Dat zegt niets bij Atletico. FK Astana boekte ook een keer resultaat tegen ze volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar wisten we het de finalist heel lastig te maken. Ik geef het dus een goede kans.
Goed verdedigd.
Atletico is een bijzondere voetbalvereniging.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij Atletico. FK Astana boekte ook een keer resultaat tegen ze volgens mij.
Al gedaan voor je dit posttequote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Tagliano, kan jij die Nicki Minaj verwijderen aub?
Welke Nicki Minaj?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Die doet mee bij Jong Ajax. Keuze van de directie, niet Boszquote:
Straks is hij doodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Die ggmm blijft wel heel lang weg. Is dit z'n jaarlijkse douchebeurt?
Caland, kom er maar inquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Sneller dan het licht. Waar is Zorro als je hem nodig hebtquote:
Als je begeleider je moet afdrogen duurt het allemaal wat langer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Er zijn wel eens vaker mensen vermist na een douchebeurt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Vecht als een man of geef je over en zwichtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sneller dan het licht. Waar is Zorro als je hem nodig hebt
en ik voel de 2-1 aankomen.
Joden douchen niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
sow koekoekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je begeleider je moet afdrogen duurt het allemaal wat langer.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stewardsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, welke randmongolen gaan er nou met hun rug naar het veld staan.
Lekker niks zien wat er gebeurt, geweldigquote:
De beste so farquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat ie ook een dik wijf neuken op een parkeerplaats?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:12 schreef S0nic het volgende:
Ik had wel verwacht dat Bosz wel Sinkgraven zou opstellen eigenlijk. Bang dat hij de Maher van Ajax gaat worden.
Dank je.quote:
is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt me wel een spannend concept om een vijf minuten durend filmpje met positieve punten van Viergever te maken over alle wedstrijden dit seizoen gezien.
5 minuten lang de creditsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt me wel een spannend concept om een vijf minuten durend filmpje met positieve punten van Viergever te maken over alle wedstrijden dit seizoen gezien.
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij is dit nu al een geslaagde avond
Dit zou ik best willen doen eigenlijk, maar dat is een onmogelijke taakquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens 112meldingen een badkamer opsluiting.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Uit welk land komt ie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Estrada is een vrij bijzondere scheidsrechter.
Kan niet missen, daar verdien je je fluitje bij een pak hagelslag.quote:
Vrij aardige omschrijving wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan niet missen, daar verdien je je fluitje bij een pak hagelslag.
Ware het niet dat hagelslag een vrij zeldzaam bijproduct is in Spanje.quote:
Daar heb je een uitstekend puntquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ware het niet dat hagelslag een vrij zeldzaam bijproduct is in Spanje.
Derhalve was een pak mariakoekjes beter geweest.
Geoffrey deed een soortgelijke uitspraak in de Fresh Prince vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vanwaar al die kritische vragen opeens? Is dit een verhoorkamer ofzo?
Ajax speelt, dan moeten we kritisch zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vanwaar al die kritische vragen opeens? Is dit een verhoorkamer ofzo?
Carltongodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geoffrey deed een soortgelijke uitspraak in de Fresh Prince vandaag
Ervaring heb je pas in het 2de seizoenshelft nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat alle wat jongere spelers het uitstekend doen. Ik voel de ervaringslobby langzaam wegslibben.
Vooral traagheidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wat ERVARING en ROUTINE bij Ajax.
Ik bekijk deze wedstrijd dan al heel fronsend.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax speelt, dan moeten we kritisch zijn.
idd, El Ghazi, Cillessen, Klaassen enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:18 schreef RipCity het volgende:
Die namen bij Ajax ookDie verwacht je bij een Utrecht of Heerenveen ofzo.
Verdommequote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar een maand tot een nieuwe Oranje-selectie.
El Ghazi snoert wel een aantal mondjes vandaag dat is één ding wat zeker isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat alle wat jongere spelers het uitstekend doen. Ik voel de ervaringslobby langzaam wegslibben.
Dat zou zeer prettig zijn, maar dan nog vind ik het een matige wisselquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat er een vrije trap inschieten
Wij hopen op Ramselaar in Oranje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Robben dan fit zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi heeft teveel naar Ronaldo gekeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Ghazi snoert wel een aantal mondjes vandaag dat is één ding wat zeker is
In september is er geen FRA-NED.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al zin in De Vrij/Bruma tegen Griezmann.
Zoet zal de sleutel zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al zin in De Vrij/Bruma tegen Griezmann.
Door onzichtbaar te zijn vanaf de 30ste minuut maar dan zonder blessure?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft teveel naar Ronaldo gekeken.
Duurt nog wel even ja.quote:
En fosu mensah?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen op Ramselaar in Oranje.
Zoiets.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door onzichtbaar te zijn vanaf de 30ste minuut maar dan zonder blessure?
sowquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik merk twijfel, jij als Robben expert zou het moeten weten, ja of nee
Zweden heeft ook een team vol patatjes, die moet je gewoon minimaal op gelijkspel houden.quote:
Ik hou het nog spannendquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik merk twijfel, jij als Robben expert zou het moeten weten, ja of nee
Kreeg net een pushbericht binnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Danny Blind is coach van het Nederlands elftal.
Wat ben je negatief.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zweden heeft ook een team vol patatjes, die moet je gewoon minimaal op gelijkspel houden.
Over het algemeen schat hij het wel prima in. Jammer van zijn brainfart eerder vanavondquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef Coco98 het volgende:
Als Ajax-fan hou je toch je hart vast als Cillessen steeds uit zijn doel komt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Danny Blind is coach van het Nederlands elftal.
Cil heeft de neiging om ballen altijd mis te kijken. Ja, dom.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen schat hij het wel prima in. Jammer van zijn brainfart eerder vanavond
Wat is brainfartquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over het algemeen schat hij het wel prima in. Jammer van zijn brainfart eerder vanavond
De Scandinavische teams zijn echt vrij dramatisch op dit moment. Hopelijk kan Denemarken weer een beetje vorm pakken, van de Noren moet het ook allerminst komen.quote:
IJsland zit volgens mij in een ongelofeljke kutpoule.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Scandinavische teams zijn echt vrij dramatisch op dit moment. Hopelijk kan Denemarken weer een beetje vorm pakken, van de Noren moet het ook allerminst komen.
Kijk je de wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch treurig dat Ajax niet eens van de nummer zoveel van Griekenland kan winnen.
IJsland doet het vrij aardig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Scandinavische teams zijn echt vrij dramatisch op dit moment. Hopelijk kan Denemarken weer een beetje vorm pakken, van de Noren moet het ook allerminst komen.
Mja IJsland is een uitzondering op de regel. Maar die hebben een redelijk pittige groep.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IJsland zit volgens mij in een ongelofeljke kutpoule.
VBL / [WK-Kwalificatie Europa 2018] Matchcenterquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja IJsland is een uitzondering op de regel. Maar die hebben een redelijk pittige groep.
Als Turkije begint te voetballen zijn ze kansloos.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [WK-Kwalificatie Europa 2018] Matchcenter![]()
![]()
Arda is ook op een dood spoor. Arme jongen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Turkije begint te voetballen zijn ze kansloos.
Mooi land, niets mis mee. Altijd licht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
Dat doet me eraan denken, ik had de Ijslandse hakka wel verwacht vanavond.
Naar Barcelona gaan is een domme keuze als je niet écht goed bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arda is ook op een dood spoor. Arme jongen.
In de zomer ja. 's winters gaat het halve land aan de antidepressivaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi land, niets mis mee. Altijd licht.
Hij is het plezier in voetbal volgens mij volledig kwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Barcelona gaan is een domme keuze als je niet écht goed bent.
Ja.. een aardig streampje zonder commentaar. Vind het een beetje zomeravondvoetbal.. o, wacht het is ook zomerquote:
Daar heb je een punt idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de zomer ja. 's winters gaat het halve land aan de antidepressiva
Dan vrees ik toch dat je de verkeerde wedstrijd kijktquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. een aardig streampje zonder commentaar. Vind het een beetje zomeravondvoetbal.. o, wacht het is ook zomer
Ja daar zat ik mooi misquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:28 schreef Coco98 het volgende:
Die Doubleplain. Dacht hij even weg te komen met een Don-dis.
Het is ook avond.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. een aardig streampje zonder commentaar. Vind het een beetje zomeravondvoetbal.. o, wacht het is ook zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel begrijpelijk gezien de conditie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste bedrijf was leuker dan het tweede.
Enkel Ajacied422 weet hem te overtreffen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De commentaar moest verplicht positief zijn van de grote bazen van de sponsor, of zo? Alsof het nieuwe Barcelona hier vanavond heeft gespeeld tegen een caféelftal uit Griekenland.
tongquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie kan er drie Ajacieden noemen die voor Arsenal gespeeld hebben?
Bergkamp, overmars, kanuquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arsene Wengerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat zou mij wel moeten lukken denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sanogoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overmars, Vermaelen, Bergkampquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou mij wel moeten lukken denk ik.
Behoorlijk irritant ja, ook continu over die buitenspel goal beginnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De commentator moest verplicht positief zijn van de grote bazen van de sponsor, of zo? Alsof het nieuwe Barcelona hier vanavond heeft gespeeld tegen een caféelftal uit Griekenland.
Ja, erg lastig is het niet. Sanogo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars, Vermaelen, Bergkamp
Klaar.
Wat is deze. Mijn username is best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die titel gaat al jaren onbetwist naar jou
Jack werkt bij Ziggoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:32 schreef Zorro het volgende:
Slaapt die commentator in een ajax pyjama of zo? Manmanman
Stam, van nistelrooy, davidsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo goed als uitgeschakeldquote:
Dat lijkt me wel ja. Zelfs als Ajax-fan valt het me op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De commentator moest verplicht positief zijn van de grote bazen van de sponsor, of zo? Alsof het nieuwe Barcelona hier vanavond heeft gespeeld tegen een caféelftal uit Griekenland.
Stam v nistelrooy Davids x2quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie kan er 6 ajacieden noemen die voor Ajax hebben gespeeld?
jij kan ook zeuren hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Grappigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer en de zeven geitjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Wie kan 6 PSV jeugd spelers noemen die voor Ajax hebben gespeeld?
Kuyt, van Bronckhorst, Opdam, Huysegems, Jaliens en Polakquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nou dat zijn eh.... hey wacht eens. hahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeet Dost niet met zijn Ajaxpyjamaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt, van Bronckhorst, Opdam, Huysegems, Jaliens en Polak
Of zes die nooit in de eredivisie hebben gespeeld. Zoals Quincy.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoekstraquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Wie kan 6 PSV jeugd spelers noemen die voor Ajax hebben gespeeld?
Was Bryan Smeets er ook niet eentje?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kuyt, van Bronckhorst, Opdam, Huysegems, Jaliens en Polak
Wanneer speelt Heracles.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de Wout Weghorst show
Ik heb er vandaag eentje gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of zes die nooit in de eredivisie hebben gespeeld. Zoals Quincy.
Johan Cruyff was toch gecremeerd?quote:
Mooiste goal van het jaar. Qua leedvermaak dan. Mèn wat hoopte ik dat Ajax op z'n bek zou gaan na al die grote woorden.quote:
Cristiano Ronaldo, Ozil, Rivaldo, Federer, Trump en Borsatoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of zes die nooit in de eredivisie hebben gespeeld. Zoals Quincy.
Haha.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:24 schreef Brammess het volgende:
Als je denkt dat een team dat in elk opzicht zwakker is geworden dan het team dat vorig jaar 40 (!) punten achter Olympiakos geëindigd is wel even van ons gaat winnen ben je of extreem pessimistisch of je haat tegenover Ajax is veel te groot.
Niveautje Heerenveen. 2/3-0, hatsee.
Omdat thuisgoals voor 4 teltquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:37 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het niet zo goed. Ze doen blij en zo met de 1-1, tenminste de commentator, en tegen De Graafschap was het ook 1-1 en toen waren ze helemaal niet blij. Hoe kan dat?
Kan zo in Fifa,quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
Dat was niet zomaar schieten hoor jongens! hohohoho
Heeft ie ook al een standbeeld?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij schijnt ook te snuiven als Kieft.
Geldt dat ook voor PAOK volgende week, of telt het dan voor 8, omdat Griekse inflatie en zo alles?quote:
Nog steeds een goede voetballer. Alleen verpest door al dat gezeik er omheen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Bakkali van PSV werd na een leuk wedstrijdje met Cruijf vergeleken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen bijna weer los in de mooiste competitie van Nederland: de eerste divisie. Dit jaar is er de nieuwe voetbalpiramide dus we krijgen een heuse degradatiestrijd. De nummer 20 zal na 38 wedstrijden degraderen naar de magische tweede divisie en dan komt er een amateurclub terug. Dat is zo fantastisch. De amateurclubs zaten er wat minder op te wachten maar het is gewoon doorgevoerd, de pret is niet gedrukt. We vieren een feestje.
Het was nogal een hectische zomer. Ging FC Twente nou niet degraderen of toch weer wel? Was De Graafschap misschien het bofkontje? Nee, nee, nee. FC Twente blijft gewoon in de knotsgekke Eredivisie dus De Graafschap mag afstruinen door de streken. Jong FC Utrecht zal met markeerstiften bewerkt zijn. Een reisje naar Sittard of Volendam is ook heel erg leuk. Vraag het maar aan NAC.
SC Cambuur komt dus als rechtstreekse degradant naar de prachtcompetitie. Marcel Keizer is alweer vertrokken en neemt Jong Ajax onder zijn hoede. Wie zou dan toch die nieuwe trainer van de Liwadders worden? Iedereen was verrast toen faalhaas Rob Maas uit de hoge hoed kwam. Die heeft die lege ruimte van Peter Bosz niet zo best opgevuld. Het zal ons benieuwen wat hij dit jaar met Cambuur laat zien.
De Graafschap is dus die andere degradant: gelukkig om sportieve redenen. Het was een kleurrijk seizoen voor de Doetinchemmers in de Eredivisie met als magische goodbye een 1-1 tegen Ajax waardoor de Amsterdammers niet kampioen werden en er nog veel meer dominosteentjes omvielen in het magische rijk van Amsterdam. De play-offs waren echter een verschrikking. MVV werd met pijn en moeite verslagen, dus kwam Go Ahead Eagles op hun pad. Hans de Koning was daar sinds februari omdat Dennis Demmers ook niet zo'n goede trainer bleek. Hansje kreeg het aan het draaien en beukte De Graafschap met 4-1 in de hoek. In Doetinchem bleef het 1-1 dus Hansje is vrolijk en Jantje Vreman bedroefd. De Graafschap verloor onlangs met 8-1 van Willem II dus er is werk aan de winkel.
Een derde degradant kwam er uiteindelijk niet. Willem II ging op de solex langs Almere City, de verrassing van de tweede seizoenshelft. De derde ronde was een heuse kraker: de Brabantse derby tegen NAC! In Breda werd het 2-1 voor NAC maar Willem II wist het met 3-1 om te draaien in Tilburg waardoor Streppel een pittig seizoen met een goed gevoel af kan sluiten en NAC opnieuw een jaar onder Dijkhuizen in de Jupiler League voetbalt.
Twintig ploegen dus. Twintig trainers. Hier zetten we ze even op een rijtje voor u.
Achilles '29 - Eric Meijers
Almere City FC - Jack de Gier
SC Cambuur - Rob Maas
FC Den Bosch - Wiljan Vloet
FC Dordrecht - Gérard de Nooijer
FC Eindhoven - Ricardo Moniz
FC Emmen - Dick Lukkien
Fortuna Sittard - Ben van Dael
De Graafschap - Jan Vreman
Helmond Sport - Roy Hendriksen
Jong Ajax - Marcel Keizer
Jong PSV - Pascal Jansen
Jong FC Utrecht - Robin Pronk
MVV Maastricht - Ron Elsen
NAC Breda - Marinus Dijkhuizen
FC Oss - Francois Gesthuizen
RKC Waalwijk - Peter van den Berg
Telstar - Michel Vonk
FC Volendam - Robert Molenaar
VVV-Venlo - Maurice Steijn
Grieken hebben schulden dus die zijn ons 2 miljard goals verschuldigd, dus die ene goal telt voor 3 pizza'squote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor PAOK volgende week, of telt het dan voor 8, omdat Griekse inflatie en zo alles?
Aha, ik snap het denk ik. Zit er dan ook Ouzo bij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grieken hebben schulden dus die zijn ons 2 miljard goals verschuldigd, dus die ene goal telt voor 3 pizza's
Post jij je kop is danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef Sunri5e het volgende:
Het gezicht van Jappie staat altijd op de ik moet poepen en huilen tegelijk stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |