Maar ik kan Bauhaus wel waarderen hoor.quote:
Mooby?quote:
Dat wist je niet, er zijn er een aantal, zowel lange als kortere.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:51 schreef ToT het volgende:
Fakking lang nummer!
De volgende is maar een half minuutje korter!
Okee, 37 seconden.
Dat spreekt dan weer voor je.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ik kan Bauhaus wel waarderen hoor.![]()
* knokkels pronkt met zijn jeugdige voorkomen
Water! Nat zegquote:People with guns in crowded places can kill many people.
Van deze wist ik het wel hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wist je niet, er zijn er een aantal, zowel lange als kortere.
Er is ook een radio edit van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Van deze wist ik het wel hoor!Dit is de enige die ik er van heb!
Dat is ook meteen de reden waarom ik hem nooit draai!
quote:
Ah!quote:
Jankzakken moet gewoon niet janken en goede muziek leren waarderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]Yeah!
Ook errug fijn, maar veel nummers ervan zijn ook al zo lang!
In het begin van mijn shows kreeg ik vaak kritiek dat ik altijd van die lange nummers van meer dan 5 minuten draaide. dus daarom had ik al HELEMAAL afgeleerd DIT soort nummers te draaien!
Ben er weleens geweest. is aardig groot dat winkelcentrum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Politiewoordvoerder opmerkelijk beheerst en feitelijk. Vergist zich wel in aantal doden. 'ZIjn het er zes? Ik dacht vijf.' #muenchen
0 retweets 0 likes
DAMN dat is wel heel slecht.
Toch wat minder luchtig dan
Gewoon doseren, af en toe is er toch helemaal niets mis mee?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]Yeah!
Ook errug fijn, maar veel nummers ervan zijn ook al zo lang!
In het begin van mijn shows kreeg ik vaak kritiek dat ik altijd van die lange nummers van meer dan 5 minuten draaide. dus daarom had ik al HELEMAAL afgeleerd DIT soort nummers te draaien!
Bauhausquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar ik kan Bauhaus wel waarderen hoor.![]()
* knokkels pronkt met zijn jeugdige voorkomen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon doseren, af en toe is er toch helemaal niets mis mee?
IMHO, dan.
oh? Waar haal ik die?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Die Italiaanse met citroen en drop is ook lekker!
ja hoiquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
Volgens mij heb ik dit nummer nog niet zo heel lang geleden op de radio gedraaid, en toen zei iemand dat die dacht dat de pitch te langzaam stond!
Emté sowieso, verder weet ik het ff niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
oh? Waar haal ik die?
dropijs, altijd +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |