SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
My Pikachooses het hazepad.quote:
Komt nog welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:20 schreef Maanvis het volgende:
zit ik uren in de modder te pokejagen.. blijkt dat in dit spel geen mudkips zitten.
Tja of dat feel wanneer je vrienden level 21 zijn en een 1400 Slowbro vinden, en jij level 20 bent en diezelfde Slowbro voor jou 33 cp isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
21cp seadra, 120cp elactabuz... SPAWN GEWOON NIET IK BEN LV 23. Waardeloze pokemons xD
Ik ving een Tentacruel voor mijn vrouw, die was lvl 13. CP 752quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja of dat feel wanneer je vrienden level 21 zijn en een 1400 Slowbro vinden, en jij level 20 bent en diezelfde Slowbro voor jou 33 cp is
Ik vang ze nog welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zubats. Nog meer mensen die daar hun pokeballs niet meer aan verspillen?
True.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vind het nu ineens een stuk minder erg dat ik straks een uur met de trein moet naar m'n werkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Max23 het volgende:
Ik ben nu level 10
Zat net in de bus en trein (bij elkaar 40 minuten).
Heb in die tijd gevangen: nidoran, twee spearows, een poliwag, een psyduck, een lickitung, wat rattata's, een horsea, twee pidegeotto's en een drowzee. En langs zoveel pokestops gegaan dat ik daar per saldo vanaf het begin van de busrit plus 25 heb.
Nog wel want ik heb er nog niet een kunnen evolueren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks wel, als je de accountancy eenmaal mist.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het nu ineens een stuk minder erg dat ik straks een uur met de trein moet naar m'n werk![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Straks wel, als je de accountancy eenmaal mist.![]()
Laat ik ook standaard lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij mij in de buurt zijn er Pókestops genoeg. Pókeballs gooi ik standaard weg om plek vrij te maken in mijn rugzak omdat ik er toch genoeg krijg. Dus ook alle Zubats worden gevangen... alhoewel ik bij zubat de meeste moeite heb om in te schatten hoever dat ie nou echt vliegt en verpruts ik ook vaak een paar Pókeballs...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat ik ook standaard lopen inderdaad.
Yep. Pidgey, Rattata, Spearow en Weedle negeer ik ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die functie gebruik ik al voor te evolueren Pokemon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan ook Pokemon taggen als Favorite heh, dan komt er een sterretje bij te staan.
Dat doe ik met alles wat uit een ei komt.
Dan kan je vervolgens op Favorite sorteren, dan komen alle Favorites bij elkaar, en kan je even snel de IV's uitrekenen.
Jep. Vind ze sowieso (een van) de minst interessante Pokemon die er zijn. Ook de evolutie. Hartstikke lelijk en simpel. En dan ook nog stoer doen met hun 10cp. Nou ik dacht het dus niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoezo? Ik heb gister een dratini laten evolueren en die is al 2kquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:58 schreef videonatic het volgende:
Dragonite van 2650 bij de Markthal. Zou bijna denken dat het een hack is.
Jij had toch een Dratini spawn in de buurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb gister een dratini laten evolueren en die is al 2k
En ik kan hem nog flink upgraden
Wel meerderequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij had toch een Dratini spawn in de buurt?
Waar is dat ergens? Ik wil zo graag Dratini's vangen. Ik heb er nog maar één.quote:
Maar pidgeys sparen is ideaal voor xp...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Yep. Pidgey, Rattata, Spearow en Weedle negeer ik ook.
Drowzee en Goldeen zal ik af en toe nog vangen voor candy.
al 2 spawns op een dijk, 1 in het park en dan nog eentje waar er altijd vet veel pokemon spawnen als ik erlangs loop (purmerend)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar is dat ergens? Ik wil zo graag Dratini's vangen. Ik heb er nog maar één.
Je kan ook je user-log bekijken hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor de verandering bijna niks weggegooid om te checken wat ik allemaal heb gevangen. Lijstje vanmiddag:
- Kakuna (2x - hoogste 39 cp)
- Meowth (2x - hoogste 275 cp)
- Squirtle (258 cp)
- Bellsprout (12 cp)
- Krabby (3x - hoogste 360 cp)
- Magikarp (7x - hoogste 116 cp)
- Seel (109 cp)
- Venonat (307 cp)
- Horsea (10 cp)
- Goldeen (257 cp)
- Slowpoke (111 cp)
- Poliwag (4x - hoogste 255 cp)
- Staryu (2x - hoogste 317 cp)
- Shelder (275 cp)
En een voltorb (378 cp) uit een 5 km ei.
Moet een filter op komen vind ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zie net dat ik dan ook al die items langs moet scrollen.
ohquote:
Welke dijk?!?!?!?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
al 2 spawns op een dijk, 1 in het park en dan nog eentje waar er altijd vet veel pokemon spawnen als ik erlangs loop (purmerend)
Oh die negeer ik niet. Die zijn handig om je xp te upgraden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Yep. Pidgey, Rattata, Spearow en Weedle negeer ik ook.
Drowzee en Goldeen zal ik af en toe nog vangen voor candy.
Wat is 'slappe' hap?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef Rabieluh het volgende:
Meh, nog maar 36 evolves klaar staan en van de Eevee's heb ik alleen nog slappe hap.
Matige IV scores en de CP is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:
Dat begrijp ik, maar getallen bedoelde ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Matige IV scores en de CP is ook niet om over naar huis te schrijven.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn bij jullie sommige kleine weggetjes ook verdwenen op de kaart? Zoals bospaden in het park.
Een 566 en 386 wat niet eens zo verkeerd is, rest zit laag in de 200.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar getallen bedoelde ik.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een 566 en 386 wat niet eens zo verkeerd is, rest zit laag in de 200.
Ik moet even de multiplier van die Eevees opzoeken, wie weet valt dit eigenlijk best mee.
https://pokeassistant.com(...)earch_pokemon_id=133quote:Pokemon Expected CP
Eevee 566
Vaporeon 1,481 < 1,554 > 1,628
Jolteon 1,125 < 1,167 > 1,209
Flareon 1,390 < 1,453 > 1,516
¤30 inclusief, weg=wegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:55 schreef utopie het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een kwaliteits powerbank, ik bied de Anker 20100mAh PowerCore te koop aan.
Twee weken geleden gekocht, nooit gebruikt maar wel volledig opgeladen. Retour termijn is alleen verlopen. Met garantie/factuur!
Gekocht voor ¤69.99. Mag weg voor ¤36 inclusief.
PM/DM maar
Product Specs:
Capacity :20100 mAh / 74.37 wh
Output :5V / 4.8A
Input :5V / 2A
Weight :356 g / 12.6 oz
Size :166 x 58 x 22 mm / 6.5 x 2.3 x 0.9in
Zie hier voor meer info: https://www.anker.com/products/A1271011
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag was mijn Pokémon geluksdag :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Venomoth en Vaporeon moest ik niet eens voor de deur uit
Ik las juist dat er elke 2-3 minuten een pokemon spawned en dat wanneer je elke 200 meter loopt er ook 1 spawnedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik las ergens dat wanneer je een incense gebruikt dat er per 5 minuten een pokemon spawnt als je stil staat en dat wanneer je loopt er per minuut een spawnt. Klopt dat?
En hoe hard mag je dan 'lopen', Ik vroeg me af of het handig was om er een aan te zetten wanneer ik ga fietsen
kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik las ergens dat wanneer je een incense gebruikt dat er per 5 minuten een pokemon spawnt als je stil staat en dat wanneer je loopt er per minuut een spawnt. Klopt dat?
En hoe hard mag je dan 'lopen', Ik vroeg me af of het handig was om er een aan te zetten wanneer ik ga fietsen
Kan ook, die minuten was ik niet helemaal zeker vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik las juist dat er elke 2-3 minuten een pokemon spawned en dat wanneer je elke 200 meter loopt er ook 1 spawned
Ik ! Nu net. Heel apart.. Maar ff spel opnieuw opgestart..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand ook die Eternal Darkness bug gehad? Na het gooien van de pokeball lijkt het net of deze opstijgt en een enorme schaduw veroorzaakt die uiteindelijk het hele landschap zwart maakt (denk dat je AR uit moet hebben voor deze bug).
Soort zonsverduistering.
Ja laatst ook gehad. Pokemon heb ik wel gevangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand ook die Eternal Darkness bug gehad? Na het gooien van de pokeball lijkt het net of deze opstijgt en een enorme schaduw veroorzaakt die uiteindelijk het hele landschap zwart maakt (denk dat je AR uit moet hebben voor deze bug).
Soort zonsverduistering.
ik weet niet of snelheid van fietsen voor de incense uitmaakt. Voor het breeden van eieren is er een limiet van 18 km/u ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik lees net dat dat komt door een wijziging van Google mapsquote:
Of de straat waar ik woonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn bij jullie sommige kleine weggetjes ook verdwenen op de kaart? Zoals bospaden in het park.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
Bij je pokemon naar links swipen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:49 schreef RickoKun het volgende:
Die faggot eieren hé?
Heb er al een stuk of 10000000 opgepikt en zie nergens in mijn inventory die poep eieren..
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben twee van mijn hogere CP-Pokémon kwijt. Ze staan niet meer in de lijst. Kan ik ergens checken wat er met ze gebeurd is?
Zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heeft het nut om de pokemon eerst te level uppen voor je em evo'd qua end CP?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben twee van mijn hogere CP-Pokémon kwijt. Ze staan niet meer in de lijst. Kan ik ergens checken wat er met ze gebeurd is?
Daar ben ik bang voor, en ik zie niets in de journal staan. Maar die gaat maar een paar dagen terug, en ik weet niet zeker wanneer ik ze voor het laatst heb gezien. Vandaar mijn vraag.quote:
Als je meerdere incubators hebt kun je er meer tegelijk uitbroedenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan ik ze allemaal tegelijk incubaten?
Mijn werk is minimaal 5 km fietsen
Dit is mijn eerste.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al 20 gevangen.
Hopelijk is het een tijdelijke bug en komen ze terugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor, en ik zie niets in de journal staan. Maar die gaat maar een paar dagen terug, en ik weet niet zeker wanneer ik ze voor het laatst heb gezien. Vandaar mijn vraag.
Dan maar hopen dat die Willow een extra hoge prijs heeft gevangen voor een heerlijke Pidgeot-bout
Heb je ze gebruikt om mee te battelen? Bij een gym gestald?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je meerdere incubators hebt kun je er meer tegelijk uitbroeden
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nevermind, ze zijn er weerStonden gewoon in de Pokédex, maar fainted. Ja, dan zie je ze niet als je bij een gym staat...
Oh nice, thanks. Daar fiets ik vrij regelmatig over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het heet oudelandjesdijk
Gister 3 gevangen
Ze zitten op de meeste dijkjes hier wel
Ik zou een waardeloze zuster Joy zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar wel wat beter voor ze zorgen he
Bij mij ook niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:49 schreef Murmeli het volgende:
Gewoon niks aan pokémon bij mijn werk. Stom
Heb je ze wel voldoende eten gegeven?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
https://pokeassistant.com/main/ivcalculatorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Wat zijn die IV's, hoe werkt dat en hoe zie je dat?
Maar wat ís het, wat heb je eraan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
of via;
https://thesilphroad.com/research
Elke pokemon is verschillend. Echter hebben ze allemaal een maximum qua statistieken. Zo kan er eentje meer HP hebben, de andere is sterker. Een pokemon met 15/15/15 IV stats is een soort Ubermensch. Deze is het sterkst van allemaal, heeft de meeste HP etc.quote:
Die zitten in het park veel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nice, thanks. Daar fiets ik vrij regelmatig over.
Volgens mij zat er een jynx gisteren bij de dijk bij de kinderboerderijKon hem alleen niet vinden.
Deze vraag elkeeeeee pagina van dit topic opnieuw...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:27 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mijn werk is een gym. Helaas werken er vooral mensen met CP 2000+ pets
Wel goed je telefoon vasthouden he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef roislecxe het volgende:
Vanavond maar eens in het park kijken of er wat zit
Deze keer m'n foon opgeladen ipv erheen gaan met 16%
Mwa, zit gewoon ergens. Er zit waarschijnlijk wel 1000 manquote:
Ow dat palm parkies is natuurlijk ook weer begonnen, chill.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, zit gewoon ergens. Er zit waarschijnlijk wel 1000 man
Vorige week was het ook enorm druk.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow dat palm parkies is natuurlijk ook weer begonnen, chill.
Ik dacht dat dat een open park was inmiddels?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Helaas nog een rondje oude dierentuin gaat hem niet worden voor sluitingstijd, telefoon is nog voor de helft vol. Maar later vanavond staan er vast ook wel ergens lure's aan
Ja maar hekken gaan wel dicht om 21:00.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een open park was inmiddels?
Dan lijkt het me niet zo moeilijk om gewoon antwoord te geven zonder te bitchen, als je het al zo vaak hebt kunnen oefenenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:31 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Deze vraag elkeeeeee pagina van dit topic opnieuw...
http://www.eurogamer.net/(...)x-as-the-main-series
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Individual_values
Ahhh, zo iets. Dat zag ik bij het gewone pokemontopic ook wel eens voorbij komen geloof ik. Ik denk niet dat ik me daar veel van aan ga trekken, gewoon lekker pokemon vangen en een beetje gyms verslaanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Elke pokemon is verschillend. Echter hebben ze allemaal een maximum qua statistieken. Zo kan er eentje meer HP hebben, de andere is sterker. Een pokemon met 15/15/15 IV stats is een soort Ubermensch. Deze is het sterkst van allemaal, heeft de meeste HP etc.
Gewoon vragen de volgende keerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk telkens dat 1 van de 2 toezichthouders in het park Pokémon speelt, maar zal wel niet. Maar wel toeval dat ze telkens bij de lure plek haar telefoon pakt.
Praat liever niet meer met haar. Heb haar zondag geholpen een leipe kennis van mij in het park te vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon vragen de volgende keer [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Oh bedenk mij nu.. in het najaar is het park dicht.
Wat gaan ze er ook alweer van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke minuut bij 300 meter/minuut (of 12km/h als ik goed kan hoofdrekenen)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Dat gebeurt soms als je te vroeg gooit, voornamelijk bij kleine pokemon als Rattata en Weedlequote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Rabieluh het volgende:
Soort zonsverduistering.
Ja een mensenpark waar je kan fietsen en lopen met activiteiten enz af en toe. En er komt een kinderboerderij maar ook op die plek moet nog veel gebeuren voor er beestjes in kunnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat gaan ze er ook alweer van maken?
Dat idee kreeg ik ook al ja, heb het proberen te triggeren, nog geen succesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms als je te vroeg gooit, voornamelijk bij kleine pokemon als Rattata en Weedle
Oh dat klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja een mensenpark waar je kan fietsen en lopen met activiteiten enz af en toe. En er komt een kinderboerderij maar ook op die plek moet nog veel gebeuren voor er beestjes in kunnenRamen kapot, alles verouderd, veel onkruid, andere dingen kapot.
http://nos.nl/artikel/210(...)ierentuin-emmen.htmlquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel tof.
Alleen zonde dat mensen zo graag dingen vernielen.
Wanneer is die meet op je bank nou?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)ierentuin-emmen.html
Niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanneer is die meet op je bank nou?
Ik merk sinds gister ook wat veranderingen in de kaart, verdwijnende weggetjes idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Op de ene iPhone werken de kleine weggetjes nog wel bij mij en op de andere niet. Zelfde iOS zelfde Pokemon go, zelfde Google maps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zoveel sappige Weedles als ze op kunnenquote:
Een vuurpokemon zonder vuuraanvallenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer van de secondary attack...
Hij kan niet eens zn staart gebruiken. Stom beest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vuurpokemon zonder vuuraanvallen
Shoo!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsnog tofquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee je kan niet goed hoofdrekenen 😎quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Elke minuut bij 300 meter/minuut (of 12km/h als ik goed kan hoofdrekenen)
Ik zie zijn silhouet dagelijks, vaak meerdere keren. Maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef Sarasi het volgende:
Ik was net helemaal blij, Scyther op de radar!Vervolgens nog blijer, want ik vond m ook daadwerkelijk.
...
28CP. Ik ben level 20.
Volgens mij is het iedere 200 m of als je te sloom beweegt minimaal eens per 5 min en als je te snel gaat maximaal 1X per minuutquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee je kan niet goed hoofdrekenen 😎
Ik had 'm nog nooit gezien, rende direct de deur uit, en daar was 'ie ook gewoon direct al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie zijn silhouet dagelijks, vaak meerdere keren. Maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven.
Tweede in een gym zetten om mensen af te schrikken, eerste weggooien en een volgende Staryu pas evolueren bij 500+ CP.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:37 schreef Loux het volgende:
Ok. What to do als ik bijvoorbeeld twee Starmie heb, eentje van ong. 800 CP en eentje van 1150 CP, waarvan de eerste twee topaanvallen heeft, en de tweede twee waardeloze...?
Die is wel typisch om nu pas toe te voegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nieuw in de Pokédex vandaag: Nidorina, Slowpoke, Haunter, Hypno en Flareon.
Een Starmie van 1150 gaat hier niemand afschrikken, haha. Betwijfel zelfs of ik die gym ermee zou winnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tweede in een gym zetten om mensen af te schrikken, eerste weggooien en een volgende Staryu pas evolueren bij 500+ CP.
kan je dat wel combineren dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:42 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga zo maar ff hardlopen. Misschien ontmoet ik nog leuke nieuwe huisdiertjes
Dratiniquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:54 schreef Fuszy het volgende:
Net een Scyther Lickitung en een butterfree op de radar. Ook nog 2x een dragonair op de radar gehad. Natuurlijk allemaal niet gevonden
Wel mijn eerste Dratini
498 is behoorlijk hoog hoor. Dat wordt een Dragonite van 1800-1900quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:58 schreef Loux het volgende:
[..]
DratiniIk ben net toch nog maar één keertje van de bank gekomen om er eentje te vangen. Nog twee voordat ik er een Dragonair van kan maken! Heb nu een Dratini van 498, maar hoop dat ik nog een hogere tegenkom...
Volgens mij is CP juist de uitkomst van een formule waarin de hidden stats + hp zitten. Dus het zegt wel degelijk iets :pquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
CP alleen zegt eigenlijk niet zo heel veel.
Mja, maar tegen de tijd dat mijn Dragonair een Dragonite is, begin ik daar al niet veel meer mee... Ach, aan de andere kant maakt het me ook weer niet geweldig veel uit; vind het veel belangrijker dat ik mijn bingokaart vol krijg.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
498 is behoorlijk hoog hoor. Dat wordt een Dragonite van 1800-1900
Haha, Ragnaros ref +1quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:21 schreef Fera het volgende:
Deze baas uit een ei
[ afbeelding ]
Tevens een 975 CP Tentacruel gevangen. Kwam helemaal uit het niets.
Vandaag ook een male Nidoran uitgebroed!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb 66 unieke.
Net EINDELIJK n Jigglypuff gevondenen n Tangela
En n Nidoran mannetje uit n ei waardoor ik kon evolven
Zo ff kijken, vang nu een squirtle.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke is ontsnapt?
Ik heb er nu 84, met nog 8 nieuwe klaar staan om te evolueren.
Lickytung.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welke is ontsnapt?
Ik heb er nu 84, met nog 8 nieuwe klaar staan om te evolueren.
Ik heb letterlijk 3 lickitung spawns binnen 50 meter van m'n huis zitten lol. Ik heb dagelijks meer licki's dan pidgeys op m'n radarquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is wel typisch om nu pas toe te voegen
Wat zijn IV's?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap overigens die IV ook niet hoor.
Hey mamaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap overigens die IV ook niet hoor.
quote:
je was ziek?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je was ziek?
Ik zei dat ik n stuk ging lopen ofzo en toen reageerde er iemand met: jij was toch ziek? Ofzo.
Werkt dit uberhaupt? Want je maakt niet echt veel meters en alleen op de zelfde locatie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)n-pokemon-eieren-uit
Kneuzenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)n-pokemon-eieren-uit
Dat gedoe van een ventilator of een fietswiel gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dit uberhaupt? Want je maakt niet echt veel meters en alleen op de zelfde locatie?
Browniesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook verwarrend natuurlijkal die brownies [ afbeelding ]
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je meerdere incubators hebt kun je er meer tegelijk uitbroeden
Primaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe issut dan? En niet offtopic; magikarp gevangen
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Oh shit, er was natuurlijk een generaal pardon. Mur!waarom viel dit niet op
Ja lijkt mij ook niet te werken, kan je beter net als ik in het OV werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dit uberhaupt? Want je maakt niet echt veel meters en alleen op de zelfde locatie?
Goddamnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook niet te werken, kan je beter net als ik in het OV werken3x10km egg en 2x5 km egg in 1 dag
En is het vervoersmiddel waar je in zit dan nu structureel overal te laat, gezien de speedlimit?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook niet te werken, kan je beter net als ik in het OV werken3x10km egg en 2x5 km egg in 1 dag
LIEFJAAAAAquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Oh shit, er was natuurlijk een generaal pardon. Mur!waarom viel dit niet op
lekkaaah, vriendin, huis gekocht, nieuwe baan, het leven gaat soepelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima, daar?
Ontopic: Denk komende week een stuk minder Pokemon avonturen gezien de vriendin richting huis gaat en ik weet niet of ik alleen durf
Toe maarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
lekkaaah, vriendin, huis gekocht, nieuwe baan, het leven gaat soepel
Nog 30 magicarp tot evolve
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goddamn![]()
Ben wel benieuwd of je een keer zo'n buschaffeur ergens zit met een tablet op een houdertje.. bij elke stop ff pokeballs fixen
Momentje, even een ban aanvragen hoor 😎quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee je kan niet goed hoofdrekenen 😎
Ach, als er 5 eieren in een ei passen kan dit ook best.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
137 kilo, dat past toch nooit in zo'n Pokéball
Ze zijn niet kleinquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
2 meter, waren die ook zo groot in de anime?
Ik heb de anime niet gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mooie episode was dat met dat ninja dorp.
Ze staan hier niet naast elkaarquote:
Vies lelijkquote:
Jij bent pas vies en lelijk als dat vette beest je platstampt!quote:
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:38 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Jij bent pas vies en lelijk als dat vette beest je platstampt!
749 Pokémon gevangen, waarvan 1 Slowpokequote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is wel typisch om nu pas toe te voegen
Nicequote:
22, maar ik besloot vanavond dat ik stop met eindeloos veel pidgeys vangen en die te evolueren met een lucky egg. Zoooo saai en ik ben het zo zat om die krengen te vangen. Ga het nu rustig op z'n beloop laten; ben toch al wel zo ver dat hetgeen ik tegenkom van redelijke kwaliteit is.quote:
Same here, ik speel gewoon rustig door, ga wat actiever op zoek naar nieuwe pokemannen en spaar ook actief voor een paar nieuwe evolves. Die exp komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:48 schreef Loux het volgende:
[..]
22, maar ik besloot vanavond dat ik stop met eindeloos veel pidgeys vangen en die te evolueren met een lucky egg. Zoooo saai en ik ben het zo zat om die krengen te vangen. Ga het nu rustig op z'n beloop laten; ben toch al wel zo ver dat hetgeen ik tegenkom van redelijke kwaliteit is.
Jep. Precies mijn plan van aanpak.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Same here, ik speel gewoon rustig door, ga wat actiever op zoek naar nieuwe pokemannen en spaar ook actief voor een paar nieuwe evolves. Die exp komt vanzelf wel.
Haha, dat moeten mensen bij mij voor de deur ook vaak denken. Ik heb er dan namelijk eentje ingezet om dan relaxed op de bank liggend de Pokémon binnen te hengelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Zat net telkens bij lure's waar niemand was
Zou wel tof zijn, een combinatie van die 2 spellenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:00 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist weer lekker gewandeld en 5 Rattata's met CP 10 binnen gehaald. Jezus. In WOW kon ik die al AOEen
Ik ben net een run gaan doen, heb er nu weer zo'n 90.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
Pokeballen op en totaal geen zin om te gaan halen.
Dat is wel veelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik zit op 110 gevangen en ook 110 gezien
Dan moet je ze kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
Pokeballen op en totaal geen zin om te gaan halen.
Dat haal ik nooit met het aantal pokeportals in deze uithoek van Breda.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben net een run gaan doen, heb er nu weer zo'n 90.
Wat is het.. 1 euro per 20 stuks ofzo?quote:
Ik ga hier echt geen geld aan uitgeven...maar misschien dat ik pokemoney vraag voor mijn verjaardag/kerst/sinterklaasquote:
Nog 40quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik zit op 110 gevangen en ook 110 gezien
Heb 66 op level 20quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
Ow man ik zit op 56 van 56 met mijn level 20. Ik moet echt eens andere plekken bezoeken voor Pokemon.
Dan gaat dit vanaf nu een epische strijd tussen ons worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb 66 op level 20
Maar wel nog aardig wat evoluties naar nieuwe Pokémon klaarstaan.
Ja, 99 cent per 20. Vind ik best duur. Als je er nou 100 kreeg voor een euro dan zou ik het misschien overwegen. Ik gooi namelijk best slechtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat is het.. 1 euro per 20 stuks ofzo?ach ja, genoeg die dat zullen doen
Die AR gaat alleen nog maar aan op momenten dat het een leuk screenshot kan opleveren. (een diglet in m'n kruis WHAHAHAHAHA).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op een kleiner scherm speelt het wel makkelijker! Heb nu ook AR maar uitgezet. Ik vang ze nu met gemak, geen ballen meer die wegvliegen.
Tenminste, tot nu toe
Pas maar op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan gaat dit vanaf nu een epische strijd tussen ons worden.
Ik doorkruis morgen Breda op de fiets, ik ga je inhalen.quote:
Woon je in de buurt van Amsterdam? Ik vang er elke dag 1 op weg naar mijn werk, hier is een spawn point van Hitmonchee en Hitmonleequote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
76/77 level 20, alleen hitmonchan is ontsnapt
Gewoon voor 100 euro 14.500 pokemuntjes kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, 99 cent per 20. Vind ik best duur. Als je er nou 100 kreeg voor een euro dan zou ik het misschien overwegen. Ik gooi namelijk best slecht
Ik snap ook nog steeds niet wat nou goed is, klein rondje, groot.. hoe je een nice en great krijgt..
Werd inderdaad een soort intervaltrainingquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je dat wel combineren dan?
Stevig doorlopen ala maar echt hardlopen lijkt me alleen maar vervelend
Ja en spijtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewoon voor 100 euro 14.500 pokemuntjes kopenkrijg je vast nog een medaille voor
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Werd inderdaad een soort intervaltrainingde eerste kilometers kwam ik weinig tegen qua pokemon, en stops kan gewoon rennend (beetje remmen wel).
In de stad werd het korte stukjes rennen en dan weer stilstaan.
Toch bij elkaar een km of 11 gelopen en heel veel pokemon gevangen. Eindelijk beedrill kunnen toevoegen aan de collectie. En een stapel eevees
Ben wel 1 uur en 40 min weggeweest
Waar in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Amsterdam? Ik vang er elke dag 1 op weg naar mijn werk, hier is een spawn point van Hitmonchee en Hitmonlee
Ik denk dat dikke mensen vooral afvallen door pokemongo omdat ze vergeten te eten tijdens het spelen van pokemongo.quote:
Nope, Den Haagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Amsterdam? Ik vang er elke dag 1 op weg naar mijn werk, hier is een spawn point van Hitmonchee en Hitmonlee
Bij Mike's gym?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat dikke mensen vooral afvallen door pokemongo omdat ze vergeten te eten tijdens het spelen van pokemongo.
Niemand wordt slank of krijgt machtige benen van 2 keer per dag een uur wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |