Bela Lugosi is dead.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb als kind nagenoeg alle Dracula films gezien met de enige echte.
Hey, hij heeft een hoog voorhoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, hij heeft een hoog voorhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal nog wel meer problemen met koptelefoons hebben dan jij dus!![]()
Die krijgt een custom made koptelefoonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hij zal nog wel meer problemen met koptelefoons hebben dan jij dus!
Ik vond Christopher Lee enger.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond Christopher Lee enger.
Of misschien omdat die films destijds meer van mijn tijd waren.
https://www.digitaldjtips(...)erfect-beatgridding/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:37 schreef tailfox het volgende:
iemand een creabea idee hoe ik de beatgrid kan houden terwijl ik cue point 1 verwijder
De wattes?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:37 schreef tailfox het volgende:
iemand een creabea idee hoe ik de beatgrid kan houden terwijl ik cue point 1 verwijder
Ben niet thuis in Traktor Pro, heb het filmpje ook niet bekeken, maar als je zoekt vind je vaak de oplossing wel ergens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
probleem is dat ik cue point(beatgrid marker) verwijder
Leuk op Sky... die agent spreekt, en wordt simultaan v-e-r-t-a-a-a-a-a-l-d door iemand. Zet een van die lui het geluid uitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
Ah er komt een live persconferentie over München. Er wordt ook gezegd dat er maar 1 dader was?
Ah!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk op Sky... die agent spreekt, en wordt simultaan v-e-r-t-a-a-a-a-a-l-d door iemand. Zet een van die lui het geluid uit![]()
Dit was slecht te volgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |