SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
SPOILER: Transferbeleid 2016/17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de OP? Van de jeugdtransfers weet ik niet al te veel dus die heb ik maar even leeggelaten. Aanvullingen altijd welkom uiteraard
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 25-07-2016 23:22:44 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.![]()
Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Gevestigde spelers wil je in de as en niet op de flank.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat zou fantastisch zijn. Dan had ik een seizoenskaart gekocht en was ik elk weekend overgevlogen vanuit Madrid. Pato werd bij Corinthians uitgescholden, uitgescheten en uitgekotst. De grootste fout in de clubgeschiedenis van Corinthians in Nederland, daar moest ik bij zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Pato voor 3 miljoen naar Valencia, als hij niet zo'n belachelijk salaris heeft hoop ik eerlijk gezegd dat Overgod het iig heeft geprobeerd.
Villarreal, trouwens.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je doet net alsof hij het niveau hier niet zou aankunnen op zijn blessure gevoeligheid naquote:Op maandag 25 juli 2016 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Dan had ik een seizoenskaart gekocht en was ik elk weekend overgevlogen vanuit Madrid. Pato werd bij Corinthians uitgescholden, uitgescheten en uitgekotst. De grootste fout in de clubgeschiedenis van Corinthians in Nederland, daar moest ik bij zijn.
Villarreal, trouwens.![]()
Zijn blessuregevoeligheid is niet zijn probleem geweest, ouwe reus. Je zou eens op F5 moeten rammen op fanaccounts van Corinthians op Twitter. Dit is een nationale feestdag voor hen nu. Corinthians had geld bijgelegd als het nodig was om van hem af te komen. Het feit dat hij aan ongeveer elke club in de wereld is aangeboden om hem alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft over te nemen, dat zal wel voldoende aangeven, mag ik hopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij het niveau hier niet zou aankunnen op zijn blessure gevoeligheid naPut these foolish ambitions to rest.![]()
Godverdommequote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn blessuregevoeligheid is niet zijn probleem geweest, ouwe reus. Je zou eens op F5 moeten rammen op fanaccounts van Corinthians op Twitter. Dit is een nationale feestdag voor hen nu. Corinthians had geld bijgelegd als het nodig was om van hem af te komen. Het feit dat hij aan ongeveer elke club in de wereld is aangeboden om hem alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft over te nemen, dat zal wel voldoende aangeven, mag ik hopen.
Er is dus helemaal niks over van de AC Milan Pato? Vond hem ook redelijk spelen voor die ene wedstrijd van Chelsea dit seizoen, tegen Aston Villa![]()
![]()
De Pato van Internacional en Milan is verleden tijd. Bij Milan is het hele verhaal trouwens van start gegaan, niet omdat hij constant in de lappenmand zat, maar vooral omdat hij aan de haal ging met dochter Berlusconi en hij meer in de club te vinden was dan op de club.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Godverdomme
Er is dus helemaal niks over van de AC Milan Pato? Vond hem ook redelijk spelen voor die ene wedstrijd van Chelsea dit seizoen, tegen Aston Villa
Dat blessure verleden ligt nu al wat jaren achter hem, maar daarmee was nog niet helft van de ellende verdwenen. Hij maakte zich bij Corinthians zo onmogelijk dat de fans en zijn eigen ploeggenoten met hem op de vuist wilden. Ik denk dat alleen Leandro Damião naar Santos hoger zou scoren op de slechtste-transfers-ooit lijst.
Bullet dodged, if anything.Put these foolish ambitions to rest.![]()
ff een vraagje hoor....ik wou spontaan een keertje naar Ajax toe morgen. Zag dat ik dan een clubcard moest kopen (heb ik nog niet) en vooruit dan maar, dat wil ik wel doen als het maar 6 euro is. Maar nu vul ik mijn gegevens in om die clubcard te kopen en dan staat er opeens "Je boeking kan niet worden afgerond omdat je mogelijk al een Club Card bij Ajax of een andere club hebt."
Het klopt idd dat ik een seizoenkaart bij NEC heb....maar betekent zoiets al dat ik nu niet eens meer naar Ajax-PAOK kan? Pfff ze maken het mensen wel heel moeilijk.....kost ze ook klanten zo!![]()
Voor Europese wedstrijden zullen ze wel extra goed willen weten wie er kaarten heeft ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef ThijsTH het volgende:
ff een vraagje hoor....ik wou spontaan een keertje naar Ajax toe morgen. Zag dat ik dan een clubcard moest kopen (heb ik nog niet) en vooruit dan maar, dat wil ik wel doen als het maar 6 euro is. Maar nu vul ik mijn gegevens in om die clubcard te kopen en dan staat er opeens "Je boeking kan niet worden afgerond omdat je mogelijk al een Club Card bij Ajax of een andere club hebt."
Het klopt idd dat ik een seizoenkaart bij NEC heb....maar betekent zoiets al dat ik nu niet eens meer naar Ajax-PAOK kan? Pfff ze maken het mensen wel heel moeilijk.....kost ze ook klanten zo!Oh.![]()
Ja maar daarom vul ik toch ook netjes mn gegevens in en zelfs mn paspoort document nummer etc. Dan weten ze dus precies wie er binnen is.....maar ze willen dus geen neutrale supporters hebben bij Ajax....want neutraal houdt in dat je vast ook eens naar een andere club bent geweest en daar dus een clubcard hebt en daarna nooit meer bij Ajax binnenkomt....erg raar!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Europese wedstrijden zullen ze wel extra goed willen weten wie er kaarten heeft ofzo.![]()
Ja dat is inderdaad ook raar. Als je seizoenkaart had voor PSV of Feyenoord begrijp ik het nog wel, maar gewoon voor een kleinere club met wie Ajax geen rivaliteit heeft is dat wel wat vreemd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja maar daarom vul ik toch ook netjes mn gegevens in en zelfs mn paspoort document nummer etc. Dan weten ze dus precies wie er binnen is.....maar ze willen dus geen neutrale supporters hebben bij Ajax....want neutraal houdt in dat je vast ook eens naar een andere club bent geweest en daar dus een clubcard hebt en daarna nooit meer bij Ajax binnenkomt....erg raar!
Maar dat krijg je met al die regeltjes. Niemand anders zonder seizoenkaart bij een andere club die een clubcard kan fixen?Oh.![]()
Dus vanavond. Aan alle verhalen te horen gaan we naïef aanvallend spelen. Man man man.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
cillessen tete veltman viergever dijks klaassen riedewald van de beek el ghazi dolberg cassierra aldus de telegraaf![]()
Het is PAOK, fucking PAOK. Stel je voor dat Ajax dan er vol opklapt. Daar waar Diego Biseswar de gevaarlijkste speler is. Gillen, krijsen, janken en schreeuwen dat er wordt aangevallen. Ren in het rond, trek je shirt uit, word boos, schreeuw het uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Dus vanavond. Aan alle verhalen te horen gaan we naïef aanvallend spelen. Man man man.
#VIVELEBETONVOETBAL![]()
Dit dacht ik ook bij molde en rapid wien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is PAOK, fucking PAOK. Stel je voor dat Ajax dan er vol opklapt. Daar waar Diego Biseswar de gevaarlijkste speler is. Gillen, krijsen, janken en schreeuwen dat er wordt aangevallen. Ren in het rond, trek je shirt uit, word boos, schreeuw het uit.
#VIVELEBETONVOETBALAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gelukkig hebben we nu een competente trainerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook bij molde en rapid wien.![]()
Godverdomme Viergeverquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
cillessen tete veltman viergever dijks klaassen riedewald van de beek el ghazi dolberg cassierra aldus de telegraaf
En Cassierra op linksbuiten?
De Boer is toch aangebleven?Oh.![]()
Deed het daar behoorlijk tegen Olympiquequote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme Viergever
En Cassierra op linksbuiten?
De Boer is toch aangebleven?
Het is beter dan Boilesen op linksbuiten tegen Barcelona![]()
Niks mis met aanvallend spelen, maar met Nick Viergever in je verdediging krijg je minimaal 2 goals om de oren.Oh.![]()
Aardig, maar het is niet zijn positie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Deed het daar behoorlijk tegen Olympique
Het is beter dan Boilesen op linksbuiten tegen Barcelona
Maar Younes zal wel niet fit zijn, anders snap ik het niet.Oh.![]()
Die man heeft echt een waardeloze voorbereiding gehad, echt geen één wedstrijd goed gespeeld en elke wedstrijd minimaal 2 keer (!!!!!!!!!) de fout in gegaan wat bijna resulteerde in een tegengoal of opgelegde kans.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met aanvallend spelen, maar met Nick Viergever in je verdediging krijg je minimaal 2 goals om de oren.
Ach.![]()
Ik hoop dat Ajax de volgende ronde van de kwalificatie CL gaat redden, maar dan is het exit, vrees ik.
We zullen het zien en beleven!![]()
Dolberg vond ik in de voorbereiding ook niet zo boeiend spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die man heeft echt een waardeloze voorbereiding gehad, echt geen één wedstrijd goed gespeeld en elke wedstrijd minimaal 2 keer (!!!!!!!!!) de fout in gegaan wat bijna resulteerde in een tegengoal of opgelegde kans.
Ach.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: