Wie boeit deze post?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de trailer van de fim Wonder Woman gezien.
Hij was kut.
Jij hoopte stiekem op een ander soort filmpje hé ouwe boefquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de trailer van de fim Wonder Woman gezien.
Hij was kut.
Wow, het zit diep he? Jezus man, laat je niet zo kennenquote:
Onlogisch staat bij mij op een laag pitje dus je post maakt dit minder sterkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laat je weer eens hopeloos in de steek. Onlo en haags zien dit ook.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch staat bij mij op een laag pitje dus je post maakt dit minder sterk
Oh nee hoor ik heb er wel schik in. Ik neem dit allemaal niet serieus, zou jij ook niet moeten doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, het zit diep he? Jezus man, laat je niet zo kennen
Niet geklikt. hihi.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
Er komt ook een vervolg op The Blair Witch
Kut Hollywood
(hier de trailer: )
Gelukkig, want je kwam even over alsof je bijzonder gefrustreerd was.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Oh nee hoor ik heb er wel schik in. Ik neem dit allemaal niet serieus
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een verstandig mens.
Van een posts op een forum?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, want je kwam even over alsof je bijzonder gefrustreerd was.
Oke oke, het is al goed, ik geloof je.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van een posts op een forum?![]()
Nee, dan ken jij mij echt niet.
Gewoon een leuke woordenwisseling. Meestal win ik dat, soms steekt iemand anders mij de loef af.quote:
Je kan niet altijd je dag hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon een leuke woordenwisseling. Meestal win ik dat, soms steekt iemand anders mij de loef af.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vermaak me met dit satirische schouwspel.
En weer een post om mensen er van te overtuigen dat je het allemaal niet te serieus neemt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.
Ik denk dat het nu wel helder is, maar er zijn hier nogal wat domme mensen heb ik van jou begrepen. Herhaling helpt dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer een post om mensen er van te overtuigen dat je het allemaal niet te serieus neemt.
Nou als ze je nú nog niet geloven dan weet ik het niet meer hoor.
Waarom moet ik een eigen smiley?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef Vasion het volgende:
Haags, al gedacht aan je eigen smiley?
deze '''' is al bezet.
Omdat je altijd achter elkaar post. Snap je de link?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moet ik een eigen smiley?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |