Waarschijnlijk wéér nergens (of je moet belachelijk veel willen betalen).quote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef aloa het volgende:
Dat ga ik kijken.
Als het ergens al live te zien is dan
5, 10 of de echte datum van 3 december?quote:
Alle drie ;-)quote:Op zondag 24 juli 2016 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
5, 10 of de echte datum van 3 december?
https://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events
Rico moet zijn MMA-carrière eens serieus oppakken, vind ik leuker om te zienquote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Rico heeft wel veel praatjes voor een B vechter. Badr wordt eindelijk zijn eerste serieuze tegenstander.
Eh, wat? Er zijn nou niet echt veel uitdagingen voor hem over in het zwaargewicht. En daar zaten echt niet alleen koekenbakkers tussen. Als je dan gewoon wint van Ghita, Saki, Zimmermans, Aerts (oke, aan het einde van zijn carrière), dan heb je het niet slecht gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Rico heeft wel veel praatjes voor een B vechter. Badr wordt eindelijk zijn eerste serieuze tegenstander.
Daarom juist vind ik dat Rico niet zo neerbuigend moet doen richting Badr Hari. Badr heeft flink wat zwaargewichten in de hoogtijdagen van het K1 K.O geslagen en verdient naar mijn mening niet als persoon maar als sportmens wat meer respect.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Eh, wat? Er zijn nou niet echt veel uitdagingen voor hem over in het zwaargewicht. En daar zaten echt niet alleen koekenbakkers tussen. Als je dan gewoon wint van Ghita, Saki, Zimmermans, Aerts (oke, aan het einde van zijn carrière), dan heb je het niet slecht gedaan.
Ja in de 'hoogtijdagen' van het kickboksen (K-1) was de concurrentie een stuk zwaarder (arguably), maar dat kun je hem moeilijk aanrekenen.
Badr is zo'n beetje de meest onsportieve vechter van enige naam. Als er een sporter is waar ik geenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
en verdient naar mijn mening niet als persoon maar als sportmens wat meer respect.
laat in de avond zeker?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef borisz het volgende:
Ziggo zal dit gevecht gaan uitzenden.
Het zal niet tijdens de lunch zijn.quote:
Je weet het niet?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zal niet tijdens de lunch zijn.
Schla zijn maul aus Schmeling.quote:
Had gedacht dat het wel op Spike zou komen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef borisz het volgende:
Spike?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Had gedacht dat het wel op Spike zou komen.
Ik ken het niet...maar daar is het dus niet op!?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.spikechannel.nl/over-spike
Die tijden komen niet meer terug, je zal het moeten doen met Van Roosmalen, Holzken, Groenhart, Wilnis, Saki, Verhoeven.quote:
Helaas wel, ik vraag me soms wel eens af hoe het zou geweest tussen Hoost (in jonge jaren) tegen Badr.quote:Op zondag 25 september 2016 06:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Die tijden komen niet meer terug, je zal het moeten doen met Van Roosmalen, Holzken, Groenhart, Wilnis, Saki, Verhoeven.
Nope blijkbaar niet. Ze zenden wel regelmatig Glory en Bellator uit. Ziggo zal het wel weggekocht hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken het niet...maar daar is het dus niet op!?
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:00 schreef Simterklaas het volgende:
Ik was vroeger een fervent K1-kijker, maar in de afgelopen tien jaar is er echt iets goed misgegaan. Zo nu en dan geef ik het een kans als ik het toevallig tegenkom, maar het is echt zwaar om te huilen wat ze tegenwoordig laten zien. Dat zal deze wedstrijd ongetwijfeld ook zijn.
quote:Press conference Verhoeven & Hari, 1 November Amsterdam.
The two biggest names in heavyweight kickboxing do battle at GLORY: COLLISION, a special event headlined by one of the most anticipated match-ups in combat sports history. Reigning GLORY World Champion Rico “The King of Kickboxing” Verhoeven clashes with long-time divisional kingpin Badr “The Golden Boy” Hari for a showdown years in the making.
Before they meet at König-Pilsener Arena in Oberhausen, Germany on Dec. 10, GLORY will host a press conference in Amsterdam with Verhoeven and Hari to preview the once-in-a-lifetime bout and answer questions from the media.
Plus, GLORY and its broadcast partner UFC.tv will make a special announcement and additional bouts for GLORY: COLLISION will be revealed.
WHO:
• Rico Verhoeven - GLORY Heavyweight World Champion
• Badr Hari - Legendary Heavyweight Contender
• Jon Franklin - GLORY Chief Executive Officer
• Cor Hemmers - GLORY Managing Director Sports
• All the fighters of GLORY: COLLISION (in addition to Rico Verhoeven and Badr Hari) will be on hand to speak to the media.
WHEN:
Tuesday, Nov. 1 at 16:00 CET (11 a.m ET / 8 a.m. PT)
Is dat al zeker ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef borisz het volgende:
Vliegticket naar Oberhausen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
Kaartje en vliegticket vandaag gekocht. Heb er zin in
Langer bij het vliegveld moeten wachten dan dat het rijden isquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vliegticket naar Oberhausen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |