abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:21:34 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164179639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik wijt mijn succes echter vooral aan het verbeteren van mijn uiterlijk. Door mijn nieuwe kapsel, betere kledingkeuze en 10 kg aan spiermassa kreeg ik veel meer aandacht van vrouwen, waardoor ik uiteindelijk meer zelfvertrouwen kreeg. Je hebt dan immer keuze mogelijkheden.
.... lees je eigen post nu nog eens door.

Je spiermassa deed 't 'm niet. Het feit dat je meer zelfvertrouwen daar door kreeg wel. Daar komt dan nog eens bij dat spiermassa niet voor iedereen werkt want niet iedereen die in een sportschool hangt en spiermassa krijgt krijgt per defintie meer aandacht van vrouwen.

Het is dat hij dan wel rondloopt van 'kijk mij' en daar zelf ook in gelooft, wat dus zelfvertrouwen is, en dát is aantrekkelijk. Genoeg vrouwen die een dergelijk lichaam niét aantrekkelijk vinden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164179708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.... lees je eigen post nu nog eens door.
Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
pi_164179737
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Eerst beter uiterlijk, toen de vrouwen en die aandacht gaf hem uiteindelijk zelfvertrouwen. Dit is zoals hij het beschrijft. Niet dat hij een beter uiterlijk nam, zelfvertrouwen kreeg en toen pas de vrouwtjes kwamen
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Zie je er uit als Gargamel, kan je nog zoveel zelfvertrouwen hebben..
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:26:22 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164179753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat hij schreef, maar wat denk jij, dat hij, toen hij dat betere lichaam kreeg, nog steeds met zn ogen naar de grond rondliep? Natuurlijk niet. Dan voel je je lekkerder in je vel, fitter, beter, groter, en dat straal je uit.

Dat hele lichaam doet er niet toe, want genoeg vrouwen die nog steeds zien dat je zelfvertrouwen hebben en dat interessant vinden, maar helemaal niet warm of koud worden van dat lichaam.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')