Nauwelijks. Wellicht iets in de eerste stint maar het verschil werd gemaakt in de kwalificatie en de eerste bocht.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me af of Verstappen wel zoveel sneller was dan Ricciardo.
Denk ik wel ja. Anoniem rondgereden en het maximale eruit gehaald.quote:
Bij Channel 4 is het de vrouw van Toto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Adrie072 het volgende:
Wie is die blonde interviewster, stond in de achtergrond/voor hek, net te zien bij de duitsers?
FF gemist, wat zei ie?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
skyquote:Op zondag 24 juli 2016 16:22 schreef De-Hamster het volgende:
Geen interview van Vettel gezien? Wat zei die?
op de vraag waarom die zo agressief is ivm blauwe vlaggen: dat ze waarschijnlijk die boodschappen eruit pikken om uit te zenden, maar dat hij meermaals op fatsoenlijke manieren doorgeeft. Maar dat ie er volledig begrip voor heeft omwille kleine spiegels, eigen race rijden en nog wat voorbeelden. Realistisch over hoe achterliggers de race moeten rijden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
FF gemist, wat zei ie?
Interview Max al geweest?
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Mensen vergeten ook wel eens dat de radio er voor interne communicatie is en slechts incidenteel wordt gebruikt voor een boodschap aan het publiek zoals Button vandaag deed. Ook is het maar een deel van het radioverkeer dat wordt uitgezonden, terwijl die coureurs in het heetst van de strijd praten, als mijn harstslag hoog is door inspanning en strijd praat ik ook heel anders.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
Ging niet over Riccardo maar over zijn autoquote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Wellicht bedoelde hij het niet lullig, maar het komt wel lullig over natuurlijk. Die Jan Lammers theorie geloof ik echt niet: Max bedoelde dat hij zich moest inhouden. Het was een reactie op dat het team tegen hem zei dat hij te dicht op Ricciardo zat.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:23 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |