Het was geen kwartier. Man wat ben jij domquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het was gewoon zó verschrikkelijk dom.![]()
Ik bedoel, je kan binnen 2 seconden googlen en toch blijf je het een kwartier volhouden.
Man man man man man.
Huh? Waar zeg ik dat dat het hoogtepunt was?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiendag zeg, als dat je hoogtepunt van de dag was.
Je bent in vorm vandaag.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Waar zeg ik dat dat het hoogtepunt was?
Laten we ons wel tot de feiten beperken Drizzt.
Het was wel het enige wat je je kon herinneren over deze dag en met ons wilde delen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Waar zeg ik dat dat het hoogtepunt was?
Laten we ons wel tot de feiten beperken Drizzt.
Ik sla ze rechts en links om de oren.quote:
Hey ouwe gabber. Hoe staat het?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga nu maar met elkaars anus spelen, boys, het is overduidelijk wat jullie voor elkaar voelen
Die keeper?quote:
Hoe kom je hier bij?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het was wel het enige wat je je kon herinneren over deze dag
Rustug. Daar?quote:
Waarom zou ik? Onlogisch is mijn vriend.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Onlogisch ook door de mangel gehaald?
Quote mij dan helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij?
Deze aanname is dommer dan je Google-opmerking.
Nou ja, bijna dan. Want die was echt heel dom.
Niet slecht.quote:
Mwa, in die andere delen zal opperkleuder vast ook wel eens gepost hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je nu gaat googelen op het woordje DOM, dan staat dit topic wel bovenaan ja. Heb het woord DOM wel 454654456564x voorbij zien komen nu.
Ik moest hierom gniffelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, in die andere delen zal opperkleuder vast ook wel eens gepost hebben.
Het is opperkleurder, man wat domquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, in die andere delen zal opperkleuder vast ook wel eens gepost hebben.
Ik negeer Onlogisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Onlogisch is mijn vriend.
Dat valt wel mee.quote:
Het is eerder andersom geweest amicequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Onlogisch ook door de mangel gehaald?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is opperkleurder, man wat dom
Niet eens.quote:
Arme opperkleuder, hij probeert wanhopig medestanders te verzamelen in een strijd die hij allang verloren heeft..quote:
Jij kan wel vaker ergens met je pet niet bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn spant samen met GGMM. Ik kan er met mijn pet niet bij.
Tom zoekt bevestiging die hij vindt bij Renequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn spant samen met GGMM. Ik kan er met mijn pet niet bij.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laat je weer eens hopeloos in de steek. Onlo en haags zien dit ook.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is de open dag van ADO. Ik ga niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |