Hij is weer ff wieberen, hopelijk vindt ie ff rust.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog steeds geen probleem Jogy?
BNW / BigPharmatopic#71 Nu incl. 12ml bewustzijn
Ik heb de openingspost van de reeks wat aangepast zodat men weet wat er verwacht kan worden als je het topic opent. Misschien dat het wat duidelijkheid verschaft.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:57 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #7
Deze prietpraat laat je staan maar mijn reactie daarop waarin ik vraag waarom hij dit dan post (want schijnbaar vindt hij er iets van of voegt het iets toe maar het wordt niet duidelijk wat) wordt wel weggebezemd?
Zijn modus operandi is vermoeiend linkdumpen. Kun je wel zeggen "dan negeer je het" of iets maar dan wordt het wel erg stil in veel topics vrees ik.
Ik vermoed dat dit de wijziging is?"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb de openingspost van de reeks wat aangepast zodat men weet wat er verwacht kan worden als je het topic opent. Misschien dat het wat duidelijkheid verschaft.
Noem jij het voorbeeld dat ik aanhaal licht? Rare cynische verwijzingen naar Bono of latijns-amerikaans temperament of een handtekening van Bieber?quote:Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan. Let wel op dat de bewijslast in dit topic vaak erg licht is en berust op verdenkingen ipv bekende feiten
Ik was gracieus in mijn bewoordingen. Punt is dat die reeks een verzamelplek is voor bedenkingen over aanslagen die vaak niet veel verder komen dan (nog een gracieuze bewoording) media analyse en reacties van mensen. Als je dat in ogenschouw houdt en je niveau van discussie er op aanpast (of het gewoon lekker laat gaan daar en de moderators de excessen op laat ruimen) dan is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de wijziging is?"
[..]
Noem jij het voorbeeld dat ik aanhaal licht? Rare cynische verwijzingen naar Bono of latijns-amerikaans temperament of een handtekening van Bieber?
Non-existent is een beter woord.
Je snapt dat ik dit lees als:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was gracieus in mijn bewoordingen. Punt is dat die reeks een verzamelplek is voor bedenkingen over aanslagen die vaak niet veel verder komen dan (nog een gracieuze bewoording) media analyse en reacties van mensen. Als je dat in ogenschouw houdt en je niveau van discussie er op aanpast (of het gewoon lekker laat gaan daar en de moderators de excessen op laat ruimen) dan is er weinig aan de hand.
Vergelijk het qua gedragsnorm met een pro-religieus topic in wfl. Discussie is dan geen probleem maar enkel om bewijs vragen (die inherent afwezig is) wordt als verstorend gezien omdat het enkel tot ruzie leidt.
Als een aanslag meer aanwijzingen heeft met betrekking tot een complot komt het vanzelf uit in een eigen topic en daar gelden de algemene regels weer. Zie de aanslagen reeks maar als een enclave.
wat is jouw motivatie dat het gesloten moet worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
BNW / De moeder der conspiracy theories: Illuminati van a tot Z
Waarom is mijn post daar weg gehaald?
Of betere vraag: waarom is dat topic niet gesloten?
Nog betere vraag....waarom is je account niet gesloten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Het nieuwe deel is open hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
Dance post gewoon door in sc en wij hebben geen mogelijkheid tot reageren.
Je mag het lezen als je wil zolang je de insteek van het topic maar volgt. Men heeft er behoefte aan anderen willen het niet over heel BNW gesmeerd zien dus is dit een compromis waar iedereen mee moet leren leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit lees als:
Dit zijn meer mini-circlejerk topics waar je best wel vragen mag stellen maar dat dit niet per se op prijs wordt gesteld en dat antwoord daarop niet nodig is. Linkdumpen dus.
Dat bedoel ik niet per se afkeurend maar dan weet ik wel dat ik er niet meer hoef te posten inderdaadDan gooi ik de reeks uit mijn actieve topics.
Alleen vrees ik dat het dan kliekjes-topics worden die nooit leiden tot een groter topic omdat in het kliekjes-topic al algemene consensus ontstaat dat het 'een hoax is' en er dus geen los topic met meer diepgang nodig is.
Zie mijn post in het topic. En het is niet zo dat we door de topics het forum niet meer kunnen zien dus er is geen probleem. De docu's in het centrale topic is geen harde regel. Volgens mij heb ik daar in het vorige deel zelfs een regel voor gemaakt want ik krijg een lichtelijke dejavu bij deze post.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Hmm... van een compromis waar iedereen blij mee kan zijn , naar een compromomis waar iedereen mee moet leren leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:04 schreef jogy het volgende:
[..]
een compromis waar iedereen mee moet leren leven.
Van een compromis wordt niemand vrolijk, dat is gewoon een feit. Als je de ontevredenheid maar eerlijk uitsmeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hmm... van een compromis waar iedereen blij mee kan zijn , naar een compromomis waar iedereen mee moet leren leven.
Dat noemen we vooruitgang
Ikke wel hoor, maar ik ben ook niemandquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Van een compromis wordt niemand vrolijk,
Jogy is een compromiequote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Van een compromis wordt niemand vrolijk, dat is gewoon een feit. Als je de ontevredenheid maar eerlijk uitsmeerd.
VBL / AFC AJAX #2712 Op naar de CLquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
Een tijdje terug was hier een topic actief genaamd: antisemitisme en complotters
Of iets in die trend ^^
Kan hem niet terug vinden
Any help?
Made me chucklequote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2712 Op naar de CL
BNW / Antisemitisme en verschillende complotdenkers #2quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
Een tijdje terug was hier een topic actief genaamd: antisemitisme en complotters
Of iets in die trend ^^
Kan hem niet terug vinden
Any help?
Ik zal van je leven een compromis maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jogy is een compromie![]()
Ah sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |