SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als iemand transferbeleid 2015/2016 en 2016/2017 maakt, zet ik hem er wel even in. Zelf geen zin en geen tijd voor.SPOILER: Transferbeleid 2015/2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had deze nog wel liggen, misschien dat iemand er verder mee wil gaan
[ Bericht 15% gewijzigd door mokkiemok op 21-07-2016 09:55:30 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik verwacht niet dat Bosz Ghazi op de bank gaat zetten. Verder zou mijn eigen voorkeur dan nog Cerny zijn.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopen dat El ghazi op gaat leven onder het spel van Bosz. Vorig seizoen vond ik hem al vanaf het begin een drama, ook toen hij scoorde. Als ie nu wel vaker zn mannetje voorbij gaat (durven) komen EN scoren zou het mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Bosz Ghazi op de bank gaat zetten. Verder zou mijn eigen voorkeur dan nog Cerny zijn.![]()
Riedewald sowieso op zes ja?
Nu nog meer zin in het nieuwe seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ghazi verbetert in de afronding vind ik het ook zeker geen slechte rechtsbuiten. Ik heb nog wel de hoop dat Cerny stappen zet, maar bij veel spelers ben ik wel benieuwd of ze vorig seizoen nou gewoon gebukt gingen onder het regime van de Boer of gewoon echt niet beter kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopen dat El ghazi op gaat leven onder het spel van Bosz. Vorig seizoen vond ik hem al vanaf het begin een drama, ook toen hij scoorde. Als ie nu wel vaker zn mannetje voorbij gaat (durven) komen EN scoren zou het mooi zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je bedoelt Nouri? Marokkaansquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Die Turk van jullie heeft het weer verkloot voor Oranje -19, wees er trots opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb de wedstrijd in kwestie niet gezien, maar in de potjes die ik in de jeugd/Jong gezien heb van hem viel mij dat niet opquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Walgelijke speler, denkt alleen aan zichzelf.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd in kwestie niet gezien, maar in de potjes die ik in de jeugd/Jong gezien heb van hem viel mij dat niet op![]()
Nadeel is dat je dan viergever of die slome Duitser achterin krijgtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Riedewald sowieso op zes ja?
Nu nog meer zin in het nieuwe seizoenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ah, da's niet zo handig neequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan viergever of die slome Duitser achterin krijgtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen een vierdeklasser moet hij nog wel overeind blijven ja.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)![]()
Ik zou over het algemeen niet teveel kijken naar de tegenstand in oefenpotjes. Maar goed, ik heb de wedstrijd zelf niet gezien dus het is lastig er wat over te zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen een vierdeklasser moet hij nog wel overeind blijven ja.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan liever gudelj op zes en riedewald achterinquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slome Duitser dus, al begreep ik dat hij tegen Beziers het prima deed (maar ook die wedstrijd heb ik niet zelf gezien)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hetzelfde middenveld als vorig jaar, zelfs met 6 ipv 10, hoeft niet zo van mijquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan liever gudelj op zes en riedewald achterinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hij schoot hem tegen de lat????quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mist de beslissende strafschop omdat hij hem mooi wilt nemen.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in het midden. Gewoon een hoek kiezen zoals die Duitsers.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in het midden. Gewoon een hoek kiezen zoals die Duitsers.
Door het midden heeft juist een grotere kans om een doelpunt te zijn. Jammer joh.![]()
op basis van 4 penalties?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door het midden heeft juist een grotere kans om een doelpunt te zijn. Jammer joh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: