Ah idd, je hebt gelijk met die deur. Zie het nu ook.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
de deur van de Mac beweegt wel, 3-tal meter links van de deuren waar hij voor staat.
http://www.spiegel.de/pan(...)-hass-a-1104451.htmlquote:Doch dann sei Ali in der "Counter-Strike"-Clique immer wieder durch fremdenfeindliche Äußerungen aufgefallen. Unter dem Namen "Amokläufer" habe er über Türken geschimpft und sich im Chat auch mit Leuten ausgetauscht, die gegen Juden hetzten. "Er war sehr nationalistisch", beschreibt Marco den späteren Attentäter.
----
Einmal, erzählt Marco, habe er Ali um Mitternacht im Spiel angetroffen, er sei ganz allein gewesen, habe aber trotzdem Hassbotschaften gepostet, das sei sehr seltsam gewesen. Er habe Tugce beschimpft, "Fuck Tugce", "Scheiß Tugce", "Warum mischt sich diese Missgeburt ein?", habe er geschrieben. Er habe Ali gefragt, warum er ein Mädchen beschimpft, das für seine Zivilcourage berühmt wurde. Ali habe nicht geantwortet.
Die Studentin Tugce Albayrak starb im November 2014 an den Folgen schwerer Kopfverletzungen, die sie auf dem Parkplatz eines Offenbacher Schnellrestaurants erlitten hatte. Ein junger Mann hatte sie nach üblen Beleidigungen zwischen einer Jungengruppe und einer Mädchenclique um Tugce zu Boden geschlagen.
oh mijn Duits is niet zo denderend, ik doe wel een Engelstalige linkquote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef Pek het volgende:
Vertaling graag, je zit op een NL forum, droplul
So what?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef Pek het volgende:
twitter:OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41🆘‼️🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
Respectloos.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Nintex het volgende:
Kijk ze eens lekker treiteren die Jihadisten. En strak weer huillie huillie doen voor uitkeringen en opvang. De politie zou die lui daar direct moeten oppakken en terugsturen.twitter:OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41🆘‼️🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
luldropper.. vertaal zelf met googletranslate...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef Pek het volgende:
Oeps frame gefaald.twitter:20committee twitterde op zondag 24-07-2016 om 21:01:12AHEM: "Investigators are now discounting previous statements the shooter had researched the massacre by A. Breivik"https://t.co/tBqMyCJoti reageer retweet
http://www.spiegel.de/pan(...)-hass-a-1104451.htmlquote:Einmal, erzählt Marco, habe er Ali um Mitternacht im Spiel angetroffen, er sei ganz allein gewesen, habe aber trotzdem Hassbotschaften gepostet, das sei sehr seltsam gewesen. Er habe Tugce beschimpft, "Fuck Tugce", "Scheiß Tugce", "Warum mischt sich diese Missgeburt ein?", habe er geschrieben. Er habe Ali gefragt, warum er ein Mädchen beschimpft, das für seine Zivilcourage berühmt wurde. Ali habe nicht geantwortet.
Die Studentin Tugce Albayrak starb im November 2014 an den Folgen schwerer Kopfverletzungen, die sie auf dem Parkplatz eines Offenbacher Schnellrestaurants erlitten hatte. Ein junger Mann hatte sie nach üblen Beleidigungen zwischen einer Jungengruppe und einer Mädchenclique um Tugce zu Boden geschlagen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-tugce-albayrak.htmlquote:Gepubliceerd: 03 december 2014 14:18
Laatste update: 03 december 2014 16:54
Duizenden Duitsers herdenken woensdag de 23-jarige Tugce Albayrak. De jonge vrouw van Turkse afkomst is uitgegroeid tot symbool van burgermoed, nadat ze haar hulp aan twee meisjes die werden lastiggevallen met de dood moest bekopen.
De studente schoot op 15 november twee meisjes te hulp die in een filiaal van McDonald's in Offenbach werden lastiggevallen door een groepje mannen.
Kort daarna werd ze op de parkeerplaats tegen de grond geslagen, vermoedelijk door een 18-jarige jongen die bij het eerdere opstootje betrokken was. Hij zit vast.
Het slachtoffer raakte in coma. Afgelopen vrijdag, op haar 23e verjaardag, besloten haar ouders de apparatuur die haar lichaam in leven hield los te laten koppelen, waarna ze overleed.
Nou dat schiet lekker op zo...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Nintex het volgende:
Kijk ze eens lekker treiteren die Jihadisten. En strak weer huillie huillie doen voor uitkeringen en opvang. De politie zou die lui daar direct moeten oppakken en terugsturen.twitter:OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41🆘‼️🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
Ontkent de politie dat? Bron?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.spiegel.de/pan(...)-hass-a-1104451.html
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-tugce-albayrak.html
Nogal onfrisse moraal om haar te beschimpen.
Maar het wijst wel naar motieven van etnische haat van Sonloby.
Iets wat de politie ontkent.
Er was een persconferentie van de politie op de Nederlandse tv,.Ik zag het vandaagquote:
Gezien zijn eerdere gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.quote:Zijn slachtoffers zou hij willekeurig hebben gekozen. Dat hij veel jonge slachtoffers maakte van buitenlandse afkomst, zou toeval geweest zijn. Het waren geen klasgenoten van hem.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.
Mwoah. Gezien de andere moordpartijen waardoor hij gefascineerd was, o.m. Breivik in 2011 en een schietpartij op een Duitse blanke school in 2009, zou ik niet er één willen uitpikken waar je eventueel een motief van etnische haat uit zou kunnen destilleren en zeggen dat dat het motief van zijn daad was. Dan probeer je m.i. deze schietpartij te zeer in je eigen voordeelquote:Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er was een persconferentie van de politie op de Nederlandse tv,.Ik zag het vandaag
De NOS schreef dit nav die verklaring
http://nos.nl/artikel/211(...)zig-met-aanslag.html
[..]
Gezien zijn eerdere gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.
Menig user hier heeft een grotere hekel aan Turken dan Ali, dus die blijheid om een haatmotief in turkenhaat te vinden is beetje vreemdquote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mwoah. Gezien de andere moordpartijen waardoor hij gefascineerd was, o.m. Breivik in 2011 en een schietpartij op een Duitse blanke school in 2009, zou ik niet er één willen uitpikken waar je eventueel een motief van etnische haat uit zou kunnen destilleren en zeggen dat dat het motief van zijn daad was. Dan probeer je m.i. deze schietpartij te zeer in je eigen voordeel
uit te leggen, ook nogal onfris wmb.
Kun je nagaan, als iemand die een mindere hekel aan Turken heeft al bereid is om een dergelijke slachtpartij aan te richten, wat moet je dan wel niet van al die Fok!ertjes denken?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Menig user hier heeft een grotere hekel aan Turken dan Ali, dus die blijheid om een haatmotief in trukenhaat te vinden is beetje vreemd
hekel hebben aan is niet gelijk aan massamoord plegen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als iemand die een mindere hekel aan Turken heeft al bereid is om een dergelijke slachtpartij aan te richten, wat moet je dan wel niet van al die Fok!ertjes denken?
Welk eigen voordeel ? Je bedoelt dat deze mogelijkheid niet zo in jouw visie past?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mwoah. Gezien de andere moordpartijen waardoor hij gefascineerd was, o.m. Breivik in 2011 en een schietpartij op een Duitse blanke school in 2009, zou ik niet er één willen uitpikken waar je eventueel een motief van etnische haat uit zou kunnen destilleren en zeggen dat dat het motief van zijn daad was. Dan probeer je m.i. deze schietpartij te zeer in je eigen voordeel
uit te leggen, ook nogal onfris wmb.
Jouw eigen voordeel natuurlijk goochemerd.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welk eigen voordeel ? Je bedoelt dat deze mogelijkheid niet zo in jouw visie past?
Mij idee is hij wilde wraak nemen op de scholieren die hem gepest hadden .Ik denk dus merendeels met een buitenlandse afkomst . Blijkbaar kon hij die gasten niet lokken naar een plek
Maar hij stelde zich tevree met subsituten: Jongeren van zijn leeftijd met een bepaalde buitenlands afkomst, die hij ging haten. Hij zal zeker de etnische haat van Breivik herkend hebben ... en dat hij op de dag af 5 jaar later ( 22 juli 2011) zijn moordpartij plande zou ook best geen toeval kunnen zijn.
Zeker weten doe ik niks, maar als speurder zou ik die richting willen onderzoeken.
Mijn post was hyperbolisch bedoeldquote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
hekel hebben aan is niet gelijk aan massamoord plegen.
Had Tristan vd Vlis een hekel aan winkelende huismoekes? Of cassieres? Of was er gewoon iets heel erg mis in zijn hoofd?
Allahu Akbar betekent Allah is groot. Ik zie onder de reacties staan: imam doet gebed voor de vmml moslim slachtoffers. Ik zie niet in wrm Allahu Akbar zo erg is. Ik zeg t ook zo vaak het is echt geen Jihad taal.quote:
Mn reactie was eigk voor jou.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Nintex het volgende:
Kijk ze eens lekker treiteren die Jihadisten. En strak weer huillie huillie doen voor uitkeringen en opvang. De politie zou die lui daar direct moeten oppakken en terugsturen.twitter:OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41🆘‼🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
IS alles. ZIEJEWEL!!!!!1111EINZ!!111quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jeezus peepz. Staar je niet blind op alles. Niet alles staat voor IS.
Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .quote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jouw eigen voordeel natuurlijk goochemerd..
kop-in-het-zand- ?quote:Vooralsnog wijst niets erop dat er een etnisch motief speelt en dat spreekt de Duitse politie ook terecht uit.
Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingenquote:Deze jongen was psychisch verward, dan kun je al nauwelijks meer spreken van een politiek motief.
Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .
Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.quote:[..]
kop-in-het-zand- ?
[..]
Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingen
De moordenaar van Els Borst zou ik wel verward noemen
Ik had het ook niet over een politiek motief.
Ik had het over etnische haat . Dat kun je in het kader politiek motief zetten, maar niet per definitie.
Wat we nu weten over hem moet je die term niet gebruiken.
Wat wel kan bij de moordenaar van Jo Cox
Ik gok 'gewoon' op gasquote:Op zondag 24 juli 2016 23:28 schreef myShizzle het volgende:
Zojuist zware explosie in kroeg tijdens driedaags feest in Ansbach
http://www.nordbayern.de/(...)rt-ansbach-1.5369153
geen idee of het gas of iets anders is geweest, is vers van de pers
Da's een heel ander gevalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef myShizzle het volgende:
yup, Gazprom
http://m.rp-online.de/nrw(...)uffung-aid-1.6139846
We willen toch allemaal die moordenaar slaan ? Het is een arsloch.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.
Dat zie je vaker bij die "lonewolfs" Ze zitten psychisch in de knel. de een meer dan de andere. .quote:Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.
Ja, wij lopen ook om de haverklap 'god is groot' te blèren.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duh.
Ik zie blanken bleren terwijl 1 persoon rustig Allahu Akbar roept.
Sorry voor off-topic, maar is dat deze met dat gas? Nee he?quote:
Heb jij het over deze? http://sputniknews.com/eu(...)paign=URL_shorteningquote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.
Later meer.
Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb jij het over deze? http://sputniknews.com/eu(...)paign=URL_shortening
Ja. Inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.
Later meer.
Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.
Het incident, niet de fles.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?
Alles wat een paar decibel produceert is inderdaad een potentiële terroristische aanslag als ik het zo eens allemaal lees. Als ze in het kalifaat mee kunnen lezen lachen ze ons keihard uit.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Later meer.
Dat doen ze sowieso al wel, en niet vanwege wat decibelletjes.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat een paar decibel produceert is inderdaad een potentiële terroristische aanslag als ik het zo eens allemaal lees. Als ze in het kalifaat mee kunnen lezen lachen ze ons keihard uit.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf, vriend !quote:Op maandag 25 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.
Het werd al in het aanslag topic geopperd; Ze zijn waarschijnlijk helemaal niet met ons bezig. Frankrijk fungeert als een bliksemafleider voor ons.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso al wel, en niet vanwege wat decibelletjes.
Chaos, paniek en tweespalt is wat men wil.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het werd al in het aanslag topic geopperd; Ze zijn waarschijnlijk helemaal niet met ons bezig. Frankrijk fungeert als een bliksemafleider voor ons.
Tweespalt is al gelukt. Paniek hebben we ook al een aantal keer gezien, dat ventje die zwart wilde rijden in de Thalys bijvoorbeeld: Rotterdam CS uren afgesloten. Dat soort situaties geven weer chaos. Denk dat de doelen al redelijk bereikt zijn, we zijn al in een staat van paranoia.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:52 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Chaos, paniek en tweespalt is wat men wil.
Niemand die in termen als bliksemafleiders denkt; pakken wie je pakken kan.
(Zelfs totaal onbelangrijk of dat in Europa of het Midden Oosten is, zover zijn die gasten al heen).
waar nou weer?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hm toch een bom waarschijnlijk in Duitsland zojuist.
Bronnetje?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je denkt dat bangmaken het doel is? Serieus?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tweespalt is al gelukt. Paniek hebben we ook al een aantal keer gezien, dat ventje die zwart wilde rijden in de Thalys bijvoorbeeld: Rotterdam CS uren afgesloten. Dat soort situaties geven weer chaos. Denk dat de doelen al redelijk bereikt zijn, we zijn al in een staat van paranoia.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
tering... gaat lekker daar...quote:Op maandag 25 juli 2016 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.sueddeutsche.d(...)innenstadt-1.3093425
Dat is nieuw voor je?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je denkt dat bangmaken het doel is? Serieus?
Dank je. 1 dode, meerdere gewonden en in de buurt van dat plaatsje is een muziekfestival geweest als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.sueddeutsche.d(...)innenstadt-1.3093425
stimmt genau.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. 1 dode, meerdere gewonden en in de buurt van dat plaatsje is een muziekfestival geweest als ik het goed begrijp?
Ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. 1 dode, meerdere gewonden en in de buurt van dat plaatsje is een muziekfestival geweest als ik het goed begrijp?
Euhm ja, angst aanjagen, onrust creëren, onzekerheid, zorgen dat mensen geen rust meer hebben,kernpunten van terreur.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hm. Vreemd wel. Ik merk dat ik in de speculatie-modus beland. En van speculeren wordt niemand wijzer.quote:
Natuurlijk. Terrorisme.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zo zei Beatrice de Graaf het ook ongeveerquote:Op maandag 25 juli 2016 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm ja, angst aanjagen, onrust creëren, onzekerheid, zorgen dat mensen geen rust meer hebben,kernpunten van terreur.
Dat heeft ze dan van mij gepiktquote:Op maandag 25 juli 2016 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo zei Beatrice de Graaf het ook ongeveer
waar is die video?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
One authentic video suggests the bomber was refused entrance to restaurant, bomb went off outside, saving many lives
#Ansbach
Hopen dat de dader de enige dode is.
twitter:NatashaFatah twitterde op maandag 25-07-2016 om 01:07:10#BREAKING Mayor confirms the explosion at restaurant was a bomb. #Germany https://t.co/PPkMglBAth reageer retweet
Niet eng gaan dromen he?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga naar bed, want ik heb deze brand ook gemist.
http://sputniknews.com/mi(...)rdogan.html#comments
Dus ik weet het allemaal niet meer.
Denk dat je die luitjes dan onderschat. Die willen moorden, niet bangmaken.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Natuurlijk. Terrorisme.
Zoek de definitie op.
Nee, want morgen als ik opsta, is alles weer vredigquote:
Nou, dan zit de rest van de wereld er naast en heb jij gelijk. Ook helemaal primaquote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk dat je die luitjes dan onderschat. Die willen moorden, niet bangmaken.
Dan schijnt de zon ook voor jouquote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, want morgen als ik opsta, is alles weer vredig
Ja dan beginnen we de cyclus gewoon weer opnieuw met ontkennen.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, want morgen als ik opsta, is alles weer vredig
Sluit dat elkaar uit?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die willen naar Allah en 40 maagden. Good luck with them.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://www.nordbayern.de/(...)sprengsatz-1.5369153quote:Die Explosion ereignete sich vor einer Weinstube in der Pfarrstraße, vor dem Einlass in die Reitbahn. Dort finden zur Zeit die Ansbach Open statt, ein dreitägiges Musikfestival, das viele Besucher anzieht.
Dat zou haast betekenen dat het hoaxs of false flags moeten zijn. Terroristen winnen niks met bangmaken.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan zit de rest van de wereld er naast en heb jij gelijk. Ook helemaal prima
Ja, meneer mocht niet naar binnen.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.nordbayern.de/(...)sprengsatz-1.5369153
Explosie was op straat, voor de ingang van het festival?
Niet?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zou haast betekenen dat het hoaxs of false flags moeten zijn. Terroristen winnen niks met bangmaken.
eensch!quote:Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan zit de rest van de wereld er naast en heb jij gelijk. Ook helemaal prima
Beetje vergezocht dit.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet?
IS-strategie uitgelekt via Wikileaks:
ISIS strategy (Feb, 2015): provoke a crackdown on Western Muslims so that they join ISIS
[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/753749515509850116
Oké.quote:
Als ze maar lang genoeg aanslagen plegen in bijvoorbeeld Frankrijk en zeggen dat ze door blijven gaan tot Frankrijk stopt met bommen gooien, heb je kans dat het Franse volk op een gegeven moment met spandoeken gaat protesteren dat ze idd moeten stoppen.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zou haast betekenen dat het hoaxs of false flags moeten zijn. Terroristen winnen niks met bangmaken.
Neuh, de Fransen zullen nooit toegeven en terecht.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze maar lang genoeg aanslagen plegen in bijvoorbeeld Frankrijk en zeggen dat ze door blijven gaan tot Frankrijk stopt met bommen gooien, heb je kans dat het Franse volk op een gegeven moment met spandoeken gaat protesteren dat ze idd moeten stoppen.
Dan wint terreur dus wel.
Ze zullen wel moeten als ze niet willen dat Parijs verandert in Bagdad.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Neuh, de Fransen zullen nooit toegeven en terecht.
Omdat het gelul is ?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:02 schreef frietenstamp het volgende:
Meer over de achtergrond van deze dader. Geeft te denken. Waarom wordt dit uit het nieuws gehouden?
https://fenixx.org/2016/0(...)ische-erdogan-lover/
quote:Dader München was geen verwarde Iraniër maar een extremistische Syrische Erdogan lover.
Posted on juli 24, 2016 by Bolo in Artikelen // 30 Comments
De München massacre Is een complete farce. Wanneer we de schutter van München wat beter bekijken laat ons dit zien dat hij helemaal geen verwarde Duitser van Iraanse afkomst is zoals men ons wil doen geloven maar een islamitische Syriër met ernstige Erdogan sympathieën.
Ali David Sonboly was geen Iraanse maar pro Turkse islamist uit Syrië. Verder had hij een strafblad en werd hij door Interpol in de gaten gehouden
Het is gewoon een bekeerde Christen. Jammer joh.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:02 schreef frietenstamp het volgende:
Meer over de achtergrond van deze dader. Geeft te denken. Waarom wordt dit uit het nieuws gehouden?
Goede bron.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:02 schreef frietenstamp het volgende:
Dit verhaal is geloof ik al eens eerder hier in deze topicreeks voorbij gekomen, maar dan met een andere rechts-extremistische bron.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat het gelul is ?
van jouw link:
[..]
Omdat Walid Shoebat een oplichter is, een man die z'n geld verdient met dat soort onzin. Amerikaanse moeder, Palestijnse vader (beweert hij), zogenaamd een ex-moslim bekeerd tot het christendom, en een "ex-terrorist van de PLO". Deed zich voor als een Islam en terrorisme expert, werd door oa CNN, BBC, FOX in die rol opgevoerd. Kwam al snel een einde aan toen bleek dat ie alles verzonnen had. Zowat het enige dat zeker klopt in z'n verhaal is dat ie een hekel heeft aan moslims en een fervent aanhanger van Israël is. Tegenwoordig richt ie zich op de rechtse conservatief christelijke conspiracy crowd, degenen die denken dat Obama een moslim is, dat het einde ter tijden eraan komt, etc. Verdient z'n geld met videos, boeken en bijdragen van mensen die denken dat ze daarmee het leven van Christenen in Syrië redden ("the greatest rescue mission in history", "you can be part of this great and holy mission")...quote:Op maandag 25 juli 2016 11:02 schreef frietenstamp het volgende:
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Omdat Walid Shoebat een oplichter is, een man die z'n geld verdient met dat soort onzin. Amerikaanse moeder, Palestijnse vader (beweert hij), zogenaamd een ex-moslim bekeerd tot het christendom, en een "ex-terrorist van de PLO". Deed zich voor als een Islam en terrorisme expert, werd door oa CNN, BBC, FOX in die rol opgevoerd. Kwam al snel een einde aan toen bleek dat ie alles verzonnen had. Zowat het enige dat zeker klopt in z'n verhaal is dat ie een hekel heeft aan moslims en een fervent aanhanger van Israël is. Tegenwoordig richt ie zich op de rechtse conservatief christelijke conspiracy crowd, degenen die denken dat Obama een moslim is, dat het einde ter tijden eraan komt, etc. Verdient z'n geld met videos, boeken en bijdragen van mensen die denken dat ze daarmee het leven van Christenen in Syrië redden ("the greatest rescue mission in history", "you can be part of this great and holy mission")...
De Iraanse Breivik werd mogelijk geholpen door een 16-jarige Afghaan. Apart, want ik dacht dat hij het niet zo op buitenlanders had.quote:De naar verluidt Afghaanse jongen had zich vrijdag al als bekende van Sonboly bij de politie gemeld. Hij werd zondag als verdachte aangemerkt.
Steinkraus-Koch zei dat is gebleken uit opgediepte communicatie dat de zestienjarige kort voor de schietpartij vrijdag in München met de dader een bezoek bracht aan het winkelcentrum waar Sonboly aan het schieten sloeg.
De jongen heeft vergeefs geprobeerd de communicatie te laten verdwijnen. Hij wist waarschijnlijk dat Sonboly een wapen had, mensen haatte en misschien ook dat hij vrijdag aan het moorden zou slaan. Hij deed daar geen aangifte van.
Lokken
De zestienjarige heeft mogelijk ook meegeholpen met het maken van de valse Facebookberichten. De dader hackte het facebookaccount van een meisje en nodigde haar vrienden uit om gratis te komen eten in McDonald's. Daarmee wilde de moordenaar zoveel mogelijk mensen naar een bijeenkomst bij het station in München lokken.
http://www.ad.nl/buitenla(...)er-munchen~a6580056/
sommige mensen beweren dat hij niks had met Turkenquote:Op maandag 25 juli 2016 14:22 schreef bascross het volgende:
[..]
De Iraanse Breivik werd mogelijk geholpen door een 16-jarige Afghaan. Apart, want ik dacht dat hij het niet zo op buitenlanders had.
Met als eindresultaat dat door zijn daad de autochtone Duitsers alle niet-westerse immigranten met nog grotere argusogen gaan bekijken.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
sommige mensen beweren dat hij niks had met Turken
Hij had vooral niks met mensen die hem als buitenlander beschouwden
hmmm... zou je in de eerste plaats denken, maar hij werd juist door die groep gepest, dus als je het zo bekijkt heeft hij zijn zin als dat zo zou zijn...quote:Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met als eindresultaat dat door zijn daad de autochtone Duitsers alle niet-westerse immigranten met nog grotere argusogen gaan bekijken.
Well done (not)
Lijkt me wel zo verstandig. Hopelijk komt dat debat na het debat over de uiterst geweldadige ideologie die Islam heet.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Berlijn wil debat gewelddadige spelletjes
De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, wil snel een debat over de gevaren van uiterst gewelddadige computerspelletjes die in omloop zijn. Aanleiding is de schietpartij vrijdag in een winkelcentrum in München, waar een achttienjarige scholier willekeurig negen mensen doodschoot.
Volgens Hermann Utz van de politie van de Beierse hoofdstad ,,bewoog de dader zich zoals in een computergame''. De moorden leken afgekeken van bepaalde spellen. Meerdere slachtoffers zijn met schoten door het hoofd geëxecuteerd, aldus de politie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ddadige_games__.html
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, wil snel een debat over de gevaren van uiterst gewelddadige computerspelletjes die in omloop zijn. Aanleiding is de schietpartij vrijdag in een winkelcentrum in München, waar een achttienjarige scholier willekeurig negen mensen doodschoot.
Volgens Hermann Utz van de politie van de Beierse hoofdstad ,,bewoog de dader zich zoals in een computergame''. De moorden leken afgekeken van bepaalde spellen. Meerdere slachtoffers zijn met schoten door het hoofd geëxecuteerd, aldus de politie.
Maffe Duitsersquote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
"bewoog de dader zich zoals in een computergame"quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgens mij staat de Islam buiten deze discussie gezien het een soort schoolshooting is met een zelfde soort motief.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef bascross het volgende:
Zometeen GTA V nog eens opstarten. Even wat inspiratie op doen.En daarna de koran lezen, om weer rustig te worden.
Een stevige hyperbool.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Het was een door Breivik geinspireerde lone wolf, maar waarempel toen bleek ineens hij een handlanger te hebben en had het helegaar niets te maken met Breivik (wat iedereen met 2 hersencellen wist).
Als er in Kabul volgend jaar op 1 mei een bom af gaat heeft dat ook helemaal niets met Karst T. te maken. De link die werd gelegd was ronduit bespottelijk. Helemaal toen ze het bleven vol houden toen bekend was dat het om een Iraniër ging.quote:
Eens met deze man. Gaat nergens over.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als er in Kabul volgend jaar op 1 mei een bom af gaat heeft dat ook helemaal niets met Karst T. te maken. De link die werd gelegd was ronduit bespottelijk. Helemaal toen ze het bleven vol houden toen bekend was dat het om een Iraniër ging.
Als iemand morgen het partijkantoor van de PvdA in Amsterdam binnenloopt en een geweer leeg schiet en je legt de link met Breivik dan kun je nog wel eens gelijk hebben.
Ook al heb je drie hersencellen, je wist dit bijvoorbeeld niet:quote:Op maandag 25 juli 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Het was een door Breivik geinspireerde lone wolf, maar waarempel toen bleek ineens hij een handlanger te hebben en had het helegaar niets te maken met Breivik (wat iedereen met 2 hersencellen wist).
http://www.t-online.de/na(...)r-war-am-tatort.htmlquote:Nach dem Amoklauf in München haben die Ermittler neue Details präsentiert. Demnach lernte der 16-jährige Mitwisser den Münchner Attentäter im vergangenen Jahr in der Psychiatrie kennen. Dort habe er auch erfahren, dass der Täter den norwegischen Massenmörder Breivik verehrt habe.
Das gab Oberstaatsanwalt Thomas Steinkraus-Koch auf einer Pressekonferenz bekannt und nährte damit Spekulationen über einen rechtsradikalen Hintergrund der Tat des Deutsch-Iraners. In der Psychiatrie äußerte der Amokläufer laut Staatsanwaltschaft auch, "er hatte einen Hass auf Menschen".
Volgens mij was deze dader toch echt een allochtoon, hoe graag je ook anders wil beweren. De Islam lijkt inderdaad deze keer geen inspiratiebron, maar lang hoefden we niet te wachten op een aanslag geïnspireerd door de Islam.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:37 schreef hoink581 het volgende:
Het is zeer laag dat men steeds richting de Islam probeert te sturen voor het geweldsdelict. Dat is van toepassing op andere aanslagen en daar kan men naar gelieve op buitenlanders en moslims schelden.
Voor zover ik het begrijp heeft iemand aanklacht ingediend, en geeft de woordvoerder van het OM al aan dat het geen gevolgen zal hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:08 schreef tralalala het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nde_balkonduits.html
http://m.welt.de/vermisch(...)trede-angezeigt.html
Duitsers zijn helemaal de weg kwijt.
quote:Da die im Video festgehaltenen Beschimpfungen nach bisherigen Erkenntnissen erst nach der Tat passierten, hätten sie "nach vorläufigen Bewertungen keinen Einfluss auf die Tat", sagt Weinzierl. Von der Anzeige bliebe dann "Beleidigung zum Nachteil eines Toten - da wäre die gerichtliche Bewertung schnell abgeschlossen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |