Nauwelijks. Wellicht iets in de eerste stint maar het verschil werd gemaakt in de kwalificatie en de eerste bocht.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me af of Verstappen wel zoveel sneller was dan Ricciardo.
Denk ik wel ja. Anoniem rondgereden en het maximale eruit gehaald.quote:
Bij Channel 4 is het de vrouw van Toto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Adrie072 het volgende:
Wie is die blonde interviewster, stond in de achtergrond/voor hek, net te zien bij de duitsers?
FF gemist, wat zei ie?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
skyquote:Op zondag 24 juli 2016 16:22 schreef De-Hamster het volgende:
Geen interview van Vettel gezien? Wat zei die?
op de vraag waarom die zo agressief is ivm blauwe vlaggen: dat ze waarschijnlijk die boodschappen eruit pikken om uit te zenden, maar dat hij meermaals op fatsoenlijke manieren doorgeeft. Maar dat ie er volledig begrip voor heeft omwille kleine spiegels, eigen race rijden en nog wat voorbeelden. Realistisch over hoe achterliggers de race moeten rijden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
FF gemist, wat zei ie?
Interview Max al geweest?
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Mensen vergeten ook wel eens dat de radio er voor interne communicatie is en slechts incidenteel wordt gebruikt voor een boodschap aan het publiek zoals Button vandaag deed. Ook is het maar een deel van het radioverkeer dat wordt uitgezonden, terwijl die coureurs in het heetst van de strijd praten, als mijn harstslag hoog is door inspanning en strijd praat ik ook heel anders.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
Ging niet over Riccardo maar over zijn autoquote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Wellicht bedoelde hij het niet lullig, maar het komt wel lullig over natuurlijk. Die Jan Lammers theorie geloof ik echt niet: Max bedoelde dat hij zich moest inhouden. Het was een reactie op dat het team tegen hem zei dat hij te dicht op Ricciardo zat.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:23 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wellicht bedoelde hij het niet lullig, maar het komt wel lullig over natuurlijk. Die Jan Lammers theorie geloof ik echt niet: Max bedoelde dat hij zich moest inhouden. Het was een reactie op dat het team tegen hem zei dat hij er te dicht op zat.
Als ik Ricciardo was, zou ik niet enorm amused zijn over zo'n opmerking. Ook niet enorm kwaad, maar zoiets moet niet te vaak gebeuren.
Maar toen zei Max "Dan doe ik er een stapje bij" (maw: ik was banden aan het sparenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.
Klopt. Deze keer moest Max terugzakken om zijn banden te sparen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar toen zei Max "Dan doe ik er een stapje bij" (maw: ik was banden aan het sparen)
Max werd aardig opgehouden door Kimi imo (die bleef express lang buiten) dus ik vind het erg nice dat dat in de slotfase even terug betaald werd. Kimi was veel snellerquote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Deze keer moest Max terugzakken om zijn banden te sparen.
Bagger pitstop, Max zijn eigen schuld.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max werd aardig opgehouden door Kimi imo
idereen die een beetje kijk heeft op de reden waarom er dubbel geel gezwaaid wordt is het eens met Lewis dit keer.quote:
Dat kan ik niet terugvinden, wat riep Ricciardo toen precies?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.
zoiets van "He is holding me back" en iets met vuile lucht waardoor hij niet sneller ging, zo even uit mijn hoofd.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terugvinden, wat riep Ricciardo toen precies?
Dat Max aan de kant moest omdat hij te langzaam ging. Max gaf geen antwoord maar ging gewoon wat harder rijden en liet Ricciardo achter.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Max valt dit weekend niks te verwijten, Hij heeft gedaan wat in zijn vermogen zat, waar het team het voor hem verknalde door een verkeerde of te trage pitstop
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:"I had pretty good speed and I said on the radio I thought I'd be quicker in clean air," Ricciardo told reporters after the race. "I think it (Max being slower) made a pretty big difference, but obviously it's done now so there's no point saying what could have been.
Tja daar kunnen we niet over oordelen, zolang het niet in beeld is geweest.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
zoiets van "He is holding me back" en iets met vuile lucht waardoor hij niet sneller ging, zo even uit mijn hoofd.
Jullie zien niet in dat dat iets heel anders is? Je kan dezelfde boodschap op verschillende manieren brengen. Max bracht het door te zeggen dat hij als een omaatje moest rijden om niet te dichtbij te komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat Max aan de kant moest omdat hij te langzaam ging. Max gaf geen antwoord maar ging gewoon wat harder rijden en liet Ricciardo achter.
Is het niet. Achteraf die race gaf Ricciardo ook nog een sneer. Is gewoon hoe het gaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien niet in dat dat iets heel anders is?
Ok, prima.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het niet. Achteraf die race gaf Ricciardo ook nog een sneer. Is gewoon hoe het gaat.
dat heb ik nu al 10-tallen keren voorbij zien komen, en als argument gebruikt, maar is dat überhaupt wel visueel langsgekomen?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.
Visueel weet ik niet. Misschien klopt het niet eens, zou ook kunnen. Iemand die het zeker weet?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 10-tallen keren voorbij zien komen, en als argument gebruikt, maar is dat überhaupt wel visueel langsgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |