Nu niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond wel degelijk op zijn Facebook.
Nogal ja, heel gewaagd om daar niets wezenlijks tegenover te zetten. Ik neem aan dat de Alpha weer zijn grote jas aankrijgt.quote:
Hoezo niet? Te open?quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vond die Charlie niet echt fijn vorig jaar... en die lijkt het weer te gaan worden helaas.
Kan nog niets markeren?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:59 schreef H.Kemper het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema/
Dan gebeurt er nog niets bij mij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Artiest selecteren en vervolgens kiezen voor het hartje
Heeft bij mij geen effect in schema. We laten ze nog even koffie drinken, dan gaan we klagen. ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:05 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Artiest selecteren en vervolgens kiezen voor het hartje
quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er nog niets bij mij.
Godver Wolfmother en Kamasai Washington tegenover elkaar zie ik nu.
Vakjes kleuren hier wel mooi roodquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:07 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Heeft bij mij geen effect in schema. We laten ze nog even koffie drinken, dan gaan we klagen. ;-)
quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[..]
Vakjes kleuren hier wel mooi rood
Wellicht niet ingelogd?
Geregeld!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:12 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[..]
Vakjes kleuren hier wel mooi rood
Wellicht niet ingelogd?
De tenten verliezen hun smoel. Chaos! Maar ook wel geinig, misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noel Gallagher in de Bravo. Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |