Ze hebbe het de hele tijd over die joden enso, maar die duitsers, dat waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet bij zulke posts altijd aan Hans Teeuwen denken.
Dat is juist een hele normale en redelijk mening. Maar je bent een roepende in de woestijn man. Je moet alle Moslims linken aan deze gruweldaden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook heb ook geen probleem met moslims wel met aanslagplegers...
Maar blijkbaar is dat een rare mening tegenwoordig.
Eigenlijk hoop ik eens dat dat niet gebeurt. Je wilt toch een keer antwoorden. Waarom doen ze zo bipolair?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn de daders al overhoop geschoten? Scheelt in elk geval weer wat menselijk afval, opgeruimd staat netjes.
het is gewoon een afk van dawlat islamiya iraq wa sham.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon zeggen dat IS zichzelf absoluut geen Daesh zal noemen, maar leuk dat je er van alles in wilt lezen.
'Spannender' is niet echt een woord dat ik in dat geval zou gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel het zou een aanslag van IS zijn, dan maakt dit wel een stuk spannender omdat het nu niet in een hoofdstad gebeurd en je bijna zou kunnen verwachten dat een aanslag overal plaats kan vinden. Ik hoop dat ik bansheeboy niet beledig want niet alle aanslagen gebeuren altijd in hoofdsteden en er gebeuren vooral veel goede dingen in hoofdsteden
Nogal onvermijdelijk hè, als er telkens moordaanslagen uit die hoek komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist een hele normale en redelijk mening. Maar je bent een roepende in de woestijn man. Je moet alle Moslims linken aan deze gruweldaden.²
Als het moslims van 1 land waren had je gelijk, maar helaas niet. Dus lekker denigrerend blijven doen (te moeilijk woord?), maar je slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
prima, alle christenen, blanken en westerse landen en atheisten ook aankijken dan.
Het nieuws is dat er een aanslag gepleegd is op een kerk. Daarbij wordt door veel mensen verwacht dat daar islamitisch extremisme achter zit. Vervolgens stellen mensen dat je voor de daden van extremisten niet alle moslims verantwoordelijk kunt houden, enzovoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Misschien het nieuws?
Er is nog weinig bekend, maar het moet blijkbaar wederom vervallen in dezelfde discussie als altijd.
Waar heb je het over ? Oom Bush had een heel Europees coalitie opgetrommeld. Ik hoop niet dat coalitie een te moelijk woord is?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als het moslims van 1 land waren had je gelijk, maar helaas niet. Dus lekker denigrerend blijven doen (te moeilijk woord?), maar je slaat de plank mis.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik begreep wat je bedoelde ik maakte er een kleine kwinkslag van door het iets letterlijker te nemen dan jouw insteek. Ik mag hopen de je begrijpt wat ik bedoel?
Het is de facto een buitenwijk van Rouen, met bijbehorende migranten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
'Spannender' is niet echt een woord dat ik in dat geval zou gebruiken.
Ik ken het plaatsje niet. Uit de nieuwsberichten kreeg ik het idee dat het zo'n heel knus kerkdorpje is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het lijkt me in ieder geval niet een plaats waar veel asielzoekers zijn geplaatst? Of heb ik dat helemaal mis?
Kan iemand dit natrekken?twitter:HendroM twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 12:09:05Gijzelingsdrama: kerk van Saint-Etienne-du-Rouvray stond ook op het lijstje van enkele maanden geleden opgepakte terrorist Sid Ahmed Ghlam reageer retweet
Ik wist niet dat Oom Bush een Nazi was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb je het over ? Oom Bush had een heel Europees coalitie opgetrommeld. Ik hoop niet dat coalitie een te moelijk woord is?
voortaan je beter inlezen poepie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Oom Bush een Nazi was.
Je zegt het al; verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het nieuws is dat er een aanslag gepleegd is op een kerk. Daarbij wordt door veel mensen verwacht dat daar islamitisch extremisme achter zit. Vervolgens stellen mensen dat je voor de daden van extremisten niet alle moslims verantwoordelijk kunt houden, enzovoort.
Ja, eindeloze discussie die keer op keer gevoerd wordt, maar daarmee is het niet off-topic. Juist niet.
Daarom moet je wel in die hoek kijken het is onzin om die hoek links te laten liggen. Maar het is ook onzin om alles uit die hoek onder het kopje terrorisme etc. te vatten. Kijk waar het misgaat maar benoem ook waar het goed gaat (het tuintjes voorbeeld van bsb) dat laatste stukje mis ik ook in de media...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal onvermijdelijk hè, als er telkens moordaanslagen uit die hoek komen.
True. Echter, degenen die aan het moorden slaan zijn natuurlijk maar het topje van de ijsberg. Daaronder zal een veel grotere groep sympathisanten zitten die nu net weer geen zin heeft een politiekogel te vangen, naar Syrie/Irak af te reizen en zijn/haar leven op te offeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist een hele normale en redelijk mening. Maar je bent een roepende in de woestijn man. Je moet alle Moslims linken aan deze gruweldaden.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |