Silent Discoquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er nog iets te vinden over de donderdag?
Die eerste baal ik ook wel echt van. Maar ja, had erger gekund met zo'n line-up, dus mag niet klagenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Kaytranada vs TLSP is echt een boevenstreek.
Eigenlijk niet nee, of ik zie iets over het hoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er nog iets te vinden over de donderdag?
Had zeker erger gekund. Zijn wel simpele keuzes voor mij maar toch zonde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Die eerste baal ik ook wel echt van. Maar ja, had erger gekund met zo'n line-up, dus mag niet klagen
Grobbel kan zijn naam veranderen in Grmbl. Vind 't zelf ook niet zo. Maar LCD al vaak gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En Thee Oh Sees tegenover LCD vind ik niet fijn.
Nee, die staat nu tussen bravo en India.quote:
Haha toch vreemd he! Die Heineken line up op zaterdag, damn. Dit nogal een flinke veranderingquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het toch geen misdruk
Dat die Bravo line-up omgedraaid moet worden met de Heineken.
Mijn autisme kan hier niet tegen
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grobbel kan zijn naam veranderen in Grmbl. Vind 't zelf ook niet zo. Maar LCD al vaak gezien.
Ga wel naar Parkway Drive en Thee Oh Sees denk ik.
Nu niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond wel degelijk op zijn Facebook.
Nogal ja, heel gewaagd om daar niets wezenlijks tegenover te zetten. Ik neem aan dat de Alpha weer zijn grote jas aankrijgt.quote:
Hoezo niet? Te open?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vond die Charlie niet echt fijn vorig jaar... en die lijkt het weer te gaan worden helaas.
Kan nog niets markeren?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:59 schreef H.Kemper het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema/
Dan gebeurt er nog niets bij mij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Artiest selecteren en vervolgens kiezen voor het hartje
Heeft bij mij geen effect in schema. We laten ze nog even koffie drinken, dan gaan we klagen. ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Artiest selecteren en vervolgens kiezen voor het hartje
quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er nog niets bij mij.
Godver Wolfmother en Kamasai Washington tegenover elkaar zie ik nu.
Vakjes kleuren hier wel mooi roodquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:07 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Heeft bij mij geen effect in schema. We laten ze nog even koffie drinken, dan gaan we klagen. ;-)
quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[..]
Vakjes kleuren hier wel mooi rood
Wellicht niet ingelogd?
Geregeld!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[..]
Vakjes kleuren hier wel mooi rood
Wellicht niet ingelogd?
De tenten verliezen hun smoel. Chaos! Maar ook wel geinig, misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noel Gallagher in de Bravo. Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |