Silent Discoquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er nog iets te vinden over de donderdag?
Die eerste baal ik ook wel echt van. Maar ja, had erger gekund met zo'n line-up, dus mag niet klagenquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Kaytranada vs TLSP is echt een boevenstreek.
Eigenlijk niet nee, of ik zie iets over het hoofd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er nog iets te vinden over de donderdag?
Had zeker erger gekund. Zijn wel simpele keuzes voor mij maar toch zonde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Die eerste baal ik ook wel echt van. Maar ja, had erger gekund met zo'n line-up, dus mag niet klagen
Grobbel kan zijn naam veranderen in Grmbl. Vind 't zelf ook niet zo. Maar LCD al vaak gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En Thee Oh Sees tegenover LCD vind ik niet fijn.
Nee, die staat nu tussen bravo en India.quote:
Haha toch vreemd he! Die Heineken line up op zaterdag, damn. Dit nogal een flinke veranderingquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het toch geen misdruk
Dat die Bravo line-up omgedraaid moet worden met de Heineken.
Mijn autisme kan hier niet tegen
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grobbel kan zijn naam veranderen in Grmbl. Vind 't zelf ook niet zo. Maar LCD al vaak gezien.
Ga wel naar Parkway Drive en Thee Oh Sees denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |