abonnement Unibet Coolblue
pi_164051725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen is het bespreken van al de hedendaagse hoaxes, valse vlaggen die je de afgelopen weken/dagen om de oren vliegen niet mogelijk. :{
Allemaal in de quagmire van 'Algemeen complot theorieen' en 'Centraal complot' topics gedumpt.
Je kan makkelijk gewoon simpele 'Orlando shootings' of 'Nice truck attack' topics hebben, dan kan iedereen hun mening geven zonder geschreeuw over 'respecteloos' of 'oh de arme kinderen!' te hebben. Alle 'incidenten' ontwerpen zijn om 'n emotionele/sentimentele aspect/impact te hebben, daarom is 't gewoon ongevoelige/harteloos enz bestempeld als je durft om de slachtoffers/nabestanden/getuigen/overlevenden te twijfelen.
Ik ben zelf 'n sympathieke iemand (many would not beleive that,but I don't care) maar ik heb heel weinig symapthie/empathie voor leugenaars.
Liars/crooks/whatever should be exposed.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164051860
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Probleem met Hoaxes proberen te identificeren is dat de argumenten nogal waterig zijn. Maakt het ze per definitie opeens geen hoaxes? Niet perse maar het maakt het wel een lastig verhaal.

Probleem met de officiele verhalen is dat ze zo waterig zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:35:29 #203
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164088335
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik heb weliswaar al een semi-lollig TR gezet maar ik vind het een aparte vermelding waard.

Het lastige is dat hij misschien wel interessante BNW zaken zou kunnen brengen maar daar zit dan zo'n berg lasterende diarree overheen dat niemand meer zin heeft om erdoorheen te filteren.

Wat ik echt oprecht niet begrijp is dat iemand dit al jaren doet en er al jaren mee door kan gaan. Als je het dan hebt over polariseren en "het probleem van BNW" dan snijdt dat hier wel door tot in de kern...
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:41:01 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164089768
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:35 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Ik heb weliswaar al een semi-lollig TR gezet maar ik vind het een aparte vermelding waard.

Het lastige is dat hij misschien wel interessante BNW zaken zou kunnen brengen maar daar zit dan zo'n berg lasterende diarree overheen dat niemand meer zin heeft om erdoorheen te filteren.

Wat ik echt oprecht niet begrijp is dat iemand dit al jaren doet en er al jaren mee door kan gaan. Als je het dan hebt over polariseren en "het probleem van BNW" dan snijdt dat hier wel door tot in de kern...
Wat Lambiekje betreft zie ik buiten zijn artsen hetze die bij tijd en wijlen extreem kan zijn geen problemen. Dat wordt gewoon in de gaten gehouden en als het de spuigaten uitloopt handelen we ernaar. Zijn manier van posten zorgt er vaak wel voor dat hij niet echt heel serieus genomen kan worden maar dat is dan weer zijn probleem, als hij het al als een probleem ziet natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:42:31 #205
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164089802
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat Lambiekje betreft zie ik buiten zijn artsen hetze die bij tijd en wijlen extreem kan zijn geen problemen. Dat wordt gewoon in de gaten gehouden en als het de spuigaten uitloopt handelen we ernaar. Zijn manier van posten zorgt er vaak wel voor dat hij niet echt heel serieus genomen kan worden maar dat is dan weer zijn probleem, als hij het al als een probleem ziet natuurlijk.
Als iemand een post tot edit ratio heeft zo hoog als Lambiekje (hoeveel posts blijven bij hem on-ge edit?) dan is er toch meer aan de hand lijkt me.

Ook de stuiptrekking rond het tot moedeloos wordend herhaalde "ultrafascisme" bijvoorbeeld.

Ja dan wordt ie niet "serieus genomen" maar dat kan toch ook niet het einddoel zijn lijkt me? :P

En ok, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, vooruit, maar is toch ergens niet leuk ook voor hem?
pi_164089986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:
En ok, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, vooruit, maar is toch ergens niet leuk ook voor hem?
Ik verbaas me ook over dat hoog masochistische gehalte en heb hem (en ik niet alleen w.s....) meerdere keren op het rechte spoor van het toepassen van een zekere diplomatie proberen te zetten. Maar dat is niet gelukt. Hij is dat punt waar hij dat nog kan reeds lang gepasseerd w.s. Best jammer want hij heeft interessante inzichten, maar hij brengt die niet goed, althans niet geschikt voor een discussie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart2002 op 29-07-2016 14:53:47 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:15:03 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164090589
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als iemand een post tot edit ratio heeft zo hoog als Lambiekje (hoeveel posts blijven bij hem on-ge edit?) dan is er toch meer aan de hand lijkt me.

Ook de stuiptrekking rond het tot moedeloos wordend herhaalde "ultrafascisme" bijvoorbeeld.

Ja dan wordt ie niet "serieus genomen" maar dat kan toch ook niet het einddoel zijn lijkt me? :P

En ok, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, vooruit, maar is toch ergens niet leuk ook voor hem?
Of het leuk is voor hem weet ik niet, lambiekje komt hier een decennium lang nog dagelijks (als hij niet geband is :') ) dus ergens haalt hij er nog enige voldoening uit (hoop ik!), buiten het deel waar hij de medische zorg overal bij de haren aan mee sleept is het allemaal niet zo edit-intensief. Verder een beetje wat Bart zegt. Tja en dan zaken als de Hitlary hybrid, ik zou het niet willen missen :@. Als je de 'last' tegenover de BNW 'toevoeging' legt dan komt hij positief uit over het algemeen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164091364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik verbaas me ook over dat hoog masochistische gehalte en heb hem (en ik niet alleen w.s....) meerdere keren op het rechte spoor van het toepassen van een zekere diplomatie proberen te zetten. Maar dat is niet gelukt. Hij is dat punt waar hij dat nog kan reeds lang gepasseerd w.s. Best jammer want hij heeft interessante inzichten, maar hij brengt die niet goed, althans niet geschikt voor een discussie.
Masochistiche? Echt waar. Narcistisch zou ik nog kunnen begrijpen misschien.
Ich hock in meinem Bonker
pi_164091816
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Masochistiche? Echt waar. Narcistisch zou ik nog kunnen begrijpen misschien.
Ik gebruik de juiste terminologie volgens mij. Zo zie ik dat tenminste. Dat zegt uiteraard niets.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164092068
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja en dan zaken als de Hitlary hybrid, ik zou het niet willen missen :@. Als je de 'last' tegenover de BNW 'toevoeging' legt dan komt hij positief uit over het algemeen.
Bijzonder. Voor mij was dat o.a. de reden dat ik (weer) alle BNW topics uit mijn actieve topics heb gegooid. Totaal geen zin in dat soort topic verpestend gezeur, haalt een half topic onderuit waar er best serieus gepost werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2016 16:27:53 ]
  vrijdag 29 juli 2016 @ 16:35:35 #211
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_164092193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijzonder. Voor mij was dat o.a. de reden dat ik (weer) alle BNW topics uit mijn actieve topics heb gegooid. Totaal geen zin in dat soort topic verpestend gezeur, haalt een half topic onderuit waar er best serieus gepost werd.
+1
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164092509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijzonder. Voor mij was dat o.a. de reden dat ik (weer) alle BNW topics uit mijn actieve topics heb gegooid. Totaal geen zin in dat soort topic verpestend gezeur, haalt een half topic onderuit waar er best serieus gepost werd.
Dat, onleesbare troep.
pi_164092535
2 dames die het met mij eens zijn. I will die a happy man :).
  vrijdag 29 juli 2016 @ 17:01:30 #214
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_164092672
Nu ja het wordt altijd hetzelfde stukje waardoor je bv 60% van de vaccinatiethreads sinds het begin random door elkaar kunt husselen en het niet opvalt.

Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is ad infinitum
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 17:04:05 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_164092720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
Nu ja het wordt altijd hetzelfde stukje waardoor je bv 60% van de vaccinatiethreads sinds het begin random door elkaar kunt husselen en het niet opvalt.

Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is ad infinitum
_O_
pi_164092730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
Nu ja het wordt altijd hetzelfde stukje waardoor je bv 60% van de vaccinatiethreads sinds het begin random door elkaar kunt husselen en het niet opvalt.

Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is ad infinitum
TL;DR ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 17:18:38 #217
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164093034
Jezelf blijven herhalen terwijl je weet dat het geen nut heeft doe je toch echt zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164093059
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:18 schreef Summers het volgende:
Jezelf blijven herhalen terwijl je weet dat het geen nut heeft doe je toch echt zelf .
Je doelt nu op Lambiekje?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 17:59:58 #219
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164093781
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Je doelt nu op Lambiekje?
misschien wel op alle in het voorbeeld ;)
There is only one religion
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:14:03 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164094051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
Nu ja het wordt altijd hetzelfde stukje waardoor je bv 60% van de vaccinatiethreads sinds het begin random door elkaar kunt husselen en het niet opvalt.

Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is ad infinitum
Zeg je nou dat dat topic niet significant ontwikkeld over tijd, getest door een permutatie test?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:15:50 #221
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_164094079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:18 schreef Summers het volgende:
Jezelf blijven herhalen terwijl je weet dat het geen nut heeft doe je toch echt zelf .
Ja maar negeren impliceert vaak instemming en dat is ook niet goed.

BV de "dit is het BNW-denken" thread.

Ik ben geintereseerd in schimmige misstanden, zelfs tot het punt dat ik er iets tegen wil doen en soms iets tegen doe.

Nou heb ik een keer iets redelijks groot gedaan en veel vaker kleinere dingen tegen schimmige misstanden.

De reden waarom die pogingen (redelijik) succesvol waren, is omdat ik niet begin met een geloof waarna ik bevestiging van dat geloof zoek, maar juist begin met de data die ik hard onderwerp aan kruisverhoor, waar ik de conclusies continu probeer te ontkrachten, totdat op een gegeven moment een strak bewijs overblijft.

Dit staat totaal recht tegenover wat gepost wordt als "wat is het BNW denken".

Dan kan ik er voor kiezen om er niet op in te gaan, te kijken naar de posts die allemaal instemmen en BNW langzaam die kant op zien gaan, of posten hoe ik het zie en aangeven waar de problemen liggen in de "geloofs" manier van "bewijzen".

Nou weet ik dat reageren sommige mensen niet gaat overtuigen dat uitgaan van iets als waar en er dan bewijs voor zoeken goed is. Maar niet reageren zorgt er voor dat BNW steeds meer verzand in een circlejerk van wie het meeste gelooft in welk extreem idee wat ook geen toffe uitkomst (voor mij dan) is.

Dus ja wat doe je dan? De hoop opgeven of er proberen iets van te maken, wetende dat sommige mensen liever blijven geloven?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:17:44 #222
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_164094107
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeg je nou dat dat topic niet significant ontwikkeld over tijd, getest door een permutatie test?
Ik heb de test niet gedaan, maar wil er best een krat bier op zetten dat het werkt

1 echte thread, 1 random gegenereerde thread, 100 mensen laten kiezen welke de echte is. Ik gok niet significant beter dan 60-40
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 29 juli 2016 @ 18:21:15 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164094170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik heb de test niet gedaan, maar wil er best een krat bier op zetten dat het werkt

1 echte thread, 1 random gegenereerde thread, 100 mensen laten kiezen welke de echte is. Ik gok niet significant beter dan 60-40
Oh ja dat denk ik ook wel :D Vind het een mooie vergelijking.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juli 2016 @ 19:03:16 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164095016
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijzonder. Voor mij was dat o.a. de reden dat ik (weer) alle BNW topics uit mijn actieve topics heb gegooid. Totaal geen zin in dat soort topic verpestend gezeur, haalt een half topic onderuit waar er best serieus gepost werd.
Specifiek over hem dan hé. Als je zijn zaken links laat liggen boeit het hem geen reet. Dus hij zal je niet sarren tot er een reactie komt en dat spreekt voor hem. Je maakt hem niet snel overstuur door persoonlijke 'onzin'. Hij heeft wat dat betreft een fijne 'het zal wel' houding die wat mij betreft goed is in BNW op sommige punten. Het is dan ook volledig subjectief of je zijn posts wel of niet waardeert. Buiten de excessen waar hij wel op wordt aangepakt dan.

Ik lees zo de rest want zit nu in het OV te klootviolen met een mobiele. Nooit handig voor lange posts.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 29 juli 2016 @ 20:48:01 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164097006
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
Nu ja het wordt altijd hetzelfde stukje waardoor je bv 60% van de vaccinatiethreads sinds het begin random door elkaar kunt husselen en het niet opvalt.

Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is, iemand post iets interessants, Lambiekje zegt dat alle artsen/wetenschappers moordenaars zijn. Lavenderr zegt dat het beledigend is. SP vraagt of hij dus een moordenaar is, A-tuinhek vraag of Lambiekje medische hulp accepteert als ie zwaar ziek is ad infinitum
Oké, helemaal eens en gelukkig heb ik het medische stukje redelijk buiten beschouwing gelaten met betrekking tot het 'positieve' van lambiekje. Eerlijk is eerlijk, ik zou het geweldig tof vinden als een reeks-ban mogelijk zou zijn. Want wat je hier zegt is hartstikke waar. Maar over de totaliteit genomen, inclusief jouw stuk over het grootste nadeel vind ik zijn hetze het niet waard om lambiekje eruit te duwen want helaas is dat de enige overgebleven mogelijkheid, geloof me :'). Eeuwig jammer en eventueel schiet het een keer door dat de nadelen groter zijn dan de toevoeging en dan gaat het anders, het blijft een vloeibaar geheel. Deze 'regeling' krijgt iedereen overigens, geen vriendjespolitiek want ik heb geen vriendjes ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')