.... lees je eigen post nu nog eens door.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
.... lees je eigen post nu nog eens door.
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Zie je er uit als Gargamel, kan je nog zoveel zelfvertrouwen hebben..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
Ja, ik weet wat hij schreef, maar wat denk jij, dat hij, toen hij dat betere lichaam kreeg, nog steeds met zn ogen naar de grond rondliep? Natuurlijk niet. Dan voel je je lekkerder in je vel, fitter, beter, groter, en dat straal je uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |