Nee, maakte geen fout. Bleef op zijn lijn.quote:
Had effe wat goed te maken, zie TTquote:
Hij ging naar buiten, dat was 1, en sneed daarna de bocht aan. Dus ging goed volgens mijquote:
Wat jij benoemt geldt voor de verdedigende partij. Kimi valt aan, al wisselt hij 8x van lijn is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef zoem het volgende:
Wtf Kimi. Hij wisselde meerdere keren van lijn.
hij duikte daar toch gewoon de bocht in op het eind? wt moet ie dan?quote:
Nee, hij kan moeilijk vierkant door die bochtquote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Greys het volgende:
Dit wordt een (terechte) tijdstraf voor Max. Zonde en onnodig.
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....quote:
Hem naast de baan parkeren ofzo idd? Dit mag gewoonquote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij duikte daar toch gewoon de bocht in op het eind? wt moet ie dan?
Dit. Maar de FIA kennende zullen ze Kimi wel het voordeel van de twijfel geven.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....
Bocht aansnijden leek hij redelijk te vroeg mee.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij ging naar buiten, dat was 1, en sneed daarna de bocht aan. Dus ging goed volgens mij
De FIA is kutquote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Maar de FIA kennende zullen ze Kimi wel het voordeel van de twijfel geven.
Nee, dan nam Verstappen gewoon teveel risico.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Als het andersom was werd Kimi hier verbaal afgemaakt.
Bedankt Hans!quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Dat heet rationeel afwegen, zou je eens moeten proberen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
okequote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Op mijn beeldscherm was het toch echt een zigzag en daarna de bocht in. Maar ik hoop uiteraard dat ze het op jouw manier zien. Al zou een straf hier niet onterecht zijn hoor. Echt niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, hij kan moeilijk vierkant door die bocht
Verdedigen, terug naar de racelijn en weer verdedigen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....
10 seconden penalty. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:
De Zag was terug naar de race lijn om de bocht aan te snijden. Dat mag.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm was het toch echt een zigzag en daarna de bocht in. Maar ik hoop uiteraard dat ze het op jouw manier zien. Al zou een straf hier niet onterecht zijn hoor. Echt niet.
Nou....quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Edensnator het volgende:
[..]
10 seconden penalty. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ehhhquote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Montov het volgende:
VES zat aan de binnenkant en bleef aan de binnenkant. Kimi slingerde gewoon teveel.
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Justevo het volgende:
Max mag gewoon die bocht induiken, niks aan de hand. Slechte timing van Kimi om dat op die plek te doen.
wat? Nogmaals verdedigen toen Kimi buiten de baan was?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdedigen, terug naar de racelijn en weer verdedigen.
Al hoop ik dat een straf uitblijft, laat ze het maar uitvechten.
Na 1 move mag je terug naar de racelijn. Dat deed Max.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.
Het was 1 change of direction... Van binnen naar buiten... Weer terug naar binnen was gewoon de bocht aansnijden naar de apex toe.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.
Dan draai je het om, Kimi mag namelijk zoveel slingeren als hun wil als aanvallende partij. Hij probeerde een dummy op Max, Max kwam terug uit verdedigende positie en verdedigt daarna weer opnieuw. Op het randje.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Montov het volgende:
VES zat aan de binnenkant en bleef aan de binnenkant. Kimi slingerde gewoon teveel.
Valt meequote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Caland het volgende:
Maar er is iets afgebroken en RAI blijft er gewoon bij?
precies ditquote:Op zondag 24 juli 2016 15:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was 1 change of direction... Van binnen naar buiten... Weer terug naar binnen was gewoon de bocht aansnijden naar de apex toe.
Wingtips zijn overratedquote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Caland het volgende:
Maar er is iets afgebroken en RAI blijft er gewoon bij?
Hopelijk zorgt het er voor dat hij niet genoeg downforce heeft om Max in te halenquote:
Nee. Hij rijdt een verdedigende lijn na uitkomen van bocht 1. Kimi gaat naar de buitenkant, Max beweegt mee, Kimi snijdt naar binnen en Max verdedigt weer opnieuw. Daarna ging Kimi van de baan.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat? Nogmaals verdedigen toen Kimi buiten de baan was?
Hij verdedigt niet opnieuw, hij stuurt gewoon de bocht in.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Hij rijdt een verdedigende lijn na uitkomen van bocht 1. Kimi gaat naar de buitenkant, Max beweegt mee, Kimi snijdt naar binnen en Max verdedigt weer opnieuw. Daarna ging Kimi van de baan.
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ga lekker Pokemon Go buiten spelen.
Gek.
ik zeg als. De commentaar zag het ook niet zeker, dus houd ik het bij als.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was 1 change of direction... Van binnen naar buiten... Weer terug naar binnen was gewoon de bocht aansnijden naar de apex toe.
Die laatste was om terug naar de race lijnt te gaan. En er was genoeg ruimte aan de binnenkant, dus dat mag.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Hij rijdt een verdedigende lijn na uitkomen van bocht 1. Kimi gaat naar de buitenkant, Max beweegt mee, Kimi snijdt naar binnen en Max verdedigt weer opnieuw. Daarna ging Kimi van de baan.
Dat ben ik niet met je eens, maar om echt uitsluitsel te bieden zou een onboard van Max fijn zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die laatste was om terug naar de race lijnt te gaan. En er was genoeg ruimte aan de binnenkant, dus dat mag.
ROS ramt HAM nog wel even zometeenquote:
Wel met een hele vreemde racelijn dan.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij verdedigt niet opnieuw, hij stuurt gewoon de bocht in.
verdedigende acties van bocht 1 hebben geen invloed op het verdedigen tussen bocht 2 en 3. Anders zou je maar überhaupt 1 bocht mogen verdedigen. En wat jij een nieuwe verdedigende actie noemt, was gewoon het aansnijden van buiten (de effectieve verdediging) naar de apex/racelijn terug. Dat is volkomen legaal.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Terug naar die binnenbocht gaan van Raikonnen is gewoon een inschattingsfout.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verdedigende acties van bocht 1 hebben geen invloed op het verdedigen tussen bocht 2 en 3. Anders zou je maar überhaupt 1 bocht mogen verdedigen. En wat jij een nieuwe verdedigende actie noemt, was gewoon het aansnijden van buiten (de effectieve verdediging) naar de apex/racelijn terug. Dat is volkomen legaal.
Zijn ze ookquote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef ondeugend het volgende:
Die banden van kimi zouden zo langzamerhand ook slecht moeten worden
heeft voorspelt?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:36 schreef tjaptjoep het volgende:
Jongens Beach heeft dit allemaal al voorspelt. Onze F1 kenner laat zijn kwaliteiten zienBedankt Hans!
Er kan nog een band ploffenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef franklop het volgende:
Firefly, denk je nog steeds dat Ric moet stoppen?
Nee, die houden het wel tot het eind.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef ondeugend het volgende:
Dit. Hij komt er niet meer langs.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef ondeugend het volgende:
Hij doet het beter dan ik dacht. Maar Vettel komt hard dichterbij, dat gaat nog lastig worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef franklop het volgende:
M.i. stuurde Max gewoon de bocht in. Herhaling zou fijn zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar om echt uitsluitsel te bieden zou een onboard van Max fijn zijn.
0.1s deze ronde.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan ik dacht. Maar Vettel komt hard dichterbij, dat gaat nog lastig worden.
voor een splash&dash dan toch...quote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef franklop het volgende:
Ros en ham iddquote:
Max verdiend het echt niet om dit te winnen / op podium te komenquote:
Dat snap ik. Tussen bocht 2 en 3 was ook helemaal geen actie, aangezien Kimi in bocht 2 al naast de baan ging.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verdedigende acties van bocht 1 hebben geen invloed op het verdedigen tussen bocht 2 en 3. Anders zou je maar überhaupt 1 bocht mogen verdedigen. En wat jij een nieuwe verdedigende actie noemt, was gewoon het aansnijden van buiten (de effectieve verdediging) naar de apex/racelijn terug. Dat is volkomen legaal.
Dit is inderdaad wel 1 van de saaiste races dit jaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:38 schreef RipCity het volgende:
Pfff ik kijk voor het eerst formule1 in jaren. Kan net zo goed een saaie 0-0 gaan kijken. Wat een suffe zooi.
En nu vrijwel in de versnellingsbak. Maar hij zal dat wel houden, inhalen is vrijwel onmogelijk.quote:
Deze race wel. Had je eerder al moeten gaan kijken.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:38 schreef RipCity het volgende:
Pfff ik kijk voor het eerst formule1 in jaren. Kan net zo goed een saaie 0-0 gaan kijken. Wat een suffe zooi.
Zolang er genoeg ruimte aan de binnenkant zit wel,quote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat snap ik. Tussen bocht 2 en 3 was ook helemaal geen actie, aangezien Kimi in bocht 2 al naast de baan ging.
Max snijdt de apex aan ter verdediging, niet omdat dat de beste racelijn is. Daar zit het discussiepunt; is het een tweede verdedigende actie?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat de stewards hier niet pietluttig om doen. Zeker gezien het feit dat ze beiden nog rijden.
zal wel de teamafspraak zijn dat ze minstens 1s tussen die twee moet ziteenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Justevo het volgende:
Rosberg in bocht 1 de fout in, P1 kwijt en bijna 70 rondjes op 1 seconde achter Hamilton blijven rijden zonder aan te vallen. Top dag.
Ok dan zal ik het nog een keer een kans geven. Ik dacht dat die pitstops vroeger 7-8 seconde duurde en niet 2? Is dat zoveel verbeterd.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel 1 van de saaiste races dit jaar.
Spijtig, tot ziens hè.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:38 schreef RipCity het volgende:
Geen tanken meer onderweg, dus alleen bandjes.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ok dan zal ik het nog een keer een kans geven. Ik dacht dat die pitstops vroeger 7-8 seconde duurde en niet 2? Is dat zoveel verbeterd.
Ze tanken niet meer bijquote:Op zondag 24 juli 2016 15:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ok dan zal ik het nog een keer een kans geven. Ik dacht dat die pitstops vroeger 7-8 seconde duurde en niet 2? Is dat zoveel verbeterd.
Niet meer bijtanken. Dat is al 6 jaar zo.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaat nu beginnenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:41 schreef De-Hamster het volgende:
Is er geen gevecht tussen Vettel en Ricciardo?
Nee hoor, Max ging enkel naar binnen en bleef daar, bocht 3 even naar buiten en toen naar binnen (om in te sturen)quote:Op zondag 24 juli 2016 15:41 schreef marcodej het volgende:
Dit was precies hetzelfde als de eerste keer.
Ah okay dank! Wist ik niet. Is de benzine beter geworden of races korter ofzo dat ze dat niet meer nodig hebben?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer bijtanken. Dat is al 6 jaar zo.
De regie is al een paar races vrij matigquote:Op zondag 24 juli 2016 15:42 schreef Rodawa het volgende:
Als de regie nu eens handig is pakken ze RIC/VET mee in bocht 1 en 2, daarna direct RAI/VES.
Nee, andere regels. Mag niet meer. Om meer actie op de baan te hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ah okay dank! Wist ik niet. Is de benzine beter geworden of races korter ofzo dat ze dat niet meer nodig hebben?
Ze gooien hem nu gewoon vol omdat het niet meer mag, daarvoor reden ze natuurlijk met zo weinig mogelijk, omdat het veel gewicht scheelt.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ah okay dank! Wist ik niet. Is de benzine beter geworden of races korter ofzo dat ze dat niet meer nodig hebben?
Al jaren.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De regie is al een paar races vrij matig
Ik vergis me idd in de nummers, dacht dat de eerste grote doordraaier 2 nummers had.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat snap ik. Tussen bocht 2 en 3 was ook helemaal geen actie, aangezien Kimi in bocht 2 al naast de baan ging.
Voor Kimi wel, anders komt hij er net voorbij. ZIe zijn clashes met Bottas vorig jaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef marcodej het volgende:
Dus als hij hem inzet, moet Verstappen maar de deur openhouden?
Beetje onzin van Kimi.
Eigenlijk wel jaquote:
waar heb jij een race gezienquote:
Kimi heeft een punt als Max in de remzone zijn lijn nog heeft veranderd, op een uitwijkende actie na.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef marcodej het volgende:
Dus als hij hem inzet, moet Verstappen maar de deur openhouden?
Beetje onzin van Kimi.
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:45 schreef sasquatsch het volgende:
De laatste 10 ronden met MAx en Kim waren wel leuk. De rest was saai.
kwalificatie opnieuw doenquote:
Vettel zeurt ook wel veel.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:48 schreef tja77 het volgende:
Godver wat is die Kimi een zeurende zure Fin geworden zeg.
Als hij op kwaliteit er niet voorbij kan, begint hij weer te klagen. Leer racen sippe frikandel.
kan niet iedere keer feest zijn.quote:
Dat deed hij zelf.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:44 schreef marcodej het volgende:
Waardeloze pitstop verneukt de race van Max.
Nou nou nou.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:48 schreef tja77 het volgende:
Godver wat is die Kimi een zeurende zure Fin geworden zeg.
Als hij op kwaliteit er niet voorbij kan, begint hij weer te klagen. Leer racen sippe frikandel.
20 cm te kort.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel blij met al die regels die de spanning op de baan vergroten, echt op het puntje van m'n stoel gezeten.
Die race in de zandbak laatst was een stuk saaier (baku)quote:
Ook dat speelt mee, elke verse generatie coureurs is weer een stukje sneller dan de vorige. Maar Raikkonen is altijd van de categorie Massa geweest.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
Kimi is gewoon uitgefaseerd, tijd voor een verse coureur daar. Ziet duidelijk het verschil in generatie.
dat ging inderdaad niet helemaalquote:
quote:
"Well done Baku!"quote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef eight het volgende:
[..]
Die race in de zandbak laatst was een stuk saaier (baku)
De ene race is de andere niet. Genoeg interessante races gezien dit jaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel blij met al die regels die de spanning op de baan vergroten, echt op het puntje van m'n stoel gezeten.
Baku is geen zandbakquote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef eight het volgende:
[..]
Die race in de zandbak laatst was een stuk saaier (baku)
Die kent dan de regels niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef Greys het volgende:
Heel erg gegund voor Ricciardo.
Wel beetje nare opmerking van de Duitse commentator. Dat hij normaal erg fan is van Max maar hem vandaag 'erg unfair' vond.
Unfair? Het was gewoon binnen de regels.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef Greys het volgende:
Heel erg gegund voor Ricciardo.
Wel beetje nare opmerking van de Duitse commentator. Dat hij normaal erg fan is van Max maar hem vandaag 'erg unfair' vond.
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar Raikkonen is altijd van de categorie Massa geweest.
Inderdaad , dit jaar tot nu toe 1 echt saaie race gezien , dat was de vorige jaren wel andersquote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De ene race is de andere niet. Genoeg interessante races gezien dit jaar.
Verdomme zeg wat een vuige taal. Hij is net 18.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is toch zo.
Kimi wordt wekelijks ge-assraped door Max. En dat trekt hij dus niet.
Deze is al jaren saai, alleen regen of een aparte SC situatie maken hem interessant.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De ene race is de andere niet. Genoeg interessante races gezien dit jaar.
Dit inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2016 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
Niet de beste race van Max. Banden gingen niet lekker, werd twee ronden te laat naar binnen gehaald, tijdverlies achter Raikonnen.. Het achterhouden van Kimi is nog positieve noot aan het einde maar verder race om te vergeten.
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef TagForce het volgende:
Rikkie Ardo heeft wel iets gedaan wat Max dit jaar nog niet heeft laten zien...
3e worden.
quote:
Welke race heb jij gezien. Max zat vast achter Ric en Rai en verneukte een pitstop. Verder wel ok gereden.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
Niet de beste race van Max. Banden gingen niet lekker, werd twee ronden te laat naar binnen gehaald, tijdverlies achter Raikonnen.. Het achterhouden van Kimi is nog positieve noot aan het einde maar verder race om te vergeten.
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef TagForce het volgende:
Rikkie Ardo heeft wel iets gedaan wat Max dit jaar nog niet heeft laten zien...
3e worden.
Oh wacht, ik neem hem terug. Tijdstraf was ik al weer vergetenquote:
Dus is aan 'niet zijn beste race' weinig gelogenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welke race heb jij gezien. Max zat vast achter Ric en Rai en verneukte een pitstop. Verder wel ok gereden.
Meer zat er niet in zonder zijn bandjes op te roken.
Het zou een hoop verklaren iddquote:
Hij kan niet kiezen, dat probleem heeft hij ook bij de vrouwtjesquote:Op zondag 24 juli 2016 15:56 schreef Abdus18 het volgende:
Lewis altijd hetzelfde: FANS GOO FANS ! FANTASTISCH CIRCUIT EN STAD
Klopt, maar om het op de bandjes te gooien kltop niet. Daar had hij geen probleem mee imho.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus is aan 'niet zijn beste race' weinig gelogen
Inderdaad. Gemaakt kereltje is het.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:56 schreef Abdus18 het volgende:
Lewis altijd hetzelfde: FANS GOO FANS ! FANTASTISCH CIRCUIT EN STAD
Dat Spa inderdaad maar 1 wordtquote:Op zondag 24 juli 2016 15:57 schreef TagForce het volgende:
[..]
Yup.
SPA 1
MON DNF
CAN 4
EUR 8
AUT 2
GBR 2
HUN 5
Brundle vond het op het randje, en daar sluit ik me ook bij aan. Het is binnen de regels, maar dan ook maar net...quote:Op zondag 24 juli 2016 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Wat roepen de Britten over Verstappen eigenlijk? Duitsers vonden hem schijnbaar oneerlijk, het gros hier niet lijkt me, maar de Britten?
Subtiele flirt met de Hongaarse vrouwen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
"Hello Hungary, you have great onions!!" Watte?
Misschien doelden ze ook op het zeuren over dat Kimi buiten de baan ging. Dat 'verraden'. Geen idee of het alleen over het verdedigen ging. Ze zeiden ook 'kennelijk had hij heel veel tijd om daar op te letten in zijn spiegels en daarover te piepen over de radio'. Ik vond dat ook wat naar overkomen eerlijk gezegd. Geen ramp, maar hij kwam niet echt op zijn tofst overquote:Op zondag 24 juli 2016 15:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Unfair? Het was gewoon binnen de regels.
Er mag nog wel íets geraced worden...
Ik denk dat Max nooit een voetje van de grond heeft gehaald. Super nuchtere jongen die gewoon zijn fouten toegeeft en altijd alles geeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:55 schreef VacaLoca het volgende:
In kader van beide voetjes op de grond mss ook wel goed voor de ontwikkeling van Max.
Echte Amerikaan hè....quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Gemaakt kereltje is het.
Dat is toch ook het enige wat het moet zijn?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]Het is binnen de regels, maar dan ook maar net...
dat zal dan aan de PR-afdeling van Mercedes AMG liggen, aangezien de uitspraken van Rosberg op het podium ook altijd zo hol zijn...quote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef De-Hamster het volgende:
Kunnen we Lewis niet gewoon weigeren te interviewen? Wat een pure stront verteld hij altijd. Die kerel heeft 0,0 inhoud.
Precies zoals het hoort in de top van het racenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Brundle vond het op het randje, en daar sluit ik me ook bij aan. Het is binnen de regels, maar dan ook maar net...
Max vs Kimi heeft het puntje van m'n stoel wel weer wat afgesletenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
Saaie race? Ja, ok, het was niet superspannend maar saai is ook wat overdreven imho.
volgende keer moet Lewis zijn chickie op het podium meenemen en vol op de bek pakkenquote:Op zondag 24 juli 2016 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat zal dan aan de PR-afdeling van Mercedes AMG liggen, aangezien de uitspraken van Rosberg op het podium ook altijd zo hol zijn...
Jammer dat Vettel niet op het podium stond..quote:Op zondag 24 juli 2016 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat zal dan aan de PR-afdeling van Mercedes AMG liggen, aangezien de uitspraken van Rosberg op het podium ook altijd zo hol zijn...
Ik had hem op silverstone nog op p3 staan in m'n geheugen, was de straf van Rosberg al weer vergeten.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:57 schreef TagForce het volgende:
[..]
Yup.
SPA 1
MON DNF
CAN 4
EUR 8
AUT 2
GBR 2
HUN 5
dan zou die weer beginnen over "these two stupid fucking seagulls!!"quote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Jammer dat Vettel niet op het podium stond..
Idd, en de Massa-trein was ook nog wel ff mooi om te zien. Het is nou niet alsof ze allemaal 70 rondjes met een dik gat voor en achter zich hebben gereden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max vs Kimi heeft het puntje van m'n stoel wel weer wat afgesleten
Misschien kan Max de chick van Raikonnen op de bek pakken terwijl ie Kimi achter zich houdtquote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
volgende keer moet Lewis zijn chickie op het podium meenemen en vol op de bek pakken
Morgenquote:
zou ook niet weten aan wie ik die moet geven.quote:
Hamilton voor het foutloos uitrijden zal het wel worden.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
zou ook niet weten aan wie ik die moet geven.
mailanderquote:Op zondag 24 juli 2016 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hamilton. Goede start, goed het gat groot genoeg gehouden. Perfect gereden eigenlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, je kan geloof ik 24 uur stemmen. Dus morgen rond deze tijd weten we wie het isquote:
Alonso?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
ziggo sport of anders een sky streamquote:Op zondag 24 juli 2016 16:06 schreef Crimyclown het volgende:
Via waar kijken jullie de formule 1 races trouwens? Kijk zelf elke keer bij een maat van me op de Duitse rtl zenders. Maar is er ook een internet streamingdienst voor zoals Foxsports dit voor voetbal doet?
Button vanwege het radiocommentaarquote:Op zondag 24 juli 2016 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kijk een illegale stream, van Beach gehad. Moet je hem even PM'en.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:06 schreef Crimyclown het volgende:
Via waar kijken jullie de formule 1 races trouwens? Kijk zelf elke keer bij een maat van me op de Duitse rtl zenders. Maar is er ook een internet streamingdienst voor zoals Foxsports dit voor voetbal doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |