IS alles. ZIEJEWEL!!!!!1111EINZ!!111quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Jeezus peepz. Staar je niet blind op alles. Niet alles staat voor IS.
Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .quote:Op zondag 24 juli 2016 22:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jouw eigen voordeel natuurlijk goochemerd..
kop-in-het-zand- ?quote:Vooralsnog wijst niets erop dat er een etnisch motief speelt en dat spreekt de Duitse politie ook terecht uit.
Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingenquote:Deze jongen was psychisch verward, dan kun je al nauwelijks meer spreken van een politiek motief.
Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor slimmerd. ik heb nergens voordeel. Het is allemaal ellendig .
Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.quote:[..]
kop-in-het-zand- ?
[..]
Gefrustreerd, diep getraumatiseerd lijken me betere omschrijvingen
De moordenaar van Els Borst zou ik wel verward noemen
Ik had het ook niet over een politiek motief.
Ik had het over etnische haat . Dat kun je in het kader politiek motief zetten, maar niet per definitie.
Wat we nu weten over hem moet je die term niet gebruiken.
Wat wel kan bij de moordenaar van Jo Cox
Ik gok 'gewoon' op gasquote:Op zondag 24 juli 2016 23:28 schreef myShizzle het volgende:
Zojuist zware explosie in kroeg tijdens driedaags feest in Ansbach
http://www.nordbayern.de/(...)rt-ansbach-1.5369153
geen idee of het gas of iets anders is geweest, is vers van de pers
Da's een heel ander gevalquote:Op zondag 24 juli 2016 23:40 schreef myShizzle het volgende:
yup, Gazprom
http://m.rp-online.de/nrw(...)uffung-aid-1.6139846
We willen toch allemaal die moordenaar slaan ? Het is een arsloch.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:14 schreef Terecht het volgende:
[..]
Voordeel is dat je een stok hebt om mee te slaan.
Dat zie je vaker bij die "lonewolfs" Ze zitten psychisch in de knel. de een meer dan de andere. .quote:Deze jongen heeft net zoals de moordenaar van Els Borst onder psychiatrische behandeling gestaan.
Ja, wij lopen ook om de haverklap 'god is groot' te blèren.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duh.
Ik zie blanken bleren terwijl 1 persoon rustig Allahu Akbar roept.
Sorry voor off-topic, maar is dat deze met dat gas? Nee he?quote:
Heb jij het over deze? http://sputniknews.com/eu(...)paign=URL_shorteningquote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.
Later meer.
Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb jij het over deze? http://sputniknews.com/eu(...)paign=URL_shortening
Ja. Inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want die is net gebeurd idd.
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist mijn teen gestoten. IS heeft de aanslag niet geclaimd dus ik denk dat het een "gewone botsing" is. Kan ook dat Merkel het onder het tapijt probeert te schuiven.
Later meer.
Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ben ik vorig jaar van de trap gevallen en mijn enkel gebroken, ik had verwacht dat Al Qaeda of IS wel zouden claimen mij geduwd te hebben, maar dat bleef uit. Nu ga ik er maar van uit dat die laatste fles wijn er net een teveel was, en schuif ik het zelf maar onder het tapijt, daar heb ik Merkel niet voor nodig.
Het incident, niet de fles.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een wijnfles onder het tapijt valt echt heel erg op hoor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |