Nee gek, ik ben net wakkerquote:
Ontbijten met nootjes?quote:
Ontbijten met koffie en een sigaret jaquote:
Pfff, ik heb al in de tuin gewerkt en boodschappen gedaan.quote:
Ik had middagdienst afgelopen week, dus ik zat in een laat naar bed ritme zegmaar. En uitslapen ritme.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Pfff, ik heb al in de tuin gewerkt en boodschppen gedaan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef aapnoodmies het volgende:
als verstappen hoog komt in de training dan issie goed bezig, als ie laag komt dan zeggen vrije trainingen weinig. game on!
En als ie helemaal niet rijdt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef aapnoodmies het volgende:
als verstappen hoog komt in de training dan issie goed bezig, als ie laag komt dan zeggen vrije trainingen weinig. game on!
Ah,..dan mag het..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had middagdienst afgelopen week, dus ik zat in een laat naar bed ritme zegmaar. En uitslapen ritme.
Hij stapt nu de RB inquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Schakel een beetje laat in, wat is er met Max, waarom staat hij nog in de pits?
Nee, ziet er niet naar uit, blijft daar de hele week zonnig zo te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog kans op onweer? de OP is wat verouderd namelijk.
Nouja, dan starten we tenminste een keer niet achter de SCquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet naar uit, blijft daar de hele week zonnig zo te zien
Die heeft elk weekend wel problemen, RIC heeft daar toch stukken minder last van. Gun het RIC natuurlijk ook niet maar vind het wel vervelend dat bij Max te vaak issues zijn vergeleken met zijn teammatequote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Verstappen weer problemen? Ik heb even gemist wat hij over de boordradio riep, I lost ..... on the straight?
Iets met de zesde versnelling? Kon het ook niet goed horenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
Verstappen weer problemen? Ik heb even gemist wat hij over de boordradio riep, I lost ..... on the straight?
Onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die heeft elk weekend wel problemen, RIC heeft daar toch stukken minder last van. Gun het RIC natuurlijk ook niet maar vind het wel vervelend dat bij Max te vaak issues zijn vergeleken met zijn teammate
Hij heeft sync issues met de bak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Iets met de zesde versnelling? Kon het ook niet goed horen
Ik dacht te horen I lost sixth on the straight.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:41 schreef Jane het volgende:
Volgens Winkelman iets met de versnellingsbak, ja.
Ahh, dat lijkt me aannemelijker. Geen idee wat dat doet overigensquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
I've lost sync, volgens de live feed van GPUpdate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |