abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164086622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef over_hedge het volgende:
Op de sportschool had 1 van de medewerkers het over dit soort repen: http://www.bodyenfitshop.(...)tion/perfection-bar/

Is dat niet handig? Nog makkelijker dan een shake
Dit is geldklopperij als je het mij vraagt. Beter maak je zelf wat snacks als aanvulling op je voeding.

Zoals:

http://www.mindyourfeed.n(...)indakaas-en-chocola/

Eiwitten haal ik zelf uit kipfilet, kwark, melk en een shake.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 12:13:41 #127
364681 over_hedge
pi_164086701
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Questular het volgende:

[..]

Dit is geldklopperij als je het mij vraagt. Beter maak je zelf wat snacks als aanvulling op je voeding.

Zoals:

http://www.mindyourfeed.n(...)indakaas-en-chocola/

Eiwitten haal ik zelf uit kipfilet, kwark, melk en een shake.
Dat het duur is klopt. Zelf maken zou een optie zijn. maar ik betaal liever wat meer dan dat ik zelf in de keuken moet gaan staan :P

En ik haal mijn eiwitten ook uit kip en kwark en een shake. Maar gaat me nu echt puur om iets wat ik een uur/half uur voor mijn training snel en makkelijk kan eten zodat ik wat meer energie en niet zo honger heb.

De kipfile etc eet ik na mijn training bij het avondeten.


quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Jullie allemaal met je meer eten, ik moet oppassen dat ik niet dik word met een iets te groot overschot :')

Kut genetics
ik at paar weken geleden nog geen 1400 calorieën op een dag :P Dus ja moest wel meer gaan eten. Zit nu op de 2500 en daar moet ik al best wel moeite voor doen :')

[ Bericht 27% gewijzigd door over_hedge op 29-07-2016 12:19:41 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164086815
Die koekjes zijn echt welgeteld 5 minuten werk en 15min in de oven ;) Dit in combinatie met een banaan voor het trainen ^O^
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:19:36 #129
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_164086848
Neem gewoon een banaan of 2 mee naar het werk die je er in klapt voor het sporten? Als je een keer wil maxen er een scoop PWO bij en klaar. Als je normaal amper caffeïne drinkt is C4 wel ideaal, relatief weinig caffeïne (135mg).
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:47:11 #130
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164087386
Ik maakte (laatste tijd beetje gebrek aan zin) meestal zelf eiwitrepen. Een pak havermout, wat scheppen whey en nog dingetjes zoals gedroogd cranberries, pindakaas en kokospoeder enzo. Je hoeft het alleen in een schaal te gooien en daarna een dagje in de koelkast laten staan. Heb ik weer voor twee weken aan repen (ik vroor de helft in). Recepten staan er genoeg op Google.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:39:36 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164094470
Ga eerst eens leren eten voordat je met allerlei dure shakes gaat lopen sjouwen die gaan je echt niet verder helpen als je voor de rest geen idee hebt waar je mee bezig bent
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 18:59:29 #132
364681 over_hedge
pi_164094939
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:39 schreef fathank het volgende:
Ga eerst eens leren eten voordat je met allerlei dure shakes gaat lopen sjouwen die gaan je echt niet verder helpen als je voor de rest geen idee hebt waar je mee bezig bent
Eten gaat nu goed hoor :) Alleen dus nog even wat voor na het werk en tussen training in nodig. Van de rest hou ik mijn eten bij en zorg ik dat ik genoeg binnen krijgt. Dus dat gaat prima.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 19:15:06 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164095231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Eten gaat nu goed hoor :) Alleen dus nog even wat voor na het werk en tussen training in nodig. Van de rest hou ik mijn eten bij en zorg ik dat ik genoeg binnen krijgt. Dus dat gaat prima.
Dan neem je toch wat extra eten mee naar het werk. Of je nou 2 boterhammen pindakaas extra smeert of dat je je een shke klaar staat te maken. Het klinkt vooral alsof je op zoek bent naar een reden danwel excuus om een pwo of iets dergelijks te bestellen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 19:19:55 #134
364681 over_hedge
pi_164095327
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan neem je toch wat extra eten mee naar het werk. Of je nou 2 boterhammen pindakaas extra smeert of dat je je een shke klaar staat te maken. Het klinkt vooral alsof je op zoek bent naar een reden danwel excuus om een pwo of iets dergelijks te bestellen.
Ik neem helemaal niks mee naar mijn werk. Krijgen eten op mijn werk :P Maar het ging mij of het voordeel heeft om een pre workout shake te nemen of dat "gewoon" eten ook prima is. In dat geval neem ik idd gewoon extra brood vlak voordat ik naar huis ga. Of dat er iets anders makkelijks was wat goed is. zoals bijvoorbeeld die repen.

Als het niet nodig is neem ik juist liever niet van die shakes waar allemaal troep in zit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 19:23:36 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164095407
Leg een brood in de vriezer op je werk, pot pindakaas in de bureaula, tros bananen ernaast en klaar ben je.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 20:13:56 #136
364681 over_hedge
pi_164096460
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:23 schreef fathank het volgende:
Leg een brood in de vriezer op je werk, pot pindakaas in de bureaula, tros bananen ernaast en klaar ben je.
Ja dat was dus mijn vraag :P (al hoef ik niks klaar te leggen want dat hebben we gewoon op kantoor 8-) ) Maar had gewoon geen idee of dat iets uit zou maken als je dat een uur van te voren eet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 20:15:03 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164096476
Vooral doen wat goed voelt, na verloop van tijd kom je er vanzelf achter wat lekker werkt voor je en wat niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164100594
Vind pwo altijd wel lekker, als ik echt een keer geen zin heb in de gym en ik neem wat pwo dan komt 't er meestal toch wel van
pi_164100861
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:23 schreef fathank het volgende:
Leg een brood in de vriezer op je werk, pot pindakaas in de bureaula, tros bananen ernaast en klaar ben je.
Story of my life lol.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_164107869
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar het ging mij of het voordeel heeft om een pre workout shake te nemen of dat "gewoon" eten ook prima is.
Ik zou me daar echt niet zo druk om maken
  zaterdag 30 juli 2016 @ 13:55:30 #141
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_164109160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik neem helemaal niks mee naar mijn werk. Krijgen eten op mijn werk :P Maar het ging mij of het voordeel heeft om een pre workout shake te nemen of dat "gewoon" eten ook prima is. In dat geval neem ik idd gewoon extra brood vlak voordat ik naar huis ga. Of dat er iets anders makkelijks was wat goed is. zoals bijvoorbeeld die repen.

Als het niet nodig is neem ik juist liever niet van die shakes waar allemaal troep in zit.
Dat is het antwoord. Ik eet altijd twee boterhammen met pindakaas en soms nog gauw wat groenten en/of fruit of zo. Na de training wheyshake en handje walnoten.

Iemand hier trouwens ook wel eens zijn of haar cut iets te ver doorgevoerd? Ging echt lekker, was heerlijk droog en mijn plofkop was ook weg. Door de complimentjes die ik van mensen uit mijn omgeving kreeg iets te enthousiast geworden en ook wat spiermassa verloren, zie er nu minder groot uit. Op zich niet erg, probleem is alleen dat ik twee keer op vakantie geweest ben en mijn vetpercentage daardoor wel iets omhoog gegaan is. Lastig om in cijfers uit te drukken, heb over twee weken een meting in de sportschool.

Hink nu een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant wel zin om te gaan vreten en te gainen, maar heb geen zin in extra vet.
pi_164109252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat is het antwoord. Ik eet altijd twee boterhammen met pindakaas en soms nog gauw wat groenten en/of fruit of zo. Na de training wheyshake en handje walnoten.

Iemand hier trouwens ook wel eens zijn of haar cut iets te ver doorgevoerd? Ging echt lekker, was heerlijk droog en mijn plofkop was ook weg. Door de complimentjes die ik van mensen uit mijn omgeving kreeg iets te enthousiast geworden en ook wat spiermassa verloren, zie er nu minder groot uit. Op zich niet erg, probleem is alleen dat ik twee keer op vakantie geweest ben en mijn vetpercentage daardoor wel iets omhoog gegaan is. Lastig om in cijfers uit te drukken, heb over twee weken een meting in de sportschool.

Hink nu een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant wel zin om te gaan vreten en te gainen, maar heb geen zin in extra vet.
Clean bulkje? Gain je nog wel vet, maar iets minder overdreven :+
pi_164111004
Ik heb even een heel andere vraag tussendoor: zijn er ook real-life sportwinkels die straps verkopen?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 30 juli 2016 @ 16:52:30 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164112250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb even een heel andere vraag tussendoor: zijn er ook real-life sportwinkels die straps verkopen?
Vast wel, maar ik heb echt geen idee waar. Maar hoezo, een strap is een strap. Tenminste, je kan dure kopen die een lekker zacht laagje hebben, of gewoon voor 5-7 euro ofzo die je overal kan kopen.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 16:59:36 #145
286575 Roces18
Chef de party
pi_164112403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb even een heel andere vraag tussendoor: zijn er ook real-life sportwinkels die straps verkopen?
Wat voor een straps?
En die goedkope die gaan vaak kapot.
Kan je beter duurdere halen.

En ik zou sowieso geen straps gebruiken tenzij je een blessure hebt gehad of 300kg doet.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:23:18 #146
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164113037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat het duur is klopt. Zelf maken zou een optie zijn. maar ik betaal liever wat meer dan dat ik zelf in de keuken moet gaan staan :P

En ik haal mijn eiwitten ook uit kip en kwark en een shake. Maar gaat me nu echt puur om iets wat ik een uur/half uur voor mijn training snel en makkelijk kan eten zodat ik wat meer energie en niet zo honger heb.

De kipfile etc eet ik na mijn training bij het avondeten.

[..]

ik at paar weken geleden nog geen 1400 calorieën op een dag :P Dus ja moest wel meer gaan eten. Zit nu op de 2500 en daar moet ik al best wel moeite voor doen :')
Pak dan iets met veel snelle carbs voor je training, een klap eiwitten net voor je training geeft je echt geen extra energie.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:26:34 #147
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_164113126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat voor een straps?
En die goedkope die gaan vaak kapot.
Kan je beter duurdere halen.

En ik zou sowieso geen straps gebruiken tenzij je een blessure hebt gehad of 300kg doet.
Vreemde manier van redeneren.
Als je bv rows wil doen of deadlifts, en je grip beperkt je om meer gewicht te pakken, terwijl je rug het prima aankan, dan ben je gewoon dom als je geen straps gebruikt.
Je wilt je rug toch trainen, niet je grip.
Grip training kan je prima na je workout doen als je dat belangrijk vind.
pi_164113314
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vast wel, maar ik heb echt geen idee waar. Maar hoezo, een strap is een strap. Tenminste, je kan dure kopen die een lekker zacht laagje hebben, of gewoon voor 5-7 euro ofzo die je overal kan kopen.
Omdat ik het kut vind om altijd maar alles te moeten bestellen, ik wil gewoon ouderwets de stad in kunnen fietsen en halen wat ik nodig heb.

En over grip en nutteloosheid: ik gebruik ze voor oefeningen zoals (high) pulls, cleans, deficit clean deadlifts, enz. Grip is daarbij geen enkel probleem maar met straps kan ik me focussen op de techniek zonder dat ik over m'n handen/grip hoef na te denken.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:36:55 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164113366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat voor een straps?
En die goedkope die gaan vaak kapot.
Kan je beter duurdere halen.

En ik zou sowieso geen straps gebruiken tenzij je een blessure hebt gehad of 300kg doet.
Nonsens, Ik heb straps van XXL van, wat is het. 6 euro ofzo? Die heb ik al jaren en zijn gewoon prima. (EN worden alleen maar beter hoe langer je ze gebruikt).

Daarbij zijn straps voor van alles handig, zeker als je op dat moment niet je grip traint. Met een 50 kilo of meer DB ROW vind ik een strap een geweldige uitkomst.

Ik zou niet weten wat duurdere straps voor extra zouden kunnen geven. Een zacht binnenkantje misschien?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 17:39:40 #150
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_164113432
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:34 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Omdat ik het kut vind om altijd maar alles te moeten bestellen, ik wil gewoon ouderwets de stad in kunnen fietsen en halen wat ik nodig heb.

En over grip en nutteloosheid: ik gebruik ze voor oefeningen zoals (high) pulls, cleans, deficit clean deadlifts, enz. Grip is daarbij geen enkel probleem maar met straps kan ik me focussen op de techniek zonder dat ik over m'n handen/grip hoef na te denken.
True, ik zou ook wel een winkel in willen kunnen lopen waar ze van alles hebben. Maar al de winkels die ik ken verkopen shit spul waar je niks aan hebt of helemaal niet mee wil trainen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')