Kun je vertellen wat voor jou interessante punten waren? En waarom je dat vindt?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Zelden kijk ik een film van twee en een half uur. En al helemaal niet over een aluminium onderwerp. Maar toen gisteren deze film naar voren sprong kon ik niet anders.
Het is het complete pakket. Wie zijn de illuminati en hoe handelen ze? Wat had dat te doen met de protocols of the learned elders of zion en wat is het uiteindelijke doel en wat kunnen we nog verwachten?
Een ontzettend lange, maar zeer interessant verhaal volgens mij verteld door Manly P Hall (correct me if i'm wrong maar zijn stem klinkt zo)
Het is gemaakt in 1967 en zo ontzettend actueel dat het een must see is voor iedereen die niet vast zit in de brainwash van deze tijd.
Hier komt het dan, zet het aan neem je tijd en geniet.
Dichter bij de werkelijkheid ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Het komt allemaal voor in de film.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:19 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, vertel. Wie zijn de illuminati en wat doen ze en wat de fuck heeft die antieke antisemitische propaganda daarmee te maken?
Korter dan: wie zijn die zogenaamde illuminati?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het komt allemaal voor in de film.
De illuminati die al exposed zijn geweest en vervolgens onder andere namen zijn doorgegaan. De reden van het uitroeien van de Joden komt er ook in voor alleen ben ik daar even de reden van kwijt.
Het oprichten van foreign relation clubs binnen landen om door middel van chantage en afpersing toch hun zin te krijgen. Gewoon alles.
Kijk maar, ik moet nog een half uur en dan kijk ik hem van het weekend op nieuw.
Zelfs het in de arm nemen van wetenschappers om zo bewijzen te leveren die eigenlijk niet kloppen komt er in voor.
Een erg boeiende docu imho.
Een clubje ingewijden die zichzelf verkoren achten en beter dan de goyim vinden om over de rest van het cattle te heersen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Korter dan: wie zijn die zogenaamde illuminati?
Yup!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:22 schreef Tamabralski het volgende:
CFR - Hillary Clinton.
Heel actueel.
Oh, daarvan lopen er volgens mij een heleboel rond op deze wereld... wat is er zo speciaal aan deze groep mensen die neerkijken op iedereen die niet tot hun eigen groepje behoort?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een clubje ingewijden die zichzelf verkoren achten en beter dan de goyim vinden om over de rest van het cattle te heersen.
Kijk de docu maar even, ik poste deze omdat het interessant is om te bekijken. Niet omdat ik wil uitleggen wat er exact in wordt verteld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Oh, daarvan lopen er volgens mij een heleboel rond op deze wereld... wat is er zo speciaal aan deze groep mensen die neerkijken op iedereen die niet tot hun eigen groepje behoort?
jammer, ik hecht altijd veel meerwaarde aan informatie die iemand persoonlijk kan uitleggen, en haal mn kennis liever niet zo graag aan hapklaar opgediende visuele documentaire's, die een geregiseerd verhaaltje opdienenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kijk de docu maar even, ik poste deze omdat het interessant is om te bekijken. Niet omdat ik wil uitleggen wat er exact in wordt verteld.
Ik ben best bereid er over te discussiëren maar om nou 2,5 uur aan audio (beeld zit er niet echt bij) te gaan uitleggen voordat we daaraan kunnen beginnen gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jammer, ik hecht altijd veel meerwaarde aan informatie die iemand persoonlijk kan uitleggen, en haal mn kennis liever niet zo graag aan hapklaar opgediende visuele documentaire's, die een geregiseerd verhaaltje opdienen
Dus iedereen moet zelf maar 2,5 uur gaan kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik ben best bereid er over te discussiëren maar om nou 2,5 uur aan audio (beeld zit er niet echt bij) te gaan uitleggen voordat we daaraan kunnen beginnen gaat me iets te ver.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus iedereen moet zelf maar 2,5 uur gaan kijken.
Linkdump dus. Niks meer.
Het idee van een discussie is dat iemand een stelling poneert, dat de rest probeert om op een rijtje te krijgen wat die persoon precies bedoelt en dan kan daar met redeneringen en argumenten over gesproken worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Het is een discussie waarbij van de deelnemers verwacht wordt dat ze wat huiswerk hebben gedaan. Is dat zo gek?
Wie weet kun je een machine bedenken die alle kennis rechtstreeks in jouw hoofd propt.
Ik ken deze naam vooral van het oproepen tot negerhaat en het blamen van negers en andere minderheden als de ondergang van de moderne wereld overigens.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:29 schreef jogy het volgende:
Interessant artikel op wikipediaZeker de externe links.
https://en.wikipedia.org/wiki/Myron_Coureval_Fagan#External_links
Veel van de speeches van deze regisseur/docu-maker staan tegenwoordig verkrijgbaar op MP3.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:09 schreef SicSicSics het volgende:
Stukje historische inkijk. Ik vind het wel interessant. Eigenlijk even op een sticky gooien voor in de auto.
Wat ik vooral interessant vind zijn de (historische) links:
- een 'red scare' republican commie hunter die het niet eens is met de UN agenda
- een waarschuwing voor het einde van een 'free-america' (in 1967_!) en een One World Dictatoriship door een (all knowing en all powerfull met absolute control) organisatie
- conflicten ombuigen naar sinistere agenda's
- roepen dat 'ze' de massamedia controleren
Feest van herkenning. Ironisch ook, op een krakende plaat.
Ja dat heb ik ook. Sterker nog heb nog nooit de moeite genomen om 2,5 uur aluminium footage tot me te nemen vaak omdat het over het algemeen teleur stelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het "probleem" dat ik heb bij zaken die 2,5 uur duren bijvoorbeeld is dat ik dan geen idee heb waarom het voor jou als TS doorslaggevend was in je overtuiging dat dit klopt.
Ik kan dan niet iets gaan kijken en dan maar in mijn eigen denkraam gaan invullen wat ik denk dat jij er goed van vindt.
Daarom is het wel zo fijn als iemand vertelt, inhoudelijk, wat hij of zij goed vond en ook vooral waarom.
Liefst nog met timestamps maar ik snap dat dat misschien wel wat teveel werk is
Een bron van (bijna) alle fictie. Hoewel deze meneer ook leentjebuur gespeeld heeft bij een aantal van zijn vertellingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Vond het wel indrukwekkend eigenlijk.
In wiens handen is de geldcreatie dan nu?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Uiteraard wordt er ook verteld over hoe in 1913 de illuminati de wet er doorheen heeft gekregen om het recht op geldcreatie in private handen te krijgen etc.
Maar vertel dan gewoon wat voor zaken je bedoelt. Ik kan me niet voorstellen dat je in het dagelijks leven regelmatig tegen particuliere geldcreatie aanloopt. Wat bedoel je dan wel?quote:Gewoonweg alles waar ik de afgelopen 3 jaar tegen aan gelopen ben wordt in 2,5 uur geperst. Vond het wel indrukwekkend eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |