Nee gek, ik ben net wakkerquote:
Ontbijten met nootjes?quote:
Ontbijten met koffie en een sigaret jaquote:
Pfff, ik heb al in de tuin gewerkt en boodschappen gedaan.quote:
Ik had middagdienst afgelopen week, dus ik zat in een laat naar bed ritme zegmaar. En uitslapen ritme.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Pfff, ik heb al in de tuin gewerkt en boodschppen gedaan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef aapnoodmies het volgende:
als verstappen hoog komt in de training dan issie goed bezig, als ie laag komt dan zeggen vrije trainingen weinig. game on!
En als ie helemaal niet rijdt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef aapnoodmies het volgende:
als verstappen hoog komt in de training dan issie goed bezig, als ie laag komt dan zeggen vrije trainingen weinig. game on!
Ah,..dan mag het..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had middagdienst afgelopen week, dus ik zat in een laat naar bed ritme zegmaar. En uitslapen ritme.
Hij stapt nu de RB inquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Schakel een beetje laat in, wat is er met Max, waarom staat hij nog in de pits?
Nee, ziet er niet naar uit, blijft daar de hele week zonnig zo te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog kans op onweer? de OP is wat verouderd namelijk.
Nouja, dan starten we tenminste een keer niet achter de SCquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet naar uit, blijft daar de hele week zonnig zo te zien
Die heeft elk weekend wel problemen, RIC heeft daar toch stukken minder last van. Gun het RIC natuurlijk ook niet maar vind het wel vervelend dat bij Max te vaak issues zijn vergeleken met zijn teammatequote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Verstappen weer problemen? Ik heb even gemist wat hij over de boordradio riep, I lost ..... on the straight?
Iets met de zesde versnelling? Kon het ook niet goed horenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Verstappen weer problemen? Ik heb even gemist wat hij over de boordradio riep, I lost ..... on the straight?
Onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die heeft elk weekend wel problemen, RIC heeft daar toch stukken minder last van. Gun het RIC natuurlijk ook niet maar vind het wel vervelend dat bij Max te vaak issues zijn vergeleken met zijn teammate
Hij heeft sync issues met de bak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Iets met de zesde versnelling? Kon het ook niet goed horen
Ik dacht te horen I lost sixth on the straight.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:41 schreef Jane het volgende:
Volgens Winkelman iets met de versnellingsbak, ja.
Ahh, dat lijkt me aannemelijker. Geen idee wat dat doet overigensquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
I've lost sync, volgens de live feed van GPUpdate.
I've lost sync... Niet sixth.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht te horen I lost sixth on the straight.
Dat zou betekenen dat de 6de versnelling het niet deed. Dan komt ie daar achter op het moment dat het zich voordoet en moet dan doorschakelen naar 7 en 8; ik denk dat hij dan meer verloren zou hebben dan hij deed.
Ik gok dus eerder dat hij zei I lost six tenths on the straight.
Even uitgaande dat een versnellingsbak op een F1 auto hetzelfde werkt als bij een gewone auto, dan heeft de bak problemen met het synchroniseren van de tandwielen en dan krijgt hij hem niet in de versnelling die hij wilt.quote:
2 duizendste.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Godver, op 2 honderdste. Dat is echt niks.
2 duizendste..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Godver, op 2 honderdste. Dat is echt niks.
Die heet Ricciardo!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:56 schreef Geralt het volgende:
Wat een mooie F1 tijden zijn dit toch zeg.
Dat doet ie altijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan te bedenken dat Max nog aan het sandbaggen is
Nouja die Mercedessen ook denk ik.. Desalniettemin mooie tijd gereden, hoop dat er verder niks ernstigs is met z'n versnellingsbak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan te bedenken dat Max nog aan het sandbaggen is
Ik gun Renault team ook wel weer wat puntjesquote:
Douchen heeft geen zin want het is vies benauwd buitenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Zo even douchen en ontbijten en dan naar de kapper en bier halen.
Pfff druk zat nog om dat voor 1400 uur allemaal klaar te krijgen
Ik heb gistermiddag en avond gewerkt en nog niet gedoucht. Wel zo prettig voor de kapper als ie niet mn zn handen in mn vette haar moet zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Douchen heeft geen zin want het is vies benauwd buiten
Smeerlapquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb gistermiddag en avond gewerkt en nog niet gedoucht. Wel zo prettig voor de kapper als ie niet mn zn handen in mn vette haar moet zitten
Tmi.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb gistermiddag en avond gewerkt en nog niet gedoucht. Wel zo prettig voor de kapper als ie niet mn zn handen in mn vette haar moet zitten
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Douchen had geen zin want het was vies benauwd buiten
Vind ik niet. Gisteren was het heel even vies warmquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Douchen heeft geen zin want het is vies benauwd buiten
Tis hier nog steeds benauwdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Gisteren was het heel even vies warm
Ik was net ff boodschappen doen maar ik was blij dat ik weer thuis was. Alles plakt weerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Gisteren was het heel even vies warm
Ga in Noord Nederland wonen. Altijd iets koeler dan in het Midden en Zuiden van Nederlandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:04 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis hier nog steeds benauwd(midden Nederland)
Hier in het zuiden is het anders ook aangenaam buiten hoor. Koud genoeg voor een lange broek zelfsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ga in Noord Nederland wonen. Altijd iets koeler dan in het Midden en Zuiden van Nederland
Moet er wel werk zijn voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ga in Noord Nederland wonen. Altijd iets koeler dan in het Midden en Zuiden van Nederland
Hoe fris is het daar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het anders ook aangenaam buiten hoor. Koud genoeg voor een lange broek zelfs
Gek ik ga kapot hier man, lekker plakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het anders ook aangenaam buiten hoor. Koud genoeg voor een lange broek zelfs
Vanmiddag warme chocomelk in plaats van bier dus?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij moet voor pole gaan. Dan heeft hij de ook het record jongste met een pole te pakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:07 schreef Gezicht het volgende:
Max P2 kunnen vasthouden? Is het al 14.00?
Waar zie je me voor aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag warme chocomelk in plaats van bier dus?
Daar heeft ie nog tijd zat voorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij moet voor pole gaan. Dan heeft hij de ook het record jongste met een pole te pakken
Vergeet slagroom nietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag warme chocomelk in plaats van bier dus?
quote:
Nah, doe toch maar vanmiddag. Hebben we dat maar gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:10 schreef Geralt het volgende:
Jongste pole staat op 21 jaar en 72 dagen voor Vettel. Tijd zat. No need to hurry
ITS ALIVE!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Nog wat gemist? Sta in de file in Italië
Max op 2 duizendste van Rosquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ging niet, hertentamens enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:15 schreef Geralt het volgende:
En je had 3 weken geleden in Italie moeten zijn, toen was het wel al gezellig druk, maar nog nergens filerijden
Wel geslaagd?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je geoefend?
Of was jij niet degene die steeds moeite had om zijn naam te spellen
Hoe erg was het bij de Gotthardtunnel of bij de omrijdroute?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:14 schreef Nattekat het volgende:
3 weken terug geen file en zo doorrijden. Zelfs op de rondweg rond het Gardameer nergens in de file gestaan toen we helemaal rondgingen. En ook in Sirmione was het geen filerijden. Maargoed, wij gingen dan ook bewust net voor de topdruktequote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe erg was het bij de Gotthardtunnel of bij de omrijdroute?
Die kunnen verschillende tijden en delta's zien. Kunnen ze volgens mij zelf kiezen op het stuur wat ze willen zien precies.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:19 schreef Anton91 het volgende:
Max had een uitstekende ronde... maar vroeg mij eigenlijk af of de rijders de exacte tijd zelf kunnen zien op het moment dat ze een trainingsessie doen of aan bet kwalificeren zijn of dat ze dit pas in de pit zien...
Dat zien we straksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:19 schreef Anton91 het volgende:
Max had een uitstekende ronde... maar vroeg mij eigenlijk af of de rijders de exacte tijd zelf kunnen zien op het moment dat ze een trainingsessie doen of aan bet kwalificeren zijn of dat ze dit pas in de pit zien...
Ahh oke thnx!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kunnen verschillende tijden en delta's zien. Kunnen ze volgens mij zelf kiezen op het stuur wat ze willen zien precies.
Tegenwind.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Beach het volgende:
oh ik zie net dat Max weer verslagen is door Rosberg?
ik heb de vt niet gekeken maar hoe kan dat?
Dopingquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Beach het volgende:
Omdat Rosberg in een auto rijdt die (ook op dit circuit) beter is dan de Red Bull.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen tijd om te wachten ik moet nog douchen, naar de kapper (om 13:00 uur) en bier halen!!!!!quote:
Schiet op dan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te wachten ik moet nog douchen, naar de kapper (om 13:00 uur) en bier halen!!!!!
#veeltedrukgodverdomme
Het zou in ieder geval mooi zijn als de RBs inderdaad zo goed met de Mercs meekunnen. Dan gaat het nog wel een spannende race worden morgen als er geen gekke dingen gebeuren in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:27 schreef VitaminWater het volgende:
Het is nog een FP hè, dus laten we nog even afwachten
Vaak genoeg is de quali ineens toch anders dan wat je zou verwachten op basis van de trainingen.
Maar natuurlijk liever dit dan 2 sec erachter.
Mentaliteit. Waar het bij de Nederlandse wielrenners ook aan ontbeertquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Beach het volgende:
Als ie z'n mentaliteit zou wisselen zou hem dat een 10 place gridpenalty opleveren volgens de nieuwe FIA-regels, dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mentaliteit. Waar het bij de Nederlandse wielrenners ook aan ontbeert
Rosberg rijdt op rode diesel, wordt een schandaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:24 schreef Beach het volgende:
Heeft stiekem een elektromotor in zijn frame zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Rosberg rijdt op rode diesel, wordt een schandaal.
100km voor de Brennerpas richting Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe erg was het bij de Gotthardtunnel of bij de omrijdroute?
In de qualy zetten ze die Mercs weer in beastmode en dan pakken ze waarschijnlijk wel weer de eerste rij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:27 schreef VitaminWater het volgende:
Het is nog een FP hè, dus laten we nog even afwachten
Vaak genoeg is de quali ineens toch anders dan wat je zou verwachten op basis van de trainingen.
Maar natuurlijk liever dit dan 2 sec erachter.
Eentje op zeker, een ander lijkt 0,1 te laag te worden heb ik gehoord van een ander. Kan zijn dat hij zich vergist heeft, aangezien een 5 voldoende is.quote:
Horner keek verbaast, denk niet dat de RBR in kwali mode stond.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de qualy zetten ze die Mercs weer in beastmode en dan pakken ze waarschijnlijk wel weer de eerste rij.
denk t ook idd. max op 3quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de qualy zetten ze die Mercs weer in beastmode en dan pakken ze waarschijnlijk wel weer de eerste rij.
Zou wel een beetje een anticlimax zijn. Eens een keer daadwerkelijk een strijd om de eerste plek tussen teams zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Alles kan, het zegt allemaal niet zoveel. Remember Monaco? Toen had RIC P4 in FP3 en pakt vervolgens pole.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou wel een beetje een anticlimax zijn. Eens een keer daadwerkelijk een strijd om de eerste plek tussen teams zou wel leuk zijn.
Ik zeg ook dat het jammer zou zijn ALS de Mercs weer superieur zouden zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Alles kan, het zegt allemaal niet zoveel. Remember Monaco? Toen had RIC P4 in FP3 en pakt vervolgens pole.
De rest van het seizoen staat Merc op pole dus tja.
Natuurlijk maar verrassend zou het niet zijn. 2017 wordt het weer echt spannend, dit jaar niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het jammer zou zijn ALS de Mercs weer superieur zouden zijn.
Gegeten, gedoucht en net terug van de kapper. Bier halen doe ik na de Q wel.quote:
Nee, Budapest.quote:
Niet over de Fernpass gereden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
100km voor de Brennerpas richting Oostenrijk
quote:
Filmpje van Olav.twitter:
meh, ik vond Oblivion beter dan Skyrimquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:24 schreef Geralt het volgende:
OMG hier komt net een auto voorbij rijden die keihard de thememusic van Skyrim aan heeft staan![]()
Fucking bizarquote:
Jamaar de tune van Skyrim was wel epischerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
meh, ik vond Oblivion beter dan Skyrim
Yohee yohoo yo-fucking-hooquote:
quote:
Of eraf vliegen en achteraan starten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:27 schreef F1gamer het volgende:
regen + een baan die Red Bull ligt = Pole voor Max Verstappen
die is speciaal gereserveerd voor de mercedes boysquote:
Eerder voor Vettel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die is speciaal gereserveerd de mercedes boys
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:27:52Oh oh. Water in de commpositie. Veeel water https://t.co/wnpM919rjV reageer retweet
En daarom zit de rest dus wel altijd met minimaal 2 commentatorstwitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 11:21:20Vr 3 nog 38 min vanaf 13.30 vb en kwali hongarije https://t.co/znNrnftSja reageer retweet
Ik zou die kabelhaspel even uit het stopcontact trekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:27:52Oh oh. Water in de commpositie. Veeel water https://t.co/wnpM919rjV reageer retweet
Misschien is het het weer ofzo, maar deze zin klonk best wel geilquote:
Races zijn doorgaans op zondag. Morgen dus. Vandaag is de kwalificatie die begint om 2 uurquote:
Hahahquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien is het het weer ofzo, maar deze zin klonk best wel geil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon goed kort. Niet kaal. En bovenop wat stekels door elkaar ofzo zegmaar.quote:
Mooiboyquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon goed kort. Niet kaal. En bovenop wat stekels door elkaar ofzo zegmaar.
Ja livequote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:46 schreef tralalala het volgende:
Is dit live, die auto op de baan? Gruwelijk nat dan inderdaad
Hopelijk gaan ze de start niet uitstellen; daar zie ik ze ook nog voor aanquote:
Ik mis toch HasMaldonadocrashedtodayquote:
Teringquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hier nog een handige site om te kijken of het al zondag is:
http://www.ishetalzondag.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Denk het wel, maar hoop het niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Twieki het volgende:
Kwali gaat uitgesteld worden gok ik zomaar.
OlavGod.twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:53:47Annie doet haar best https://t.co/Peiid8zEuP reageer retweet
Coronel gespotquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:55 schreef Twieki het volgende:
Kwali gaat uitgesteld worden gok ik zomaar.
Historische beelden. Halen absoluut het jaaroverzicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:56 schreef Zipportal het volgende:
OlavGod.twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:53:47Annie doet haar best https://t.co/Peiid8zEuP reageer retweet
Tja, dat is de vraag. In de regen is Max meestal wel goed, maar kans op foutjes worden wel direct afgestraft. Altijd spannend met regenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
Opdrogende baan wordt het weer kwestie van wie als laatst over de streep gaat. Terwijl nu juist leek dat Max op droge baan voor pole kon strijden
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historische beelden. Halen absoluut het jaaroverzicht.
Zou Olav, Annie ff aanduwen? Toch tijd over nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historische beelden. Halen absoluut het jaaroverzicht.
De Hongaarse poetsvrouw bij Olavquote:
Ze mogen niet, bovendien is the FW van Pirelli gewoon kut.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Beach het volgende:
De beste coureurs ter wereld kunnen niet in de regen rijden.
Wat een aanfluiting.
Die autos kunnen gewoon niet in de regen rijden. Ligt niet aan de coureursquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Beach het volgende:
Wat een aanfluiting.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Beach het volgende:
De beste coureurs ter wereld kunnenmogen niet in de regen rijden.
Wat een aanfluiting.
Nope. Ik heb nog 1tje. Ik moet straks toch nog de deur uit om te kijken of de pinautomaten hier niet meer op storing liggen. Kon niks pinnen zojuist, dus kon ook de kapper niet betalenquote:
Safety first he.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:59 schreef Beach het volgende:
Wat een aanfluiting.
Tourquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:01 schreef Zorro het volgende:
Schiet op, rijden! Zo komt mijn kijkschema met de Tour in de war
je kan ook naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:01 schreef Zorro het volgende:
De juiste prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:01 schreef Zorro het volgende:
Ja ok, F1 gaat voor natuurlijk. Dat wel. En de Tour dit jaar is een flopshow. Dat ook. Maar toch.quote:
Wil je niet meer van die enge dingen zeggenquote:
Ja verdomme! nu heb ik niet genoeg aan 1 biertje!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Races zijn doorgaans op zondag. Morgen dus. Vandaag is de kwalificatie die begint om 2 uur
quote:
Mooi, kijk eigenlijk nooit, maar nu iedereen het over Max heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, vandaag om 14.00 quali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |