Daar gokte ik dan ook op. Als het al eens straf wordtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het een gridstraf word erachter, ik gok echter op jet schrappen van de tijd.
allebei is ook goedquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoezo Bottas ? , kan ie beter Hamilton meppen, Bottas zat achter Hamilton klem
Het is de FIA hè dat had je er best bij mogen zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar gokte ik dan ook op. Als het al eens straf wordt
Hij moet zichzelf meppen. Hij ging achteraan rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoezo Bottas ? , kan ie beter Hamilton meppen, Bottas zat achter Hamilton klem
Jij snapt er niet zo veel van he?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
En zoals elk weekend wordt er weer hard geroepen dat dit toch echt eindelijk het weekend is waar de Mercedessen verslagen kunnen worden!
Alleen maar als z'n teamgenoot er voor staat, dat is toch jammer.quote:
Kan nog steeds. Samen met Monaco en Singapore zijn dit wel de circuits waarze de meeste kans hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
En zoals elk weekend wordt er weer hard geroepen dat dit toch echt eindelijk het weekend is waar de Mercedessen verslagen kunnen worden!
Eh ja. Ricciardo staat maar 1 tiende achter Hamilton. En verschil in race is altijd kleiner dan in kwali geweest. Daarbij wint Max al paar tienden op racepace. Maar goed hopelijk blijft de versnellingsbak heelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
P4 is prima morgen rijd max Ric gewoon weer even op mininaal 10 seconden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen maar als z'n teamgenoot er voor staat, dat is toch jammer.
Ze kunnen roepen wat ze willen, maar dit seizoen is er maar een team die alle GP's wint. Des te knapper dat Verstappen als enige een GP van Mercedes heeft afgepakt waar Ricciardo, Raikkonen en Vettel het lieten zitten in Spanje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
Tja dat wordt al drie jaar geroepen. Het is een beetje zielig, net doen alsof de Mercedes niet gewoon al drie jaar keihard domineert.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Samen met Monaco en Singapore zijn dit wel de circuits waarze de meeste kans hebben.
Het is voornamelijk de pers die erg zijn best doet om net te doen alsof het allemaal heel spannend is.quote:
Niet in Monaco, Hongarije en Signapore...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja dat wordt al drie jaar geroepen. Het is een beetje zielig, net doen alsof de Mercedes niet gewoon al drie jaar keihard domineert.
Zal wel nooit gebeuren, maar het zou veel leuker zijn voor de competitie dat iedereen dezelfde auto krijgt waarbij de coureur het verschil moet maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de pers die erg zijn best doet om net te doen alsof het allemaal heel spannend is.
Daarbij maken de engineers ook het verschil. Meer dan de coureur. Zie A1GP bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren, maar het zou veel leuker zijn voor de competitie dat iedereen dezelfde auto krijgt waarbij de coureur het verschil moet maken.
Monaco? Dan heb je niet opgelet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet in Monaco, Hongarije en Signapore...
Het bouwen van een goede auto is ook een leuk onderdeel van de competitie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren, maar het zou veel leuker zijn voor de competitie dat iedereen dezelfde auto krijgt waarbij de coureur het verschil moet maken.
Heel vaak geprobeerd, leidt alleen maar tot meer dominantie. Is geen bal aan en er is ook niemand die daar in wil investeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Juniorklassen liggen de autos veel dichter bij elkaar maar helemaal gelijk gaat natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bij de A1 GP was er niet zoveel dominatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel vaak geprobeerd, leidt alleen maar tot meer dominantie. Is geen bal aan en er is ook niemand die daar in wil investeren.
Het is leuk tot de GP van Australie is geweest, dan kun je eigenlijk al de wereld kampioen aanwijzen. in dit geval Hamilton of Rosberg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het bouwen van een goede auto is ook een leuk onderdeel van de competitie.
Hulkenberg won daar elke race.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij de A1 GP was er niet zoveel dominatie.
Jawel hoor, het team dat het meeste geld had dat jaar. Het hing simpelweg af van welk team de auto runde. Voor zover ik weet won altijd het land dat gerund werd door het beste GP2-team.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij de A1 GP was er niet zoveel dominatie.
twitter:podge_rodge twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 16:15:55@BBCSport @bbcf1 imagine that was Hamilton not slowing down for double yellows, rosberg would be running to the Stewarts like a baby reageer retweet
Tja. Er is een reden dat het reglement al na drie jaar weer de prullenbak ingaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het is leuk tot de GP van Australie is geweest, dan kun je eigenlijk al de wereld kampioen aanwijzen. in dit geval Hamilton of Rosberg.
Daar ben ik wel huiverig voorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niks mis mee idd. Hopelijk geen problemen verder met de versnellings bak
BBC laat zich weer kennen zegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:20 schreef Nober het volgende:
twitter:podge_rodge twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 16:15:55@BBCSport @bbcf1 imagine that was Hamilton not slowing down for double yellows, rosberg would be running to the Stewarts like a baby reageer retweet
Nu ik het terug zie twijfel ik toch. Lijkt wel iets in te houden 2 bochten waarna geel weer weg was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
BBC laat zich weer kennen zeg
doornbos heeft net over zonder stuurbekrachting rijden bij Minardi en dat hij en Albers elke race moesten tossen..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:23 schreef Jane het volgende:
Ze kunnen ook gewoon voor elke GP loten wie in welke auto rijdt dat weekend.
Was snellerdan Ricciardo als je kijkt naar snelste sectortijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ha Max reed nog even volgas door terwijl ie te laat over de streep was om te kijken wat mogelijk was. Was blijkbaar snel geweest in 1e sector en denkt dat P2 mogelijk was.
Ik hoorde het ja, maar ik bedoelde alle coureurs over alle auto's. Gewoon de ene keer in de Mercedes, de volgende keer in de Sauber, enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
doornbos heeft net over zonder stuurbekrachting rijden bij Minardi en dat hij en Albers elke race moesten tossen..
Heeft alleen te maken met de motoren. En die veranderen niet. Alleen dat de ontwikkeling is vrijgegeven omdat er een limiet op de prijs van de motoren zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja. Er is een reden dat het reglement al na drie jaar weer de prullenbak ingaat.
Motoren veranderen wel, tokens worden afgeschaft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft alleen te maken met de motoren. En die veranderen niet.
Kon Rosberg duidelijk ook, dus dat is niet waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Twieki het volgende:
Of Max nou wel of niet op tijd was geweest voor zijn tweede run. Hij had zijn tijd nooit meer kunnen verbeteren door de gele vlaggen.
Daar zeg je wat...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kon Rosberg duidelijk ook, dus dat is niet waar.
Eigenlijk wel, maar kennelijk krijgt hij er geen straf voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...
Had Rosberg dan niet ook af moeten remmen voor dubbel geel?
Dat is wat ik zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Motoren veranderen wel, tokens worden afgeschaft.
Bijna het complete reglement dat in 2014 werd ingevoerd gaat ongeveer de prullenbak in. Een gedeelte daarvan is gedurende de eerste drie jaar al veranderd. De motor zelf verandert niet zoveel maar de regels er omheen wel.
Okay, afwachten op wat de stewards eventueel gaan zeggen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar kennelijk krijgt hij er geen straf voor.
Dit. En als hij er geen straf voor krijgt heeft de FIA niets geleerd van de crash van Bianchi. Dubbel geel is duidelijk vaart minderen. Niet even liften en dan weer door.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:47 schreef Twieki het volgende:
[..]
Okay, afwachten op wat de stewards eventueel gaan zeggen dan.
Het kan niet zo zijn dat Rosberg de snelste ronde van 't hele weekend rijdt, onder dubbel geel.
Is het überhaupt under investigation? Of moet daar eerst een klacht voor worden ingediend?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:47 schreef Twieki het volgende:
[..]
Okay, afwachten op wat de stewards eventueel gaan zeggen dan.
Niet voor zover ik weet. Maar daarom ook 't woordje 'eventueel'.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Is het überhaupt under investigation? Of moet daar eerst een klacht voor worden ingediend?
Maar dan heeft de rest in ieder geval kans om dichterbij te komen. Zelfs gedurende het jaar. Dat is nu niet het geval.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg.
Sowieso komt de rest al dichterbij en dat zal volgend jaar nog meer worden.
Chassis regels voor volgend jaar zijn vooral in het voordeel van Red Bull waardoor dat misschien wel de nieuwe Mercedes wordt als de Renault motor gelijkwaardig wordt aan die van Mercedes.
Krijg je hetzelfde als nu met een ander team voorop.
Is nu ook. Maar volgend jaar meer inderdaad. Je zou bij wijze van spreken een hele nieuwe motor er in mogen leggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dan heeft de rest in ieder geval kans om dichterbij te komen. Zelfs gedurende het jaar. Dat is nu niet het geval.
Alsof ie een eerlijk antwoord krijgtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:04 schreef VacaLoca het volgende:
Plooij had Max naar de sync problemen moeten vragen
Die hebben toch wel andere stewards mag ik aannemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:30 schreef sasquatsch het volgende:
Omdat de stewards nu bezig zijn met de GP2. Daarna GP3, dus misschien daarna dat ze er naar kijken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:34 schreef tralalala het volgende:
Doet radio 1 eigenlijk verslag van de race? Zit morgen op het water.
Korte stukjes tussendoor geloof ik, een stuk of vier keer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:34 schreef tralalala het volgende:
NJa dit dus, maar dat is echt waardeloos.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:36 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Korte stukjes tussendoor geloof ik, een stuk of vier keer.
Niet volgens F1 reporter Jenny Gow.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hebben toch wel andere stewards mag ik aannemen.
quote:As fas as we know there is no investigation into ROS pole - stewards are currently dealing with GP2 race. Let’s see what happens. #F1
waarschijnlijk niet, maar het is gewoon niet slim.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:41 schreef Twieki het volgende:
Of Max nou wel of niet op tijd was geweest voor zijn tweede run. Hij had zijn tijd nooit meer kunnen verbeteren door de gele vlaggen.
Okay!!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet volgens F1 reporter Jenny Gow.
[..]
Ook als Max op tijd over de meet was gegaan voor een tweede run, had hij flink op de rem moeten trappen in sector twee, voor dubbel geel. No way dat hij zijn beste tijd tot dusver dan had verbeterd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar het is gewoon niet slim.
Nu kan hij zich dit jaar dit soort foutjes veroorloven en heeft hij met 3 podia in 6 races voldoende krediet opgebouwd, maar dit mag eigenlijk niet gebeuren op dit niveau.
Rosberg kan het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:23 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ook als Max op tijd over de meet was gegaan voor een tweede run, had hij flink op de rem moeten trappen in sector twee, voor dubbel geel. No way dat hij zijn beste tijd tot dusver dan had verbeterd.
En dat vind ik behoorlijk discutabel. Ik heb niks gelezen over een 'under investigation' voor Rosberg, maar gedurfd is het dan wel. Ik bedoel: Je snelste ronde van 't weekend so far rijden tijdens dubbel geel?quote:
Zelfs een snelste (paarse) sectortijd. Dan heb je echt niet langzamer gereden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:33 schreef Twieki het volgende:
[..]
En dat vind ik behoorlijk discutabel. Ik heb niks gelezen over een 'under investigation' voor Rosberg, maar gedurfd is het dan wel. Ik bedoel: Je snelste ronde van 't weekend so far rijden tijdens dubbel geel?
Heeft overigens niks te maken met Max hoor, een vierde plaats is verdomd netjes van hem.
Ziggo Sport, RTL Deutschland, Sky Sports F1.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:45 schreef trigt013 het volgende:
Waar kan ik morgen de wedstrijd zien in HD?
De FIA faalt weer eens.twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 18:46:28To be clear, there is no investigation into Rosberg, FIA says. He was not called to the stewards. It was looked at live and deemed OK reageer retweet
volgens mij heeft Telfort geen enkele hiervan in het Basispakket. Ik zoek dus een stream.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggo Sport, RTL Deutschland, Sky Sports F1.
Niks geleerd van Bianchi dus. Je hoort op de rem te trappen bij dubbel geel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:52 schreef sasquatsch het volgende:
Geen under investigation.De FIA faalt weer eens.twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 18:46:28To be clear, there is no investigation into Rosberg, FIA says. He was not called to the stewards. It was looked at live and deemed OK reageer retweet
Welke sector was dat? Er hing alleen geel in sector 2. Dus zolang hij daar maar lift lijkt me dat ok?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs een snelste (paarse) sectortijd. Dan heb je echt niet langzamer gereden.
Als je 't hier niet bevalt, zoek dan een forum die wél bij je past. Maar hou dit forum verschoond van je typkunsten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:05 schreef Beach het volgende:
Als Max op deze manier pole had gepakt waren de comments hier heel anders.
"Slim van Max."
"Max hield precies in waar het moest, netjes gedaan."
"De FIA kan hier niets tegen doen want volgens het team ging hij van het gas."
Bedankt Hans, jij bent de expert hier. Toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:05 schreef Beach het volgende:
Als Max op deze manier pole had gepakt waren de comments hier heel anders.
"Slim van Max."
"Max hield precies in waar het moest, netjes gedaan."
"De FIA kan hier niets tegen doen want volgens het team ging hij van het gas."
Nee, hij reed langs het punt waar Alonso gespind was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Reed Rosberg trouwens niet voor Alonso op de baan toen hij er af vloog?
Heb het niet goed gezien maar dacht het wel
Ah ok, ja dat kon ik niet zien vanaf mijn plekquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij reed langs het punt waar Alonso gespind was.
Blijkbaar verkeerd gehoord. Hamilton reed paars in sector 1. Rosberg heeft twee maal geel en 1 maal wit in sector 3. http://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke sector was dat? Er hing alleen geel in sector 2. Dus zolang hij daar maar lift lijkt me dat ok?
Grandprix radio aanzetten, de volle race op je internet radio, is circa 200mb aan data wat het je kost, maar goed, wat kost dat nou?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:34 schreef tralalala het volgende:
Of de f1 app downloaden. Heb je livetiming + audio verslag.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Grandprix radio aanzetten, de volle race op je internet radio, is circa 200mb aan data wat het je kost, maar goed, wat kost dat nou?![]()
Ik denk het plezier wat je er van ervaart het zeker goed maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |