SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
SPOILER: Transferbeleid 2016/17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP? Van de jeugdtransfers weet ik niet al te veel dus die heb ik maar even leeggelaten. Aanvullingen altijd welkom uiteraard
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 25-07-2016 23:22:44 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.![]()
Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Gevestigde spelers wil je in de as en niet op de flank.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat zou fantastisch zijn. Dan had ik een seizoenskaart gekocht en was ik elk weekend overgevlogen vanuit Madrid. Pato werd bij Corinthians uitgescholden, uitgescheten en uitgekotst. De grootste fout in de clubgeschiedenis van Corinthians in Nederland, daar moest ik bij zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.
Villarreal, trouwens.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je doet net alsof hij het niveau hier niet zou aankunnen op zijn blessure gevoeligheid naquote:Op maandag 25 juli 2016 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Dan had ik een seizoenskaart gekocht en was ik elk weekend overgevlogen vanuit Madrid. Pato werd bij Corinthians uitgescholden, uitgescheten en uitgekotst. De grootste fout in de clubgeschiedenis van Corinthians in Nederland, daar moest ik bij zijn.
Villarreal, trouwens.![]()
Zijn blessuregevoeligheid is niet zijn probleem geweest, ouwe reus. Je zou eens op F5 moeten rammen op fanaccounts van Corinthians op Twitter. Dit is een nationale feestdag voor hen nu. Corinthians had geld bijgelegd als het nodig was om van hem af te komen. Het feit dat hij aan ongeveer elke club in de wereld is aangeboden om hem alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft over te nemen, dat zal wel voldoende aangeven, mag ik hopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij het niveau hier niet zou aankunnen op zijn blessure gevoeligheid naPut these foolish ambitions to rest.![]()
Godverdommequote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn blessuregevoeligheid is niet zijn probleem geweest, ouwe reus. Je zou eens op F5 moeten rammen op fanaccounts van Corinthians op Twitter. Dit is een nationale feestdag voor hen nu. Corinthians had geld bijgelegd als het nodig was om van hem af te komen. Het feit dat hij aan ongeveer elke club in de wereld is aangeboden om hem alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft over te nemen, dat zal wel voldoende aangeven, mag ik hopen.
Er is dus helemaal niks over van de AC Milan Pato? Vond hem ook redelijk spelen voor die ene wedstrijd van Chelsea dit seizoen, tegen Aston Villa![]()
![]()
De Pato van Internacional en Milan is verleden tijd. Bij Milan is het hele verhaal trouwens van start gegaan, niet omdat hij constant in de lappenmand zat, maar vooral omdat hij aan de haal ging met dochter Berlusconi en hij meer in de club te vinden was dan op de club.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Godverdomme
Er is dus helemaal niks over van de AC Milan Pato? Vond hem ook redelijk spelen voor die ene wedstrijd van Chelsea dit seizoen, tegen Aston Villa
Dat blessure verleden ligt nu al wat jaren achter hem, maar daarmee was nog niet helft van de ellende verdwenen. Hij maakte zich bij Corinthians zo onmogelijk dat de fans en zijn eigen ploeggenoten met hem op de vuist wilden. Ik denk dat alleen Leandro Damião naar Santos hoger zou scoren op de slechtste-transfers-ooit lijst.
Bullet dodged, if anything.Put these foolish ambitions to rest.![]()
ff een vraagje hoor....ik wou spontaan een keertje naar Ajax toe morgen. Zag dat ik dan een clubcard moest kopen (heb ik nog niet) en vooruit dan maar, dat wil ik wel doen als het maar 6 euro is. Maar nu vul ik mijn gegevens in om die clubcard te kopen en dan staat er opeens "Je boeking kan niet worden afgerond omdat je mogelijk al een Club Card bij Ajax of een andere club hebt."
Het klopt idd dat ik een seizoenkaart bij NEC heb....maar betekent zoiets al dat ik nu niet eens meer naar Ajax-PAOK kan? Pfff ze maken het mensen wel heel moeilijk.....kost ze ook klanten zo!![]()
Voor Europese wedstrijden zullen ze wel extra goed willen weten wie er kaarten heeft ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef ThijsTH het volgende:
ff een vraagje hoor....ik wou spontaan een keertje naar Ajax toe morgen. Zag dat ik dan een clubcard moest kopen (heb ik nog niet) en vooruit dan maar, dat wil ik wel doen als het maar 6 euro is. Maar nu vul ik mijn gegevens in om die clubcard te kopen en dan staat er opeens "Je boeking kan niet worden afgerond omdat je mogelijk al een Club Card bij Ajax of een andere club hebt."
Het klopt idd dat ik een seizoenkaart bij NEC heb....maar betekent zoiets al dat ik nu niet eens meer naar Ajax-PAOK kan? Pfff ze maken het mensen wel heel moeilijk.....kost ze ook klanten zo!Oh.![]()
Ja maar daarom vul ik toch ook netjes mn gegevens in en zelfs mn paspoort document nummer etc. Dan weten ze dus precies wie er binnen is.....maar ze willen dus geen neutrale supporters hebben bij Ajax....want neutraal houdt in dat je vast ook eens naar een andere club bent geweest en daar dus een clubcard hebt en daarna nooit meer bij Ajax binnenkomt....erg raar!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Europese wedstrijden zullen ze wel extra goed willen weten wie er kaarten heeft ofzo.![]()
Ja dat is inderdaad ook raar. Als je seizoenkaart had voor PSV of Feyenoord begrijp ik het nog wel, maar gewoon voor een kleinere club met wie Ajax geen rivaliteit heeft is dat wel wat vreemd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja maar daarom vul ik toch ook netjes mn gegevens in en zelfs mn paspoort document nummer etc. Dan weten ze dus precies wie er binnen is.....maar ze willen dus geen neutrale supporters hebben bij Ajax....want neutraal houdt in dat je vast ook eens naar een andere club bent geweest en daar dus een clubcard hebt en daarna nooit meer bij Ajax binnenkomt....erg raar!
Maar dat krijg je met al die regeltjes. Niemand anders zonder seizoenkaart bij een andere club die een clubcard kan fixen?Oh.![]()
Dus vanavond. Aan alle verhalen te horen gaan we naïef aanvallend spelen. Man man man.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
cillessen tete veltman viergever dijks klaassen riedewald van de beek el ghazi dolberg cassierra aldus de telegraaf![]()
Het is PAOK, fucking PAOK. Stel je voor dat Ajax dan er vol opklapt. Daar waar Diego Biseswar de gevaarlijkste speler is. Gillen, krijsen, janken en schreeuwen dat er wordt aangevallen. Ren in het rond, trek je shirt uit, word boos, schreeuw het uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Dus vanavond. Aan alle verhalen te horen gaan we naïef aanvallend spelen. Man man man.
#VIVELEBETONVOETBAL![]()
Dit dacht ik ook bij molde en rapid wien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is PAOK, fucking PAOK. Stel je voor dat Ajax dan er vol opklapt. Daar waar Diego Biseswar de gevaarlijkste speler is. Gillen, krijsen, janken en schreeuwen dat er wordt aangevallen. Ren in het rond, trek je shirt uit, word boos, schreeuw het uit.
#VIVELEBETONVOETBALAFCA
Gelukkig hebben we nu een competente trainerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook bij molde en rapid wien.![]()
Godverdomme Viergeverquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
cillessen tete veltman viergever dijks klaassen riedewald van de beek el ghazi dolberg cassierra aldus de telegraaf
En Cassierra op linksbuiten?
De Boer is toch aangebleven?Oh.![]()
Deed het daar behoorlijk tegen Olympiquequote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme Viergever
En Cassierra op linksbuiten?
De Boer is toch aangebleven?
Het is beter dan Boilesen op linksbuiten tegen Barcelona![]()
Niks mis met aanvallend spelen, maar met Nick Viergever in je verdediging krijg je minimaal 2 goals om de oren.Oh.![]()
Aardig, maar het is niet zijn positie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Deed het daar behoorlijk tegen Olympique
Het is beter dan Boilesen op linksbuiten tegen Barcelona
Maar Younes zal wel niet fit zijn, anders snap ik het niet.Oh.![]()
Die man heeft echt een waardeloze voorbereiding gehad, echt geen één wedstrijd goed gespeeld en elke wedstrijd minimaal 2 keer (!!!!!!!!!) de fout in gegaan wat bijna resulteerde in een tegengoal of opgelegde kans.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met aanvallend spelen, maar met Nick Viergever in je verdediging krijg je minimaal 2 goals om de oren.
Ach.![]()
Ik hoop dat Ajax de volgende ronde van de kwalificatie CL gaat redden, maar dan is het exit, vrees ik.
We zullen het zien en beleven!![]()
Dolberg vond ik in de voorbereiding ook niet zo boeiend spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die man heeft echt een waardeloze voorbereiding gehad, echt geen één wedstrijd goed gespeeld en elke wedstrijd minimaal 2 keer (!!!!!!!!!) de fout in gegaan wat bijna resulteerde in een tegengoal of opgelegde kans.
Ach.Oh.![]()
Viergever en dolberg? Wat?
Niels Engelman ?@NielsEngelman 4h4 hours ago View translation
Verwachte opstelling #Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Westermann, Dijks; VD. Beek, Riedewald, Klaassen; Younes, Cassierra, El Ghazi.
Lijkt me veel logischer deze opstelling
[ Bericht 83% gewijzigd door skysherrif op 26-07-2016 02:06:28 ]![]()
Gezien de reacties: de opstelling die ik tweette was mijn persoonlijke verwachting. Nergens op gebaseerd. Had dat niet duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:47 schreef skysherrif het volgende:
Viergever en dolberg? Wat?
Niels Engelman ?@NielsEngelman 4h4 hours ago View translation
Verwachte opstelling #Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Westermann, Dijks; VD. Beek, Riedewald, Klaassen; Younes, Cassierra, El Ghazi.
Lijkt me veel logischer deze opstelling![]()
Ben jij Niels ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gezien de reacties: de opstelling die ik tweette was mijn persoonlijke verwachting. Nergens op gebaseerd. Had dat niet duidelijk gemaakt.
Ik hoop dat je gelijk hebt, was ook de opstelling die ik verwacht. Morgen voor het eerst sinds bijna een jaar weer in het stadion, dus hoop op wat vuurwerk.![]()
Ben niet Niels, dit is wat hij Tweettequote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben jij Niels ?
Ik hoop dat je gelijk hebt, was ook de opstelling die ik verwacht. Morgen voor het eerst sinds bijna een jaar weer in het stadion, dus hoop op wat vuurwerk.![]()
![]()
Ahhh op die manier. Zullen morgen zien. Zie dat je ook op Ajax network zit trouwensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ben niet Niels, dit is wat hij Tweette![]()
![]()
Klopt, zijn aardig wat berichten over geweest. Wel echt een groot gemis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig, maar het is niet zijn positie.
Maar Younes zal wel niet fit zijn, anders snap ik het niet.
Vreemd dat Bosz de ervaren Westermann niet opstelt in zo'n belangrijke wedstrijd. Is hij te traag voor Bosz' systeem? Dan zou het wel een typische aankoop zijn.![]()
Die misschien wel wisselt voor de 78e minuut als het niet gaat. Dat was 1 van mijn grootste irritaties bij Frankquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een competente trainerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
SPOILER: Transferbeleid 2016/17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP? Van de jeugdtransfers weet ik niet al te veel dus die heb ik maar even leeggelaten. Aanvullingen altijd welkom uiteraardquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
Als iemand transferbeleid 2015/2016 en 2016/2017 maakt, zet ik hem er wel even in. Zelf geen zin en geen tijd voor.SPOILER: Transferbeleid 2015/2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik leg die ook maar even neer weer.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had deze nog wel liggen, misschien dat iemand er verder mee wil gaan
ik was er mee begonnen, iemand die er verder mee kan gaan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In de kampioenswedstrijd deed hij dat wel. Topscorer eruit voor iemand die geen spits isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die misschien wel wisselt voor de 78e minuut als het niet gaat. Dat was 1 van mijn grootste irritaties bij Frank![]()
![]()
zou hij echt youness op de bank zetten?
zit wel bij de wedstrijdselectie
persoonlijk zie ik meer in de opstelling van het AD
Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Dijks; Riedewald, Schöne, Klaassen; El Ghazi, Cassierra, Younes
viergever.....
schone....
[ Bericht 28% gewijzigd door mokkiemok op 26-07-2016 08:41:41 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan toch dat hij slechts 30 minuten kan spelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:14 schreef mokkiemok het volgende:
zou hij echt youness op de bank zetten?
zit wel bij de wedstrijdselectie
persoonlijk zie ik meer in de opstelling van het AD
Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Dijks; Riedewald, Schöne, Klaassen; El Ghazi;Cassierra, Younes;
viergever.....![]()
Wij Zijn Ajax Wij Krijgen Pak Op De Broek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Dus vanavond. Aan alle verhalen te horen gaan we naïef aanvallend spelen. Man man man.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik hoop het dan maarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kan toch dat hij slechts 30 minuten kan spelen?
mijn voorspelling is.
Cillessen; Tete, Veltman, Westerman, Dijks; Riedewald, Van de Beek, Klaassen; El Ghazi, Cassierra, YounessFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wij Zijn Ajax Wij Krijgen Paok Op De Broek Knieën.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voetbalzone.nlquote:‘Vierde aanwinst van Ajax komt mogelijk uit Peru’
Édison Flores wordt mogelijk de vierde aanwinst van deze zomer voor Ajax. De Amsterdammers hebben volgens Perú21 een formeel bod op de 22-jarige linksbuiten uitgebracht en Universitario gaat deze dinsdag met zaakwaarnemer Carlos González om de tafel om Flores' toekomst te bespreken.
Universitario, de club waarbij Flores nog tot nieuwjaarsdag 2018 contract staat, hanteert naar verluidt een vraagprijs van iets meer dan 1,3 miljoen euro. Werder Bremen heeft overigens de beste papieren om de tienvoudig international van Peru in te lijven, want die club zou ‘de meest interessante aanbieding’ hebben gedaan.
Zaakwaarnemer González bevestigt dat er interesse is in zijn cliënt: “Ik ben erg tevreden over de opties die op tafel zijn gekomen. Bepaalde partijen hebben serieuze interesse in Edison en we gaan alle aanbiedingen binnenkort evalueren om te bepalen wat het beste besluit is voor de toekomst van de speler”, klinkt het.
Flores, die zelf al heeft afgezien van een transfer naar de Verenigde Arabische Emiraten, werd in juni ook al in verband gebracht met PSV, Vitesse en Bayer Leverkusen en de Eindhovenaren zouden Orejas (‘Oren’) zelfs een aanbieding hebben gedaan. Dat is echter nooit bevestigd door bijvoorbeeld technisch manager Marcel Brands. Flores werd eerder overigens ook al genoemd bij FC Groningen.
Ben benieuwd. Goede statistieken wel.![]()
huh... maar dit is een goede speler?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Ben benieuwd. Goede statistieken wel.
Gaat Overmars dan eindelijk laten zien dat hij het wel kan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
verwey zegt is onzinquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Ben benieuwd. Goede statistieken wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kaputska kunnen we ook vergeten, leicester bied 6 milquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht al. Goede speler voor mooie prijs, dat klinkt niet als Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou jammer zijn. Die zie ik graag naar Ajax komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kaputska kunnen we ook vergeten, leicester bied 6 mil![]()
die gaat liever naar Engeland als hij kan kiezen. ik zie Ajax ook niet hoger dan 6 gaan bieden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:08 schreef TheJanitor het volgende:
Zou jammer zijn. Die zie ik graag naar Ajax komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
6 kan misschien nog. Maar die gaat 100x liever naar de kampioen van Engeland, ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die gaat liever naar Engeland als hij kan kiezen. ik zie Ajax ook niet hoger dan 6 gaan bieden.![]()
Viergever
Hopen dat de bron van Verweij lekker heeft zitten trollenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij komt dat weer van de KNVB, dat je maar van één club een clubkaart mag hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja maar daarom vul ik toch ook netjes mn gegevens in en zelfs mn paspoort document nummer etc. Dan weten ze dus precies wie er binnen is.....maar ze willen dus geen neutrale supporters hebben bij Ajax....want neutraal houdt in dat je vast ook eens naar een andere club bent geweest en daar dus een clubcard hebt en daarna nooit meer bij Ajax binnenkomt....erg raar!
Nergens eentje te lenen?![]()
gewoon die andere op die van je vriendin ofzo zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat weer van de KNVB, dat je maar van één club een clubkaart mag hebben.
Nergens eentje te lenen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie toch wat meer in Westermann achterin met Veltman, Riedewald op 6. Younes gewoon linksbuiten. Laten we het hopen, heb er zin in![]()
![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie toch wat meer in Westermann achterin met Veltman, Riedewald op 6. Younes gewoon linksbuiten. Laten we het hopen, heb er zin in
ik denk aan
Cillessen; Tete, Veltman, Westerman, Dijks; Klaassen, Riedewald, Van de Beek; El Ghazi, Cassierra, Youness
of als Youness inderdaad nog niet vol kan spelen dan met El Ghazi, Dolberg, Cassierra zoals tegen Marseille.
Dan kan je uiteindelijk wisselen naar El Ghazi, Milik, Youness bijvoorbeeld
aub geen schone op het middenveld zoals de AD aangeeft....
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 26-07-2016 11:06:42 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat betreft Westermann is het toch een beetje onbekend maakt onbemind. Tenminste, voorlopig ga ik er nog van uit dat Bosz op basis van dagelijkse trainingen i.c.m. spelopvatting de juiste keuzes kan makenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie toch wat meer in Westermann achterin met Veltman, Riedewald op 6. Younes gewoon linksbuiten. Laten we het hopen, heb er zin in![]()
Dit is ook nog wel een aardig stukje van De Telegraaf, blijkbaar ook geen Gudelj dus (ook als hij niet geschorst was)quote:Overigens leek de kans op speeltijd tegen de Grieken voor Bazoer sowieso klein. Na het goede eerste half uur tegen Marseille (2-2) was Bosz van plan voort te borduren op het middenveld met Jairo Riedewald, Donny van de Beek en Davy Klaassen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gudelj is geschorstquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is ook nog wel een aardig stukje van De Telegraaf, blijkbaar ook geen Gudelj dus (ook als hij niet geschorst was)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Joh. Hieruit zou je misschien ook wel kunnen opmaken dat hij, ook als iedereen beschikbaar is, voor Riedewald, Van de Beek en Klaassen zou kiezenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uiteraard, ik heb hem gezien tegen Beziers op CV (al was het maar Beziers) maar vond hem vrij aardig spelen, wel weinig te doen achterin maar altijd op juiste plek en passing was ook prima. Is niet echt een risicovolle verdediger. Mag ook wel tegen PAOKquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat betreft Westermann is het toch een beetje onbekend maakt onbemind. Tenminste, voorlopig ga ik er nog van uit dat Bosz op basis van dagelijkse trainingen i.c.m. spelopvatting de juiste keuzes kan maken![]()
dat zou heel fijn zijn. Al mag Bazoer er van mij ook wel gewoon in. Als is het maar afwisselend met vd beekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joh. Hieruit zou je misschien ook wel kunnen opmaken dat hij, ook als iedereen beschikbaar is, voor Riedewald, Van de Beek en Klaassen zou kiezen
ik zie in vd beek meer een opvolger voor Klaassen (die zie ik volgend seizoen vertrekken) dan dat ik hem als vervanger zie voor bazoer samen met klaassenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen en Van de Beek zijn wel een beetje dezelfde types ja, al functioneerde het tegen Marseille wel primaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zou heel fijn zijn. Al mag Bazoer er van mij ook wel gewoon in. Als is het maar afwisselend met vd beek
ik zie in vd beek meer een opvolger voor Klaassen (die zie ik volgend seizoen vertrekken) dan dat ik hem als vervanger zie voor bazoer samen met klaassenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb een erg goed gevoel over vanavond moet ik zeggen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
ik denk dat het met Bazoer ook prima zal lopen in het spel van Boszquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaassen en Van de Beek zijn wel een beetje dezelfde types ja, al functioneerde het tegen Marseille wel prima
de reden waarom het eind vorig seizoen zo slecht ging met Bazoer komt ook omdat hij in het spel van frank (balletje breed en terug) te veel tijd kreeg in zijn passing, en dan gaat het vaak verkeerd bij hem.
hij is op zijn best als hij snel moet handelen, en ik heb het idee dat Bosz snelle passing vooruit wil zien.
Dan kan je dit seizoen vd Beek langzaam inbrengen en volgend seizoen als vervanger voor Klaassen neerzetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van wie moet je dat zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb een erg goed gevoel over vanavond moet ik zeggen.
Maar denk ook wel dat het een mooie avond gaat worden![]()
het zou in ieder geval weer eens fijn zijn om een attractief potje te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb een erg goed gevoel over vanavond moet ik zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou wat zijn als Bazoer nu bankspeler wordt, dan krabt Marcie zich wel even achter de oren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is ook nog wel een aardig stukje van De Telegraaf, blijkbaar ook geen Gudelj dus (ook als hij niet geschorst was)![]()
Dat zou hij eigenlijk ten alle tijden moeten doenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Bazoer nu bankspeler wordt, dan krabt Marcie zich wel even achter de oren.
Op zich wel prima, je zou zo twee volwaardige middenvelden op kunnen stellenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaan we zien mokkiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het zou in ieder geval weer eens fijn zijn om een attractief potje te zien.Van mijn ratioquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van wie moet je dat zeggen
Maar denk ook wel dat het een mooie avond gaat worden
Charlie: How's it going in there?
Ziggoquote:Charlie: How's it going in there?
Zijn er eigenlijk ook losse abonnementen om dat Ziggo Sport online te kijken of moet je er altijd een TV of internetabonnement bij nemen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Cassiera, Dolberg en el-Ghazi in de voorhoede. Dan heb je dus een voorhoede bestaande uit 90% centrumspitsen, want ik vind el-Ghazi meer een spits dan een buitenspeler. Als Younes niet kan starten zet dan alsjeblieft Muric of Cerny voorin en laat dan Cassiera in de spits staan in plaats van Dolberg.![]()
El Ghazi is geen spits.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Cassiera, Dolberg en el-Ghazi in de voorhoede. Dan heb je dus een voorhoede bestaande uit 90% centrumspitsen, want ik vind el-Ghazi meer een spits dan een buitenspeler. Als Younes niet kan starten zet dan alsjeblieft Muric of Cerny voorin en laat dan Cassiera in de spits staan in plaats van Dolberg.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
El Ghazi is dus echt geen spits he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Ramboetan het volgende:
Cassiera, Dolberg en el-Ghazi in de voorhoede. Dan heb je dus een voorhoede bestaande uit 90% centrumspitsen, want ik vind el-Ghazi meer een spits dan een buitenspeler. Als Younes niet kan starten zet dan alsjeblieft Muric of Cerny voorin en laat dan Cassiera in de spits staan in plaats van Dolberg.
En Cassiera heeft al meermaals als buitenspeler gefungeerd.
Tegen Marseille liep dit uitstekend, ik ben zeker voor.
Wel ben ik met je eens dat een voorhoede Younes - Milik/Cassiera - Ghazi/Cerny beter is voor het geheel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind el-Ghazi meer een spits dan een buitenspeler. Hij is kopsterk en is doelgericht. 1 op 1 komt hij nauwelijks voorbij een middelmatige linksback uit de eredivisie. Wat Younes aan de andere kant dus wel heeft. Aan zo'n buitenspeler heeft het team meer dan een el-Ghazi op de flank. Ik ben niet overtuigd van el-Ghazi als rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
El Ghazi is dus echt geen spits he.
En Cassiera heeft al meermaals als buitenspeler gefungeerd.
Tegen Marseille liep dit uitstekend, ik ben zeker voor.
Wel ben ik met je eens dat een voorhoede Younes - Milik/Cassiera - Ghazi/Cerny beter is voor het geheel.![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:44 schreef Bronson_ het volgende:
Ajax gaat zo hard verliezen. Jullie kunnen niet eens van De Graafschap winnen.Narf!![]()
Bazoer mag wel spelen ipv Donny op de lange termijn.
Al zie ik eigenlijk ook nog een creatievere speler daar, dus eigenlijk moet iemand van Bazoer/Klaassen/Gudelj sowieso worden verkocht.Oh.![]()
Waarom mag Schöne eigenlijk wel blijven? Qua beleid hoort hij toch dezelfde behandeling te krijgen als Serero dan? Beide een aflopend contract, komen niet in aanmerking voor een basisplaats...Oh.![]()
misschien is er interesse in hem maar is er nog niks rond, en dat hij anders bijtekentquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom mag Schöne eigenlijk wel blijven? Qua beleid hoort hij toch dezelfde behandeling te krijgen als Serero dan? Beide een aflopend contract, komen niet in aanmerking voor een basisplaats...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laten we hopen van niet zeg. Die gozer komt veel te veel handelingssnelheid tekort op het middenveld, en voor de vleugels is hij te traag en heeft hij totaal geen actie. De enige reden dat hij er bij blijft is dan om zogenaamde ervaring, maar dan had je Serero er ook wel bij kunnen houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien is er interesse in hem maar is er nog niks rond, en dat hij anders bijtekent
Inconsequent beleid weer.Oh.![]()
Wat zal het druk worden op de F-side vanavond. Iedereen zoeken om hun eigen (nieuwe) plek met al die jongens van boven erbij.Tijdig het stadion in dus..
Uitvinder van de biersmiley.![]()
In het geval van Schöne is er een uitzondering gemaakt omdat in hem niet geïnteresseerd is (kwam transfervrij over).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom mag Schöne eigenlijk wel blijven? Qua beleid hoort hij toch dezelfde behandeling te krijgen als Serero dan? Beide een aflopend contract, komen niet in aanmerking voor een basisplaats...![]()
Ik ben zeer benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. De leemte van 410 zal toch opgevuld gaan worden, en waarschijnlijk niet door de oude garde van de F-side. Komende jaren zal er wel weer een nieuw initiatief ontstaan van een nog jongere garde dan 410.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:54 schreef dimmak het volgende:
Wat zal het druk worden op de F-side vanavond. Iedereen zoeken om hun eigen (nieuwe) plek met al die jongens van boven erbij.Tijdig het stadion in dus..
![]()
De Ajax Kids Club bestaat toch al een tijdje?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. De leemte van 410 zal toch opgevuld gaan worden, en waarschijnlijk niet door de oude garde van de F-side. Komende jaren zal er wel weer een nieuw initiatief ontstaan van een nog jongere garde dan 410.Oh.![]()
Ik denk dat wij zelf wat uitwijken naar de zijkant. Jammer want we stonden al een tijd op een mooi plekje. Maar voor de sfeer zal het alleen maar beter worden natuurlijk. Ik hoop dat alles goed gaat zonder geruzie iig.. Ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. De leemte van 410 zal toch opgevuld gaan worden, en waarschijnlijk niet door de oude garde van de F-side. Komende jaren zal er wel weer een nieuw initiatief ontstaan van een nog jongere garde dan 410.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die zijn niet jonger dan 410quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ajax Kids Club bestaat toch al een tijdje?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zal wel een heel andere sfeer zijn zonder de georganiseerde sfeer van 410. En in een heel gedeelte van de liedjes zat 410 ook verwerkt, ben benieuwd of ze die blijven zingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk dat wij zelf wat uitwijken naar de zijkant. Jammer want we stonden al een tijd op een mooi plekje. Maar voor de sfeer zal het alleen maar beter worden natuurlijk. Ik hoop dat alles goed gaat zonder geruzie iig.. Ik heb er zin in.
Het zal iig wat tijd nodig hebben, het bepalen van de nieuwe verhoudingen.![]()
De sterke en zwakke punten van PAOK Saloniki
Ajax neemt het dinsdagavond in eigen huis op tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League. Acht dagen later volgt de return in Griekenland. Om een goed beeld te krijgen, brengt VoetbalPrimeur de sterke en zwakke punten van de aankomende tegenstander in kaart.
PAOK Saloniki eindigde afgelopen seizoen op de vierde plaats in de Griekse competitie. De achterstand op kampioen Olympiakos was met veertig punten immens. Via de play-offs kwam het echter toch nog goed. De nieuwe trainer Vladimir Ivic bleef daarin, ondanks twee strafpunten, ongeslagen en bemachtigde zo een Champions League-ticket.
Sterke punten
Vladimir Ivic
Ivic nam in maart het stokje over van de ontslagen Igor Tudor en in zijn eerste maanden maakte hij indruk. In de play-offs bleef hij in zes duels met Panathinaikos, AEK Athene en Panionios ongeslagen. Drie zeges en drie remises volstonden. Ivic kiest vaak voor een 4-2-3-1 systeem. Uit balbezit zakken de buitenspelers echter in, terwijl de aanvallende middenvelder opduikt naast de spits.
Veel routine
Ivic kiest voor zekerheid en dat zie je terug in de leeftijd van zijn basisploeg. Alleen op het middenveld is ruimte voor jong talent. Dimitris Pelkas en Gojko Cimirot (beide 22 jaar) wisselen wat dat betreft stuivertje. De Nederlander Garry Mendes Rodrigues (25) is vaak één van de jongste spelers in de PAOK-basis, terwijl hij bij Ajax één van de meest geroutineerde spelers zou zijn.
Vleugels
Het gevaar van PAOK komt vooral via de flanken. Buitenspelers Djalma en Mendes Rodrigues beschikken over veel snelheid en diepgang. Daarnaast komen de vleugelverdedigers maar wat graag op en ook de aanvallende middenvelder wijkt vaak uit naar de zijkanten. Voor die laatste positie komt Diego Biseswar in aanmerking, maar de kans is klein dat hij start.
Stefanos Athanasiadis
Achter de naam van Athanasiadis stond door een bovenbeenblessure lang een vraagteken, maar hij lijkt op tijd fit voor het treffen in de Arena. Athanasiadis is de aanvoerder en clubtopscorer van PAOK. Zijn aanwezigheid is van groot belang voor de Grieken. De spits geldt als boegbeeld van de club.
Zwakke punten
Defensieve kwetsbaarheid
PAOK hanteert hetzelfde spelletje als Ajax: vroeg druk zetten en zo proberen toe te slaan. Als de Amsterdammers daar onderuit weten te voetballen, is PAOK kwetsbaar. Het centrale verdedigingsduo Jose Angel Crespo en Georgios Tzavellas is immers fysiek sterk, maar mist snelheid. De backs vallen liever aan, dan dat ze aan verdedigen denken. De vleugelspelers hebben daarnaast een broertje dood aan meeverdedigen.
Afstemming ontbreekt
Ivic staat pas een paar maanden aan het roer bij PAOK en is daardoor nog op zoek naar de ideale afstemming. Als zijn ploeg onder druk komt te staan, valt de organisatie soms weg. De ruimtes tussen de linies worden te groot en dat moet dan gecorrigeerd worden met overtredingen. Ook liggen er kansen voor Ajax achter de laatste linie. De trage verdedigers zijn kwetsbaar bij steekpasses.
Russische oligarch
PAOK is in handen van Ivan Savvidis. De puissant rijke Rus stopt veel geld in de club, maar verwacht daar ook meteen resultaat voor terug. Savvidis heeft weinig geduld met trainers en beleidsbepalers, zo ondervonden onder meer voormalig technisch directeur Frank Arnesen en oud-spits Dimitar Berbatov. Een negatief resultaat tegen Ajax kan dan ook voor onrust zorgen in het Griekse kamp in aanloop naar de return.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat precies?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Klein gokje gedaan![]()
Even de samenvatting van Twente-PAOK (oefenwedstrijd) gekeken. Het is in ieder geval in die wedstrijd geen ploeg die zich ingraaft, wel veel grote jongens bij vrije trappen en dergelijke. Tevens is de Cil toch nog wel beter dan Marsman, die ook weer eens gezellig de fout in gingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mhoah, matige quotering en gezien het verleden van Ajax vind ik het nog wat risky. Ik speel zelf X2.quote:
Succes.![]()
Ik kan vanavond niet heen. Maar nu wil ik mijn kaartje aan een vriend geven? Kan dat eigenlijk? Wel gekocht op mijn clubkaart. Dus mijn naam staat erop.Charlie: How's it going in there?
Geen probleem, ze kijken nooit naar de naam op je ticketquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kan vanavond niet heen. Maar nu wil ik mijn kaartje aan een vriend geven? Kan dat eigenlijk? Wel gekocht op mijn clubkaart. Dus mijn naam staat erop.![]()
Geen probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kan vanavond niet heen. Maar nu wil ik mijn kaartje aan een vriend geven? Kan dat eigenlijk? Wel gekocht op mijn clubkaart. Dus mijn naam staat erop.![]()
ik heb nog nooit ID hoeven laten zien om te laten zien dat ik de gene ben van het kaartje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kan vanavond niet heen. Maar nu wil ik mijn kaartje aan een vriend geven? Kan dat eigenlijk? Wel gekocht op mijn clubkaart. Dus mijn naam staat erop.
persvak wel overigensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee dat niet. Maar dacht de ze steekproeven deden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen probleem, ze kijken nooit naar de naam op je ticket
Ach zal wel niet. Ga even iemand blij maken. Thanks boys!Charlie: How's it going in there?
Goh heb er wel zin in zeg. Lekker met pilsje op de bank.
sorry Leonos ik kijk de wedstrijd thuis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zuid 1 weleens. Maar is meer voor stadionverboden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ID hoeven laten zien om te laten zien dat ik de gene ben van het kaartje.
persvak wel overigens![]()
Ik heb één keer gehad dat ik mij moest legitimeren, maar volgens mij was dat om te checken of ik geen stadionverbod hadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar dacht de ze steekproeven deden?![]()
nou had je niet hoeven doen. Wel bedankt hoor!!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Ach zal wel niet. Ga even iemand blij maken. Thanks boys!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
Goh heb er wel zin in zeg. Lekker met pilsje op de bank.
sorry Leonos ik kijk de wedstrijd thuis.![]()
![]()
![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja daarom. Heb een keer een dikke tattoo meneer uit de rij gehaald zien worden en mocht er niet in. Maar dat kan natuurlijk ook met zaken die jij benoemt te maken hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb één keer gehad dat ik mij moest legitimeren, maar volgens mij was dat om te checken of ik geen stadionverbod had
Sorry mokmansquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou had je niet hoeven doen. Wel bedankt hoor!!Charlie: How's it going in there?
Dikke Tattoo meneer = stadionverbodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb een keer een dikke tattoo meneer uit de rij gehaald zien worden en mocht er niet in. Maar dat kan natuurlijk ook met zaken die jij benoemt te maken hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan niet missen idd. Stoute manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dikke Tattoo meneer = stadionverbodCharlie: How's it going in there?
Klopt, ach wie het kleine niet... Jij ook suc6!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah, matige quotering en gezien het verleden van Ajax vind ik het nog wat risky. Ik speel zelf X2.
Succes.![]()
Ik zou nog eerder een gespreide bet doen op gelijk / winst voor PAOK. Verzacht in ieder geval de pijn als Ajax niet wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, ach wie het kleine niet... Jij ook suc6!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder een gespreide bet doen op gelijk / winst voor PAOK. Verzacht in ieder geval de pijn als Ajax niet wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zat dan ook lichte satire inquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
voor 35 ga ik op de fiets naar Italie. 20 had ik al prima gevonden
35 miljoen man man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is lastig op het internet somsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zat dan ook lichte satire in
35 miljoen man man man![]()
![]()
Stel je voor dat hij dan ook nog een geweldig EK had gespeeld
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
jalalalala niet zijn verdienste , wat een gek ervoor wil geven jalalalaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:35 schreef Brammess het volgende:
jalalalalallaaa
Marc Overmars, Overmars, Marccc OvermarssRED ONS HENNIEGOD![]()
Allemaal een sluikspel om zijn transferwaarde te verhogen via een persberichtje dat hij blijftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jalalalala niet zijn verdienste , wat een gek ervoor wil geven jalalala![]()
Dus hij doet een Martin van Geeltje .quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Allemaal een sluikspel om zijn transferwaarde te verhogen via een persberichtje dat hij blijftRED ONS HENNIEGOD![]()
Alsnog dit is gewoon geniaal van hem. Bijna het dubbele van Janssen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jalalalala niet zijn verdienste , wat een gek ervoor wil geven jalalala![]()
Nou durf ik niet te zeggen dat Milik twee keer zo goed is als Janssen, maar ik vind hem wel beterquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsnog dit is gewoon geniaal van hem. Bijna het dubbele van Janssen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is er geniaal aan ? Ik zou z,on bod ook gelijk accepterenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsnog dit is gewoon geniaal van hem. Bijna het dubbele van Janssen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel zeer benieuwd of ze het nu gaan doen met Cassierra/Dolberg en eventueel ZivkovicMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk niet dat het eerste bod direct 35 was, qua verkopen kan hij wel prima onderhandelen is mijn indrukquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is er geniaal aan ? Ik zou z,on bod ook gelijk accepterenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverdomme wat een geld. Nu maar hopen dat ze wat zinnigs terug kopenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Persberichtje dat Milik bij Ajax blijftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is er geniaal aan ? Ik zou z,on bod ook gelijk accepteren![]()
Er gaat overigens nog wel 20% naar Leverkusen, naar verluidtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk eerlijk gezegd van wel . Zeker na die 94 miljoen transferquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het eerste bod direct 35 was, qua verkopen kan hij wel prima onderhandelen is mijn indrukRED ONS HENNIEGOD![]()
30% toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
Er gaat overigens nog wel 20% naar Leverkusen, naar verluidt![]()
Daarom dus een 'Martin van Geeltje'quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Persberichtje dat Milik bij Ajax blijft
Het geldpakhuis raakt voller en vollerRED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk niet zo blij, waardige vervanger komt er toch niet.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dan had je volgende winter/zomer precies hetzelfde probleem gehad, met mogelijk minder opbrengsten. Hooguit zou je de voorbereiding compleet kunnen beginnen, maar ik denk niet dat dit type speler vroeg verkocht wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Eigenlijk niet zo blij, waardige vervanger komt er toch niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ruim het dubbele van Zlatan, de topspits van het Ajax dat in de kwartfinale nipt verloor van uiteindelijke winnaar Milan. Tijden veranderen.![]()
Whuuut, 35 miljoen
*jaloers"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill![]()
Ajax krijgt vanavond een eerste kans om een stap te zetten naar de Champions League. Maar de grootste jackpot is al een stuk dichterbij. De Amsterdammers staan op het punt een bod van ruim 35 miljoen euro te accepteren van Napoli, dat een persoonlijk akkoord heeft met Arek Milik (22) over een contract voor vijf jaar. Het kan in de komende 24 uur de grootste en meest sensationele deal in de geschiedenis van Ajax worden.
Aldus de televaag.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:'Het technisch hart van Ajax en trainer Peter Bosz hechten veel waarde aan het behouden van de topscorer van het afgelopen seizoen. Mocht een club zich formeel bij Ajax melden voor Milik dan zal geen medewerking worden verleend aan een tussentijdse overgang', is Ajax duidelijk.![]()
![]()
Strik erom en gauw geen nieuwe aanvallers kopen. In catalonië hebben ze vast nog wel een Messi lopen die op stage mag bij Ajax.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ja duh, als we hadden gezegd dat hij weg mocht hadden we nu misschien maar 20 miljoen gekregen.quote:
En dat is niets voor zo'n spits.![]()
gr8 b8 m8quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja duh, als we hadden gezegd dat hij weg mocht hadden we nu misschien maar 20 miljoen gekregen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja duh, als we hadden gezegd dat hij weg mocht hadden we nu misschien maar 20 miljoen gekregen.
![]()
Hahahahaha.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hoho 74quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd van wel . Zeker na die 94 miljoen transfer![]()
35 miljoen. De tering.
Dan moet er toch wel een standbeeld van Marc Overmars op ware grootte komen voor de arena
Een heel klein standbeeldje dus
HahahahaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef Caland het volgende:
35 miljoen. De tering.
Dan moet er toch wel een standbeeld van Marc Overmars op ware grootte komen voor de arena
Hahahaha![]()
![]()
![]()
Hieronder grapjes over moeders en 74 miljoen pond.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zeker. Bruma moesten we gewoon 30 voor vragenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat de PSV'ers een klein beetje jelly zijn![]()
![]()
nou leuk hoor, aan geld hebben we veel. We hebben nog meer dan 100 miljoen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dezen garpquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef Caland het volgende:
35 miljoen. De tering.
Hahahaha
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het bedrag nog wel meevallen, tegenwoordig is het een stuk gekker en veel talentvolle spitsen zijn er niet.![]()
Waar komt die fabel eigenlijk vandaan dat er zoveel vrij investeerbaar geld op de bank staat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:02 schreef Seam het volgende:
nou leuk hoor, aan geld hebben we veel. We hebben nog meer dan 100 miljoen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaarcijfers.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar komt die fabel eigenlijk vandaan dat er zoveel vrij investeerbaar geld op de bank staat?![]()
Nah, redelijk goede en jonge spitsen zijn wel gewoon erg zeldzaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Bruma moesten we gewoon 30 voor vragen![]()
Iedereen denkt hier zomaar dat alles wat er binnenkomt ook zo weer kan worden uitgegeven. Alsof het FIFA is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar komt die fabel eigenlijk vandaan dat er zoveel vrij investeerbaar geld op de bank staat?![]()
Je vindt het bedrag meevallen terwijl deze transfer het inmiddels al 15 jaar oude Eredivisie-record met zo'n vijf miljoen heeft verpulverd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:02 schreef BobW het volgende:
Ik vind het bedrag nog wel meevallen, tegenwoordig is het een stuk gekker en veel talentvolle spitsen zijn er niet.
Oke."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is meer dan voor Janssen en dat was al waanzinnig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:02 schreef BobW het volgende:
Ik vind het bedrag nog wel meevallen, tegenwoordig is het een stuk gekker en veel talentvolle spitsen zijn er niet.![]()
In de jaarcijfers staat dat er meer dan 100 miljoen vrij investeerbaar geld is?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
In de jaarcijfers staat dat er meer dan 100 miljoen vrij investeerbaar geld is?![]()
Wat best leuk is, in FIFA.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iedereen denkt hier zomaar dat alles wat er binnenkomt ook zo weer kan worden uitgegeven. Alsof het FIFA is.![]()
Oke duidelijk, bedankt voor het delen van jouw expertise.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
35 miljoen is gewoon ziek veel man. 5 miljoen minder dan Dybala om maar eens wat te noemen. Echt een wereld deal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nah, redelijk goede en jonge spitsen zijn wel gewoon erg zeldzaam.![]()
Geen probleem. Mocht je nog vragen hebben over wat dan ook dan sta ik altijd voor je klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke duidelijk, bedankt voor het delen van jouw expertise.![]()
Nu moet je gewoon een spits voor 10 miljoen halen ook.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het is om Dybiela van te wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
35 miljoen is gewoon ziek veel man. 5 miljoen minder dan Dybala om maar eens wat te noemen. Echt een wereld deal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als het nou net wat eerder kwam hadden we Janssen voor 20 miljoen kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nu moet je gewoon een spits voor 10 miljoen halen ook."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Depay was duurder dan Ruud?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vindt het bedrag meevallen terwijl deze transfer het inmiddels al 15 jaar oude Eredivisie-record met zo'n vijf miljoen heeft verpulverd?
Oke.![]()
35 miljoen voor iemand die zich nog niet écht bewezen heeft en een half jaartje oke heeft gespeeld is echt debiel veel. Maar goed, hebben jullie weer wat geld waar Marc in kan zwemmen als een dolfijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meh, nooit fan van hem geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het nou net wat eerder kwam hadden we Janssen voor 20 miljoen kunnen halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Omdat veel mensen het verschil tussen eigen vermogen en liquide middelen niet wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar komt die fabel eigenlijk vandaan dat er zoveel vrij investeerbaar geld op de bank staat?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat dus nog 'ruim' 20% van af dus 35 - 7 = 28 miljoen euro.
Ajax wil dat dus investeren in een spits en een buitenspeler aldus Verweij. Seems like het RvC-regeltje.![]()
Daar kun je best wat leuks voor halen, koekoekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wil dat dus investeren in een spits en een buitenspeler aldus Verweij.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik al die andere transferbedragen voor middelmatige spelers zie tegenwoordig, ben ik niet meer verbaasd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je vindt het bedrag meevallen terwijl deze transfer het inmiddels al 15 jaar oude Eredivisie-record met zo'n vijf miljoen heeft verpulverd?
Oke.![]()
Als je de transferbedragen van de laatste 20 spelers van Feyenoord bij elkaar optelt heb je net zoveel als Milik.![]()
Hooguit 5 miljoen. Rest gaat naar dé bankquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wil dat dus investeren in een spits en een buitenspeler aldus Verweij. Seems like het RvC-regeltje.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Drink anders even een glaasje warme Milikquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar halen ze serieus alleen Milik als vervanger van Gonzalo? Het volgende seizoen kon al schriftelijk gedaan worden, dat kan de komende 5 jaar dus weer.![]()
Als je de waarde van de huidige Feyenoordselectie bij elkaar optelt dan heb je één Arek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:12 schreef GGMM het volgende:
Als je de transferbedragen van de laatste 20 spelers van Feyenoord bij elkaar optelt heb je net zoveel als Milik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien zijn linkerwijsvingerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je de waarde van de huidige Feyenoordselectie bij elkaar optelt dan heb je één Arek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan lever je toch 20+ goals in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:13 schreef Bolasie het volgende:
Maar halen ze serieus alleen Milik als vervanger van Gonzalo? Het volgende seizoen kon al schriftelijk gedaan worden, dat kan de komende 5 jaar dus weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kaasdorp is makkelijk 20 miljoen waard.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zat natuurlijk een lichte vorm van satire in. Transfermarkt schat hem overigens op 4,5 voor wat het waard isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaasdorp is makkelijk 20 miljoen waard.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
20 miljoen voor Janssen, 35 voor Milik. Hoe blijven die buitenlandse clubs er toch telkens weer intrappen![]()
Ik vind Milik overigens een prima spits voor Ajax, maar ik zou als buitenlandse club nooit meer dan 15 miljoen betalen voor een topschutter in de Eredivisie. Janssen is sowieso echt 7 waard ofzo.![]()
Zeker, maar de transfergekte is dit jaar pas echt toegeslagen. Als je Dybala nu zou willen kopen zou je denk ik ook wel 70-80 miljoen neer moeten leggenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
35 miljoen is gewoon ziek veel man. 5 miljoen minder dan Dybala om maar eens wat te noemen. Echt een wereld deal.![]()
![]()
Voor Spurs boeit het nu natuurlijk nog veel minder met die nieuwe tv-deal. Wat niet wegneemt dat de bedragen absurd zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
20 miljoen voor Janssen, 35 voor Milik. Hoe blijven die buitenlandse clubs er toch telkens weer intrappen![]()
Ik vind Milik overigens een prima spits voor Ajax, maar ik zou als buitenlandse club nooit meer dan 15 miljoen betalen voor een topschutter in de Eredivisie. Janssen is sowieso echt 7 waard ofzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tijden zijn veranderd gap. De 35 millie van nu is de 17.5 millie van 5 jaar terugquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Milik overigens een prima spits voor Ajax, maar ik zou als buitenlandse club nooit meer dan 15 miljoen betalen voor een topschutter in de Eredivisie. Janssen is sowieso echt 7 waard ofzo.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Transfermarkt is achterhaaldquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk een lichte vorm van satire in. Transfermarkt schat hem overigens op 4,5 voor wat het waard is![]()
Transfermarkt schat de hele selectie van Feyenoord op circa 0,52 op de schaal van Milik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk een lichte vorm van satire in. Transfermarkt schat hem overigens op 4,5 voor wat het waard is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die site zegt dus 3 keer nietsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk een lichte vorm van satire in. Transfermarkt schat hem overigens op 4,5 voor wat het waard is![]()
Je levert best wat goaltjes in, ja. Nu even afwachten wat Ajax gaat doen met het geld, ik denk dat we binnen een maand kunnen lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan lever je toch 20+ goals in.![]()
quote:Daarom dus erachter aan "voor wat het waard is"quote:
Leuk om even naar te kijken maar niet meer dan datMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met Serero als muntjespoetserquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit je mooi met een gevuld geldpakhuis'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Je hebt nota bene vorig jaar nog het ultieme voorbeeld met Depay, van wat er kan gebeuren met je geld.![]()
35 miljoen voor een spits die wordt gewisseld voor Mike vd Hoorn
Wat een god die OvermarsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Feitelijke onjuistheid, maar die wissel blijft wel ietwat pijnlijk jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
Wat een god die OvermarsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 17:53:00Ik geloof dat iemand in Amsterdam zich te vroeg rijk rekent. Napoli kijkt naar Icardi, Bacca of Gameiro om Higuain te vervangen. Geen Milik. reageer retweet
sowtwitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 17:55:33@MarcHartkamp ajax zelf, om een eventuele nederlaag straks te kunnen verkopen. reageer retweet
![]()
Ook wel een beetje de tijd natuurlijk. Suarez had een Nederlandse club nu waarschijnlijk meer dan 50 voor gepakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
Wat een god die Overmars"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou is Milik natuurlijk wel een spits die meer kan dan alleen wat balletjes intikken zoals Janssen. In de Serie A zie ik hem op dit moment echter met moeite boven de 10 goals per jaar uitkomen. Zo'n enorm verschil in kwaliteit van verdedigers wen je niet 1-2-3 aan.![]()
Wel bruikbaar om spelers onderling te vergelijken. Alleen ze onderschatten transferwaardes grandioos, vorig jaar al en nu helemaal. Tijd voor een grondige update.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus erachter aan "voor wat het waard is"
Leuk om even naar te kijken maar niet meer dan dat![]()
Jurryquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef Anoonumos het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 17:53:00Ik geloof dat iemand in Amsterdam zich te vroeg rijk rekent. Napoli kijkt naar Icardi, Bacca of Gameiro om Higuain te vervangen. Geen Milik. reageer retweet
sowtwitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 17:55:33@MarcHartkamp ajax zelf, om een eventuele nederlaag straks te kunnen verkopen. reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef Anoonumos het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
35 miljoen is ook wel veel voor iemand als Milik zeg. Maar goed, Juventus heeft Napoli net van bijna 100 miljoen voorzien door de spits over te nemen.![]()
![]()
Ja maar het is jurr van wessem die het zegt. Kortom : Feest gaat niet meer door.quote:
Het was een fantastisch kwartier."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat is concreet melden, vragen wat hij kost?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
VI meldt dat Napoli zich concreet gemeld heeft, dus ik ga er maar even vanuit dat het waar is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aan de andere kant, de bedragen stijgen de laatste jaren wel exponentieel natuurlijk. 90 miljoen voor Higuain is net zo krankzinnig.![]()
Frankie heeft Milik maar 70% van de tijd dat hij dit was laten spelen (50% in jaar 1 en 88% in jaar 2).![]()
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is concreet melden, vragen wat hij kost?
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)optransfer-milik.htm![]()
Flappen uit de borstzak halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is concreet melden, vragen wat hij kost?![]()
Circa 25 miljoen euro winst op een speler die niet eens zeker was z'n speeltijd
'Er zit voor de Amsterdammers een recordtransfer aan te komen, aangezien de Napolitanen 35 miljoen euro willen neerleggen voor de Poolse spits.'
Allesbehalve een bevestigde transfer natuurlijk, maar meer dan alleen informeren. Nu is alleen de vraag wat de bron is van die 35 miljoen.![]()
Gameiro < Milikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef Anoonumos het volgende:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja, Hihuain heeft wel de meeste doelpunten in een seizoen Serie A gemaakt sinds 1929 (toen scoorde ook iemand 36 keer). Uberhaupt is er sinds 1950 maar een andere geweest die er 30+ keer scoorde (Luca Toni in 2005). Dat is wel echt bijzonder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
Aan de andere kant, de bedragen stijgen de laatste jaren wel exponentieel natuurlijk. 90 miljoen voor Higuain is net zo krankzinnig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
![]()
Hij wordt in December 29.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, Hihuain heeft wel de meeste doelpunten in een seizoen Serie A gemaakt sinds 1929 (toen scoorde ook iemand 36 keer). Uberhaupt is er sinds 1950 maar een andere geweest die er 30+ keer scoorde (Luca Toni in 2005). Dat is wel echt bijzonder.![]()
5 jaar jonger dan Ibrahimovic dus?quote:
Hij is nu beter dan ooit, gezien z'n 36 (36!) doelpunten in een seizoentje Serie A.
Edit: Ondertussen schiet m'n scherm binnen dat het rond is: ¤94 miljoen.![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Inderdaad. Overmars heeft dit goed gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Hoofdprijs met een hoofdletter. Tering.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
35 miljoen. Man als ze dan geen spits kunnen halen en Ziyech weet ik het ook niet meer.
AFCA
Ziyech. gaan. ze. niet. halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Smoofie het volgende:
35 miljoen. Man als ze dan geen spits kunnen halen en Ziyech weet ik het ook niet meer.
![]()
Dus jij denkt dat hij er op zijn 31e al niks meer van kan? Kan prima tot zijn 34e mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat je nog een jaar of drie plezier aan hem hebt?![]()
Nu alleen nog zo'n 8bit-zonnebrilletje.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Komt ondat het een Marokkaan isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel veelzeggend dat niemand hem nog opgepikt heeft
AFCA
Ja maar ziyech is beterquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat zou helemaal niet dom zijn. Vleugelspeler en spits. Middenvelders in overvloed.
AFCA
Nee joh, het gaat om 25 miljoenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Wil je hiermee zeggen dat Smoofie dom is?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beleid maken is niet helemaal iets wat je doorziet, merk ik.![]()
Dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Smoofie dom is?![]()
Lijkt me nog steeds sterk eigenlijk, waarom zouden ze 35 miljoen betalen als ze 'm waarschijnlijk voor 20 a 25 miljoen ook binnen hadden gehad ?
Leuke speler maar ik heb nooit een topper in 'm gezien, wel een prachtig linkerbeen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
35 milWat een grap voor zo'n modale voetballer.
![]()
Ze hebben net 90 miljoen binnen, dan letten ze blijkbaar niet meer op de verhouding prijs/kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
35 milWat een grap voor zo'n modale voetballer.
I wander in my time...![]()
Misschien hebben ze ook wel interesse in Viergever, 15 miljoen lijkt me een mooi bedrag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omdat Ajax hem in eerste instantie wilde houden. Dan gaan ze niet 'opeens' toegeven aan maar 20/25 miljoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me nog steeds sterk eigenlijk, waarom zouden ze 35 miljoen betalen als ze 'm waarschijnlijk voor 20 a 25 miljoen ook binnen hadden gehad ?
Leuke speler maar ik heb nooit een topper in 'm gezien, wel een prachtig linkerbeen.![]()
Ik pomp vast mijn fietsbanden opquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Misschien hebben ze ook wel interesse in Viergever, 15 miljoen lijkt me een mooi bedrag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is wel het punt ja, ze waren echt van plan om 'm te houden (wat de prijs alleen maar opdrijft). Het lijkt alleen maar erger te worden, bedragen als 40 miljoen is heel normaal geworden om te betalen voor Europese middelmaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax hem in eerste instantie wilde houden. Dan gaan ze niet 'opeens' toegeven aan maar 20/25 miljoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uiteindelijk ook gewoon maar een 'onderhandelings'techniek he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax hem in eerste instantie wilde houden. Dan gaan ze niet 'opeens' toegeven aan maar 20/25 miljoen.
Ajax : Ja maar hij zou al blijven! Nu moet je wel met een heel extreem aanbod kopen
Napoli : Ja dat is wel een beetje waar ja. 35 miljoen dan goed?
Ajax :
Het lijkt inderdaad net FM. Je beste speler voor belachelijk veel geld verkopen en dan in een status van paniek maar ook veel te veel geld neerleggen voor een middelmatige spits.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:02 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ze hebben net 90 miljoen binnen, dan letten ze blijkbaar niet meer op de verhouding prijs/kwaliteit.![]()
Zie Man Utd één jaar geleden. Minus dan het verkopen van eigen topspits.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net FM. Je beste speler voor belachelijk veel geld verkopen en dan in een status van paniek maar ook veel te veel geld neerleggen voor een middelmatige spits."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een 31 augustus-aankoopquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net FM. Je beste speler voor belachelijk veel geld verkopen en dan in een status van paniek maar ook veel te veel geld neerleggen voor een middelmatige spits..
![]()
Jawel hoor, alleen ik ben geen voorstander van het beleid. Nu hebben we duizend middenvelders ja, maar ik zou ze allemaal dumpen voor ziyech. Op 2 a 3 na dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beleid maken is niet helemaal iets wat je doorziet, merk ik.AFCA
Voordeel is wel dat we zelf een maand te vroeg zijn met onze klassieke 31 augustus-vekoopquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja je moet wel 3 man op de bank hebben natuurlijk voor als ziyech eens geblesseerd isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik ben geen voorstander van het beleid. Nu hebben we duizend middenvelders ja, maar ik zou ze allemaal dumpen voor ziyech. Op 2 a 3 na dan.
Aanvallend blok van 4
----------Ziyech---------------
Verdedigend blok van 5"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ehm.. Het zijn allemaal, buiten Gudelj, vrij jonge middenvelders met veel potentieel. Dan ga ik niet 'omdat het kan' zomaar ze verkopen voor Ziyech.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik ben geen voorstander van het beleid. Nu hebben we duizend middenvelders ja, maar ik zou ze allemaal dumpen voor ziyech. Op 2 a 3 na dan.![]()
Bedankt joh!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja je moet wel 3 man op de bank hebben natuurlijk voor als ziyech eens geblesseerd is
Aanvallend blok van 4
Verdedigend blok van 5![]()
![]()
*Laatste week van augustusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat we zelf een maand te vroeg zijn met onze klassieke 31 augustus-vekoop.
![]()
Jij mag natuurlijk ook altijd gebruik maken van mijn expertisequote:
Probleem is dat ze er nu nog niet staan en wanneer ze eindelijk stabiel en goed zijn, gaan ze weg op hun 22e.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehm.. Het zijn allemaal, buiten Gudelj, vrij jonge middenvelders met veel potentieel. Dan ga ik niet 'omdat het kan' zomaar ze verkopen voor Ziyech.AFCA
wat lees ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja je moet wel 3 man op de bank hebben natuurlijk voor als ziyech eens geblesseerd is
Aanvallend blok van 4
Verdedigend blok van 5Dit, dus.![]()
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat ze er nu nog niet staan![]()
Sonck dan maar in de spitsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die gaat afgekeurd worden wegens hartkwalen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik stel voor dat jullie Ziyech kopen als Cillessen weggaat.
Hebben jullie nog een goede vervanger in het doel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: