SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Yeaaaaah!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:33 schreef Walging het volgende:
Na m'n drie pidgeys en een zubat nu eindelijk een Pikachu uit een 2km ei! Die had ik wel verdiend
Ik kan van de suicide watch afgehaald worden hoor.
Nepfanquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internetbundel is op voor deze maand, dus ik heb de komende dagen pokemon go-vrij
Pokemon GOfuckyourself!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:38 schreef Tofuburger het volgende:
Ik merkte net dat dit spel het slechtste en agressiefste in mij naar voren haalt
Ik was net op een plek waar ze een lure hadden gegooid en besloot om gelijk mijn Lucky egg te gebruiken. Ik had vanochtend al geteld dat ik precies 16 pokemon kon evolven en ging er even voor zitten om mijn plan te realiseren.
Net toen ik er een stuk of 6 had gedaan (en van lvl 10 naar 11 ging), deed mijn pokemon go app opeens raar. De touchscreen deed het niet en ik besloot om mijn tel opnieuw op te starten. Toen kwam ik er al helemaal niet meer in. Heb een stuk of 8x mijn tel opnieuw opgestart, maar helaas..
En ik had nog maar 10min gebruikt van de 30min.
Dit normaal zo rustige meisje, begon een beetje te flippen. Heb mijn frustraties even geuit aan een aantal mensen die ook bezig waren daar en die toonden begrip. Maar alsnog ben ik nog niet gekalmeerd en moet mijn woede ook even hier uiten
Inderdaad man, wat is deze.quote:
www.google.comquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:46 schreef colastroop het volgende:
Heeft iemand een link waar je de cp van je pokemon kan berekenen als je gaat evolueren? Alles behalve pogotoolkit aub want die doet het niet bij mij.
Goed verhaal, lekker lang.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:38 schreef Tofuburger het volgende:
Ik merkte net dat dit spel het slechtste en agressiefste in mij naar voren haalt
Ik was net op een plek waar ze een lure hadden gegooid en besloot om gelijk mijn Lucky egg te gebruiken. Ik had vanochtend al geteld dat ik precies 16 pokemon kon evolven en ging er even voor zitten om mijn plan te realiseren.
Net toen ik er een stuk of 6 had gedaan (en van lvl 10 naar 11 ging), deed mijn pokemon go app opeens raar. De touchscreen deed het niet en ik besloot om mijn tel opnieuw op te starten. Toen kwam ik er al helemaal niet meer in. Heb een stuk of 8x mijn tel opnieuw opgestart, maar helaas..
Dit normaal zo rustige meisje, begon een beetje te flippen. Heb mijn frustraties even geuit aan een aantal mensen die ook bezig waren daar en die toonden begrip. Maar alsnog ben ik nog niet gekalmeerd en moet mijn woede ook even hier uiten
Kabelhaspel, een lange UTP en gewoon de router op je borst binden. Ekte ekte.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Inderdaad man, wat is deze.
Doe hotspotten dan, wifi, doe dingen!
Ik was zelf een dratini aan het vangen toen de servers er mee stoptenquote:
Kun je niet door blijven internetten met een lagere snelheid?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internetbundel is op voor deze maand, dus ik heb de komende dagen pokemon go-vrij
Ik kreeg gisteren m'n eerste Pinsir uit een ei. Lelijk dingquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:47 schreef Noorseviking het volgende:
Nou...de vaste Pinsir spawnpoint gevonden in het dorp! (staat niet op pokevision) Helemaal blij natuurlijk! jammer genoeg maar 83 CP
Ik heb ook zo´n pinsirplek op de route naar de supermarkt, komen af en toe +1000cp varianten voor. Jammer van de matige attacks.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:47 schreef Noorseviking het volgende:
Nou...de vaste Pinsir spawnpoint gevonden in het dorp! (staat niet op pokevision) Helemaal blij natuurlijk! jammer genoeg maar 83 CP
Wow! Dan is ie ook niet meer bijzonderquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb ook zo´n pinsirplek op de route naar de supermarkt, komen af en toe +1000cp varianten voor. Jammer van de matige attacks.
Super vervelendquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik was zelf een dratini aan het vangen toen de servers er mee stoptenMaarja ik moet toch werken dus maar goed ook misschien.
Vrouwen zijn toch ook net orkanen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:48 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ja precies dat dus!
Wat een super irritant spel soms. Er ging net een orkaan door me heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook net orkanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja zo kan je het wel noemen inderdaad![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook net orkanen?JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten we dat ook weer zeker! Bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Thrilled het volgende:
Kzag trouwens een topic terug de vraag of je je candies kwijt raakt als je je laatste pokemon van een soort weg doet; neeHad alle goldeens weggetransfered, vang er net eentje en zag m'n oude aantal candies van 27 staan.
Ja, maar doet ie het dan nog?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Kun je niet door blijven internetten met een lagere snelheid?
Die grap is al heel oud hoor.quote:
Ik kon 'm nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die grap is al heel oud hoor.
??quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Pókemon Go laat me weer lekker hoofdrekenen! Om optimaal gebruik te maken van een Lucky egg wil ik natuurlijk zoveel mogelijk Pókemon evolueren. Dat houdt in dat ik 12 pidgey candies nodig heb voor 1 evolutie... 22 voor 2 evoluties en eigenlijk 32 voor 3 evoluties.(als je dus meteen je pidgeotto transferred.)
Je krijgt 1 candy bij een evolve.quote:
Elke evolve geeft 1 candy, en het transferren van het resultaat geeft er nog een.quote:
Weet je ook wat een vrouw in een bad met zoutzuur is?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je krijgt 1 candy bij een evolve.
Ooh ik wist niet dat je een snoepje kreeg bij evolvequote:Op donderdag 28 juli 2016 12:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Elke evolve geeft 1 candy, en het transferren van het resultaat geeft er nog een.
22 candy is genoeg om 1 Pidgey evolve te doen, dan krijg je een candy kado + nog een als je de Pidgeotto verkoopt. Heb je er weer genoeg om nog 1 te doen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook wat een vrouw in een bad met zoutzuur is?Nou zeg, niet zo gemeen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder vrouwen zouden jullie mannen niet bestaan![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook wat een vrouw in een bad met zoutzuur is?Zo kan ie wel weer toch? HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordat onze vrouwelijke Pokémon GO-spelers zich beledigd voelen.
Krijg je ook alleen bij transferrenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:10 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
[..]
Ooh ik wist niet dat je een snoepje kreeg bij evolve
Ik dacht alleen als je je pokemon verkoopt aan de prof.
ik heb nu 1 evolve-sessie gehad, maar eigenlijk wil je tijdens je lucky egg niet moeten transferren. Mijn volgende sessie ben ik aan het voorbereiden, en ik vang dan liever een extra pidgey (4 candies) dan dat ik tijdens mijn ei 4 pidgeotto's moet transferren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Pókemon Go laat me weer lekker hoofdrekenen! Om optimaal gebruik te maken van een Lucky egg wil ik natuurlijk zoveel mogelijk Pókemon evolueren. Dat houdt in dat ik 12 pidgey candies nodig heb voor 1 evolutie... 22 voor 2 evoluties en eigenlijk 32 voor 3 evoluties.(als je dus meteen je pidgeotto transferred.)
Doorsparen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh shit, ik heb net een Gyarados gevangen.![]()
Wat zou ik met mijn 114 Magikarp candy doen? Blijven sparen voor een nog een Gyarados of deze sterker maken? Hij is iets van 657cp
657cp is echt niks voor een cyaradis, Gewoon door sparenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou ik met mijn 114 Magikarp candy doen? Blijven sparen voor een nog een Gyarados of deze sterker maken? Hij is iets van 657cp
Doorsparen. 657 is best wel ruk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Doorsparen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik had 2 dagen geleden Pikachu gevangen, had nog 2 minuten. De telefoon van mi bitch ook bij me. Druk op Pikachu, app loopt vast. Restart na 3x. Zie Pikachu nog staan, druk erop *poef* weg!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:48 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ja precies dat dus!
Wat een super irritant spel soms. Er ging net een orkaan door me heen
Sowieso doorsparen, als je een beetje goeie Magikarp evolueert kan je makkelijk een 1500 cp Gyarados krijgen. Ik moet er nog ongeveer 20 vangen en dan heb ik ook m'n Gyaradosquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nu wel een dratini van 590 cpquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:53 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Super vervelend
Maar ja, ik moet ook werken, dus misschien was het wel een teken dat ik even moet doorlopen
What do a marriage and a tornado have in common?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
beetje wel. Ik heb al een 715 dragonair. Nu twijfel ik weer wat ik zal doenquote:
I feel you.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik had 2 dagen geleden Pikachu gevangen, had nog 2 minuten. De telefoon van mi bitch ook bij me. Druk op Pikachu, app loopt vast. Restart na 3x. Zie Pikachu nog staan, druk erop *poef* weg!
Heb staan vloeken als iemand met Tourette.....
Ooh yeey!quote:
Je bent lvl 11, het spel is al weken uit en toch ga je hysterisch doen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:38 schreef Tofuburger het volgende:
Nice, welke AP vlieg je op? Eens kijken of daar wat leuks te vinden isquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nice, met spoed naar Engeland voor mijn werk. Even pokemon vangen in Londen.
Ikkequote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier nog mensen die naar avifauna gaan vanavond?
London City vlieg ik dus hopelijk wat leuks.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nice, welke AP vlieg je op? Eens kijken of daar wat leuks te vinden is
Ik flip al steeds minder, want:quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je bent lvl 11, het spel is al weken uit en toch ga je hysterisch doen?Krokodillentranen want als het zo belangrijk voor je is dat je er om gaat flippen moet je een nerd zijn die al lvl 25+ is.
Ik was bang voor virussen en heb dus gewacht totdat het safe konquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je bent lvl 11, het spel is al weken uit en toch ga je hysterisch doen?Krokodillentranen want als het zo belangrijk voor je is dat je er om gaat flippen moet je een nerd zijn die al lvl 25+ is.
Jaja dat zeggen we allemaal!quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:01 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik was bang voor virussen en heb dus gewacht totdat het safe kon
Ik ben pas begonnen op 18 juli en ben nu al lvl 11, dat is best goed toch? (heb namelijk ook een leven ernaast enzo)
Stadswandel, Eindhoven?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren gevangen op 1 plek:
• Pidgeys
• Caterpies
• Weedles
• Rattatas
• Spearows
• Poliwag (had ik nog niet)
• Venonat
• Victreebel (OMG yes!)
• Mankey (had ik ook nog niet)
• Zubats en dus eindelijk genoeg voor een Golbat (is m'n 1 na sterkste nu)
• Nidoran
• Gastly
• Magikarp
• Eevees en dus eindelijk genoeg voor Vaporeon (m'n op 2 na sterkste)
All in all, met een Lucky egg, a good night
Goede plek, dat stadswandelpark. Want EN veel mensen daar dus veel spawns, EN 3 pokestops op een hoop waar mensen om en om lures opzetten. Cash cash cash.
Nice score, hoe laat was je er? Ik kreeg niet zoveel boeinds. Wel Exehuppeldepupeieren gevangen trouwens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren gevangen op 1 plek:
• Pidgeys
• Caterpies
• Weedles
• Rattatas
• Spearows
• Poliwag (had ik nog niet)
• Venonat
• Victreebel (OMG yes!)
• Mankey (had ik ook nog niet)
• Zubats en dus eindelijk genoeg voor een Golbat (is m'n 1 na sterkste nu)
• Nidoran
• Gastly
• Magikarp
• Eevees en dus eindelijk genoeg voor Vaporeon (m'n op 2 na sterkste)
All in all, met een Lucky egg, a good night
Goede plek, dat stadswandelpark. Want EN veel mensen daar dus veel spawns, EN 3 pokestops op een hoop waar mensen om en om lures opzetten. Cash cash cash.
quote:
Ik was er rond 21:30 zoiets. Uurtje, anderhalf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice score, hoe laat was je er? Ik kreeg niet zoveel boeinds. Wel Exehuppeldepupeieren gevangen trouwens.
Okequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de eendjesvijver. Daar staan 3 pokestops in een driehoekje die 's avonds altijd lures op zich hebben. Zit er zo'n 80 man met klapstoeltjes op het gras
Tja je magneton is dan ook super effective tegen een gyarados hequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Is een Gyrados wel sterk? Vandaag in een gym zat een 2000cp Gyrados die ik met een 1000cp Magnetron heb verslagen... het ging gelijk op maar toch gewonnen.
Gyarados is Water/Flying, elektrisch doet zelfs 4x damage. Dan gaat het hardquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja je magneton is dan ook super effective tegen een gyarados he
Val maar eens een ground type aan met je Magnetonquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Is een Gyrados wel sterk? Vandaag in een gym zat een 2000cp Gyrados die ik met een 1000cp Magnetron heb verslagen... het ging gelijk op maar toch gewonnen.
Electrisch is x 4 tegen Gyarados.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:10 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik hou daar echt nog onvoldoene rekening meequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gyarados is Water/Flying, elektrisch doet zelfs 4x damage. Dan gaat het hard
Ik ben daar ook al elke avond, alleen ga ik om 21.00 uur terug naar huis. Lekker langs de Dommel fietsen en Magikarps vangen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er rond 21:30 zoiets. Uurtje, anderhalf.
Ik vind t wel grappig daarquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben daar ook al elke avond, alleen ga ik om 21.00 uur terug naar huis. Lekker langs de Dommel fietsen en Magikarps vangen. :p
Ik heb daar ook 2 Pikachu's gevangen, dat hoor je wel als die verschijnt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig daarMensen nemen stoeltjes en drankjes mee. Allemaal kleine groepjes. En als er dan iets groots is "PANIIIEEEK!" Leuk op warme avonden.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice score, hoe laat was je er? Ik kreeg niet zoveel boeinds. Wel Exehuppeldepupeieren gevangen trouwens.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou daar echt nog onvoldoene rekening mee
Ik was daar dinsdag. Vond alleen maar pidgeys en rattata. Maar wel een gezellige boel daar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet.quote:
Ja die Jinx heb ik daar idd ook een x gevangen, dankzij een tip. Halve volksverhuizng van park naar dat tunneltjequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb daar ook 2 Pikachu's gevangen, dat hoor je wel als die verschijnt.
Naar het zuiden net voorbij het tunneltje zit een Jinx.
We all gotta start at some placequote:
Goede tipsquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Hier een pro-tip voor de fanatiekelingen bij gym's:
- Aansterken eigen gym: je kan beter alleen tegen de laagste vechten met een pokemon die net iets lager is (liefst super effective) in HP. Dit zal meer gym prestige opleveren dan dat je met een goede pokemon er 3 op rij verslaat (wat ook een stuk moeilijker is).
- als je een gym hebt verslagen, maak hier gebruik van om er 1 pokemon in te zitten en die aan te vallen op dezelfde wijze. Als je dit met een groepje doet dan kan je een gym heel snel naar 10 prestige brengen. Sterker nog, XP cap bij een level 10 gym is 50.000, maar als je eenmaal allemaal je pokemons gaat toevoegen dan krijg je er ook 1000 XP waardoor je op 60.000 kan komen. Voor de duidelijkheid, je laat er 1 pokemon in tot de gewenste hoeveelheid is bereikt.
Natuurlijk is dit wel wat lastiger midden in een drukke stad, maar als de omstanders minimaal zijn dan is dit de manier om sterke gym's neer te zetten.
Niet zo mopperen!quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Loopt het spel vast tijdens vangen eevee 496cp
Super effective gaat niet per X2 in GO, maar X1.25quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:19 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Electrisch is x 4 tegen Gyarados.
Gyarados is namelijk Water/Flying
Dus wat normaal x4 zou zijn is nu dan x 2.50?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Super effective gaat niet per X2 in GO, maar X1.25
Ik denk het, maar dat weet ik dan weer niet zeker en zou puur op mijn eigen logica gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus wat normaal x4 zou zijn is nu dan x 2.50?
quote:
Voor hogere evoluties zou je ook een hoger minimum CP moeten hebben eigenlijk.. Het staat zo knullig zo'n patser met lage CP.quote:
Hoe dan ook... ik ga een Electrisch leger opbouwen om Gyms te verslaan hiero... nu iets tegen een Dragonite....quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus wat normaal x4 zou zijn is nu dan x 2.50?
Ik een Machop 569 uit een eitje vandaag, dat wordt een leuke Machampquote:
Dragonite is toch ook gewoon flying, dus electric werkt ook? Of een gyarados met dragons breath aanval.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe dan ook... ik ga een Electrisch leger opbouwen om Gyms te verslaan hiero... nu iets tegen een Dragonite....
125 in totaal ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:30 schreef b0ef het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel candy je nodig hebt voor een evolve? Ik spaar mijn dratini Candy op, zodat ik in een keer na een dragonite kan is dat 25 voor de 1e en 100 voor de 2e, net als de starters?
Aah, toen was ik alweer wegquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha jawel goed bezig hoorquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:01 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik was bang voor virussen en heb dus gewacht totdat het safe kon
Ik ben pas begonnen op 18 juli en ben nu al lvl 11, dat is best goed toch? (heb namelijk ook een leven ernaast enzo)
Ik vang meer squirters dan charmandersquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wil ook een charmander spawn in de buurt
En dan toch zo'n charizard hebben? How?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik vang meer squirters dan charmanders
Ik krijg geen goede CP squirtle met minimaal 80% IVquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dan toch zo'n charizard hebben? How?
Lapras FTWquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:18 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe dan ook... ik ga een Electrisch leger opbouwen om Gyms te verslaan hiero... nu iets tegen een Dragonite....
Als je stopt met janken kan je mischien gewoon proberen een gym aan te vallenquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:16 schreef Kokoswater het volgende:
Ik wil ook wel een gymmetje uitproberen, maar alle gyms hebben Pokémon van 1000+ terwijl mijn sterkste 850 is en daaronder 750. Slecht systeem zeg, als ik mijn Lapras nu kon trainen, maar nee, dat kan niet...Alleen de actieve spelers kunnen gyms doen.
Maar dan win ik toch nooit?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je stopt met janken kan je mischien gewoon proberen een gym aan te vallen
Heb ik ook gedaan met lagere CP Pokémon, toch paar keer Pokémon verslagen ermee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je stopt met janken kan je mischien gewoon proberen een gym aan te vallen
Plaatje zou nog veel gekker moeten zijn. 6.5 meter groot maar nog geen kiloquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plaatje zou nog veel gekker moeten zijn. 6.5 meter groot maar nog geen kilo
Vandaar dat ik zei dat hij moest stoppen met jankenquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan met lagere CP Pokémon, toch paar keer Pokémon verslagen ermee.
Ja volgens mij is mr chang een meter of 100 dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plaatje zou nog veel gekker moeten zijn. 6.5 meter groot maar nog geen kilo
Ach gewoon proberen toch als ze niet bruut veel hoger zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat hij moest stoppen met janken
Het is gewoon een slecht systeem, maar ik zal het eens proberenquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat hij moest stoppen met janken
Nee we maken een systeem waarbij mensen die heel veel tijd in het spel stoppen evenveel beloond worden als de mensen die af en toe inloggenquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:35 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht systeem, maar ik zal het eens proberen
Ik moet er nog 40quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Zo, de eerste Nederlander heeft alle 145 gevangen.http://pokemongo-guide.nl(...)er-compleet-pokedex/
Geld uitgeven aan egg incubators zodat je er altijd 9 tegelijk aan heb staan gaat me echt iets te verquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Zo, de eerste Nederlander heeft alle 145 gevangen.http://pokemongo-guide.nl(...)er-compleet-pokedex/
Wat zijn die 4 lege vakjes in z'n pokedex dan? Ditto en legendary birds die nu niet te vangen zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Correcto!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:59 schreef Walging het volgende:
[..]
Wat zijn die 4 lege vakjes in z'n pokedex dan? Ditto en legendary birds die nu niet te vangen zijn?
Tja snap hem wel, je krijgt echt *veel* eieren en 9 tegelijk uitbroeden scheelt een hoop.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan egg incubators zodat je er altijd 9 tegelijk aan heb staan gaat me echt iets te ver
Je zou gewoon gyms moeten hebben voor alle niveaus....quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee we maken een systeem waarbij mensen die heel veel tijd in het spel stoppen evenveel beloond worden als de mensen die af en toe inloggen
Mja, met die 2 tegelijk en een kantoorbaan schiet t idd niet echt opquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja snap hem wel, je krijgt echt *veel* eieren en 9 tegelijk uitbroeden scheelt een hoop.
Merk het al met de 2 extra incubators die ik er op level 20 bij kreeg.
3 eieren uitgebroed en 5 stops later alweer 3 eieren te pakken.
Dat is niet haalbaar..quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je zou gewoon gyms moeten hebben voor alle niveaus....
Nope, zeker niet gezien het fet dat de km registratie nog steeds zuigt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, met die 2 tegelijk en een kantoorbaan schiet t idd niet echt op
Waarom? niets makkelijkers dan een gym neerhalen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kunt met z'n vieren een gym aanpakken en allemaal zes Pokémon gebruiken. Sterker nog, volgens mij kan het zelfs met meer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik speel dit spel niet maar het irriteert me wel dat er maar 145 pokemons zijn.. T E W E I N I Gquote:Op donderdag 28 juli 2016 16:39 schreef DeLuna het volgende:
Er komen er meer hoorquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:27 schreef Avox het volgende:
[..]
Ik speel dit spel niet maar het irriteert me wel dat er maar 145 pokemons zijn.. T E W E I N I G
Al komen meer pokemons, het systeem is te makkelijk ingesteld. Er zijn geen natures, abbilities, EV/IV, pvp battles en trades. Echte pokemon spelers weten wat ik bedoelquote:
1500+quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
148CP karper, wat mag ik na evolve verwachten?
IV zit er wel in, PVP en ruilen komt er ook aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:34 schreef Avox het volgende:
[..]
Al komen meer pokemons, het systeem is te makkelijk ingesteld. Er zijn geen natures, abbilities, EV/IV, pvp battles en trades. Echte pokemon spelers weten wat ik bedoel
Dit komt ook allemaal. Niantic zei zelf dat het spel nu pas 10% is van wat ze van plan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:34 schreef Avox het volgende:
[..]
Al komen meer pokemons, het systeem is te makkelijk ingesteld. Er zijn geen natures, abbilities, EV/IV, pvp battles en trades. Echte pokemon spelers weten wat ik bedoel
Zou wachten tot je een echt dikke magikarp hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Magikarp evolutie ratio is *10,55quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk naar de IV's en als die goed zijn gewoon power up geven en evoluerenquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou wachten tot je een echt dikke magikarp hebt.
je verwacht het niet.quote:
Alles boven 151 isquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:27 schreef Avox het volgende:
[..]
Ik speel dit spel niet maar het irriteert me wel dat er maar 145 pokemons zijn.. T E W E I N I G
Je kan ook gewoon je kabel meenemen. In Kijkduin zijn er mensen die met een stekkerblok de stroom daar aftappenquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:47 schreef RRuben het volgende:
Powerbank gekocht, zaterdag maar even naar kijkduin ofzo. Heb gehoord dat het daar wel prima te doen is
En... Hoe is de vangst vandaag?quote:
Oooooh, veel magikarps en staryus en heel veel ballen uit mijn pokestops. Ghigihghig. Zo ga ik op expeditie! En veel tippelen zodat er 4 eieren eens uitkomen! En dan hopelijk einde dag level 20!quote:
Bij de staryu's en de magikarps.quote:
Level 18 pas! Misschien vanavond nog eens een wandelroute langs alle parken doenquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooooh, veel magikarps en staryus en heel veel ballen uit mijn pokestops. Ghigihghig. Zo ga ik op expeditie! En veel tippelen zodat er 4 eieren eens uitkomen! En dan hopelijk einde dag level 20!
Waar ben jij?
Gewoon even 40 ratata's evolven met een lucky egg!quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Level 18 pas! Misschien vanavond nog eens een wandelroute langs alle parken doen.
Goeie pro-tip jajaja! Heb ik gedaan bij level 15. Opeens was ik level 17, dus was niet verkeerdquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon even 40 ratata's evolven met een lucky egg!
Ik ben nu weer eens Pokemon heartgold aan het spelen op de 3ds, godver wat heb ik toch een tyfushekel aan die uil. Bijna net zo erg als zubatquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2e gen is ook nog wel ok.. behalve die kut uil
Nee, nog steeds niet! Maar ik heb opdracht om rood te kiezen als het zover is!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Goeie pro-tip jajaja! Heb ik gedaan bij level 15. Opeens was ik level 17, dus was niet verkeerd. Welk team ben jij? Of vind je die gyms nog steeds niet boeiend?
Niet eens blauwquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet! Maar ik heb opdracht om rood te kiezen als het zover is!!
010 hequote:Op donderdag 28 juli 2016 18:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet eens blauw. Rood is voor tokkies
Okee okee!quote:
Ooit was het onbewoond, vanaf morgen is het het meest bevolkte gebied van ons melkwegstelsel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
http://ballinnn.com/dit-z(...)n-vinden-pokemon-go/
Hier zeggen ze dat Mew weleens op het eilandje genaamd Guana Island kan zitten.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
Spoofen?quote:Het idee dat Mew ergens verborgen in de jungle van Guana chillt is dus ook niet heel gek. Dus, mocht je als eerste een legendarische Pokémon willen vangen, dan weet je wat je te doen staat.
Duidelijkquote:
Ik ben het nog met je eens ookquote:
^ dus dat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het nog met je eens ookEn toch ben ik rood. Omdat gvd al mijn vrienden die Pokémon spelen rood hadden gekozen.
Mwah, ik vind het gebruik van Pokevision of soortgelijke programmatuur ook nep. Alle pokemons die ik heb gevonden, heb ik moeite voor gedaan. Niet opgezocht om daarna er fysiek pas heen te gaan..quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik had het laatst over het lage niveau van Facebookgroepen als het gaat om Pokémon GO.
Aanschouw het volgende;
!!Best leden!!,
Wij hebben gemerkt dat sommige leden een hack gebruiken om zich te verplaatsen. Wij willen 1 ding glashelder duidelijk maken, wij als beheerders, aanmoedigen niet om een hack of cheat te gebruiken. Mensen die een hack en of cheat gebruiken zijn in onze ogen geen pokemon spelers en welke pokemon je ook vangt we kijken er niet van op. Onze leden doen hun best om pokemons te vangen en maken veel tijd vrij dus die het ook werkelijk vangen verdienen ook om het hier legit te posten. Wij hebben hier veel bewondering voor en respect. Wij willen dan ook graag onze leden attenderen dat als er een pokemon screenshot word gemaakt maak dan gelijk ook een locatie foto zodat er bewijs is dat jij hard aan het werk bent (ook als is die EVO). Als er tips of hints over een hack word gedeeld dan is dit per direct einde oefening voor diegene die dat doet. "Doe dit dus niet".
Wij hopen jullie voldoende geďnformeerd te hebben.
--
--
--
Dit is toch niet haalbaar man, welk genie bedenkt dit.
Wacht maar tot je een week geen nieuwe pokemon vindquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het gebruik van Pokevision of soortgelijke programmatuur ook nep. Alle pokemons die ik heb gevonden, heb ik moeite voor gedaan. Niet opgezocht om daarna er fysiek pas heen te gaan..
En Mr.Mime in EU? Dat verklaard hahaquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
Over welk kaliber pokemons hebben we het? Daarbij weet ik niet waar je woont, maar in een dorp kom je zelden zeldzame pokemons tegen. Ze komen wel voor, maar je moet wel hele dagen rondjes lopen en een offer doen bij de Goden wil je er 1 tegen het lijf lopen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het gebruik van Pokevision of soortgelijke programmatuur ook nep. Alle pokemons die ik heb gevonden, heb ik moeite voor gedaan. Niet opgezocht om daarna er fysiek pas heen te gaan..
quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik had het laatst over het lage niveau van Facebookgroepen als het gaat om Pokémon GO.
Aanschouw het volgende;
!!Best leden!!,
Wij hebben gemerkt dat sommige leden een hack gebruiken om zich te verplaatsen. Wij willen 1 ding glashelder duidelijk maken, wij als beheerders, aanmoedigen niet om een hack of cheat te gebruiken. Mensen die een hack en of cheat gebruiken zijn in onze ogen geen pokemon spelers en welke pokemon je ook vangt we kijken er niet van op. Onze leden doen hun best om pokemons te vangen en maken veel tijd vrij dus die het ook werkelijk vangen verdienen ook om het hier legit te posten. Wij hebben hier veel bewondering voor en respect. Wij willen dan ook graag onze leden attenderen dat als er een pokemon screenshot word gemaakt maak dan gelijk ook een locatie foto zodat er bewijs is dat jij hard aan het werk bent (ook als is die EVO). Als er tips of hints over een hack word gedeeld dan is dit per direct einde oefening voor diegene die dat doet. "Doe dit dus niet".
Wij hopen jullie voldoende geďnformeerd te hebben.
--
--
--
Dit is toch niet haalbaar man, welk genie bedenkt dit.
Ik woon zelf in Wateringen. Moet bekennen dat ik het geluk heb dat ik woon in de buurt van Kijkduin waar een hotspot is, en zo nog een paar plekjes. Dat gezegd hebbende, haalt het voor mij het "bijzondere" er vanaf als je iets opzoekt, om daarna naar die plek te gaan, en hem dan te vangen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Over welk kaliber pokemons hebben we het? Daarbij weet ik niet waar je woont, maar in een dorp kom je zelden zeldzame pokemons tegen. Ze komen wel voor, maar je moet wel hele dagen rondjes lopen en een offer doen bij de Goden wil je er 1 tegen het lijf lopen.
Dus ik ben het daar niet met je eens, zeker aangezien het tracken niet werkt en vaag is. Die pulse is een goed idee, maar heb niet het idee dat het goed werkt
Het gaat erom wanneer mensen beginnen. Mensen die over een maand beginnen met spelen hebben nog nauwelijks een kans in alle gyms.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee we maken een systeem waarbij mensen die heel veel tijd in het spel stoppen evenveel beloond worden als de mensen die af en toe inloggen
Ik kan het enigszins wel snappen, maar Niantic kwam als eerste met het idee van een interactieve map waarop je de spawns kan zien. Door server problemen zit dit in de ijskast.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hatsss.quote:4 possible IV combinations found. Average perfection: 91.0%, Minimum perfection: 88.9%, Maximum perfection: 93.3%.The maximum level observed was 20. This Pokemon will require at least 41 powerups to reach level 40.5. This would cost 242500 Dust and 276 Candy.
Ik ben level 24, speel sinds 4 juli en de enige bijzondere pokemon die ik ben tegengekomen - zonder de hulp van externe apps - is een slowbro van 1200. Die vond ik niet eens, maar spawnde tijdens een lure bij een pokestop. In al die tijd ben ik niks bijzonders tegengekomen of met een hoge level.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Wateringen. Moet bekennen dat ik het geluk heb dat ik woon in de buurt van Kijkduin waar een hotspot is, en zo nog een paar plekjes. Dat gezegd hebbende, haalt het voor mij het "bijzondere" er vanaf als je iets opzoekt, om daarna naar die plek te gaan, en hem dan te vangen.
Voelt voor mij een beetje alsof je in een klein slootje een 380 V kabel gooit om zo de vissen uit het water te kunnen scheppen..
Je hoeft je toch niet te verantwoorden voor hoe je een spelletje als dit speelt? Moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben level 24, speel sinds 4 juli en de enige bijzondere pokemon die ik ben tegengekomen - zonder de hulp van externe apps - is een slowbro van 1200. Die vond ik niet eens, maar spawnde tijdens een lure bij een pokestop. In al die tijd ben ik niks bijzonders tegengekomen of met een hoge level.
Ben ik dan niet veel op pad geweest? Zullen mensen wel weer wat over te zeiken hebben, maar ik heb inmiddels een tank benzine (50l) verreden aan het zoeken van Pokemon.
Pokewhere heeft mijn plezier juist heel erg vergroot. Want nu zie ik dat er soms goede pokemons verschijnen en als ik de moeite neem dan zou ik ze ook kunnen vangen. Het hoarden van pidgeys en ratatas is leuk als je nog level 10 bent, maar op een gegeven moment wil je leukere pokemons vangen.
Bij mij ook al meerdere keren, hij doet het alleen wanneer ik het spel helemaal verwijder en dan opnieuw installeer, gelukkig wel onbeperkt internet.quote:
Ik zat alleen in zo'n groep voor lokale Pokespawn spots. Maar nu pokévision er is kan ik daar ook mooi uit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet te verantwoorden voor hoe je een spelletje als dit speelt? Moet iedereen lekker zelf weten.
Iemand op tweakers al zelf een test gedaan met daarnaast 2 apps/metingen, een garmin horloge en een app op een andere telefoon. Pokemon Go zat er gemiddeld zo'n 10% naast, op een goede dag, zonder server problemen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope, zeker niet gezien het fet dat de km registratie nog steeds zuigt.
heb al 300+ Km afgelegd sinds livegang, maar volgens het spel pas 79
Je bent er ook van op de hoogte hoe PoGO je afstand berekend?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand op tweakers al zelf een test gedaan met daarnaast 2 apps/metingen, een garmin horloge en een app op een andere telefoon. Pokemon Go zat er gemiddeld zo'n 10% naast, op een goede dag, zonder server problemen.
Ik weet nog dat ik Magmar best stoer vond in het begin, maar hoe langer ik er naar keek hoe kutter ik hem begon te vinden..quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je bent er ook van op de hoogte hoe PoGO je afstand berekend?
Nee, ze bereken het hemelsbreed. Als jij een zigzag pad volgt met een totale afstand van 1km, terwijl het begin en eind punt maar 200m uit elkaar ligt, pakt PoGO de afstand hemelsbreed tussen start en eind meetpunt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Is dat niet gewoon Google technologie?
nopequote:Op donderdag 28 juli 2016 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Is dat niet gewoon Google technologie?
Dan heeft hij een heel slechte garmin. Ik blijf bij afwijking van 25% op een goede dag.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand op tweakers al zelf een test gedaan met daarnaast 2 apps/metingen, een garmin horloge en een app op een andere telefoon. Pokemon Go zat er gemiddeld zo'n 10% naast, op een goede dag, zonder server problemen.
Weet jij hoe vaak pogo meet? Is dat eens per 5 min? Of per minuut?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee, ze bereken het hemelsbreed. Als jij een zigzag pad volgt met een totale afstand van 1km, terwijl het begin en eind punt maar 200m uit elkaar ligt, pakt PoGO de afstand hemelsbreed tussen start en eind meetpunt.
Schijnbaar elke minuut, maar het heeft geen prioriteit maar elke minuut wordt er data uitgestuurd voor je ei.. Het kan dus in een backlog komen waardoor het soms in de wachtrij komt te staan en het dus 2 minuten kan duren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet jij hoe vaak pogo meet? Is dat eens per 5 min? Of per minuut?
Matig/jammerquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee, ze bereken het hemelsbreed. Als jij een zigzag pad volgt met een totale afstand van 1km, terwijl het begin en eind punt maar 200m uit elkaar ligt, pakt PoGO de afstand hemelsbreed tussen start en eind meetpunt.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:10 schreef Fylax het volgende:
Ik ben zo dom.Ik allemaal pidgeys sparen zodat ik een goede CP pidgeotto kan evolven.
dus ik mijn laatste pidgeys transferen zodat ik genoeg candy heb, transfer ik de pidgeotto per ongeluk in plaats van dat ik m evolve.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:10 schreef Fylax het volgende:
Ik ben zo dom.Ik allemaal pidgeys sparen zodat ik een goede CP pidgeotto kan evolven.
dus ik mijn laatste pidgeys transferen zodat ik genoeg candy heb, transfer ik de pidgeotto per ongeluk in plaats van dat ik m evolve.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is dus ook bewezen onzin aangezien ik 1 rechte weg heb van 5.5Km naar mijn werk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat hangt af van;quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat is dus ook bewezen onzin aangezien ik 1 rechte weg heb van 5.5Km naar mijn werk.
Pakt ie amper iets van
dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat is dus ook bewezen onzin aangezien ik 1 rechte weg heb van 5.5Km naar mijn werk.
Pakt ie amper iets van
Bad Karmaquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:10 schreef Fylax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:17 schreef Donnis het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je op een Android phone er voor zorgt dat de app blijft draaien in je broekzak zonder dat je continu moet aanraken?
wel, daar is gewoon een app voorquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet.
Tenzij iemand een module voor Xposed maakt die hiervoor zorgt. Moet je de telefoon wel geroot hebben dan
Heb je daar misschien nog een andere bron voor dan alleen jouw woord? want vooralsnog zie ik deze info alleen van jou af komen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat hangt af van;
De snelheid de je rijd
en
De lag in de server.
Nogmaals, de ingame data en de bron code liegen niet.
Noem dan meteen de naam op voor die jongemanquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:20 schreef colastroop het volgende:
[..]
wel, daar is gewoon een app voor
kijk zelf maar in de play storequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noem dan meteen de naam op voor die jongemansjonge jonge
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noem dan meteen de naam op voor die jongemansjonge jonge
Ik heb gisteren onder je bed gezeten. Kijk maar op google voor de foto's en youtube voor het filmpje.quote:
Kee, klinkt wel aannemelijk. Min of meer danquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Schijnbaar elke minuut, maar het heeft geen prioriteit maar elke minuut wordt er data uitgestuurd voor je ei.. Het kan dus in een backlog komen waardoor het soms in de wachtrij komt te staan en het dus 2 minuten kan duren.
Ah jammer. Als ik het nu 10 seconden niet aanraak valt het al weg, is dat misschien een klein beetje op te rekken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet.
Tenzij iemand een module voor Xposed maakt die hiervoor zorgt. Moet je de telefoon wel geroot hebben dan
godver. dat rook ik dusquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren onder je bed gezeten. Kijk maar op google voor de foto's en youtube voor het filmpje.
Dat kun je toch in je instellingen doen? Daar kun je volgens mij instellen na hoeveel tijd je mobiel zichzelf gaat vergrendelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:32 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ah jammer. Als ik het nu 10 seconden niet aanraak valt het al weg, is dat misschien een klein beetje op te rekken?
Nee dat waren plakkerige kleenex doekjes. Wat moet je ingodsnaam met zoveel plakkerige kleenex doekjes onder je bed?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee dat waren plakkerige kleenex doekjes. Wat moet je ingodsnaam met zoveel plakkerige kleenex doekjes onder je bed?
Gotta fap to 'em all!quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee dat waren plakkerige kleenex doekjes. Wat moet je ingodsnaam met zoveel plakkerige kleenex doekjes onder je bed?
die laat ik achter voor vreemde figuren die onder mijn bed kruipen en de meeste waren toch al gedroogd dus stel je niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wow :/quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
After 20 ultraballs, 15 greatballs, 10 pokeballs and 25 Razz Berries... The 1556CP arcanine fled.
FML.
Zondequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
After 20 ultraballs, 15 greatballs, 10 pokeballs and 25 Razz Berries... The 1556CP arcanine fled.
FML.
Omg! Wow, zonde zeg!quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
FML.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
FML.
Nicequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef Onnoman het volgende:
zeer fraaie magikarp gevonden
minimaal 78% maximaal 93% perfectie
de volgende lucky egg krijg je pas bij lvl 20 volgens mij dus ik zou nog ff wachten anders duurt het zo lang tot je bij lvl 20 komtquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik spaar nog een aantal pokemon voordat ik een lucky egg ga doen met evoluties, dan hopelijk level 17
Nog langerquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:04 schreef colastroop het volgende:
[..]
de volgende lucky egg krijg je pas bij lvl 20 volgens mij dus ik zou nog ff wachten anders duurt het zo lang tot je bij lvl 20 komt
Geo is een rijke tatta.. die koopt ze gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:04 schreef colastroop het volgende:
[..]
de volgende lucky egg krijg je pas bij lvl 20 volgens mij dus ik zou nog ff wachten anders duurt het zo lang tot je bij lvl 20 komt
Oh?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geo is een rijke tatta.. die koopt ze gewoon
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh?Hoe denk je aan deze informatie gekomen te zijn?
haha dan kan hij helemaal los gaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geo is een rijke tatta.. die koopt ze gewoon
Waar lees je die exacte percentages van af? Want het enige wat ik zie in de app is een balkje wat voor zoveel vol zit. En er dus qua powerup nog zoveel over heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef Onnoman het volgende:
ja zijn erg instabiel. ben al 3x eruitgegooid.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef Onnoman het volgende:
Oh dat doen de weedles hier ook regelmatig.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:36 schreef Maraca het volgende:
Een pidgey die na 1 pokeball wegvliegtkrijgen we kapsones ja?
Ik zat gisteren in de trein en we stonden nog even stil op het perron. Is er gewoon een Squirtle, Jynx en een Haunter 'nearby' FMLquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit ergens een Jynxx doet de Pokévision het niet
https://pokeassistant.com/main/ivcalculatorquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar lees je die exacte percentages van af? Want het enige wat ik zie in de app is een balkje wat voor zoveel vol zit. En er dus qua powerup nog zoveel over heeft.
is die van jou?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |