Niet eens.quote:
Arme opperkleuder, hij probeert wanhopig medestanders te verzamelen in een strijd die hij allang verloren heeft..quote:
Jij kan wel vaker ergens met je pet niet bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn spant samen met GGMM. Ik kan er met mijn pet niet bij.
Tom zoekt bevestiging die hij vindt bij Renequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn spant samen met GGMM. Ik kan er met mijn pet niet bij.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laat je weer eens hopeloos in de steek. Onlo en haags zien dit ook.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is de open dag van ADO. Ik ga niet.
Wie boeit deze post?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de trailer van de fim Wonder Woman gezien.
Hij was kut.
Jij hoopte stiekem op een ander soort filmpje hé ouwe boefquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef GGMM het volgende:
Net de trailer van de fim Wonder Woman gezien.
Hij was kut.
Wow, het zit diep he? Jezus man, laat je niet zo kennenquote:
Onlogisch staat bij mij op een laag pitje dus je post maakt dit minder sterkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laat je weer eens hopeloos in de steek. Onlo en haags zien dit ook.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch staat bij mij op een laag pitje dus je post maakt dit minder sterk
Oh nee hoor ik heb er wel schik in. Ik neem dit allemaal niet serieus, zou jij ook niet moeten doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, het zit diep he? Jezus man, laat je niet zo kennen
Niet geklikt. hihi.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
Er komt ook een vervolg op The Blair Witch
Kut Hollywood
(hier de trailer: )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |