Nee, maakte geen fout. Bleef op zijn lijn.quote:
Had effe wat goed te maken, zie TTquote:
Hij ging naar buiten, dat was 1, en sneed daarna de bocht aan. Dus ging goed volgens mijquote:
Wat jij benoemt geldt voor de verdedigende partij. Kimi valt aan, al wisselt hij 8x van lijn is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef zoem het volgende:
Wtf Kimi. Hij wisselde meerdere keren van lijn.
hij duikte daar toch gewoon de bocht in op het eind? wt moet ie dan?quote:
Nee, hij kan moeilijk vierkant door die bochtquote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Greys het volgende:
Dit wordt een (terechte) tijdstraf voor Max. Zonde en onnodig.
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....quote:
Hem naast de baan parkeren ofzo idd? Dit mag gewoonquote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij duikte daar toch gewoon de bocht in op het eind? wt moet ie dan?
Dit. Maar de FIA kennende zullen ze Kimi wel het voordeel van de twijfel geven.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....
Bocht aansnijden leek hij redelijk te vroeg mee.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij ging naar buiten, dat was 1, en sneed daarna de bocht aan. Dus ging goed volgens mij
De FIA is kutquote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Maar de FIA kennende zullen ze Kimi wel het voordeel van de twijfel geven.
Nee, dan nam Verstappen gewoon teveel risico.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Als het andersom was werd Kimi hier verbaal afgemaakt.
Bedankt Hans!quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Dat heet rationeel afwegen, zou je eens moeten proberen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
okequote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Op mijn beeldscherm was het toch echt een zigzag en daarna de bocht in. Maar ik hoop uiteraard dat ze het op jouw manier zien. Al zou een straf hier niet onterecht zijn hoor. Echt niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, hij kan moeilijk vierkant door die bocht
Verdedigen, terug naar de racelijn en weer verdedigen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nope, 1x verdedigen, en terug naar de racelijn.....
10 seconden penalty. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:
De Zag was terug naar de race lijn om de bocht aan te snijden. Dat mag.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm was het toch echt een zigzag en daarna de bocht in. Maar ik hoop uiteraard dat ze het op jouw manier zien. Al zou een straf hier niet onterecht zijn hoor. Echt niet.
Nou....quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Edensnator het volgende:
[..]
10 seconden penalty. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ehhhquote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Montov het volgende:
VES zat aan de binnenkant en bleef aan de binnenkant. Kimi slingerde gewoon teveel.
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:27 schreef Justevo het volgende:
Max mag gewoon die bocht induiken, niks aan de hand. Slechte timing van Kimi om dat op die plek te doen.
wat? Nogmaals verdedigen toen Kimi buiten de baan was?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdedigen, terug naar de racelijn en weer verdedigen.
Al hoop ik dat een straf uitblijft, laat ze het maar uitvechten.
Na 1 move mag je terug naar de racelijn. Dat deed Max.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.
Het was 1 change of direction... Van binnen naar buiten... Weer terug naar binnen was gewoon de bocht aansnijden naar de apex toe.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maximaal aantal change of direction is 1, als hij inderdaad nog een keer bewoog kan het zijn dat hij gewoon fout zat. Zo gaan die dingen. Zo'n Max is niet immuun voor fouten.
Dan draai je het om, Kimi mag namelijk zoveel slingeren als hun wil als aanvallende partij. Hij probeerde een dummy op Max, Max kwam terug uit verdedigende positie en verdedigt daarna weer opnieuw. Op het randje.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:29 schreef Montov het volgende:
VES zat aan de binnenkant en bleef aan de binnenkant. Kimi slingerde gewoon teveel.
Valt meequote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Caland het volgende:
Maar er is iets afgebroken en RAI blijft er gewoon bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |