Niet als het de realiteit is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Correct, maar ik stoor me mateloos aan mensen die gelijk roepen dat het een moslim betreft.
Dat is erg stigmatiserend.
Ja, ga even het riool met een porseleinen WC-pot vergelijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:29 schreef Zahreddine het volgende:
Ach dit is niks vergeleken met wat er gebeurt in Irak of Syrie. Daar vinden aanslagen plaats van 200-300 doden.
Ben bang van wel idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Doodziek, het erge ia dat de onderbuikhaat naar moslims met de dag groeit. Dit gaat exploderen
Maar wel geïmporteerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en, dat gebeurt al tientallen jaren. Bovendien te ver weg.
Dat het er 1 persee is, is gek. Dat je hierbij meteen denkt aan radicale moslim is niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Correct, maar ik stoor me mateloos aan mensen die gelijk roepen dat het een moslim betreft.
Blijven ook gewoon onschuldige mensen die sterven hé.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en, dat gebeurt al tientallen jaren. Bovendien te ver weg.
Pim mag ergens blij zijn dat hij deze teringzooi niet mee hoeft te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Onnoman het volgende:
De tijd die ik altijd heb gevreesd is nu aangebroken..
Toen Pimmie werd vermoord wist ik dat het nooit meer goed zou komen
Oke, fijn voor je.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook 9 van de 10 keer gelijk...
We'll see.quote:
Hoe denk je dat moslims over ons en onze manier van leven denken. Ook niet al te positief.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Doodziek, het erge ia dat de onderbuikhaat naar moslims met de dag groeit. Dit gaat exploderen
Raar, maar waar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat vingertjewijzen naar de Islam weer? Is toch niets over bekend? Misschien is het een andersoortige debiel?
Niet dat ik een rotsvast vertrouwen heb in de Islam en het zou me niets verbazen als onze vriendjes van de IS dit hebben bekokstoofd (of een eenmansactie, whatever), maar het is wel raar.
Ja, dat doen die moslims graag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Dit zei je zeker ook tijdens Brussel, Parijs, Nice, etc?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dat vingertjewijzen naar de Islam weer? Is toch niets over bekend? Misschien is het een andersoortige debiel?
Niet dat ik een rotsvast vertrouwen heb in de Islam en het zou me niets verbazen als onze vriendjes van de IS dit hebben bekokstoofd (of een eenmansactie, whatever), maar het is wel raar.
Dat is inderdaad jammer. Geweld van daar komt hierheen, waar het merendeel voor is gevlcht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Door een moslim tochquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Onnoman het volgende:
De tijd die ik altijd heb gevreesd is nu aangebroken..
Toen Pimmie werd vermoord wist ik dat het nooit meer goed zou komen
Denk het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Publieke opinie zal nu wel definitief omslaan in Duitsland.
Maar ik zei ook elke week, niet elke dag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben we iig twee dagen geen aanslag/incidentje gehad hoor.
Nou en? Alsof dat in Mali niet op dagelijkse basis gebeurt. Wat boeit mij dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Blijven ook gewoon onschuldige mensen die sterven hé.
Dat zou erg zijn en niet terecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Toen was het vrij snel duidelijk dat het wel om moslims ging, zeker bij Charlie Hebdo. Parijs en Brussel was het ook 'logisch', hoewel niet helemaal zeker. Bij Nice heb ik wel enigszins terughoudend gereageerd overigens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit zei je zeker ook tijdens Brussel, Parijs, Nice, etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |