abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:07:36 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050178
Bij mij begon het op de middelbare school. Mannen gaan onderling een competitie aan over wie het meeste seks kan hebben en waarom. Als je maagd was, was je een sukkel. Hoe meer sekspartners hoe beter. Mannen die niet goed waren in contact met vrouwen worden gezien als nerds. Als je niet meedoet aan die hele rage bestaat er ook een kans dat je wordt gepest of buitengesloten.

En het lijkt door te gaan tot ver na de middelbare school. Ik ken mannen van 28 jaar en ouder die nog steeds daaraan meedoen. Oude huisgenoten van boven de 25 die het stoer vinden om zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Een vriend van mij die zijn eigen bedrijf wil beginnen is nog onzeker over het feit dat hij maar 2 sekspartners heeft gehad.

Ik snap het niet meer. Kijk, ik heb er ook aan meegedaan. Rond mijn 15de voelde ik heel veel druk "om seks te hebben" van andere leeftijdsgenoten. Niet alleen de mannen, maar ook de vrouwen (sommige dan, vaak van die instabiele sletterige types). Eerst ging ik erover liegen, en later ging ik gewoon seks hebben. Vaak was ik seks aan het hebben niet omdat ik graag wilde of omdat ik heel verliefd was, maar omdat ik een soort druk voelde om mijn nummer van bedpartners hoog te krijgen. Nu heb ik dat totaal niet meer.

Maar ik snap het niet. Het is toch ongelooflijk dom om de hele tijd het aantal sekspartners hoog proberen te krijgen? En je bent toch beter af om te daten voor het doel liefde te vinden, en dan seks, dan gewoon random rond te neuken omdat het stoer is? Mensen worden gekwetst, je kan een soa krijgen, je kan een ongewenst zwangerschap krijgen en je wordt ook niet gelukkiger van. Ik zie nog steeds veel mensen eraan meedoen. Mannen en vrouwen. Heeft iemand een verklaring ervoor?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:15:29 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_164050329
Het is lekker kwantificeerbaar.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:15:33 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164050330
Ja. Seks is lekker, seks is leuk, Jonge mannen die de kans krijgen grijpen die. Probeer toch eens niet overal zo'n enorm diep iets van te maken als het dat niet is.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:17:11 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ja. Seks is lekker, seks is leuk, Jonge mannen die de kans krijgen grijpen die. Probeer toch eens niet overal zo'n enorm diep iets van te maken als het dat niet is.
Nee, want ik verveel me.

En ik denk wel dat het een serieuze issue is dan de meeste mensen denken hoor. Heeft veel gevolgen enzo. Bovendien lees je hier telkens topics van eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze geen meisje kunnen vinden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:17:49 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_164050370
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, want ik verveel me.

En ik denk wel dat het een serieuze issue is dan de meeste mensen denken hoor.
Dan verveel jij je vrijwel continue.

Ik denk dat dat wel mee valt.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:19:45 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_164050401
Tja, toen mijn vrienden groep nog balanceerde tussen de leeftijd van 15 tot 20 jaar.... was het "super stoer" als je op een wilde Zaterdagavond een dame op d'r snuit had gepakt.

Nu is het:"Goh, heb je met haar gezoend?".
Zo lang bijzonder dus niet meer.

Zelfde verhaal met seks.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:21:08 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050417
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan verveel jij je vrijwel continue.

Ik denk dat dat wel mee valt.
Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.

En het is wel maatschappelijke iets dat raar is en voor veel problemen zorgt. Mannen die vrouwen de bed inpraten met leugens, eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze weinig seks hebben, seksueel geweld, polarisatie tussen man/vrouw, enz.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:23:02 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_164050448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:19 schreef K44S het volgende:
Tja, toen mijn vrienden groep nog balanceerde tussen de leeftijd van 15 tot 20 jaar.... was het "super stoer" als je op een wilde Zaterdagavond een dame op d'r snuit had gepakt.

Zelfde verhaal met seks.
Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:19 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_164050466
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.

En het is wel maatschappelijke iets dat raar is en voor veel problemen zorgt. Mannen die vrouwen de bed inpraten met leugens, eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze weinig seks hebben, seksueel geweld, polarisatie tussen man/vrouw, enz.
Vrouwen die naïef zijn en zich in bed laten lullen, vrouwen die niet verder nadenken dan hun neus lang is, maar ook vrouwen die misschien ook wel graag seks hebben en daar aan toegeven.

Jij doet net alsof de vrouw in het algemeen een of ander willoos, dom slachtoffer is dat altijd maar gebruikt wordt terwijl ze daar zelf 0,0 aan kan doen. Dat is dus niet de realiteit.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:41 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:25:42 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_164050486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?
Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:25:46 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_164050490
quote:

[..]

Dus dat.
Ik ben dan geen casanova en voelde me vaak minderbedeeld omdat mijn vrienden elk weekend wel wat hadden gescoord :9
Tegenwoordig zit dat er echt niet meer bij en is het meer: Goh, wanneer ga je met dat meisje afspreken?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:30:58 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.
Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:33:48 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_164050658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.
Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.

Zelfmoord vanwege aandacht van het andere geslacht, een maatschappelijk probleem? Serieus? Dat is geen maatschappelijk probleem, dat is het probleem in het bolletje van die meid of gast. Dat kun je niet afschuiven op een maatschappelijk probleem.

Wat wil je nou precies? Jij vindt het dom om het aantal bedpartners omhoog te krijgen, prima, maar wie zegt dat iedereen dat doet. Dan brabbel je daar nog wat bij over een maatschappelijk probleem wat het helemaal niet is. Het is wat ik al zei, je probeert van niets iets te maken.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:35:42 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.

Zelfmoord vanwege aandacht van het andere geslacht, een maatschappelijk probleem? Serieus? Dat is geen maatschappelijk probleem, dat is het probleem in het bolletje van die meid of gast. Dat kun je niet afschuiven op een maatschappelijk probleem.

Wat wil je nou precies? Jij vindt het dom om het aantal bedpartners omhoog te krijgen, prima, maar wie zegt dat iedereen dat doet. Dan brabbel je daar nog wat bij over een maatschappelijk probleem wat het helemaal niet is. Het is wat ik al zei, je probeert van niets iets te maken.
Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:36:55 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_164050734
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.
Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.
pi_164050775
Je kan toch daten en seks hebben en lekker verder zoeken naar liefde ondertussen?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:39:23 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.
Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:46:09 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_164050920
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.
Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:49:06 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.
En terecht.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:52:50 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_164051049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En terecht.
:'). de wereld draait om jou
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:53:46 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef K44S het volgende:

[..]

:'). de wereld draait om jou
Dat heb ik nooit gezegd.
pi_164051100
Kennelijk ben je nu tevreden met je score.
pi_164051109
Wat je schrijft ken ik helemaal niet. Ja wel mannen die met veel vrouwen naar bed gaan, maar niet die daar over pochen en proberen zo veel mogelijk vrouwen te neuken. Ik probeer ook niet mijn aantal sekspartners omhoog te krijgen, maar dat gebeurt gewoon omdat ik seks lekker vind en het versierspel leuk. Tot ik weer iemand tegenkom voor meer dan seks zal dat ook wel zo blijven.

Wanneer iemand mij zijn laatste escapade met een vrouw vertelt dan denk ik, "oef lekker, :9 " en jij waarschijnlijk "pff loop niet zo op te scheppen, triest figuur. :{w"

Heeft met je eigen onzekerheid te maken waarschijnlijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:55:32 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_164051130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd.
Je bent het compleet met jouw mening eens wat voor de rest (godzijdank) natuurlijk mag. Maar de feiten vertellen anders.

dus, wat wil je met dit topic?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:55:52 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164051136
Ik vind het alleen zielig als mannen hun eigenwaarde afmeten aan hoe populair ze zijn bij de vrouwtjes. Als je het gewoon lekker vind om veel en verschillende wijven te neuken en het lukt je... good for you.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164051161
En je hebt nogal eeen wereldvreemd beeld van seks onder jonge volwassenen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:58:26 #28
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051185
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:54 schreef habitue het volgende:
Wat je schrijft ken ik helemaal niet. Ja wel mannen die met veel vrouwen naar bed gaan, maar niet die daar over pochen en proberen zo veel mogelijk vrouwen te neuken. Ik probeer ook niet mijn aantal sekspartners omhoog te krijgen, maar dat gebeurt gewoon omdat ik seks lekker vind en het versierspel leuk. Tot ik weer iemand tegenkom voor meer dan seks zal dat ook wel zo blijven.

Wanneer iemand mij zijn laatste escapade met een vrouw vertelt dan denk ik, "oef lekker, :9 " en jij waarschijnlijk "pff loop niet zo op te scheppen, triest figuur. :{w"

Heeft met je eigen onzekerheid te maken waarschijnlijk.
Nee, dat niet.

Wat ik bijvoorbeeld zag bij mijn oude huisgenoten was dat de jongens waar het niet lukte soort van gepest werden. Vrouwen die graag maagd wilde blijven tot het huwelijk werden raar gevonden.
pi_164051187
Topic voor jaloerse niggas.
Conscience do cost.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:58:50 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:57 schreef habitue het volgende:
En je hebt nogal eeen wereldvreemd beeld van seks onder jonge volwassenen.
Dat is gewoon mijn ervaring.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:59:12 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:55 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het alleen zielig als mannen hun eigenwaarde afmeten aan hoe populair ze zijn bij de vrouwtjes. Als je het gewoon lekker vind om veel en verschillende wijven te neuken en het lukt je... good for you.
Hier ben ik mee eens. Maar veel mannen meten hun eigenwaarde hieraan.
  woensdag 27 juli 2016 @ 20:03:05 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051310
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:58 schreef ems. het volgende:
Topic voor jaloerse niggas.
Ik was ooit jaloers, maar niet zo erg. Het lukte me zelf ook om mooie dames te versieren, maar was toch jaloers op sommigen. Maar ik was nog meer op jaloers op mannen die heel lang een vrouw bij zich wisten te houden die ook heel trouw was aan hen.
pi_164051465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, dat niet.

Wat ik bijvoorbeeld zag bij mijn oude huisgenoten was dat de jongens waar het niet lukte soort van gepest werden. Vrouwen die graag maagd wilde blijven tot het huwelijk werden raar gevonden.
Wat is "soort van gepest." Klinkt heel erg als aanstellerietus. Ik vind mensen die tot hun huwelijk maagd willen blijven ook raar omdat ik daar niet veel van snap. Betekent niet dat ik ze minderwardig acht of anders behandel.
  woensdag 27 juli 2016 @ 20:11:06 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat is "soort van gepest." Klinkt heel erg als aanstellerietus. Ik vind mensen die tot hun huwelijk maagd willen blijven ook raar omdat ik daar niet veel van snap. Betekent niet dat ik ze minderwardig acht of anders behandel.
Gewoon, hij wordt niet keihard vernederd, maar je ziet wel dat de anderen op hem neerkijken, ook hoe ze over hem praten. Terwijl hij vergeleken met de anderen het meest nette en consciëntieus is.
pi_164051916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gewoon, hij wordt niet keihard vernederd, maar je ziet wel dat de anderen op hem neerkijken, ook hoe ze over hem praten. Terwijl hij vergeleken met de anderen het meest nette en consciëntieus is.
Op anderen neerkijken vind ik sowieso een hele nare eigenschap om wat voor reden dan ook. Maar nogmaals ik herken me niet in jouw ervaringen.

Verder date ik met het doel, ik zie wel wat eruit komt. Soms is dat niks, soms seks, fwb en heel soms kan dat meer worden. Wat daar dom aan is zou ik niet weten.
pi_164052376
Ik snap het wel; seks is lekker en als je het niet hebt ben je gewoon een loser, want als je een toffe baas was versierde je wel wat, snap je.
Play hard, go pro.
  Forum Admin woensdag 27 juli 2016 @ 20:44:18 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_164052474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als hij er geen fuck omgeeft valt er weinig te vernederen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_164052946
Als je 15-20 jaar bent is het nog vrij normaal TS om een beetje een 'wedstrijd' ervan te maken, je hormonen gaan helemaal los. Maar als je je rond je 30e daar nog steeds mee bezighoudt lijk je wel echt een kneusje. Komt over alsof je probeert te compenseren voor het overige in je kutleven.
NEE!
pi_164054040
Kenkers, wat een slachtoffertje deze ts :')
pi_164054089
quote:

[..]

Eerste deel ben ik het wel mee eens inderdaad :')
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:56:26 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164054419
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:40 schreef Fatoeman het volgende:
Kenkers, wat een slachtoffertje deze ts :')
Ik daag je uit tot een mma gevecht. Tot de dood.
pi_164054454
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

:')
  woensdag 27 juli 2016 @ 21:58:50 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164054465
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:58 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je bent bang!
pi_164054499
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent bang!
Eensch :@
  woensdag 27 juli 2016 @ 22:01:47 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164054526
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:00 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Eensch :@
Hoeft niet hoor. Ik zal je geen pijn doen. Ik maak fatoe, man.
pi_164054603
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Ik zal je geen pijn doen. Ik maak fatoe, man.
:D
  woensdag 27 juli 2016 @ 22:08:40 #47
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_164054730
Stukje natuur..ik ben eigenlijk naar bijna elke vrouw wel "benieuwd" en heb wel een drive om bji veel vrouwen gewild te zijn. Maar daar tegenover ook verstand. Nu heb ik een relatie dus ga je niet achter anderen aan en stopt het bij bewonderen en heel licht flirten soms.
Toen ik vrijgezel was, ach, ervaring leert dat sex de eerste keer met iemand nooit zo goed is als met iemand waar je al "aan gewend" bent. ik had dus meer de neiging om vaker met dezelfde te gaan dan om zoveel mogelijk verschillende "te scoren"

Misschien is het wel noodzaak..wie niet iemand wat langer aan zich kan binden die moet wel steeds een ander zoeken :)
pi_164058723
Ok Hans.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164082476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:19 schreef K44S het volgende:

Zelfde verhaal met seks.
Volgensmij veranderd dat steeds weer per generatie. Volgensmij was het in de jaren 70 weer anders.
pi_164082831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd.
Zo kom je wel over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_164082864
Stoere verhalen van vriendjes over sex op de middelbare school geloven :') _O-
pi_164082910
Het spreekuur bij de GGD zit dan ook bomvol...
  vrijdag 29 juli 2016 @ 08:54:19 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164082912
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:50 schreef Chewie het volgende:
Stoere verhalen van vriendjes over sex op de middelbare school geloven :') _O-
Wat is sex? Britse seks?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164082929
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is sex? Britse seks?
Ik weiger de nieuwe spelling te gebruiken, de x maakt het namelijk seksie
pi_164082943
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is echt niet de enige reden. Seks wordt onder mannen inderdaad ook als een status symbool gezien. En niet alleen tussen mannen overigens. Steeds meer dellen die er prat op gaan dat ze zich stevig laten uitwonen.
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 09:00:56 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_164082990
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:56 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat is echt niet de enige reden. Seks wordt onder mannen inderdaad ook als een status symbool gezien. En niet alleen tussen mannen overigens. Steeds meer dellen die er prat op gaan dat ze zich stevig laten uitwonen.
Ja, dan laten ze zich stevig uitwonen, so what? Het is de omgeving die daar een issue van maakt (en dan ook nog alleen bepaalde mensen), niet de meid zelf. Alleen als je je druk maakt om de mening van anderen lig je daar wakker van.
pi_164083066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dan laten ze zich stevig uitwonen, so what? Het is de omgeving die daar een issue van maakt (en dan ook nog alleen bepaalde mensen), niet de meid zelf. Alleen als je je druk maakt om de mening van anderen lig je daar wakker van.
Natuurlijk maakt de omgeving daar een issue van. Die vrouw is een bedreiging voor andere vrouwen die wél een trouwe relatie willen.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_164083110
TS is nog maagd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 09:12:22 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_164083163
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:05 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt de omgeving daar een issue van. Die vrouw is een bedreiging voor andere vrouwen die wél een trouwe relatie willen.
Dat slaat nergens op, want als je in een relatie daadwerkelijk oprecht gelukkig en tevreden bent hoef je het niet buiten de deur te zoeken. Ik denk eerder dat die andere vrouwen graag samen tegen elkaar vertellen wat voor een gore slet Marietje is, en dat zij dat noooooit zouden doen, terwijl de realiteit is dat ook zij vaker gehoor zouden willen geven aan de grillen van hun groef, maar dat niet doen want ow ow ow de mening van hun sociale omgeving is toch wel ontzettend belangrijk. Ze kunnen dus niet zeggen 'marietje heeft gelijk, moet ze lekker doen'. want dan keert hun sociale omgeving zich tegen hun natuurlijk, en dat kan natuurlijk niet. Stel je voor dat je een mening hebt die anders is dan de groep en je daarvoor uit komt, dan wordt je afgestraft. en zo. Kan allemaal niet.
pi_164083189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Aight. Maar dan hoef je het nog niet te brengen alsof je iets hebt om trots op te zijn. Ik vind vrouwen die komen met termen als "ik heb me eens goed laten neuken" en "een van achter en een van voor" nou niet bepaald van klasse getuigen.
pi_164083226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, want als je in een relatie daadwerkelijk oprecht gelukkig en tevreden bent hoef je het niet buiten de deur te zoeken. Ik denk eerder dat die andere vrouwen graag samen tegen elkaar vertellen wat voor een gore slet Marietje is, en dat zij dat noooooit zouden doen, terwijl de realiteit is dat ook zij vaker gehoor zouden willen geven aan de grillen van hun groef, maar dat niet doen want ow ow ow de mening van hun sociale omgeving is toch wel ontzettend belangrijk. Ze kunnen dus niet zeggen 'marietje heeft gelijk, moet ze lekker doen'. want dan keert hun sociale omgeving zich tegen hun natuurlijk, en dat kan natuurlijk niet. Stel je voor dat je een mening hebt die anders is dan de groep en je daarvoor uit komt, dan wordt je afgestraft. en zo. Kan allemaal niet.
Tenzij je dus oprecht gelukkig en tevreden bent met je relatie maar dat kan blijkbaar ook niet.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:17:41 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_164083240
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:16 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Tenzij je dus oprecht gelukkig en tevreden bent met je relatie maar dat kan blijkbaar ook niet.
dan is er toch nog steeds geen reden om iemand die rondneukt te veroordelen?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 09:18:01 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_164083243
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:14 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Aight. Maar dan hoef je het nog niet te brengen alsof je iets hebt om trots op te zijn. Ik vind vrouwen die komen met termen als "ik heb me eens goed laten neuken" en "een van achter en een van voor" nou niet bepaald van klasse getuigen.
Ik beweer niet dat je er trots op moet zijn, ik beweer dat het totaal niet boeit. De term 'slet' wordt daar aangehangen door ANDERE mensen, die denken dat hun mening over iemand er toe doet.

Die mening is alleen belangrijk als je je er iets van aantrekt. Who the fuck cares wat iemand anders van je vindt.
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 09:18:14 #64
16180 crew  CoolGuy
pi_164083248
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:16 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Zeggen we nu hetzelfde of begrijp ik je niet?
pi_164083282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zeggen we nu hetzelfde
ja, heb over een woordje gelezen in je post die nogal belangrijk was.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:21:17 #66
416020 K44S
The bearded man
pi_164083303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:07 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Volgensmij veranderd dat steeds weer per generatie. Volgensmij was het in de jaren 70 weer anders.
Vertel eens hoe dat anders was.
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 09:22:28 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_164083321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:20 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

ja, heb over een woordje gelezen in je post die nogal belangrijk was.
Oh, lol :P No biggie ^O^
pi_164083328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat je er trots op moet zijn, ik beweer dat het totaal niet boeit. De term 'slet' wordt daar aangehangen door ANDERE mensen, die denken dat hun mening over iemand er toe doet.

Die mening is alleen belangrijk als je je er iets van aantrekt. Who the fuck cares wat iemand anders van je vindt.
Nou maar het type mensen waar ik over praat brengen het wel als iets om over te pochen. Als je rondneukt en er geen groot punt van maakt is een ding. Als je rondneukt en er continu over moet vertellen op een "kijk mij" manier is een ander.
pi_164088300
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Vertel eens hoe dat anders was.
Ik was er zelf toen niet, maar als ik oude hippies erover hoor was het allemaal veel vrijer qua seks. Maar goed neuken wordt al eeuwen lang gedaan niks nieuws.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:29:17 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_164089479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:34 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik was er zelf toen niet, maar als ik oude hippies erover hoor was het allemaal veel vrijer qua seks. Maar goed neuken wordt al eeuwen lang gedaan niks nieuws.
Globaal antwoord wel.
Deze feiten zeggen niks over de huidige samenleving en het hele discussiepunt
pi_164090721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Globaal antwoord wel.
Deze feiten zeggen niks over de huidige samenleving en het hele discussiepunt
/care
pi_164091263
Dit is sowieso het sneuste topic van de week :')

Wil je graag rondneuken doe je dat, wil je niet rondneuken doe je het niet. Lekker moeilijk 8)7
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:59:13 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_164091573
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:21 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

/care
Goed argument ook :') jij komt er wel ^O^
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:46:08 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164094626
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:48 schreef HSG het volgende:

[..]

Zo kom je wel over.
Dat valt wel mee.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:56:14 #75
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_164094857
Ik ben het eigenlijk wel met Keep_Walking eens. Als je maar weinig relaties en/of sex hebt gehad op een bepaalde leeftijd dan wordt je daar toch wel raar op aan gekeken. Dan ben je al snel een Deeezertje of Syndroom om het zo te zeggen.
pi_164095084
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:56 schreef schrijfveer het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Keep_Walking eens. Als je maar weinig relaties en/of sex hebt gehad op een bepaalde leeftijd dan wordt je daar toch wel raar op aan gekeken. Dan ben je al snel een Deeezertje of Syndroom om het zo te zeggen.
Nou echt totaal niet. hangt er helemaal vanaf hoe je er zelf mee omspringt.
  Forum Admin vrijdag 29 juli 2016 @ 19:08:47 #77
54263 crew  Pharkus
pi_164095114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:56 schreef schrijfveer het volgende:
Stel je bent met je jeigdliefde getrouwd waarmee je wekelijks 2.3 keer seks hebt. Word je dan ook nog raar aangekeken?
pi_164097744
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:44 schreef Swlabr het volgende:

Wil je graag rondneuken doe je dat, wil je niet rondneuken doe je het niet. Lekker moeilijk 8)7
Mannen regelen niet altijd even makkelijk seks. Misschien is ts daarom wel wat gefrustreerd
  vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:55 #79
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_164099890
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:08 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Stel je bent met je jeigdliefde getrouwd waarmee je wekelijks 2.3 keer seks hebt. Word je dan ook nog raar aangekeken?
Weet niet, is dat zo Pharkus?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 22:54:34 #80
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_164099901
Je kiest er zelf voor om dit soort dingen belangrijk te vinden.
  Forum Admin maandag 1 augustus 2016 @ 07:26:09 #81
54263 crew  Pharkus
pi_164147264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 22:53 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Weet niet, is dat zo Pharkus?
Geen idee, ik kijk mensen altijd raar aan. Ongeacht hoe vaak ze met hun slurfje of gaatje in de weer zijn geweest.
pi_164151897
quote:
Dit. En soms is het fijn om nieuwe dingen te proberen klaar.
pi_164152048
Gewoon weer wat neuken komt het allemaal goed!
pi_164152104
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik was ooit jaloers, maar niet zo erg. Het lukte me zelf ook om mooie dames te versieren, maar was toch jaloers op sommigen. Maar ik was nog meer op jaloers op mannen die heel lang een vrouw bij zich wisten te houden die ook heel trouw was aan hen.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is een (deel)indicator aan je succesvolheid van de man van tegenwoordig maar zeker niet alles bepalend. Ik bedoel maar het andere of zelfde geslacht imponeren zegt ook wat over je sociale vaardigheden. Ligt er natuurlijk ook aan wat je voorkeur is ben je homo, bi of wat dafuq er nog meer allemaal tussen mag zitten.
  maandag 1 augustus 2016 @ 17:06:00 #85
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164157800
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:03 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

[..]

Het is een (deel)indicator aan je succesvolheid van de man van tegenwoordig maar zeker niet alles bepalend. Ik bedoel maar het andere of zelfde geslacht imponeren zegt ook wat over je sociale vaardigheden. Ligt er natuurlijk ook aan wat je voorkeur is ben je homo, bi of wat dafuq er nog meer allemaal tussen mag zitten.
Ik zie het niet zo. Wat voor vrouw een man kan krijgen zegt weinig over de waarde van de man zelf. Of andersom.
pi_164158782
Moeten die bitches maar interessant blijven, ik ken maar 1 chick waarvan ik weet dat ik haar altijd zal neuken wanneer de kans zich voordoet, zelfs wanneer ik getrouwd ben en kinderen heb, en zij ook, dan nog blijf ik haar neuken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164158866
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie het niet zo. Wat voor vrouw een man kan krijgen zegt weinig over de waarde van de man zelf. Of andersom.
In disneyfilms misschien. Maar in het echte leven wel.
pi_164158962
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meestal wel. Als ik een vent zie en hij heeft een lillek wijf weet je genoeg. Misschien in nl niet, want gebrek aan beter, maar vaak is het wel zo.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:05:30 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164161957
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef habitue het volgende:

[..]

In disneyfilms misschien. Maar in het echte leven wel.
Dus iemand geneest kanker, maar kan geen mooie leuke vrouw krijgen of houden. Die man is dan niks waard?
pi_164162338
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus iemand geneest kanker, maar kan geen mooie leuke vrouw krijgen of houden. Die man is dan niks waard?
Ik denk dat die mannen vrijwel niet bestaan, of iig heeeeel zeldzaam. Artsen en baanbrekende wetenschappers doen het heel goed op de singlesmarkt.
pi_164167665
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zorg jij nou maar dat je je medicijnen dagelijks neemt voordat je weer schuimbekkend in een hoekje ligt te trillen :')
pi_164169422
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zorg jij nou maar dat je je medicijnen dagelijks neemt voordat je weer schuimbekkend in een hoekje ligt te trillen :')
_O- :')
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:45:09 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164170592
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij die pose juist sexy vond?
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:59:55 #94
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164170805
TS heeft hier wel een punt. De westerse moraal is al tijden door en door rot.

Natuurlijk heeft zoiets maatschappelijke invloed, wat op klein niveau gebeurt gebeurt inherent ook op groot niveau.

Het met volle verstand bedriegen van een partner bijvoorbeeld vereist een bepaalde morele rotheid. Als je die in je relatie heb, heb je die ook in je arbeid.

Het is allemaal terug te voeren naar onze westerse normen en waarden. Dit gedrag is absoluut niet normaal in de wereld. Een consequentie van onze moraal op basis van de rede.
pi_164171421
heb in totaal 4 guys gehad en heb nu 1 meid. En ik zeg je, dat is meeeeeer dan genoeg voor mij. Dat kontjeboren viel me toch wel vies tegen en deze ene meid is alles wat ik nodig heb.

Oh en ik heb ooit eens een keer onder invloed een vriend een brojob gegeven, maar dat telt niet.
pi_164171803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:59 schreef BarryOSeven het volgende:
TS heeft hier wel een punt. De westerse moraal is al tijden door en door rot.
Welke moraal staat jou wel aan dan?
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:31:03 #97
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164174022
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 10:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Welke moraal staat jou wel aan dan?
Persoonlijk neig ik toch wat meer naar de Christelijke moraal zoals deze bedoeld is hoewel ik niet Christelijk ben. Niemand is dan ook perfect maar er wordt hier in het westen wel heel erg makkelijk met oneerlijkheid en immoreel gedrag omgegaan. Een beetje moeite doen voor ethisch handelen mag best wel aangeleerd worden me dunkt.

En je mag ook best trots zijn op moreel verantwoord gedrag vind ik persoonlijk. Iedereen is een zondaar, maar je kunt wel je best doen. Heb ook een tijd in Sodom en Gomorra geleefd en gaande weg is me duidelijk geworden dat het kortstondig succes heeft, op lange termijn kun je beter een hoge moraal hebben.

Zo kun je met leugens en acteerwerk proberen vrouwen in bed te krijgen zoals TS schetst. Dat is best prima en grappig voor een keer. Maar op lange termijn schiet het gewoon niet op om jezelf anders voor te doen dan dat je bent en kun je beter wachten tot er iemand langs komt die jou accepteert zoals je werkelijk bent.

Of niet... maar dan ben je in ieder geval trouw aan jezelf gebleven. Mijns inziens de kern van geluk. En gebrek aan luisteren naar wat je zelf wilt een kern van de oorzaak van depressies.

Maar goed nu gaat het van moraal tot psyche maar persoonlijk denk ik dat die twee veel met elkaar van doen hebben.

Zoiets?

[ Bericht 4% gewijzigd door BarryOSeven op 02-08-2016 12:36:07 ]
pi_164175869
Onderstaande post was bedoeld voor KLB / Maroc verkoop me 5 gram broccoli, maar die is net op slot gegooid.

Dus maar hier...

quote:
Haha, goed verhaal, lekker kort.

Doet me denken aan mijn eerste liefde. Noemde haar liefkozend 'Broccoli'. Ze had schaamhaar in de vorm van broccoliroosjes.

Was jong toen ik haar leerde kennen, jaartje of 13. Was niet zo brutaal zoals ik nu ben, maar verlegen en onzeker. Zat achter haar in de klas, we raakten aan de praat en we bleven praten, zelfs na schooltijd. Ik speelde met haar haar tijdens de lessen, dat was mijn manier van flirten.

Ik was slecht met woorden, ik draaide eromheen. Ook letterlijk, om haar heen. Je zag de vonk tussen ons, maar de eerste stap kwam er van beide kanten niet. Mijn beste vriend die kon het niet meer aan, hij werd er gek van dat ik maar niets durfde te ondernemen ondanks al die spanning en aantrekkingskracht.

Ik weet het heel goed - die gemoedelijke lentedag - 11 april 2003. Ik zag 'm grijnzen toen hij mij zag. Hij groette mij, en vervolgde dat met 'dit wordt jouw weekend'. Verder liet hij niets los. Vond het vreemd, maar hield me er niet mee bezig, want zo was die vriend van mij wel vaker. Hij had altijd wel een plannetje ergens voor, zijn hoofd zat vol met beeldige verhalen.

Ik staarde uit het raam naar het lege pleintje, droomde weg over het meisje dat voor mij zat. Werd wakker getikt door mijn vriend die naast me zat; de schooldag was over en we konden naar huis. We liepen pratend en al naar het fietsenhok.

Daar aangekomen, tikt die vriend van mij eerst haar op de schouder en vervolgens mij. Hij houdt mijn hoofd aan de zijkanten vast en doet zo bam zijn lippen op mijn lippen - zonder tong gelukkig - en trekt zich terug na 3 seconden, met zo'n luide smak.

Hij kijkt haar aan, en zegt: "zie, zo moeilijk is het niet" en loopt weg. Dat was de dag dat een jongen mijn eerste zoen stal, en ik een paar uur later het meisje van mijn dromen een zoen gaf.

Einde.

De relatie liep een jaar later stuk, ze ging verhuizen. Ik mis haar wel, de lippen van mijn broccoli smaakten lekker. En tja, ik at haar graag, maar dat terzijde.
Past hier ook wel. :s).
pi_164176183
Eens met BarryOSeven ^O^
pi_164177088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:58 schreef zarGon het volgende:
Onderstaande post was bedoeld voor KLB / Maroc verkoop me 5 gram broccoli, maar die is net op slot gegooid.

Dus maar hier...

[..]

Past hier ook wel. :s).
Goed verhaal zou opnieuw lezen.
Play hard, go pro.
pi_164178010
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:44 schreef Swlabr het volgende:

Net alsof dat zo eenvoudig is voor de gemiddelde man. Alleen de meest aantrekkelijke mannen lukt dat zonder enige moeite. De groep daaronder (met enig geluk) een paar keer per jaar en de rest nauwelijks of nooit. Die komen alleen aan hun trekken binnen relaties of zijn incels.

Mannen hebben de luxepositie die vrouwen bezitten op de seksuele markt niet.
pi_164178208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Net alsof dat zo eenvoudig is voor de gemiddelde man. Alleen de meest aantrekkelijke mannen lukt dat zonder enige moeite. De groep daaronder (met enig geluk) een paar keer per jaar en de rest nauwelijks of nooit. Die komen alleen aan hun trekken binnen relaties of zijn incels.

Dit dus, maar wel met de kanttekening dat de meeste mannen de minder aantrekkelijke vrouwen niet willen. Als mannen hun standaarden wat zouden verlagen zouden ze meer neuken. Ironisch genoeg is dat een prima oefening om een keer een knappe vrouw te versieren.
Play hard, go pro.
pi_164178262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:27 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Dit dus, maar wel met de kanttekening dat de meeste mannen de minder aantrekkelijke vrouwen niet willen. Als mannen hun standaarden wat zouden verlagen zouden ze meer neuken. Ironisch genoeg is dat een prima oefening om een keer een knappe vrouw te versieren.
Maar ja, wie wilt nou oefenen op een vrouw waar ie geen stijfje van krijgt
pi_164178310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:27 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Heb juist het idee dat mannen minder kieskeurig zijn over met wie ze naar bed gaan, dan met wie ze relaties hebben. Daarom heb je vrouwen maar niet snappen waarom knappe mannen zich niet aan hen willen binden.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:36:27 #105
16180 crew  CoolGuy
pi_164178467
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je bedoeld de mannen met de meest aantrekkelijke uitstraling. Is iets totaal anders en heeft niks met uiterlijk te maken.
pi_164178532
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je bedoeld de mannen met de meest aantrekkelijke uitstraling. Is iets totaal anders en heeft niks met uiterlijk te maken.
Uitstraling is een groot deel, maar niet 100% de bepalende factor
pi_164178539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar heb ik het over alleen het uiterlijk? Ik heb het over het totaalplaatje. Dat is het uiterlijk, uitstraling, sociale status, persoonlijkheid en vermogen.

Daarnaast wordt je uitstraling heel erg beinvloed door je uiterlijk. Zie het halo effect.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:41:30 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_164178606
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waar heb ik het over uiterlijk? Ik heb het over het totaalplaatje. Dat is het uiterlijk, uitstraling, sociale status, persoonlijkheid en vermogen.

Daarnaast wordt je uitstraling heel erg beinvloed door je uiterlijk. Zie het halo effect.
Nee. Nee nee nee. Je hebt het alleen over seks. Seks is wel héél eenvoudig te krijgen, en daar hoef je echt geen status voor te hebben. Ik weet niet in wat voor rare realiteit jullie leven, maar het enige dat je nodig hebt is uitstraling. Als jij een kick ass uitstraling hebt, dan boeit het to-taal niet wat voor werk je doet of wat voor vermogen je hebt.

Schei toch uit, dat zijn allemaal excusen.

"nee nee, het ligt niet aan MIJ, ik kan er niks aan doen dat ik geen model ben en geen vermogen op de bank heb". Lekker passief op de bank blijven zitten jongens, dan zal het met dat neuken vast en zeker helemaal goed komen ^O^

Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:42:23 #109
16180 crew  CoolGuy
pi_164178625
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Uitstraling is een groot deel, maar niet 100% de bepalende factor
Voor seks? Jawel hoor.
pi_164178652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Nee nee nee. Je hebt het alleen over seks. Seks is wel héél eenvoudig te krijgen, en daar hoef je echt geen status voor te hebben. Ik weet niet in wat voor rare realiteit jullie leven, maar het enige dat je nodig hebt is uitstraling. Als jij een kick ass uitstraling hebt, dan boeit het to-taal niet wat voor werk je doet of wat voor vermogen je hebt.

"nee nee, het ligt niet aan MIJ, ik kan er niks aan doen dat ik geen model ben en geen vermogen op de bank heb". Lekker passief op de bank blijven zitten jongens, dan zal het met dat neuken vast en zeker helemaal goed komen ^O^

Dus jij wilt zeggen als ik een goede uitstraling hebt dat de meiden achter me aankomen en dat ik zometeen nog ff seks voor vanavond kan regelen, sure :')
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:44:43 #111
16180 crew  CoolGuy
pi_164178700
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen als ik een goede uitstraling hebt dat de meiden achter me aankomen en dat ik zometeen nog ff seks voor vanavond kan regelen, sure :')
Ja. Dat wil ik zeggen ja. Wat dacht je dan? Dat je binnen moet komen en met flappen moet wapperen, of roepen dat je een 'goede sociale status' hebt? Man man man. Als jij zelfvertrouwen/uitstraling hebt, hoef je voor de rest echt niet moeilijk te doen. Dan hoef je er ook geen geld tegen aan te smijten :')

Maar ja, als je nooit in die positie bent geweest, dan snap je dat niet nee (nee, dat is geen sarcasme). Onzekerheid is killing voor pussy.
pi_164178788
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nogmaals, het uiterlijk bepaalt voor een groot deel je uitstraling. Dit noemen ze het halo effect, wat uitgebreid wetenschappelijk is onderzocht. In welke realiteit leef jij als je het bestaan hiervan ontkent?
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:51:29 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_164178891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nogmaals, het uiterlijk bepaalt voor een groot deel je uitstraling. Dit noemen ze het halo effect, wat uitgebreid wetenschappelijk is onderzocht. In welke realiteit leef jij als je het bestaan hiervan ontkent?
In die realiteit waarin ik mensen ken die echt niet moeders mooiste zijn maar zich wel elk weekend een slag in de rondte neuken. Die realiteit. Of wil je je vooral verschuilen achter wetenschappelijke onderzoekjes zodat je kunt zeggen 'zie je, er is helemaal niks wat ik hoef te doen, ik hoef geen moeite te doen en uit mn comfort zone te kruipen want het heeft toch geen zin'.

Wil je neuken of wil je per se gelijk hebben? Ik denk stiekem het eerste. Maar ga jij vooral door met voor jezelf rechtvaardigen waarom jij geen seks hebt en dat je daar heus niks aan kunt doen, dan gaan de mensen die wel (bereid zijn aan hun) zelfvertrouwen (te werken) hebben verder met neuken, ongeacht of ze heel erg knap zijn of niet. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 02-08-2016 16:01:59 ]
pi_164178948
Dag, het draait voor vrouwen echt niet allemaal om uiterlijk. Het gaat inderdaad écht om uitstraling. Als je humor hebt, een leuke uitstraling hebt en je goed verzorgd kan je echt wel zat vrouwen krijgen hoor.

Mannen gaan juist alleen op uiterlijk af. Als je niet én een lief koppie hebt, én een lekkere kont én goede tieten, willen mannen je al niet meer. Zelfs mannen die eigenlijk veel lelijker en/of stommer zijn.

Mannen zijn veel te veeleisend, willen allemaal minstens een 8 terwijl ze zelf sneue 5'jes zijn die niks van hun leven maken en niks te bieden hebben. Tja, dan blijf je dus alleen ja.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:56:55 #115
16180 crew  CoolGuy
pi_164179024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:53 schreef Swlabr het volgende:
Dag, het draait voor vrouwen echt niet allemaal om uiterlijk. Het gaat inderdaad écht om uitstraling. Als je humor hebt, een leuke uitstraling hebt en je goed verzorgd kan je echt wel zat vrouwen krijgen hoor.

Mannen gaan juist alleen op uiterlijk af. Als je niet én een lief koppie hebt, én een lekkere kont én goede tieten, willen mannen je al niet meer. Zelfs mannen die eigenlijk veel lelijker en/of stommer zijn.

Mannen zijn veel te veeleisend, willen allemaal minstens een 8 terwijl ze zelf sneue 5'jes zijn die niks van hun leven maken en niks te bieden hebben. Tja, dan blijf je dus alleen ja.
Dat is dus éxact de categorie waar de hopeloze mannen op dit forum in vallen. Want je kunt zelf wel een 5 zijn qua uiterlijk, als je dat compenseert met een super uitstraling doet dat uiterlijk er niet meer toe.

Maar als je alles als een soort van exacte wetenschap benadert dan wil je dat niet snappen, want dat past niet in je theorietje, en de mensen die hier zulke ongelofelijke zeikerds zijn willen allemaal wel een >8 meid want alles daar onder is niet goed genoeg 8)7
pi_164179228
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In die realiteit waarin ik mensen ken die echt niet moeders mooiste zijn maar zich wel elk weekend een slag in de rondte neuken. Die realiteit. Of wil je je vooral verschuilen achter wetenschappelijke onderzoekjes zodat je kunt zeggen 'zie je, er is helemaal niks wat ik hoef te doen, ik hoef geen moeite te doen en uit mn comfort zone te kruipen want het heeft toch geen zin'.

Wil je neuken of wil je per se gelijk hebben? Ik denk stiekem het eerste. Maar ga jij vooral door met voor jezelf rechtvaardigen waarom jij geen seks hebt en dat je daar heus niks aan kunt doen, dan gaan de mensen die wel (bereid zijn aan hun) zelfvertrouwen (te werken) hebben verder met neuken, ongeacht of ze heel erg knap zijn of niet. ^O^
Wat een aannames weer. Ik heb een vaste relatie en heb die behoefte helemaal niet.

Daarnaast beweer jij dus in feite dat elke man ongeacht of ze onaantrekkelijk zijn qua uiterlijk vrouwen makkelijk kunnen regelen als ze maar zelfvertrouwen hebben? Je zou zo een PUA coach kunnen zijn, die beweren dezelfde onzin. Iemand met bijvoorbeeld cystische acne over zijn hele gezicht kan nog zoveel zelfvertrouwen en uitstraling hebben, maar toch zal dit voor de meeste vrouwen een afknapper zijn.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:07:58 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_164179264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat een aannames weer. Ik heb een vaste relatie en heb die behoefte helemaal niet.

Daarnaast beweer jij dus in feite dat elke man ongeacht of ze onaantrekkelijk zijn qua uiterlijk vrouwen makkelijk kunnen regelen als ze maar zelfvertrouwen hebben? Je zou zo een PUA coach kunnen zijn, die beweren dezelfde onzin. Iemand met bijvoorbeeld cystische acne over zijn hele gezicht kan nog zoveel zelfvertrouwen en uitstraling hebben, maar toch zal dit voor de meeste vrouwen een afknapper zijn.
Nee, ik zou alles behalve een PUA coach kunnen zijn. Ik zeg gewoon dat mensen veel te veel waarde hechten aan uiterlijk. Je moet geen trucje doen en PUA is een trucje. Je moet ZELFVERTROUWEN HEBBEN. Als je jezelf de moeite waard vindt en dat uistraalt pikken anderen dat op.
pi_164179277
quote:

Natuurlijk mannen zijn te veeleisend. _O- Vergelijk de eisenlijstjes van hun partner van de gemiddelde vrouw en de gemiddelde man is en herhaal die onzin nog eens.

De enige mannen die veeleisend zijn, zijn de mannen met veel opties.
pi_164179298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, ik zou alles behalve een PUA coach kunnen zijn. Ik zeg gewoon dat mensen veel te veel waarde hechten aan uiterlijk. Je moet geen trucje doen en PUA is een trucje. Je moet ZELFVERTROUWEN HEBBEN. Als je jezelf de moeite waard vindt en dat uistraalt pikken anderen dat op.
Dat noemen ze in PUA termen dacht ik 'innergame'.
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:11:00 #120
54263 crew  Pharkus
pi_164179355
quote:

Ach een > 8 is leuk om binnen te hengelen, is goed voor je cv en zelfvertrouwen dit dat zus zo. Echter voor een leuke relatie zijn er meer eigenschappen van een vrouw van belang. Laten we eerlijk zijn een >8 van 25 jaar kan over 5-10 jaar een kortkapselige ria moeder zijn. Als je dan als man zijnde je verkeken hebt op de inhoud en elkaar niks meer te vertellen hebt, dan ben je wel in de aap gelogeerd.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:11:43 #121
16180 crew  CoolGuy
pi_164179365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat noemen ze in PUA termen dacht ik innergame.
|:( |:( |:( en dan ben ík degene die een PUA coach kon zijn. Ik ken die hele term niet. Overigens meen ik me te kunnen herinneren dat jij vrijgezel en needy was, dus als je nu wel een relatie hebt, dan zeg ik good for you.
pi_164179418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

|:( |:( |:( en dan ben ík degene die een PUA coach kon zijn. Ik ken die hele term niet. Overigens meen ik me te kunnen herinneren dat jij vrijgezel en needy was, dus als je nu wel een relatie hebt, dan zeg ik good for you.
Dat herinner jij dan verkeerd. Ik heb je ooit om advies gevraagd omdat ik net als jij kamp met een beperking. Jammer dat je mij dan meteen in de groep met Syndroom en Deezer schaart.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:13:36 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_164179420
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:08 schreef Jaeger85 het volgende:

De enige mannen die veeleisend zijn, zijn de mannen met veel opties.
Welja joh, want de Syndrooms en Deezers van Fok! willen alleen maar 'premium girls' en staan er om bekend ont-zet-tend veel opties te hebben.

8)7

oftewel, je kletst.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:15:41 #124
16180 crew  CoolGuy
pi_164179476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat herinner jij dan verkeerd. Ik heb je ooit om advies gevraagd omdat ik net als jij kamp met een beperking. Jammer dat je mij dan meteen in de groep met Syndroom en Deezer schaart.
Daarom zei ik dan ook ik MEEN me te kunnen herinneren. Als jij niet in die groep valt, dan heb ik daar geen gelijk in, en dus val jij niet in die groep.

Kijk, je hebt een beperking. Die heb ik ook. Jij hebt een relatie. Ik ook. Heeft die beperking je tegen gehouden? Nee dus. Ben je gelukkig? Ik neem aan van wel, ik wel in ieder geval. Oftewel, het draait niet om uiterlijk, inkomen, sociale status of weet ik veel wat. Nee, het draait om zelfvertrouwen/uitstraling.

Dat snappen de Deezers en Syndrooms & co van Fok! echter niet.
pi_164179616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daarom zei ik dan ook ik MEEN me te kunnen herinneren. Als jij niet in die groep valt, dan heb ik daar geen gelijk in, en dus val jij niet in die groep.

Kijk, je hebt een beperking. Die heb ik ook. Jij hebt een relatie. Ik ook. Heeft die beperking je tegen gehouden? Nee dus. Ben je gelukkig? Ik neem aan van wel, ik wel in ieder geval. Oftewel, het draait niet om uiterlijk, inkomen, sociale status of weet ik veel wat. Nee, het draait om zelfvertrouwen/uitstraling.

Dat snappen de Deezers en Syndrooms & co van Fok! echter niet.
Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:21:34 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_164179639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
.... lees je eigen post nu nog eens door.

Je spiermassa deed 't 'm niet. Het feit dat je meer zelfvertrouwen daar door kreeg wel. Daar komt dan nog eens bij dat spiermassa niet voor iedereen werkt want niet iedereen die in een sportschool hangt en spiermassa krijgt krijgt per defintie meer aandacht van vrouwen.

Het is dat hij dan wel rondloopt van 'kijk mij' en daar zelf ook in gelooft, wat dus zelfvertrouwen is, en dát is aantrekkelijk. Genoeg vrouwen die een dergelijk lichaam niét aantrekkelijk vinden.
pi_164179708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.... lees je eigen post nu nog eens door.
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
pi_164179737
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Zie je er uit als Gargamel, kan je nog zoveel zelfvertrouwen hebben..
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:26:22 #129
16180 crew  CoolGuy
pi_164179753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat hij schreef, maar wat denk jij, dat hij, toen hij dat betere lichaam kreeg, nog steeds met zn ogen naar de grond rondliep? Natuurlijk niet. Dan voel je je lekkerder in je vel, fitter, beter, groter, en dat straal je uit.

Dat hele lichaam doet er niet toe, want genoeg vrouwen die nog steeds zien dat je zelfvertrouwen hebben en dat interessant vinden, maar helemaal niet warm of koud worden van dat lichaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')