SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Yeaaaaah!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:33 schreef Walging het volgende:
Na m'n drie pidgeys en een zubat nu eindelijk een Pikachu uit een 2km ei! Die had ik wel verdiend
Ik kan van de suicide watch afgehaald worden hoor.
Nepfanquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internetbundel is op voor deze maand, dus ik heb de komende dagen pokemon go-vrij
Pokemon GOfuckyourself!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:38 schreef Tofuburger het volgende:
Ik merkte net dat dit spel het slechtste en agressiefste in mij naar voren haalt
Ik was net op een plek waar ze een lure hadden gegooid en besloot om gelijk mijn Lucky egg te gebruiken. Ik had vanochtend al geteld dat ik precies 16 pokemon kon evolven en ging er even voor zitten om mijn plan te realiseren.
Net toen ik er een stuk of 6 had gedaan (en van lvl 10 naar 11 ging), deed mijn pokemon go app opeens raar. De touchscreen deed het niet en ik besloot om mijn tel opnieuw op te starten. Toen kwam ik er al helemaal niet meer in. Heb een stuk of 8x mijn tel opnieuw opgestart, maar helaas..
En ik had nog maar 10min gebruikt van de 30min.
Dit normaal zo rustige meisje, begon een beetje te flippen. Heb mijn frustraties even geuit aan een aantal mensen die ook bezig waren daar en die toonden begrip. Maar alsnog ben ik nog niet gekalmeerd en moet mijn woede ook even hier uiten
Inderdaad man, wat is deze.quote:
www.google.comquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:46 schreef colastroop het volgende:
Heeft iemand een link waar je de cp van je pokemon kan berekenen als je gaat evolueren? Alles behalve pogotoolkit aub want die doet het niet bij mij.
Goed verhaal, lekker lang.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:38 schreef Tofuburger het volgende:
Ik merkte net dat dit spel het slechtste en agressiefste in mij naar voren haalt
Ik was net op een plek waar ze een lure hadden gegooid en besloot om gelijk mijn Lucky egg te gebruiken. Ik had vanochtend al geteld dat ik precies 16 pokemon kon evolven en ging er even voor zitten om mijn plan te realiseren.
Net toen ik er een stuk of 6 had gedaan (en van lvl 10 naar 11 ging), deed mijn pokemon go app opeens raar. De touchscreen deed het niet en ik besloot om mijn tel opnieuw op te starten. Toen kwam ik er al helemaal niet meer in. Heb een stuk of 8x mijn tel opnieuw opgestart, maar helaas..
En ik had nog maar 10min gebruikt van de 30min.
Dit normaal zo rustige meisje, begon een beetje te flippen. Heb mijn frustraties even geuit aan een aantal mensen die ook bezig waren daar en die toonden begrip. Maar alsnog ben ik nog niet gekalmeerd en moet mijn woede ook even hier uiten
Kabelhaspel, een lange UTP en gewoon de router op je borst binden. Ekte ekte.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Inderdaad man, wat is deze.
Doe hotspotten dan, wifi, doe dingen!
Ik was zelf een dratini aan het vangen toen de servers er mee stoptenquote:
Kun je niet door blijven internetten met een lagere snelheid?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internetbundel is op voor deze maand, dus ik heb de komende dagen pokemon go-vrij
Ik kreeg gisteren m'n eerste Pinsir uit een ei. Lelijk dingquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:47 schreef Noorseviking het volgende:
Nou...de vaste Pinsir spawnpoint gevonden in het dorp! (staat niet op pokevision) Helemaal blij natuurlijk! jammer genoeg maar 83 CP
Ik heb ook zo´n pinsirplek op de route naar de supermarkt, komen af en toe +1000cp varianten voor. Jammer van de matige attacks.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:47 schreef Noorseviking het volgende:
Nou...de vaste Pinsir spawnpoint gevonden in het dorp! (staat niet op pokevision) Helemaal blij natuurlijk! jammer genoeg maar 83 CP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |