Dat zegt niets bij Atletico. FK Astana boekte ook een keer resultaat tegen ze volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar wisten we het de finalist heel lastig te maken. Ik geef het dus een goede kans.
Goed verdedigd.
Atletico is een bijzondere voetbalvereniging.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij Atletico. FK Astana boekte ook een keer resultaat tegen ze volgens mij.
Al gedaan voor je dit posttequote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Tagliano, kan jij die Nicki Minaj verwijderen aub?
Welke Nicki Minaj?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Die doet mee bij Jong Ajax. Keuze van de directie, niet Boszquote:
Straks is hij doodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Die ggmm blijft wel heel lang weg. Is dit z'n jaarlijkse douchebeurt?
Caland, kom er maar inquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Sneller dan het licht. Waar is Zorro als je hem nodig hebtquote:
Als je begeleider je moet afdrogen duurt het allemaal wat langer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Er zijn wel eens vaker mensen vermist na een douchebeurt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
Vecht als een man of geef je over en zwichtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sneller dan het licht. Waar is Zorro als je hem nodig hebt
en ik voel de 2-1 aankomen.
Joden douchen niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
sow koekoekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je begeleider je moet afdrogen duurt het allemaal wat langer.
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stewardsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, welke randmongolen gaan er nou met hun rug naar het veld staan.
Lekker niks zien wat er gebeurt, geweldigquote:
De beste so farquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat ie ook een dik wijf neuken op een parkeerplaats?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:12 schreef S0nic het volgende:
Ik had wel verwacht dat Bosz wel Sinkgraven zou opstellen eigenlijk. Bang dat hij de Maher van Ajax gaat worden.
Dank je.quote:
is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt me wel een spannend concept om een vijf minuten durend filmpje met positieve punten van Viergever te maken over alle wedstrijden dit seizoen gezien.
5 minuten lang de creditsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt me wel een spannend concept om een vijf minuten durend filmpje met positieve punten van Viergever te maken over alle wedstrijden dit seizoen gezien.
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij is dit nu al een geslaagde avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |