Nauwelijks. Wellicht iets in de eerste stint maar het verschil werd gemaakt in de kwalificatie en de eerste bocht.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me af of Verstappen wel zoveel sneller was dan Ricciardo.
Denk ik wel ja. Anoniem rondgereden en het maximale eruit gehaald.quote:
Bij Channel 4 is het de vrouw van Toto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Adrie072 het volgende:
Wie is die blonde interviewster, stond in de achtergrond/voor hek, net te zien bij de duitsers?
FF gemist, wat zei ie?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
skyquote:Op zondag 24 juli 2016 16:22 schreef De-Hamster het volgende:
Geen interview van Vettel gezien? Wat zei die?
op de vraag waarom die zo agressief is ivm blauwe vlaggen: dat ze waarschijnlijk die boodschappen eruit pikken om uit te zenden, maar dat hij meermaals op fatsoenlijke manieren doorgeeft. Maar dat ie er volledig begrip voor heeft omwille kleine spiegels, eigen race rijden en nog wat voorbeelden. Realistisch over hoe achterliggers de race moeten rijden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
FF gemist, wat zei ie?
Interview Max al geweest?
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Mensen vergeten ook wel eens dat de radio er voor interne communicatie is en slechts incidenteel wordt gebruikt voor een boodschap aan het publiek zoals Button vandaag deed. Ook is het maar een deel van het radioverkeer dat wordt uitgezonden, terwijl die coureurs in het heetst van de strijd praten, als mijn harstslag hoog is door inspanning en strijd praat ik ook heel anders.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik begin Vettel steeds meer en meer te mogen. Een eerlijk antwoord van een rijder waar ik me in kan vinden
Ging niet over Riccardo maar over zijn autoquote:Op zondag 24 juli 2016 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind "driving like a grandma" wel denigrerend trouwens over ricciardo
Wellicht bedoelde hij het niet lullig, maar het komt wel lullig over natuurlijk. Die Jan Lammers theorie geloof ik echt niet: Max bedoelde dat hij zich moest inhouden. Het was een reactie op dat het team tegen hem zei dat hij te dicht op Ricciardo zat.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:23 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max dat lullig bedoelde. Maar hij voelde zich kennelijk niet lekker in de auto.
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wellicht bedoelde hij het niet lullig, maar het komt wel lullig over natuurlijk. Die Jan Lammers theorie geloof ik echt niet: Max bedoelde dat hij zich moest inhouden. Het was een reactie op dat het team tegen hem zei dat hij er te dicht op zat.
Als ik Ricciardo was, zou ik niet enorm amused zijn over zo'n opmerking. Ook niet enorm kwaad, maar zoiets moet niet te vaak gebeuren.
Maar toen zei Max "Dan doe ik er een stapje bij" (maw: ik was banden aan het sparenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.
Klopt. Deze keer moest Max terugzakken om zijn banden te sparen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar toen zei Max "Dan doe ik er een stapje bij" (maw: ik was banden aan het sparen)
Max werd aardig opgehouden door Kimi imo (die bleef express lang buiten) dus ik vind het erg nice dat dat in de slotfase even terug betaald werd. Kimi was veel snellerquote:Op zondag 24 juli 2016 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Deze keer moest Max terugzakken om zijn banden te sparen.
Bagger pitstop, Max zijn eigen schuld.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max werd aardig opgehouden door Kimi imo
idereen die een beetje kijk heeft op de reden waarom er dubbel geel gezwaaid wordt is het eens met Lewis dit keer.quote:
Dat kan ik niet terugvinden, wat riep Ricciardo toen precies?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ricciardo riep hetzelfde tegen Max in Canada. Dus wat dat betreft is het gewoon 1-1.
zoiets van "He is holding me back" en iets met vuile lucht waardoor hij niet sneller ging, zo even uit mijn hoofd.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet terugvinden, wat riep Ricciardo toen precies?
Dat Max aan de kant moest omdat hij te langzaam ging. Max gaf geen antwoord maar ging gewoon wat harder rijden en liet Ricciardo achter.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Max valt dit weekend niks te verwijten, Hij heeft gedaan wat in zijn vermogen zat, waar het team het voor hem verknalde door een verkeerde of te trage pitstop
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:"I had pretty good speed and I said on the radio I thought I'd be quicker in clean air," Ricciardo told reporters after the race. "I think it (Max being slower) made a pretty big difference, but obviously it's done now so there's no point saying what could have been.
Tja daar kunnen we niet over oordelen, zolang het niet in beeld is geweest.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
zoiets van "He is holding me back" en iets met vuile lucht waardoor hij niet sneller ging, zo even uit mijn hoofd.
Jullie zien niet in dat dat iets heel anders is? Je kan dezelfde boodschap op verschillende manieren brengen. Max bracht het door te zeggen dat hij als een omaatje moest rijden om niet te dichtbij te komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat Max aan de kant moest omdat hij te langzaam ging. Max gaf geen antwoord maar ging gewoon wat harder rijden en liet Ricciardo achter.
Is het niet. Achteraf die race gaf Ricciardo ook nog een sneer. Is gewoon hoe het gaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien niet in dat dat iets heel anders is?
Ok, prima.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het niet. Achteraf die race gaf Ricciardo ook nog een sneer. Is gewoon hoe het gaat.
dat heb ik nu al 10-tallen keren voorbij zien komen, en als argument gebruikt, maar is dat überhaupt wel visueel langsgekomen?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat hij zelf verkeerd de pitsstal in reed. Fout van hemzelf dus.
Visueel weet ik niet. Misschien klopt het niet eens, zou ook kunnen. Iemand die het zeker weet?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 10-tallen keren voorbij zien komen, en als argument gebruikt, maar is dat überhaupt wel visueel langsgekomen?
Ach Max doet het met een beetje humor en volgens mij bedoelt hij daar niks kwaads mee tegenover Ricciardo. Het is maar net hoe groot je het verhaal wilt maken. En Ricciardo kennende is het geen zuurpruim als het om humor gaat.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien niet in dat dat iets heel anders is? Je kan dezelfde boodschap op verschillende manieren brengen. Max bracht het door te zeggen dat hij als een omaatje moest rijden om niet te dichtbij te komen.
No big deal verder, maar wel een puntje.
Lijkt me sterk dat Max op zo'n moment bezig is met grapjes maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach Max doet het met een beetje humor en volgens mij bedoelt hij daar niks kwaads mee tegenover Ricciardo. Het is maar net hoe groot je het verhaal wilt maken. En Ricciardo kennende is het geen zuurpruim als het om humor gaat.
Gezien heb ik het niet, maar wat ik me herinner stond Ted er bij en die zei dat de auto van Max wat rolde tijdens de stop.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 10-tallen keren voorbij zien komen, en als argument gebruikt, maar is dat überhaupt wel visueel langsgekomen?
rijden als een oude oma klinkt bij mij wel als een grap, ik moest er namelijk wel om grinniken, misschien onbewust een grap gemaakt, misschien zit dat bij Max in de genen, Is in ieder geval niet saai en hij is geen jankerd zoals Vettel dat was door de radio, daar houd ik minder van.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Max op zo'n moment bezig is met grapjes maken.
Denk inderdaad dat Ricciardo er geen probleem van maakt, zeer sympathieke vent en als winnaar kan je ook wat meer hebben.
Ja is ook wel weer zo, beetje kleurrijk is ook wel weer leuk.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
rijden als een oude oma klinkt bij mij wel als een grap, ik moest er namelijk wel om grinniken, misschien onbewust een grap gemaakt, misschien zit dat bij Max in de genen, Is in ieder geval niet saai en hij is geen jankerd zoals Vettel dat was door de radio, daar houd ik minder van.
Wat we in ieder geval wel kunnen concluderen is dat het bij de eerste pitstop misging.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gezien heb ik het niet, maar wat ik me herinner stond Ted er bij en die zei dat de auto van Max wat rolde tijdens de stop.
Maar ik meen dat het een stop was van 3,5s ofzo? Dus zo heel veel tijd kosten het ook weer niet. Maar dat kan wel net het verschil maken met Räikkönen
Waarom niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:13 schreef Beach het volgende:
waarom heeft Lewis een entourage van 3 zwarte mensen nodig
Mercedes en Sponsoren zijn ook niet blij dat ze te weinig in beeld komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Max valt dit weekend niks te verwijten, Hij heeft gedaan wat in zijn vermogen zat, waar het team het voor hem verknalde door een verkeerde of te trage pitstop, waardoor hij achter Raikkonen kwam te zitten. Ferrari heeft heel slim gespeeld door met Raikkonen die toch al een slechte kwalificatie had te gebruiken om de RBR op te houden om zo Vettel beter te positioneren voor een maximale ranking op een moeilijke baan voor Ferrari. Het eerste deel hield Raikkonen Verstappen tegen, het tweede deel was het andersom. En wat vooral begint op te vallen is dat weer RBR en Ferrari veel meer in beeld zijn, dan de twee Mercedessen. Het begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden wie de smaakmakers zijn van de Formule 1. Mercedes komt alleen nog maar in beeld als ze crashen, leuk vooruitzicht voor Mercedes
Jammer voor ze. Maar onbedoeld verzieken ze iedere race waarin ze gewoon vooraan rijden.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:18 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes en Sponsoren zijn ook niet blij dat ze te weinig in beeld komen.
Hij heeft niets verloren.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gezien heb ik het niet, maar wat ik me herinner stond Ted er bij en die zei dat de auto van Max wat rolde tijdens de stop.
Maar ik meen dat het een stop was van 3,5s ofzo? Dus zo heel veel tijd kosten het ook weer niet. Maar dat kan wel net het verschil maken met Räikkönen
Was niets van waar dus inderdaad. Ik gok op bandjes opgerookt achter Ricciardo.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Conclusie: Een "gefaalde pitstop" wordt als excuus gebruikt.
Voor iedereen die Ziggo Sport Totaal GO heeft of deze race los gekocht.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 24-07-2016 om 15:30:512/2) Voor de Ziggo Sport Totaal Go Online-abo's, mail naar klantenservice@sport1.nl Dan krijg je de maand volledig gecompenseerd reageer retweet
Was Mol zo slecht deze race dat ze geld terug gaan geven??quote:Op zondag 24 juli 2016 17:24 schreef TagForce het volgende:
Voor iedereen die Ziggo Sport Totaal GO heeft of deze race los gekocht.twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 24-07-2016 om 15:30:512/2) Voor de Ziggo Sport Totaal Go Online-abo's, mail naar klantenservice@sport1.nl Dan krijg je de maand volledig gecompenseerd reageer retweet
Mail je gegevens en je krijgt je geld voor de race of de hele maand terug.
mja, precies die 0,7 seconden die zijn tweede stop sneller was dan de eerste had hij bij de eerste stop juist goed kunnen gebruiken. Het zijn Max zijn race iets makkelijker hebben gemaakt, maar ook dan had er niet meer in gezeten dan plek 5quote:Op zondag 24 juli 2016 17:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij heeft niets verloren.
Pitstop 1:
Max Verstappen RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 16 lokale tijd: 14:26:36 pittijd: 22.389 totaal pit: 22.389
Pitstop 2:
Max Verstappen RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 38 lokale tijd: 14:58:38 pittijd: 21.687 totaal pit 44.076
Ter vergelijking Ricciardo.
Pitstop 1:
Daniel Ricciardo RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 15 lokale tijd: 14:25:05 pittijd: 22.241 totaal pit: 22.241
Pitstop 2:
Daniel Ricciardo RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 33 lokale tijd 14:51:15 pittijd: 22.006 totaal pit: 44.247
Bron: https://www.formula1.com/(...)it-stop-summary.html
Nee de streams waren baggerslecht. Max 400kbit en regelmatig bufferen.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Was Mol zo slecht deze race dat ze geld terug gaan geven??
Toch deed de stream van de gewone Ziggo sport het prima na de start.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:27 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee de streams waren baggerslecht. Max 400kbit en regelmatig bufferen.
Done. Ging echt nergens overquote:Op zondag 24 juli 2016 17:24 schreef TagForce het volgende:
Mail je gegevens en je krijgt je geld voor de race of de hele maand terug.
Uiteindelijk via Horizon.tv gekeken.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch deed de stream van de gewone Ziggo sport het prima na de start.
Dan kunnen ze iedere race geld terug gaan geven...quote:Op zondag 24 juli 2016 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Was Mol zo slecht deze race dat ze geld terug gaan geven??
OlavGod is beter dan Kamphues poepquote:Op zondag 24 juli 2016 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze iedere race geld terug gaan geven...
twitter:EstebanGtz twitterde op zondag 24-07-2016 om 17:43:44Being a world champion doesn't give you the right to be disrespectful to your competitors, my friend @LewisHamilton reageer retweet
Eens.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan kunnen ze beter Ferrari aansporen, zodat de Italianen eindelijk eens het gat met Mercedes gaan dichten. Wel grootspraak uit Maranello, maar nog niet de prestaties die erbij horen
Schijnbaar duurde de pitstop 3,1 seconden, maar die statistieken zijn dan weer nergens terug te vinden jammer genoeg.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij heeft niets verloren.
Pitstop 1:
Max Verstappen RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 16 lokale tijd: 14:26:36 pittijd: 22.389 totaal pit: 22.389
Pitstop 2:
Max Verstappen RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 38 lokale tijd: 14:58:38 pittijd: 21.687 totaal pit 44.076
Ter vergelijking Ricciardo.
Pitstop 1:
Daniel Ricciardo RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 15 lokale tijd: 14:25:05 pittijd: 22.241 totaal pit: 22.241
Pitstop 2:
Daniel Ricciardo RED BULL RACING TAG HEUER ronde: 33 lokale tijd 14:51:15 pittijd: 22.006 totaal pit: 44.247
Bron: https://www.formula1.com/(...)it-stop-summary.html
de tijd die hij stil staat is niet relevant, het gaat om de totale tijd in de pitstraat gedurende 1 pitstop. Het zijn ook die tijden welke op de website van F1.com staan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Schijnbaar duurde de pitstop 3,1 seconden, maar die statistieken zijn dan weer nergens terug te vinden jammer genoeg.
Precies zo zag ik het ook. Hij kan moeilijk rechtdoor rijden volgens mij, dan liggen ze er allebei af.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef aesop het volgende:
Ik heb het nu een paar keer terug gezien, maar volgens mij gaat Max niet naar rechts, maar lijkt dat zo omdat Kimi plots naar links zwenkt. Max gaat ook naar links en blokt daarmee de binnenkant, volgens mij is daar dan niks illegaals aan. Ik zag dat eerst anders:Max wenkt naar rechts en stuurt daarna de bocht in.
3e. een puntje achter Ferrariquote:Op zondag 24 juli 2016 19:00 schreef tja77 het volgende:
Staat Red Bull nu 2e of 3e in het constructeurskampioenschap?
[ afbeelding ]
Verstappen reageert op de initiele move van Raikkonen en reageert vervolgens nog een keer door de binnenkant te blokkeren.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef aesop het volgende:
Ik heb het nu een paar keer terug gezien, maar volgens mij gaat Max niet naar rechts, maar lijkt dat zo omdat Kimi plots naar links zwenkt. Max gaat ook naar links en blokt daarmee de binnenkant, volgens mij is daar dan niks illegaals aan. Ik zag dat eerst anders:Max wenkt naar rechts en stuurt daarna de bocht in.
Heb de "nabeschouwing" gemist. Wat heeft hami nu weer geroepen?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EstebanGtz twitterde op zondag 24-07-2016 om 17:43:44Being a world champion doesn't give you the right to be disrespectful to your competitors, my friend @LewisHamilton reageer retweet
https://streamable.com/ktf2quote:Op zondag 24 juli 2016 19:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb de "nabeschouwing" gemist. Wat heeft hami nu weer geroepen?
Ben ik niet helemaal met je eens. De tijd dat die stil staat is natuurlijk van invloed op z'n totale tijd. Als die daar zeven tiende liet liggen dan was die wellicht wel voor RAI gekomen. Maargoed, die tijden lijken nergens terug zijn te kunnen vinden.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de tijd die hij stil staat is niet relevant, het gaat om de totale tijd in de pitstraat gedurende 1 pitstop. Het zijn ook die tijden welke op de website van F1.com staan.
Maar hoe tellen ze dat dan?quote:
nee, dan kom je op 215. Op het moment van de wissel stond Kvyat nog voor Max in het kampioenschap. Na de wissel er ruim achterquote:Op zondag 24 juli 2016 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hoe tellen ze dat dan?
Hoeveel punten heeft Kvyatt voor RBR gepakt dan? Want als je de punten van Max en Dan optelt, kom je op 225.
quote:
Kansloos ventje dat Hamilton.quote:
Pfff te lang in de zon gezeten. Excuus.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dan kom je op 215. Op het moment van de wissel stond Kvyat nog voor Max in het kampioenschap. Na de wissel er ruim achter
Ah, dat stukje had ik wel gezien ja. Vroeg me al af of het inderdaad z'n middelvinger was.quote:
Max verdedigt 1x gaat vervolgens terug naar de ideale racelijn en stuur de bocht in. De 2e keer de binnenkant blokkeren is imo onzin.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Verstappen reageert op de initiele move van Raikkonen en reageert vervolgens nog een keer door de binnenkant te blokkeren.
Vettel was echt erg weer deze racequote:Op zondag 24 juli 2016 20:08 schreef KingRadler het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ze gewoon racen in plaats van klagen.
dat is toch hetzelfde als wat ik zeg. De totaaltijd is wat telt, en uiteraard behoord die pitstop zelf tot die tijd. Maar het aanremming bij pit ingaan ook, en het inrijden van het pitvak , en het vertrekken, moment van pitlimiter afzetten....quote:Op zondag 24 juli 2016 19:12 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. De tijd dat die stil staat is natuurlijk van invloed op z'n totale tijd. Als die daar zeven tiende liet liggen dan was die wellicht wel voor RAI gekomen. Maargoed, die tijden lijken nergens terug zijn te kunnen vinden.
kvyat had 22 puntenquote:Op zondag 24 juli 2016 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hoe tellen ze dat dan?
Hoeveel punten heeft Kvyatt voor RBR gepakt dan? Want als je de punten van Max en Dan optelt, kom je op 225.
We hebben natuurlijk de tijd gehad dat er geen radio's waren en ook de tijd dat team radio niet werd uitgezonden. Team radio ja, het is voor gebruik door het team, leuk dat we mee mogen luisteren, maar het is wel andermans gesprek. Als we de mening van een coureur willen horen dan moeten we luisteren naar wat ze zeggen in het interview achteraf, als hun hartslag weer normaal is. Dan zie je Raikkonen ook veel genuanceerder zijn over de acties van Verstappen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:08 schreef KingRadler het volgende:
waar is de tijd gebleven dat ze gewoon racen in plaats van klagen.
En hoe sportief is het om de leiders op te houden als je gelapt wordt? Gutierrez heeft niet voor niets een penalty gekregen voor ignoring blue flags. En er dan achteraf ook nog over gaan miemelen. Hamilton is hier niet de huilebalk...quote:Op zondag 24 juli 2016 19:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ah, dat stukje had ik wel gezien ja. Vroeg me al af of het inderdaad z'n middelvinger was.
Toonbeeld van sportiviteit die kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |