abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2016 @ 18:15:39 #152
163650 Greys
pi_163979756
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

de deur van de Mac beweegt wel, 3-tal meter links van de deuren waar hij voor staat.
Ah idd, je hebt gelijk met die deur. Zie het nu ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163982824
quote:
Doch dann sei Ali in der "Counter-Strike"-Clique immer wieder durch fremdenfeindliche Äußerungen aufgefallen. Unter dem Namen "Amokläufer" habe er über Türken geschimpft und sich im Chat auch mit Leuten ausgetauscht, die gegen Juden hetzten. "Er war sehr nationalistisch", beschreibt Marco den späteren Attentäter.
----
Einmal, erzählt Marco, habe er Ali um Mitternacht im Spiel angetroffen, er sei ganz allein gewesen, habe aber trotzdem Hassbotschaften gepostet, das sei sehr seltsam gewesen. Er habe Tugce beschimpft, "Fuck Tugce", "Scheiß Tugce", "Warum mischt sich diese Missgeburt ein?", habe er geschrieben. Er habe Ali gefragt, warum er ein Mädchen beschimpft, das für seine Zivilcourage berühmt wurde. Ali habe nicht geantwortet.

Die Studentin Tugce Albayrak starb im November 2014 an den Folgen schwerer Kopfverletzungen, die sie auf dem Parkplatz eines Offenbacher Schnellrestaurants erlitten hatte. Ein junger Mann hatte sie nach üblen Beleidigungen zwischen einer Jungengruppe und einer Mädchenclique um Tugce zu Boden geschlagen.
http://www.spiegel.de/pan(...)-hass-a-1104451.html
  zondag 24 juli 2016 @ 20:14:56 #154
28033 Pek
je moet wat
pi_163982897
Vertaling graag, je zit op een NL forum, droplul :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_163983107
Die man die die jongen gefilmd heeft toen hij op dat dak stond.

http://www.bild.de/bild-p(...)ionToLogin.bild.html

Daar moet je betalen om het artikel te lezen, maar hier niet.
De video is daar ook te zien.

http://www.welt.de/politi(...)flasche-stoppen.html

Zuvor aber wurde er von Baggerfahrer Thomas Salbey (57) wüst beschimpft. Der Wortwechsel ist auf einem Video zu hören, dass wohl ein Nachbar aufgenommen hat.

Es gehe nicht um den Islam, rief der Amokläufer

Der Mann habe seine Pistole nachgeladen "und dann hat er sofort auf unseren Balkon geschossen", sagt Mersad, "zwei Schüsse, ganz dicht über meinen Kopf, ich hatte totales Glück, aber mein Vater hat etwas abbekommen."

Der Mann habe gerufen, dass er Deutscher sei und dass es nicht um den Islam gehe, erinnert sich Mersad, dessen Handy mit den Originalaufnahmen inzwischen von der Polizei beschlagnahmt wurde. "Ich bin selber Muslim", sagt Mersad, "aber was in Frankreich, Belgien und hier geschehen ist, das ist doch einfach nur traurig und unmenschlich." "Das ist nicht der Islam", sagt Mersad, "das ist Terror und der Terror hat keine Religion."

Der Mann habe gerufen, dass er Deutscher sei und dass es nicht um den Islam gehe, erinnert sich Mersad, dessen Handy mit den Originalaufnahmen inzwischen von der Polizei beschlagnahmt wurde. "Ich bin selber Muslim", sagt Mersad, "aber was in Frankreich, Belgien und hier geschehen ist, das ist doch einfach nur traurig und unmenschlich." "Das ist nicht der Islam", sagt Mersad, "das ist Terror und der Terror hat keine Religion."

link naar het artikel werkt niet geloof ik...

quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:14 schreef Pek het volgende:
oh mijn Duits is niet zo denderend, ik doe wel een Engelstalige link

http://www.dailymail.co.u(...)man-Ali-Sonboly.html

Mr Salbey, who is single and lives in a dingy one-bedroom flat, was standing on his balcony when he heard the first shots fired on Friday evening.
He said: 'I was drinking a beer after work when I heard the shots, first at McDonald's. Bam bam bam – that's how it sounded.
'This was just below our house. At first I thought it was a Kalashnikov he was firing. Then I looked down from the balcony and saw him running along the glass tunnel.
'As he reloaded his gun I got my beer bottle and threw it at him. It broke on the glass, but I don't think he heard it.'
But the bottle attracted the attention of Sonboly, who made his way on the to car park roof after leaving a trail of bodies in the shopping centre.
Mr Salbey began shouting at the killer, who was dressed all in black - prompting the killer to fire several shots in his direction.
He said: 'At the time I was not sure if they were real of they were blanks. I now know they were for real.
'I hit the floor immediately, but I did see that he appeared to have gone quiet on the parking deck. By this time the police had arrived in front of the shopping centre.
'They didn't know where he was, so I called over to them - "He's there, up on the car park roof". I wasn't afraid.'
While Mr Salbey and Sonboly shouted at each other a 20-year-old neighbour, known only as Mersad, filmed the exchange on his mobile phone.
It was quickly uploaded to the Internet which led to Mr Salbey becoming something of a media sensation.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz4FLrZZ0Dz
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2016 @ 20:27:46 #156
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163983238
quote:
So what?
Vertaal zelf. :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_163983446
Kijk ze eens lekker treiteren die Jihadisten. En strak weer huillie huillie doen voor uitkeringen en opvang. De politie zou die lui daar direct moeten oppakken en terugsturen.

OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41 🆘‼️🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2016 @ 20:39:12 #158
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163983587
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:34 schreef Nintex het volgende:
Kijk ze eens lekker treiteren die Jihadisten. En strak weer huillie huillie doen voor uitkeringen en opvang. De politie zou die lui daar direct moeten oppakken en terugsturen.

OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41 🆘‼️🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
Respectloos. :r
Verrassend?
Niet echt eerlijk gezegd.
pi_163984136
quote:
luldropper.. vertaal zelf met googletranslate...
pi_163984514
20committee twitterde op zondag 24-07-2016 om 21:01:12 AHEM: "Investigators are now discounting previous statements the shooter had researched the massacre by A. Breivik"https://t.co/tBqMyCJoti reageer retweet
Oeps frame gefaald.
pi_163984769
quote:
Einmal, erzählt Marco, habe er Ali um Mitternacht im Spiel angetroffen, er sei ganz allein gewesen, habe aber trotzdem Hassbotschaften gepostet, das sei sehr seltsam gewesen. Er habe Tugce beschimpft, "Fuck Tugce", "Scheiß Tugce", "Warum mischt sich diese Missgeburt ein?", habe er geschrieben. Er habe Ali gefragt, warum er ein Mädchen beschimpft, das für seine Zivilcourage berühmt wurde. Ali habe nicht geantwortet.

Die Studentin Tugce Albayrak starb im November 2014 an den Folgen schwerer Kopfverletzungen, die sie auf dem Parkplatz eines Offenbacher Schnellrestaurants erlitten hatte. Ein junger Mann hatte sie nach üblen Beleidigungen zwischen einer Jungengruppe und einer Mädchenclique um Tugce zu Boden geschlagen.

quote:
Gepubliceerd: 03 december 2014 14:18
Laatste update: 03 december 2014 16:54

Duizenden Duitsers herdenken woensdag de 23-jarige Tugce Albayrak. De jonge vrouw van Turkse afkomst is uitgegroeid tot symbool van burgermoed, nadat ze haar hulp aan twee meisjes die werden lastiggevallen met de dood moest bekopen.
De studente schoot op 15 november twee meisjes te hulp die in een filiaal van McDonald's in Offenbach werden lastiggevallen door een groepje mannen.

Kort daarna werd ze op de parkeerplaats tegen de grond geslagen, vermoedelijk door een 18-jarige jongen die bij het eerdere opstootje betrokken was. Hij zit vast.

Het slachtoffer raakte in coma. Afgelopen vrijdag, op haar 23e verjaardag, besloten haar ouders de apparatuur die haar lichaam in leven hield los te laten koppelen, waarna ze overleed.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-tugce-albayrak.html

Nogal onfrisse moraal om haar te beschimpen.
Maar het wijst wel naar motieven van etnische haat van Sonloby.
Iets wat de politie ontkent.
pi_163984933
quote:

Nou dat schiet lekker op zo...
  zondag 24 juli 2016 @ 21:19:58 #163
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163984980
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)-tugce-albayrak.html

Nogal onfrisse moraal om haar te beschimpen.
Maar het wijst wel naar motieven van etnische haat van Sonloby.
Iets wat de politie ontkent.
Ontkent de politie dat? Bron?
pi_163985166
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ontkent de politie dat? Bron?
Er was een persconferentie van de politie op de Nederlandse tv,.Ik zag het vandaag
De NOS schreef dit nav die verklaring
http://nos.nl/artikel/211(...)zig-met-aanslag.html
quote:
Zijn slachtoffers zou hij willekeurig hebben gekozen. Dat hij veel jonge slachtoffers maakte van buitenlandse afkomst, zou toeval geweest zijn. Het waren geen klasgenoten van hem.
Gezien zijn eerdere gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.
  zondag 24 juli 2016 @ 21:32:37 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163985351
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 24 juli 2016 @ 21:37:32 #166
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163985525
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er was een persconferentie van de politie op de Nederlandse tv,.Ik zag het vandaag
De NOS schreef dit nav die verklaring
http://nos.nl/artikel/211(...)zig-met-aanslag.html

[..]

Gezien zijn eerdere gedrag tijdens dat spelletje-on-line zou het geen toeval kunnen zijn.
Mwoah. Gezien de andere moordpartijen waardoor hij gefascineerd was, o.m. Breivik in 2011 en een schietpartij op een Duitse blanke school in 2009, zou ik niet er één willen uitpikken waar je eventueel een motief van etnische haat uit zou kunnen destilleren en zeggen dat dat het motief van zijn daad was. Dan probeer je m.i. deze schietpartij te zeer in je eigen voordeel
uit te leggen, ook nogal onfris wmb.
pi_163986046
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Mwoah. Gezien de andere moordpartijen waardoor hij gefascineerd was, o.m. Breivik in 2011 en een schietpartij op een Duitse blanke school in 2009, zou ik niet er één willen uitpikken waar je eventueel een motief van etnische haat uit zou kunnen destilleren en zeggen dat dat het motief van zijn daad was. Dan probeer je m.i. deze schietpartij te zeer in je eigen voordeel
Menig user hier heeft een grotere hekel aan Turken dan Ali, dus die blijheid om een haatmotief in turkenhaat te vinden is beetje vreemd

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 24-07-2016 22:11:27 ]
  zondag 24 juli 2016 @ 22:00:24 #168
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163986160
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

Menig user hier heeft een grotere hekel aan Turken dan Ali, dus die blijheid om een haatmotief in trukenhaat te vinden is beetje vreemd
Kun je nagaan, als iemand die een mindere hekel aan Turken heeft al bereid is om een dergelijke slachtpartij aan te richten, wat moet je dan wel niet van al die Fok!ertjes denken? :o
pi_163986406
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kun je nagaan, als iemand die een mindere hekel aan Turken heeft al bereid is om een dergelijke slachtpartij aan te richten, wat moet je dan wel niet van al die Fok!ertjes denken? :o
hekel hebben aan is niet gelijk aan massamoord plegen.
Had Tristan vd Vlis een hekel aan winkelende huismoekes? Of cassieres? Of was er gewoon iets heel erg mis in zijn hoofd?
pi_163986424
.

[ Bericht 99% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 24-07-2016 22:11:05 ]
pi_163986537
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Welk eigen voordeel ? Je bedoelt dat deze mogelijkheid niet zo in jouw visie past?
Mij idee is hij wilde wraak nemen op de scholieren die hem gepest hadden .Ik denk dus merendeels met een buitenlandse afkomst . Blijkbaar kon hij die gasten niet lokken naar een plek
Maar hij stelde zich tevree met subsituten: Jongeren van zijn leeftijd met een bepaalde buitenlands afkomst, die hij ging haten. Hij zal zeker de etnische haat van Breivik herkend hebben ... en dat hij op de dag af 5 jaar later ( 22 juli 2011) zijn moordpartij plande zou ook best geen toeval kunnen zijn.
Zeker weten doe ik niks, maar als speurder zou ik die richting willen onderzoeken.
  zondag 24 juli 2016 @ 22:25:04 #172
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163986810
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welk eigen voordeel ? Je bedoelt dat deze mogelijkheid niet zo in jouw visie past?
Mij idee is hij wilde wraak nemen op de scholieren die hem gepest hadden .Ik denk dus merendeels met een buitenlandse afkomst . Blijkbaar kon hij die gasten niet lokken naar een plek
Maar hij stelde zich tevree met subsituten: Jongeren van zijn leeftijd met een bepaalde buitenlands afkomst, die hij ging haten. Hij zal zeker de etnische haat van Breivik herkend hebben ... en dat hij op de dag af 5 jaar later ( 22 juli 2011) zijn moordpartij plande zou ook best geen toeval kunnen zijn.
Zeker weten doe ik niks, maar als speurder zou ik die richting willen onderzoeken.
Jouw eigen voordeel natuurlijk goochemerd. :D. Vooralsnog wijst niets erop dat er een etnisch motief speelt en dat spreekt de Duitse politie ook terecht uit. Deze jongen was psychisch verward, dan kun je al nauwelijks meer spreken van een politiek motief. Jij bent daar blijkens je posts heel erg naar op zoek, als ik mag gokken vanwege je eigen politieke opvattingen daaromtrent.
  zondag 24 juli 2016 @ 22:26:44 #173
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163986850
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

hekel hebben aan is niet gelijk aan massamoord plegen.
Had Tristan vd Vlis een hekel aan winkelende huismoekes? Of cassieres? Of was er gewoon iets heel erg mis in zijn hoofd?
Mijn post was hyperbolisch bedoeld ;), als ware het eindstation van de denktrant die Bluesdude hanteert.
pi_163987322
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou dat schiet lekker op zo...
Allahu Akbar betekent Allah is groot. Ik zie onder de reacties staan: imam doet gebed voor de vmml moslim slachtoffers. Ik zie niet in wrm Allahu Akbar zo erg is. Ik zeg t ook zo vaak het is echt geen Jihad taal.
pi_163987350
quote:

OnlineMagazin twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:53:41 🆘‼🙄 Funeral service for victims in #Munich on #McDonald & #OZE interrupted by Islamist with "Allahu Akbar". https://t.co/ItZsGAmink reageer retweet
Mn reactie was eigk voor jou.
pi_163987369
Jeezus peepz. Staar je niet blind op alles. Niet alles staat voor IS. :')
  zondag 24 juli 2016 @ 22:46:10 #177
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163987419
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jeezus peepz. Staar je niet blind op alles. Niet alles staat voor IS. :')
IS alles. ZIEJEWEL!!!!!1111EINZ!!111
pi_163987433
Hey ik lees dat de dader zich onlangs had bekeerd.
pi_163987537
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mn reactie was eigk voor jou.
Heb je het filmpje gezien?
pi_163987715
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Heb je het filmpje gezien?
Duh.

Ik zie blanken bleren terwijl 1 persoon rustig Allahu Akbar roept.
pi_163988020
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jouw eigen voordeel natuurlijk goochemerd. :D.
Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .

quote:
Vooralsnog wijst niets erop dat er een etnisch motief speelt en dat spreekt de Duitse politie ook terecht uit.
kop-in-het-zand- ?

quote:
Deze jongen was psychisch verward, dan kun je al nauwelijks meer spreken van een politiek motief.
Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingen
De moordenaar van Els Borst zou ik wel verward noemen
Ik had het ook niet over een politiek motief.
Ik had het over etnische haat . Dat kun je in het kader politiek motief zetten, maar niet per definitie.
Wat we nu weten over hem moet je die term niet gebruiken.
Wat wel kan bij de moordenaar van Jo Cox
  zondag 24 juli 2016 @ 23:14:39 #182
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_163988195
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 23:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .
Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.
quote:
[..]

kop-in-het-zand- ?

[..]

Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingen
De moordenaar van Els Borst zou ik wel verward noemen
Ik had het ook niet over een politiek motief.
Ik had het over etnische haat . Dat kun je in het kader politiek motief zetten, maar niet per definitie.
Wat we nu weten over hem moet je die term niet gebruiken.
Wat wel kan bij de moordenaar van Jo Cox
Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.
pi_163988498
Zojuist zware explosie in kroeg tijdens driedaags feest in Ansbach

http://www.nordbayern.de/(...)rt-ansbach-1.5369153

geen idee of het gas of iets anders is geweest, is vers van de pers
  zondag 24 juli 2016 @ 23:29:17 #184
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_163988513
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 23:28 schreef myShizzle het volgende:
Zojuist zware explosie in kroeg tijdens driedaags feest in Ansbach

http://www.nordbayern.de/(...)rt-ansbach-1.5369153

geen idee of het gas of iets anders is geweest, is vers van de pers
Ik gok 'gewoon' op gas
pi_163988553
denkutook
  zondag 24 juli 2016 @ 23:42:03 #187
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_163988774
16-jarige vriend van schutter München aangehouden

"In München heeft de politie een 16-jarige Afghaanse jongen aangehouden die bevriend was met de 18-jarige man die vrijdag negen mensen doodschoot. De jongen wordt ervan verdacht dat hij wist van de aanslagplannen van zijn vriend en geen alarm sloeg.

Mogelijk speelde hij een rol bij het plaatsen op Facebook van een bericht waarmee de schutter mensen naar een fastfoodrestaurant lokte waar de schietpartij begon.

De 18-jarige Iraanse Duitser schoot negen mensen dood, de meesten tieners. Daarna pleegde hij zelfmoord. Vandaag werd bekend dat hij al een jaar bezig was met de voorbereiding van de schietpartij."

http://nos.nl/artikel/211(...)hen-aangehouden.html

[ Bericht 85% gewijzigd door Domnivoor op 25-07-2016 00:36:36 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zondag 24 juli 2016 @ 23:56:29 #188
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163989029
quote:
Da's een heel ander geval
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
pi_163989084
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.
We willen toch allemaal die moordenaar slaan ? Het is een arsloch.
Jij toch ook ?
quote:
Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.
Dat zie je vaker bij die "lonewolfs" Ze zitten psychisch in de knel. de een meer dan de andere. .
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2016 @ 00:06:05 #190
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163989221
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Duh.

Ik zie blanken bleren terwijl 1 persoon rustig Allahu Akbar roept.
Ja, wij lopen ook om de haverklap 'god is groot' te blèren.
Dat je niet snapt dat zoiets verwarring schept. :')
  maandag 25 juli 2016 @ 00:18:47 #191
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163989450
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2016 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Da's een heel ander geval
Sorry voor off-topic, maar is dat deze met dat gas? Nee he?
https://twitter.com/searc(...)ach&src=typd&lang=nl
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_163989574
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.

Later meer.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:26:16 #193
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163989598
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.

Later meer.
Heb jij het over deze? http://sputniknews.com/eu(...)paign=URL_shortening
  maandag 25 juli 2016 @ 00:32:33 #194
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_163989718
quote:
Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  maandag 25 juli 2016 @ 00:34:06 #195
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163989758
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:32 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.
Ja. Inderdaad.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:38:39 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_163989851
quote:

Later meer.
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163989896
Jongens/meisjes(-vooral):
Tis wat; de islamitsche teleurgang.

Echt zo vervelend allemaal.

He bah.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:41:06 #198
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163989897
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.
Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?
  maandag 25 juli 2016 @ 00:42:37 #199
117098 Hathor
Effe niet
pi_163989918
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?
Het incident, niet de fles.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:43:42 #200
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163989932
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het incident, niet de fles.
Owh, okee, dan is het goed.
pi_163989941
quote:

Later meer.
Alles wat een paar decibel produceert is inderdaad een potentiële terroristische aanslag als ik het zo eens allemaal lees. Als ze in het kalifaat mee kunnen lezen lachen ze ons keihard uit.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:45:25 #202
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163989959
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Alles wat een paar decibel produceert is inderdaad een potentiële terroristische aanslag als ik het zo eens allemaal lees. Als ze in het kalifaat mee kunnen lezen lachen ze ons keihard uit.
Dat doen ze sowieso al wel, en niet vanwege wat decibelletjes.
zonnig Brasil
  maandag 25 juli 2016 @ 00:48:59 #203
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163990001
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo makkelijk kom je er niet vanaf, vriend !
Er is ongetwijfeld een zeer plausibel verband tussen trap, enkel, gebroken, wijn en Fok.
En uiteraard IS.

Het probleem hier is een andere fles wijn die het één en ander enigszins vertroebelt.

Maar: we will be back !
Met een klarer hoofd en al de verklaringen.
zonnig Brasil
pi_163990006
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:45 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Dat doen ze sowieso al wel, en niet vanwege wat decibelletjes.
Het werd al in het aanslag topic geopperd; Ze zijn waarschijnlijk helemaal niet met ons bezig. Frankrijk fungeert als een bliksemafleider voor ons.
  maandag 25 juli 2016 @ 00:51:15 #205
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163990022
Ik weet niet of het een aanslag is dit is het artikel

http://www.sueddeutsche.d(...)innenstadt-1.3093425
  maandag 25 juli 2016 @ 00:52:53 #206
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163990046
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het werd al in het aanslag topic geopperd; Ze zijn waarschijnlijk helemaal niet met ons bezig. Frankrijk fungeert als een bliksemafleider voor ons.
Chaos, paniek en tweespalt is wat men wil.
Niemand die in termen als bliksemafleiders denkt; pakken wie je pakken kan.
(Zelfs totaal onbelangrijk of dat in Europa of het Midden Oosten is, zover zijn die gasten al heen).
zonnig Brasil
pi_163990095
Hm toch een bom waarschijnlijk in Duitsland zojuist.
pi_163990120
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:52 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Chaos, paniek en tweespalt is wat men wil.
Niemand die in termen als bliksemafleiders denkt; pakken wie je pakken kan.
(Zelfs totaal onbelangrijk of dat in Europa of het Midden Oosten is, zover zijn die gasten al heen).
Tweespalt is al gelukt. Paniek hebben we ook al een aantal keer gezien, dat ventje die zwart wilde rijden in de Thalys bijvoorbeeld: Rotterdam CS uren afgesloten. Dat soort situaties geven weer chaos. Denk dat de doelen al redelijk bereikt zijn, we zijn al in een staat van paranoia.
pi_163990131
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
waar nou weer?
pi_163990136
quote:
Bronnetje?
  maandag 25 juli 2016 @ 01:00:42 #211
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163990143
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tweespalt is al gelukt. Paniek hebben we ook al een aantal keer gezien, dat ventje die zwart wilde rijden in de Thalys bijvoorbeeld: Rotterdam CS uren afgesloten. Dat soort situaties geven weer chaos. Denk dat de doelen al redelijk bereikt zijn, we zijn al in een staat van paranoia.
Je denkt dat bangmaken het doel is? Serieus?
  Admin maandag 25 juli 2016 @ 01:01:48 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163990160
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 juli 2016 @ 01:02:00 #213
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163990166
quote:
Hoe weet jij dat?
pi_163990176
quote:
tering... gaat lekker daar...
pi_163990203
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor je?
pi_163990205
quote:
Dank je. 1 dode, meerdere gewonden en in de buurt van dat plaatsje is een muziekfestival geweest als ik het goed begrijp?
  Admin maandag 25 juli 2016 @ 01:06:29 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163990229
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dank je. 1 dode, meerdere gewonden en in de buurt van dat plaatsje is een muziekfestival geweest als ik het goed begrijp?
stimmt genau.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 25 juli 2016 @ 01:06:50 #218
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163990233
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja.
  Admin maandag 25 juli 2016 @ 01:08:33 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163990263
quote:

[..]

Euhm ja, angst aanjagen, onrust creëren, onzekerheid, zorgen dat mensen geen rust meer hebben,kernpunten van terreur.

pi_163990286
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja.
Hm. Vreemd wel. Ik merk dat ik in de speculatie-modus beland. En van speculeren wordt niemand wijzer.
pi_163990293
quote:

[..]

Natuurlijk. Terrorisme.

Zoek de definitie op.
pi_163990308
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Bronnetje?
Lokale media via Twitter.

Met als bron de burgemeester.
pi_163990319
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euhm ja, angst aanjagen, onrust creëren, onzekerheid, zorgen dat mensen geen rust meer hebben,kernpunten van terreur.
Zo zei Beatrice de Graaf het ook ongeveer :P
  Admin maandag 25 juli 2016 @ 01:12:17 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163990341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zo zei Beatrice de Graaf het ook ongeveer :P
Dat heeft ze dan van mij gepikt })

pi_163990345
One authentic video suggests the bomber was refused entrance to restaurant, bomb went off outside, saving many lives
#Ansbach

Hopen dat de dader de enige dode is.
  maandag 25 juli 2016 @ 01:14:02 #226
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163990371
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
One authentic video suggests the bomber was refused entrance to restaurant, bomb went off outside, saving many lives
#Ansbach

Hopen dat de dader de enige dode is.
waar is die video?
are we infinite or am I alone
pi_163990380
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

waar is die video?
Geen idee.

Ja Twitter is kut.
pi_163990395
Toch een bom daar in Anspach?

NatashaFatah twitterde op maandag 25-07-2016 om 01:07:10 #BREAKING Mayor confirms the explosion at restaurant was a bomb. #Germany https://t.co/PPkMglBAth reageer retweet
I´m back.
  maandag 25 juli 2016 @ 01:15:49 #229
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163990399
Ik ga naar bed, want ik heb deze brand ook gemist.

http://sputniknews.com/mi(...)rdogan.html#comments

Dus ik weet het allemaal niet meer.
pi_163990444
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga naar bed, want ik heb deze brand ook gemist.

http://sputniknews.com/mi(...)rdogan.html#comments

Dus ik weet het allemaal niet meer.
Niet eng gaan dromen he?
  maandag 25 juli 2016 @ 01:19:00 #231
452947 frietenstamp
pi_163990458
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:09 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Natuurlijk. Terrorisme.

Zoek de definitie op.
Denk dat je die luitjes dan onderschat. Die willen moorden, niet bangmaken.
  maandag 25 juli 2016 @ 01:19:33 #232
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163990463
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Niet eng gaan dromen he?
Nee, want morgen als ik opsta, is alles weer vredig :Y
pi_163990471
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nou, dan zit de rest van de wereld er naast en heb jij gelijk. Ook helemaal prima ^O^
pi_163990481
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan schijnt de zon ook voor jou O+
  maandag 25 juli 2016 @ 01:20:26 #235
452947 frietenstamp
pi_163990482
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja dan beginnen we de cyclus gewoon weer opnieuw met ontkennen.
pi_163990495
quote:

[..]

Sluit dat elkaar uit?
  maandag 25 juli 2016 @ 01:21:13 #237
433309 Impressme
Very funny
pi_163990500
quote:

[..]

Die willen naar Allah en 40 maagden. Good luck with them. ^O^
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  maandag 25 juli 2016 @ 01:22:13 #238
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163990520
quote:
Die Explosion ereignete sich vor einer Weinstube in der Pfarrstraße, vor dem Einlass in die Reitbahn. Dort finden zur Zeit die Ansbach Open statt, ein dreitägiges Musikfestival, das viele Besucher anzieht.
http://www.nordbayern.de/(...)sprengsatz-1.5369153
Explosie was op straat, voor de ingang van het festival?
  maandag 25 juli 2016 @ 01:22:46 #239
452947 frietenstamp
pi_163990527
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, dan zit de rest van de wereld er naast en heb jij gelijk. Ook helemaal prima ^O^
Dat zou haast betekenen dat het hoaxs of false flags moeten zijn. Terroristen winnen niks met bangmaken.
pi_163990536
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

http://www.nordbayern.de/(...)sprengsatz-1.5369153
Explosie was op straat, voor de ingang van het festival?
Ja, meneer mocht niet naar binnen.

Terecht blijkt nu.
pi_163990564
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat zou haast betekenen dat het hoaxs of false flags moeten zijn. Terroristen winnen niks met bangmaken.
Niet?

IS-strategie uitgelekt via Wikileaks:

ISIS strategy (Feb, 2015): provoke a crackdown on Western Muslims so that they join ISIS

https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/753749515509850116
  Admin maandag 25 juli 2016 @ 01:27:32 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163990602
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

eensch!

Nu eerst slapen tot morgen.

pi_163990621
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

eensch!

Nu eerst slapen tot morgen.
Ja, ik ga zo ook afscheid van de dag nemen. Trusten :W
  maandag 25 juli 2016 @ 01:28:41 #244
452947 frietenstamp
pi_163990622
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:25 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet?

IS-strategie uitgelekt via Wikileaks:

ISIS strategy (Feb, 2015): provoke a crackdown on Western Muslims so that they join ISIS

[ afbeelding ]

https://mobile.twitter.com/wikileaks/status/753749515509850116
Beetje vergezocht dit.
pi_163990637
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:28 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Beetje vergezocht dit.
Oké.

Je weet dat terror angst betekent en dat angstzaaien gewoon het hele idee achter terrorisme is?
pi_163990736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:22 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Als ze maar lang genoeg aanslagen plegen in bijvoorbeeld Frankrijk en zeggen dat ze door blijven gaan tot Frankrijk stopt met bommen gooien, heb je kans dat het Franse volk op een gegeven moment met spandoeken gaat protesteren dat ze idd moeten stoppen.

Dan wint terreur dus wel.
  maandag 25 juli 2016 @ 01:43:29 #247
433309 Impressme
Very funny
pi_163990836
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Als ze maar lang genoeg aanslagen plegen in bijvoorbeeld Frankrijk en zeggen dat ze door blijven gaan tot Frankrijk stopt met bommen gooien, heb je kans dat het Franse volk op een gegeven moment met spandoeken gaat protesteren dat ze idd moeten stoppen.

Dan wint terreur dus wel.
Neuh, de Fransen zullen nooit toegeven en terecht.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163992334
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:43 schreef Impressme het volgende:

[..]

Neuh, de Fransen zullen nooit toegeven en terecht.
Ze zullen wel moeten als ze niet willen dat Parijs verandert in Bagdad.
SIMON
  maandag 25 juli 2016 @ 11:02:10 #249
452947 frietenstamp
pi_163994457
Meer over de achtergrond van deze dader. Geeft te denken. Waarom wordt dit uit het nieuws gehouden?
https://fenixx.org/2016/0(...)ische-erdogan-lover/
pi_163994554
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:02 schreef frietenstamp het volgende:
Meer over de achtergrond van deze dader. Geeft te denken. Waarom wordt dit uit het nieuws gehouden?
Omdat het gelul is ?
van jouw link:
quote:
Dader München was geen verwarde Iraniër maar een extremistische Syrische Erdogan lover.
Posted on juli 24, 2016 by Bolo in Artikelen // 30 Comments

De München massacre Is een complete farce. Wanneer we de schutter van München wat beter bekijken laat ons dit zien dat hij helemaal geen verwarde Duitser van Iraanse afkomst is zoals men ons wil doen geloven maar een islamitische Syriër met ernstige Erdogan sympathieën.

Ali David Sonboly was geen Iraanse maar pro Turkse islamist uit Syrië. Verder had hij een strafblad en werd hij door Interpol in de gaten gehouden
pi_163996760
quote:
Het is gewoon een bekeerde Christen. Jammer joh.
pi_163996806
quote:
Goede bron.
pi_163996853
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Omdat het gelul is ?
van jouw link:

[..]

Dit verhaal is geloof ik al eens eerder hier in deze topicreeks voorbij gekomen, maar dan met een andere rechts-extremistische bron.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:11:00 #254
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163996962
quote:
Omdat Walid Shoebat een oplichter is, een man die z'n geld verdient met dat soort onzin. Amerikaanse moeder, Palestijnse vader (beweert hij), zogenaamd een ex-moslim bekeerd tot het christendom, en een "ex-terrorist van de PLO". Deed zich voor als een Islam en terrorisme expert, werd door oa CNN, BBC, FOX in die rol opgevoerd. Kwam al snel een einde aan toen bleek dat ie alles verzonnen had. Zowat het enige dat zeker klopt in z'n verhaal is dat ie een hekel heeft aan moslims en een fervent aanhanger van Israël is. Tegenwoordig richt ie zich op de rechtse conservatief christelijke conspiracy crowd, degenen die denken dat Obama een moslim is, dat het einde ter tijden eraan komt, etc. Verdient z'n geld met videos, boeken en bijdragen van mensen die denken dat ze daarmee het leven van Christenen in Syrië redden ("the greatest rescue mission in history", "you can be part of this great and holy mission")...
  maandag 25 juli 2016 @ 13:46:33 #255
452947 frietenstamp
pi_163997854
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat Walid Shoebat een oplichter is, een man die z'n geld verdient met dat soort onzin. Amerikaanse moeder, Palestijnse vader (beweert hij), zogenaamd een ex-moslim bekeerd tot het christendom, en een "ex-terrorist van de PLO". Deed zich voor als een Islam en terrorisme expert, werd door oa CNN, BBC, FOX in die rol opgevoerd. Kwam al snel een einde aan toen bleek dat ie alles verzonnen had. Zowat het enige dat zeker klopt in z'n verhaal is dat ie een hekel heeft aan moslims en een fervent aanhanger van Israël is. Tegenwoordig richt ie zich op de rechtse conservatief christelijke conspiracy crowd, degenen die denken dat Obama een moslim is, dat het einde ter tijden eraan komt, etc. Verdient z'n geld met videos, boeken en bijdragen van mensen die denken dat ze daarmee het leven van Christenen in Syrië redden ("the greatest rescue mission in history", "you can be part of this great and holy mission")...
Don't shoot the messenger.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:22:32 #256
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163998666
quote:
De naar verluidt Afghaanse jongen had zich vrijdag al als bekende van Sonboly bij de politie gemeld. Hij werd zondag als verdachte aangemerkt.

Steinkraus-Koch zei dat is gebleken uit opgediepte communicatie dat de zestienjarige kort voor de schietpartij vrijdag in München met de dader een bezoek bracht aan het winkelcentrum waar Sonboly aan het schieten sloeg.

De jongen heeft vergeefs geprobeerd de communicatie te laten verdwijnen. Hij wist waarschijnlijk dat Sonboly een wapen had, mensen haatte en misschien ook dat hij vrijdag aan het moorden zou slaan. Hij deed daar geen aangifte van.

Lokken
De zestienjarige heeft mogelijk ook meegeholpen met het maken van de valse Facebookberichten. De dader hackte het facebookaccount van een meisje en nodigde haar vrienden uit om gratis te komen eten in McDonald's. Daarmee wilde de moordenaar zoveel mogelijk mensen naar een bijeenkomst bij het station in München lokken.

http://www.ad.nl/buitenla(...)er-munchen~a6580056/
De Iraanse Breivik werd mogelijk geholpen door een 16-jarige Afghaan. Apart, want ik dacht dat hij het niet zo op buitenlanders had.
Bedankt Hans.
pi_163998891
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:22 schreef bascross het volgende:

[..]

De Iraanse Breivik werd mogelijk geholpen door een 16-jarige Afghaan. Apart, want ik dacht dat hij het niet zo op buitenlanders had.
sommige mensen beweren dat hij niks had met Turken
Hij had vooral niks met mensen die hem als buitenlander beschouwden
  maandag 25 juli 2016 @ 15:06:29 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163999517
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

sommige mensen beweren dat hij niks had met Turken
Hij had vooral niks met mensen die hem als buitenlander beschouwden
Met als eindresultaat dat door zijn daad de autochtone Duitsers alle niet-westerse immigranten met nog grotere argusogen gaan bekijken.

Well done (not)
pi_163999715
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Met als eindresultaat dat door zijn daad de autochtone Duitsers alle niet-westerse immigranten met nog grotere argusogen gaan bekijken.

Well done (not)
hmmm... zou je in de eerste plaats denken, maar hij werd juist door die groep gepest, dus als je het zo bekijkt heeft hij zijn zin als dat zo zou zijn...
pi_164000493
Berlijn wil debat gewelddadige spelletjes

De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, wil snel een debat over de gevaren van uiterst gewelddadige computerspelletjes die in omloop zijn. Aanleiding is de schietpartij vrijdag in een winkelcentrum in München, waar een achttienjarige scholier willekeurig negen mensen doodschoot.

Volgens Hermann Utz van de politie van de Beierse hoofdstad ,,bewoog de dader zich zoals in een computergame''. De moorden leken afgekeken van bepaalde spellen. Meerdere slachtoffers zijn met schoten door het hoofd geëxecuteerd, aldus de politie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ddadige_games__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_164000573
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, wil snel een debat over de gevaren van uiterst gewelddadige computerspelletjes die in omloop zijn. Aanleiding is de schietpartij vrijdag in een winkelcentrum in München, waar een achttienjarige scholier willekeurig negen mensen doodschoot.

Volgens Hermann Utz van de politie van de Beierse hoofdstad ,,bewoog de dader zich zoals in een computergame''. De moorden leken afgekeken van bepaalde spellen. Meerdere slachtoffers zijn met schoten door het hoofd geëxecuteerd, aldus de politie.
Lijkt me wel zo verstandig. Hopelijk komt dat debat na het debat over de uiterst geweldadige ideologie die Islam heet.
pi_164000628
quote:

_O- Utz is zeker een bronze scrub.

Je moet niet spellen aanpakken maar ouders die kinderen spellen laten spelen die niet voor hen bestemd zijn.

Schietspellen die 18+ zijn maar waarvan ouders ze toch voor hun verwende kroost kopen. :r

Lopen zoals in een computergame _O-

Die man kan niet verder van de waarheid verwijderd zijn. Mijn hemel.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:51:59 #263
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_164000651
quote:

Maffe Duitsers :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_164000774
waar gaat het heen met deze wereld? ;(
pi_164000798
De Duitse games markt is al verziekt, daar wordt al censorship op toegepast. Wordt alleen maar erger.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 25-07-2016 17:09:15 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 16:10:23 #266
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_164001065
Zometeen GTA V nog eens opstarten. Even wat inspiratie op doen. :') En daarna de koran lezen, om weer rustig te worden.
Bedankt Hans.
  maandag 25 juli 2016 @ 16:15:49 #267
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_164001176
quote:

"bewoog de dader zich zoals in een computergame"

...blijkbaar hebben we te maken met de gevaarlijste soort terrorist. Een MLG-Pro-haatbaard! Bunny-hoppend en circle-strafend ten strijde tegen het verderfelijke westen!

the stupid, it buuuurns!
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  maandag 25 juli 2016 @ 16:57:21 #268
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_164001994
Zouden er in de Westerse wereld veel jongeren zijn die geen gewelddadige computerspellen spelen?
Bedankt Hans.
pi_164006559
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef bascross het volgende:
Zometeen GTA V nog eens opstarten. Even wat inspiratie op doen. :') En daarna de koran lezen, om weer rustig te worden.
Volgens mij staat de Islam buiten deze discussie gezien het een soort schoolshooting is met een zelfde soort motief.

Het is zeer laag dat men steeds richting de Islam probeert te sturen voor het geweldsdelict. Dat is van toepassing op andere aanslagen en daar kan men naar gelieve op buitenlanders en moslims schelden.
pi_164006657
Het was een door Breivik geinspireerde lone wolf, maar waarempel toen bleek ineens hij een handlanger te hebben en had het helegaar niets te maken met Breivik (wat iedereen met 2 hersencellen wist).
pi_164006849
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Het was een door Breivik geinspireerde lone wolf, maar waarempel toen bleek ineens hij een handlanger te hebben en had het helegaar niets te maken met Breivik (wat iedereen met 2 hersencellen wist).
Een stevige hyperbool.
pi_164006980
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Een stevige hyperbool.
Als er in Kabul volgend jaar op 1 mei een bom af gaat heeft dat ook helemaal niets met Karst T. te maken. De link die werd gelegd was ronduit bespottelijk. Helemaal toen ze het bleven vol houden toen bekend was dat het om een Iraniër ging.

Als iemand morgen het partijkantoor van de PvdA in Amsterdam binnenloopt en een geweer leeg schiet en je legt de link met Breivik dan kun je nog wel eens gelijk hebben.
  Forum Admin maandag 25 juli 2016 @ 20:55:56 #273
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164007046
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als er in Kabul volgend jaar op 1 mei een bom af gaat heeft dat ook helemaal niets met Karst T. te maken. De link die werd gelegd was ronduit bespottelijk. Helemaal toen ze het bleven vol houden toen bekend was dat het om een Iraniër ging.

Als iemand morgen het partijkantoor van de PvdA in Amsterdam binnenloopt en een geweer leeg schiet en je legt de link met Breivik dan kun je nog wel eens gelijk hebben.
Eens met deze man. Gaat nergens over.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164008110
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Ook al heb je drie hersencellen, je wist dit bijvoorbeeld niet:
quote:
Nach dem Amoklauf in München haben die Ermittler neue Details präsentiert. Demnach lernte der 16-jährige Mitwisser den Münchner Attentäter im vergangenen Jahr in der Psychiatrie kennen. Dort habe er auch erfahren, dass der Täter den norwegischen Massenmörder Breivik verehrt habe.

Das gab Oberstaatsanwalt Thomas Steinkraus-Koch auf einer Pressekonferenz bekannt und nährte damit Spekulationen über einen rechtsradikalen Hintergrund der Tat des Deutsch-Iraners. In der Psychiatrie äußerte der Amokläufer laut Staatsanwaltschaft auch, "er hatte einen Hass auf Menschen".
http://www.t-online.de/na(...)r-war-am-tatort.html
Zegt de Oberstaatsanwalt hier dat die 16-jarige vriend vertelde dat Sonboly een grote bewondering had voor Breivik ?
  maandag 25 juli 2016 @ 21:36:32 #275
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_164008190
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:37 schreef hoink581 het volgende:

Het is zeer laag dat men steeds richting de Islam probeert te sturen voor het geweldsdelict. Dat is van toepassing op andere aanslagen en daar kan men naar gelieve op buitenlanders en moslims schelden.
Volgens mij was deze dader toch echt een allochtoon, hoe graag je ook anders wil beweren. De Islam lijkt inderdaad deze keer geen inspiratiebron, maar lang hoefden we niet te wachten op een aanslag geïnspireerd door de Islam.
Bedankt Hans.
  zondag 31 juli 2016 @ 16:43:00 #276
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164133659
Marx bei Trauerakt: "Neue Wachsamkeit ist erforderlich"

München - München gedenkt derzeit in einem ökumenischen Gottesdienst der neun Todesopfer des Amoklaufs. Im Anschluss findet ein Trauerakt im Bayerischen Landtag statt - wir berichten im Live-Ticker.

http://www.merkur.de/poli(...)aufs-zr-6622928.html
  donderdag 4 augustus 2016 @ 00:25:30 #278
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164214962
quote:
Voor zover ik het begrijp heeft iemand aanklacht ingediend, en geeft de woordvoerder van het OM al aan dat het geen gevolgen zal hebben.
quote:
Da die im Video festgehaltenen Beschimpfungen nach bisherigen Erkenntnissen erst nach der Tat passierten, hätten sie "nach vorläufigen Bewertungen keinen Einfluss auf die Tat", sagt Weinzierl. Von der Anzeige bliebe dann "Beleidigung zum Nachteil eines Toten - da wäre die gerichtliche Bewertung schnell abgeschlossen."
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:42:02 #279
452947 frietenstamp
pi_164246121
Ali David Sonboly, 18, travelled with his father Masoud to Iran in December last year, where he underwent "weapons training"

http://www.mirror.co.uk/n(...)ons-training-8566949

Daar komt de aap weer stukje bij beetje uit de mouw.

En omdat het betreffende topic op slot gezet is, hier meteen ook de aap c.q. voorspelbare plottwist-update van de verwarde Noor Somalische kafirkiller in London, Russell Square.

http://www.infowars.com/l(...)d-alleged-terrorist/

:( :( :(

[ Bericht 49% gewijzigd door frietenstamp op 05-08-2016 15:56:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')