abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164178010
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:44 schreef Swlabr het volgende:
Dit is sowieso het sneuste topic van de week :')

Wil je graag rondneuken doe je dat, wil je niet rondneuken doe je het niet. Lekker moeilijk 8)7
Net alsof dat zo eenvoudig is voor de gemiddelde man. Alleen de meest aantrekkelijke mannen lukt dat zonder enige moeite. De groep daaronder (met enig geluk) een paar keer per jaar en de rest nauwelijks of nooit. Die komen alleen aan hun trekken binnen relaties of zijn incels.

Mannen hebben de luxepositie die vrouwen bezitten op de seksuele markt niet.
pi_164178208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Net alsof dat zo eenvoudig is voor de gemiddelde man. Alleen de meest aantrekkelijke mannen lukt dat zonder enige moeite. De groep daaronder (met enig geluk) een paar keer per jaar en de rest nauwelijks of nooit. Die komen alleen aan hun trekken binnen relaties of zijn incels.

Dit dus, maar wel met de kanttekening dat de meeste mannen de minder aantrekkelijke vrouwen niet willen. Als mannen hun standaarden wat zouden verlagen zouden ze meer neuken. Ironisch genoeg is dat een prima oefening om een keer een knappe vrouw te versieren.
Play hard, go pro.
pi_164178262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:27 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Dit dus, maar wel met de kanttekening dat de meeste mannen de minder aantrekkelijke vrouwen niet willen. Als mannen hun standaarden wat zouden verlagen zouden ze meer neuken. Ironisch genoeg is dat een prima oefening om een keer een knappe vrouw te versieren.
Maar ja, wie wilt nou oefenen op een vrouw waar ie geen stijfje van krijgt
pi_164178310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:27 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Heb juist het idee dat mannen minder kieskeurig zijn over met wie ze naar bed gaan, dan met wie ze relaties hebben. Daarom heb je vrouwen maar niet snappen waarom knappe mannen zich niet aan hen willen binden.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:36:27 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164178467
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je bedoeld de mannen met de meest aantrekkelijke uitstraling. Is iets totaal anders en heeft niks met uiterlijk te maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164178532
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je bedoeld de mannen met de meest aantrekkelijke uitstraling. Is iets totaal anders en heeft niks met uiterlijk te maken.
Uitstraling is een groot deel, maar niet 100% de bepalende factor
pi_164178539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar heb ik het over alleen het uiterlijk? Ik heb het over het totaalplaatje. Dat is het uiterlijk, uitstraling, sociale status, persoonlijkheid en vermogen.

Daarnaast wordt je uitstraling heel erg beinvloed door je uiterlijk. Zie het halo effect.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:41:30 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_164178606
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waar heb ik het over uiterlijk? Ik heb het over het totaalplaatje. Dat is het uiterlijk, uitstraling, sociale status, persoonlijkheid en vermogen.

Daarnaast wordt je uitstraling heel erg beinvloed door je uiterlijk. Zie het halo effect.
Nee. Nee nee nee. Je hebt het alleen over seks. Seks is wel héél eenvoudig te krijgen, en daar hoef je echt geen status voor te hebben. Ik weet niet in wat voor rare realiteit jullie leven, maar het enige dat je nodig hebt is uitstraling. Als jij een kick ass uitstraling hebt, dan boeit het to-taal niet wat voor werk je doet of wat voor vermogen je hebt.

Schei toch uit, dat zijn allemaal excusen.

"nee nee, het ligt niet aan MIJ, ik kan er niks aan doen dat ik geen model ben en geen vermogen op de bank heb". Lekker passief op de bank blijven zitten jongens, dan zal het met dat neuken vast en zeker helemaal goed komen ^O^

:')
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:42:23 #109
16180 crew  CoolGuy
pi_164178625
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Uitstraling is een groot deel, maar niet 100% de bepalende factor
Voor seks? Jawel hoor.
pi_164178652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Nee nee nee. Je hebt het alleen over seks. Seks is wel héél eenvoudig te krijgen, en daar hoef je echt geen status voor te hebben. Ik weet niet in wat voor rare realiteit jullie leven, maar het enige dat je nodig hebt is uitstraling. Als jij een kick ass uitstraling hebt, dan boeit het to-taal niet wat voor werk je doet of wat voor vermogen je hebt.

"nee nee, het ligt niet aan MIJ, ik kan er niks aan doen dat ik geen model ben en geen vermogen op de bank heb". Lekker passief op de bank blijven zitten jongens, dan zal het met dat neuken vast en zeker helemaal goed komen ^O^

Dus jij wilt zeggen als ik een goede uitstraling hebt dat de meiden achter me aankomen en dat ik zometeen nog ff seks voor vanavond kan regelen, sure :')
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:44:43 #111
16180 crew  CoolGuy
pi_164178700
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen als ik een goede uitstraling hebt dat de meiden achter me aankomen en dat ik zometeen nog ff seks voor vanavond kan regelen, sure :')
Ja. Dat wil ik zeggen ja. Wat dacht je dan? Dat je binnen moet komen en met flappen moet wapperen, of roepen dat je een 'goede sociale status' hebt? Man man man. Als jij zelfvertrouwen/uitstraling hebt, hoef je voor de rest echt niet moeilijk te doen. Dan hoef je er ook geen geld tegen aan te smijten :')

Maar ja, als je nooit in die positie bent geweest, dan snap je dat niet nee (nee, dat is geen sarcasme). Onzekerheid is killing voor pussy.
pi_164178788
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nogmaals, het uiterlijk bepaalt voor een groot deel je uitstraling. Dit noemen ze het halo effect, wat uitgebreid wetenschappelijk is onderzocht. In welke realiteit leef jij als je het bestaan hiervan ontkent?
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:51:29 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_164178891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nogmaals, het uiterlijk bepaalt voor een groot deel je uitstraling. Dit noemen ze het halo effect, wat uitgebreid wetenschappelijk is onderzocht. In welke realiteit leef jij als je het bestaan hiervan ontkent?
In die realiteit waarin ik mensen ken die echt niet moeders mooiste zijn maar zich wel elk weekend een slag in de rondte neuken. Die realiteit. Of wil je je vooral verschuilen achter wetenschappelijke onderzoekjes zodat je kunt zeggen 'zie je, er is helemaal niks wat ik hoef te doen, ik hoef geen moeite te doen en uit mn comfort zone te kruipen want het heeft toch geen zin'.

Wil je neuken of wil je per se gelijk hebben? Ik denk stiekem het eerste. Maar ga jij vooral door met voor jezelf rechtvaardigen waarom jij geen seks hebt en dat je daar heus niks aan kunt doen, dan gaan de mensen die wel (bereid zijn aan hun) zelfvertrouwen (te werken) hebben verder met neuken, ongeacht of ze heel erg knap zijn of niet. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 02-08-2016 16:01:59 ]
pi_164178948
Dag, het draait voor vrouwen echt niet allemaal om uiterlijk. Het gaat inderdaad écht om uitstraling. Als je humor hebt, een leuke uitstraling hebt en je goed verzorgd kan je echt wel zat vrouwen krijgen hoor.

Mannen gaan juist alleen op uiterlijk af. Als je niet én een lief koppie hebt, én een lekkere kont én goede tieten, willen mannen je al niet meer. Zelfs mannen die eigenlijk veel lelijker en/of stommer zijn.

Mannen zijn veel te veeleisend, willen allemaal minstens een 8 terwijl ze zelf sneue 5'jes zijn die niks van hun leven maken en niks te bieden hebben. Tja, dan blijf je dus alleen ja.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:56:55 #115
16180 crew  CoolGuy
pi_164179024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:53 schreef Swlabr het volgende:
Dag, het draait voor vrouwen echt niet allemaal om uiterlijk. Het gaat inderdaad écht om uitstraling. Als je humor hebt, een leuke uitstraling hebt en je goed verzorgd kan je echt wel zat vrouwen krijgen hoor.

Mannen gaan juist alleen op uiterlijk af. Als je niet én een lief koppie hebt, én een lekkere kont én goede tieten, willen mannen je al niet meer. Zelfs mannen die eigenlijk veel lelijker en/of stommer zijn.

Mannen zijn veel te veeleisend, willen allemaal minstens een 8 terwijl ze zelf sneue 5'jes zijn die niks van hun leven maken en niks te bieden hebben. Tja, dan blijf je dus alleen ja.
Dat is dus éxact de categorie waar de hopeloze mannen op dit forum in vallen. Want je kunt zelf wel een 5 zijn qua uiterlijk, als je dat compenseert met een super uitstraling doet dat uiterlijk er niet meer toe.

Maar als je alles als een soort van exacte wetenschap benadert dan wil je dat niet snappen, want dat past niet in je theorietje, en de mensen die hier zulke ongelofelijke zeikerds zijn willen allemaal wel een >8 meid want alles daar onder is niet goed genoeg 8)7
pi_164179228
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In die realiteit waarin ik mensen ken die echt niet moeders mooiste zijn maar zich wel elk weekend een slag in de rondte neuken. Die realiteit. Of wil je je vooral verschuilen achter wetenschappelijke onderzoekjes zodat je kunt zeggen 'zie je, er is helemaal niks wat ik hoef te doen, ik hoef geen moeite te doen en uit mn comfort zone te kruipen want het heeft toch geen zin'.

Wil je neuken of wil je per se gelijk hebben? Ik denk stiekem het eerste. Maar ga jij vooral door met voor jezelf rechtvaardigen waarom jij geen seks hebt en dat je daar heus niks aan kunt doen, dan gaan de mensen die wel (bereid zijn aan hun) zelfvertrouwen (te werken) hebben verder met neuken, ongeacht of ze heel erg knap zijn of niet. ^O^
Wat een aannames weer. Ik heb een vaste relatie en heb die behoefte helemaal niet.

Daarnaast beweer jij dus in feite dat elke man ongeacht of ze onaantrekkelijk zijn qua uiterlijk vrouwen makkelijk kunnen regelen als ze maar zelfvertrouwen hebben? Je zou zo een PUA coach kunnen zijn, die beweren dezelfde onzin. Iemand met bijvoorbeeld cystische acne over zijn hele gezicht kan nog zoveel zelfvertrouwen en uitstraling hebben, maar toch zal dit voor de meeste vrouwen een afknapper zijn.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:07:58 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_164179264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat een aannames weer. Ik heb een vaste relatie en heb die behoefte helemaal niet.

Daarnaast beweer jij dus in feite dat elke man ongeacht of ze onaantrekkelijk zijn qua uiterlijk vrouwen makkelijk kunnen regelen als ze maar zelfvertrouwen hebben? Je zou zo een PUA coach kunnen zijn, die beweren dezelfde onzin. Iemand met bijvoorbeeld cystische acne over zijn hele gezicht kan nog zoveel zelfvertrouwen en uitstraling hebben, maar toch zal dit voor de meeste vrouwen een afknapper zijn.
Nee, ik zou alles behalve een PUA coach kunnen zijn. Ik zeg gewoon dat mensen veel te veel waarde hechten aan uiterlijk. Je moet geen trucje doen en PUA is een trucje. Je moet ZELFVERTROUWEN HEBBEN. Als je jezelf de moeite waard vindt en dat uistraalt pikken anderen dat op.
pi_164179277
quote:

Natuurlijk mannen zijn te veeleisend. _O- Vergelijk de eisenlijstjes van hun partner van de gemiddelde vrouw en de gemiddelde man is en herhaal die onzin nog eens.

De enige mannen die veeleisend zijn, zijn de mannen met veel opties.
pi_164179298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, ik zou alles behalve een PUA coach kunnen zijn. Ik zeg gewoon dat mensen veel te veel waarde hechten aan uiterlijk. Je moet geen trucje doen en PUA is een trucje. Je moet ZELFVERTROUWEN HEBBEN. Als je jezelf de moeite waard vindt en dat uistraalt pikken anderen dat op.
Dat noemen ze in PUA termen dacht ik 'innergame'.
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:11:00 #120
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_164179355
quote:

Ach een > 8 is leuk om binnen te hengelen, is goed voor je cv en zelfvertrouwen dit dat zus zo. Echter voor een leuke relatie zijn er meer eigenschappen van een vrouw van belang. Laten we eerlijk zijn een >8 van 25 jaar kan over 5-10 jaar een kortkapselige ria moeder zijn. Als je dan als man zijnde je verkeken hebt op de inhoud en elkaar niks meer te vertellen hebt, dan ben je wel in de aap gelogeerd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:11:43 #121
16180 crew  CoolGuy
pi_164179365
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat noemen ze in PUA termen dacht ik innergame.
|:( |:( |:( en dan ben ík degene die een PUA coach kon zijn. Ik ken die hele term niet. Overigens meen ik me te kunnen herinneren dat jij vrijgezel en needy was, dus als je nu wel een relatie hebt, dan zeg ik good for you.
pi_164179418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

|:( |:( |:( en dan ben ík degene die een PUA coach kon zijn. Ik ken die hele term niet. Overigens meen ik me te kunnen herinneren dat jij vrijgezel en needy was, dus als je nu wel een relatie hebt, dan zeg ik good for you.
Dat herinner jij dan verkeerd. Ik heb je ooit om advies gevraagd omdat ik net als jij kamp met een beperking. Jammer dat je mij dan meteen in de groep met Syndroom en Deezer schaart.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:13:36 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_164179420
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:08 schreef Jaeger85 het volgende:

De enige mannen die veeleisend zijn, zijn de mannen met veel opties.
Welja joh, want de Syndrooms en Deezers van Fok! willen alleen maar 'premium girls' en staan er om bekend ont-zet-tend veel opties te hebben.

8)7

oftewel, je kletst.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:15:41 #124
16180 crew  CoolGuy
pi_164179476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat herinner jij dan verkeerd. Ik heb je ooit om advies gevraagd omdat ik net als jij kamp met een beperking. Jammer dat je mij dan meteen in de groep met Syndroom en Deezer schaart.
Daarom zei ik dan ook ik MEEN me te kunnen herinneren. Als jij niet in die groep valt, dan heb ik daar geen gelijk in, en dus val jij niet in die groep.

Kijk, je hebt een beperking. Die heb ik ook. Jij hebt een relatie. Ik ook. Heeft die beperking je tegen gehouden? Nee dus. Ben je gelukkig? Ik neem aan van wel, ik wel in ieder geval. Oftewel, het draait niet om uiterlijk, inkomen, sociale status of weet ik veel wat. Nee, het draait om zelfvertrouwen/uitstraling.

Dat snappen de Deezers en Syndrooms & co van Fok! echter niet.
pi_164179616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daarom zei ik dan ook ik MEEN me te kunnen herinneren. Als jij niet in die groep valt, dan heb ik daar geen gelijk in, en dus val jij niet in die groep.

Kijk, je hebt een beperking. Die heb ik ook. Jij hebt een relatie. Ik ook. Heeft die beperking je tegen gehouden? Nee dus. Ben je gelukkig? Ik neem aan van wel, ik wel in ieder geval. Oftewel, het draait niet om uiterlijk, inkomen, sociale status of weet ik veel wat. Nee, het draait om zelfvertrouwen/uitstraling.

Dat snappen de Deezers en Syndrooms & co van Fok! echter niet.
Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:21:34 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_164179639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
.... lees je eigen post nu nog eens door.

Je spiermassa deed 't 'm niet. Het feit dat je meer zelfvertrouwen daar door kreeg wel. Daar komt dan nog eens bij dat spiermassa niet voor iedereen werkt want niet iedereen die in een sportschool hangt en spiermassa krijgt krijgt per defintie meer aandacht van vrouwen.

Het is dat hij dan wel rondloopt van 'kijk mij' en daar zelf ook in gelooft, wat dus zelfvertrouwen is, en dát is aantrekkelijk. Genoeg vrouwen die een dergelijk lichaam niét aantrekkelijk vinden.
pi_164179708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.... lees je eigen post nu nog eens door.
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
pi_164179737
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Zie je er uit als Gargamel, kan je nog zoveel zelfvertrouwen hebben..
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:26:22 #129
16180 crew  CoolGuy
pi_164179753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat hij schreef, maar wat denk jij, dat hij, toen hij dat betere lichaam kreeg, nog steeds met zn ogen naar de grond rondliep? Natuurlijk niet. Dan voel je je lekkerder in je vel, fitter, beter, groter, en dat straal je uit.

Dat hele lichaam doet er niet toe, want genoeg vrouwen die nog steeds zien dat je zelfvertrouwen hebben en dat interessant vinden, maar helemaal niet warm of koud worden van dat lichaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')