Waarschijnlijk wéér nergens (of je moet belachelijk veel willen betalen).quote:Op zondag 24 juli 2016 14:10 schreef aloa het volgende:
Dat ga ik kijken.
Als het ergens al live te zien is dan
5, 10 of de echte datum van 3 december?quote:
Alle drie ;-)quote:Op zondag 24 juli 2016 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
5, 10 of de echte datum van 3 december?
https://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events
Rico moet zijn MMA-carrière eens serieus oppakken, vind ik leuker om te zienquote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Rico heeft wel veel praatjes voor een B vechter. Badr wordt eindelijk zijn eerste serieuze tegenstander.
Eh, wat? Er zijn nou niet echt veel uitdagingen voor hem over in het zwaargewicht. En daar zaten echt niet alleen koekenbakkers tussen. Als je dan gewoon wint van Ghita, Saki, Zimmermans, Aerts (oke, aan het einde van zijn carrière), dan heb je het niet slecht gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Rico heeft wel veel praatjes voor een B vechter. Badr wordt eindelijk zijn eerste serieuze tegenstander.
Daarom juist vind ik dat Rico niet zo neerbuigend moet doen richting Badr Hari. Badr heeft flink wat zwaargewichten in de hoogtijdagen van het K1 K.O geslagen en verdient naar mijn mening niet als persoon maar als sportmens wat meer respect.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:55 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Eh, wat? Er zijn nou niet echt veel uitdagingen voor hem over in het zwaargewicht. En daar zaten echt niet alleen koekenbakkers tussen. Als je dan gewoon wint van Ghita, Saki, Zimmermans, Aerts (oke, aan het einde van zijn carrière), dan heb je het niet slecht gedaan.
Ja in de 'hoogtijdagen' van het kickboksen (K-1) was de concurrentie een stuk zwaarder (arguably), maar dat kun je hem moeilijk aanrekenen.
Badr is zo'n beetje de meest onsportieve vechter van enige naam. Als er een sporter is waar ik geenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
en verdient naar mijn mening niet als persoon maar als sportmens wat meer respect.
laat in de avond zeker?quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef borisz het volgende:
Ziggo zal dit gevecht gaan uitzenden.
Het zal niet tijdens de lunch zijn.quote:
Je weet het niet?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zal niet tijdens de lunch zijn.
Schla zijn maul aus Schmeling.quote:
Had gedacht dat het wel op Spike zou komen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:55 schreef borisz het volgende:
Ziggo zal dit gevecht gaan uitzenden.
Spike?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Had gedacht dat het wel op Spike zou komen.
Ik ken het niet...maar daar is het dus niet op!?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.spikechannel.nl/over-spike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |