Zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:47 schreef Nia het volgende:
Het zal een prima kerel zijn en een goede vader. Meiske Thamina gaat een mooie carrière maken in de mediawereld.
Nouja, deze zijn dus prima te verklaren; meisje loopt stage in Munchen en is daar dus. Papa woont er misschien want doet radio in Munchen, zoals ik al zei. Dat is dus geen toeval. Bovendien grote stad, uiteraard zijn daar veel journalisten aanwezig.quote:Dat er altijd journalisten op de plek van zo'n 'grote' aanslag aanwezig zijn. In zoveel toeval geloof ik onderhand niet meer.
Nee hoor, verder niets.quote:Nee, ik ben Tingo niet, maar ik was degene die als eerste het artikel noemde uit Tingo's bovenstaande post. Verder nog iets?
Zeker niet vreemd op zo'n feestdag. Dat wordt in Nice (ook) groots gevierd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn we het daar over eens.
[..]
Nouja, deze zijn dus prima te verklaren; meisje loopt stage in Munchen en is daar dus. Papa woont er misschien want doet radio in Munchen, zoals ik al zei. Dat is dus geen toeval. Bovendien grote stad, uiteraard zijn daar veel journalisten aanwezig.
Ik kan nog niet vinden waarom hij in Nice was overigens, teveel "Crisis actor Gutjahr in Nice" artikelen. Ah, gevonden inmiddels. Was op vakantie daar voor die feestdag. Dat is dan toevallig ja, maar niet raar toch?
[..]
Nee hoor, verder niets.
Paar betonblokken. Gaat in Nice voortaan ook gebeuren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:30 schreef Nia het volgende:
Om aanslagen met trucks of zwarte Suzuki's zoals in Apeldoorn te voorkomen zouden ze her en der spijkermatten over de weg kunnen leggen. Goedkoop en je schakelt meteen een aanstormend voertuig uit.
Ik vraag me af hoe effectief dat eigenlijk is: banden lek schieten. Als die truck een beetje vaart heeft staat ie niet zomaar stil. Dan nog is het de vraag of een kogel snel genoeg een band leeg laat lopen. Als het je überhaupt al lukt de band te raken, dat is een relatief klein doelwit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:55 schreef Nia het volgende:
Betonblokken zijn zwaar, maar een spijkermat kan elke politiewagen in de achterbak hebben liggen. Die zou je bij elk grootschalig evenement zoals een jaarmarkt kunnen gebruiken.
Ik zag die Gutjahr video van Nice nog een keer. Terwijl hij filmt zie je dat er een aantal agenten op de truck schieten. Niemand slaagt erin om bijvoorbeeld de banden van de truck lek te schieten. Da's toch wel de meest effectieve manier om zo'n groot voertuig tot stilstand te dwingen.
Godver, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Blijkbaar is dit een heel nest verwardiërs:
Ze gingen al vrij snel uit van meerdere medeplichtigen toch juist?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Men had het bij de aanslag in Nice steeds over een verwarde persoon. Blijkbaar is dit een heel nest verwardiërs:
Nieuwe verdachte aanslag Nice aangehouden
quote:
Het lijkt een beetje een nieuw beleid te zijn om eventuele aanslagen als het ook maar enigszins mogelijk is te scharen onder 'verward' ipv (moslim)terrorist. Op zich wel een beetje begrijpelijk maar nogal onrealistisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Het is het gemak waarmee men bij praktisch alle incidenten over verwarde mannen spreekt. Lekker handig. Onder die noemer kun je alles kwijt.
Of ergens graag bij willen horen. Al denk ik juist wél dat deze personen makkelijk aan te sturen objecten zijn voor terroristen. Useful idiots.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:23 schreef Fixers het volgende:
Ik denk dat er een boel van dat soort eenpersoonscellen zijn en gaan komen. Eenlingen die psychisch niet helemaal stabiel zijn, of gewoon een beïnvloedbare persoonlijkheid hebben en gaan handelen naar de idealen van IS en andere clubjes.Om het maar te verklaren als 'verward' is dan veel te makkelijk. Maar ze worden niet direct aangestuurd door terroristische organisaties in kwestie.
Misschien heeft ze Bono&Co in zelfde restaurant gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Het een "aanval trucje" noemen maar er 0 substantieel bewijs voor hebben..kritisch denken in optima forma.
Er wordt in de reportage gezegd dat het nog onbekend is of het om een aanslagpoging of een ongeluk gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze Bono&Co in zelfde restaurant gezien.
Zij lijkt in iedere geval niet erg getraumatiseerd.IMO
Ik vond Zuid Amerikaanse mensen best wel gepassioneerde volk.
Misschien is ze naar 'n Braziiiaalse feest geweest.....instead of having just witnessed a load of people getting run over by a truck.
Maybe she just got Justin Biebers autograph. I don't know and I don't really fckin care.
Misschien.....quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze Bono&Co in zelfde restaurant gezien.
Zij lijkt in iedere geval niet erg getraumatiseerd.IMO
Ik vond Zuid Amerikaanse mensen best wel gepassioneerde volk.
Misschien is ze naar 'n Braziiiaalse feest geweest.....instead of having just witnessed a load of people getting run over by a truck.
Maybe she just got Justin Biebers autograph. I don't know and I don't really care.
Er zijn vele 'zeer serieus en gerespecteerde' journalen overal in 't westerse wereld die presenteren en steunen zelfde fake verhalen in zelfde manier.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Er wordt in de reportage gezegd dat het nog onbekend is of het om een aanslagpoging of een ongeluk gaat.
Op de geruchten dat er explosieven in de truck zaten, wil de politie niet reageren.
De dame in kwestie geeft slechts een ooggetuigeverslag van de paniek.
JN is een zeer serieus en gerespecteerd journaal hier in Brazilië en is alles behalve een sensatie journaal.
Dus dat zou betekenen dat er heel veel journalisten zijn die rechtstreeks betrokken zijn in het complot?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn vele 'zeer serieus en gerespecteerde' journalen overal in 't westerse wereld die presenteren en steunen zelfde fake verhalen in zelfde manier.
They all follow basically the same script,often use the same images,the same interviews with the same witnesses but then in different languages.
Sorry, ik had even niet gezien dat dit het BNW subforum is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn vele 'zeer serieus en gerespecteerde' journalen overal in 't westerse wereld die presenteren en steunen zelfde fake verhalen in zelfde manier.
They all follow basically the same script,often use the same images,the same interviews with the same witnesses but then in different languages.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |