voor zo'n prutsanalist.
Mag. ik. dood.
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg, wanneer zouden wij nou gaan eten in Den Haag?
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus, 'analist' Arnold Bruggink doet alsof het kiezen tussen Kramer en Jörgensen een lastig vraagstuk is. Dan betalen wij maandelijks voor zo'n prutsanalist.
Mag. ik. dood.
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.quote:
Ja, ik ook dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.
Ik kan zeggen dat dit in de familie zit, maar dan trek ik het niveau omlaag en stopt don met posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als we een datum prikken. Ik ben vrij flexibel.
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-dief-neer~a800bac9/
Wat een eng mens, ik vind die blonde die erbij zit leuker.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nog wat luchtig nieuws op de helft van de dag.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-dief-neer~a800bac9/
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.
wat is de prijs?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
Ik verwacht op zijn minst dat Jörgensen zich veel meer laat zien in de cruciale wedstrijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |