SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Immer doe ik voorzichtig.quote:
Het is maar goed dat ik nooit in Den Helder kom.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Immer doe ik voorzichtig.
Hij die gaat verkeer regelen, groet u![]()
![]()
Ik kom daar ook nooit.. Nou ja 2 x geweest.. 1 x om naar Texel te gaan en later weer terug en 1 x om aan boord te gaan van een onderzoekschip met bestemming Heraklion, Kretaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nooit in Den Helder kom.
Wanneer ik ergens heenrij dan probeer dat maar eens te stoppen.
Ben een keer over afsluitdijk gereden naar Leeuwarden en stukje boven Groningen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom daar ook nooit.. Nou ja 2 x geweest.. 1 x om naar Texel te gaan en later weer terug en 1 x om aan boord te gaan van een onderzoekschip met bestemming Heraklion, Kreta
Wat een omweg vanuit Ede.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer over afsluitdijk gereden naar Leeuwarden en stukje boven Groningen.
Had je die Fokstok ook mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer over afsluitdijk gereden naar Leeuwarden en stukje boven Groningen.
Dacht je nou echt serieus dat ik met zo'n stok ga zeulen? Weet de code niet eens , knip dat ding van de paal wanneer die toevallig dichtbij ligt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je die Fokstok ook mee kunnen nemen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dacht je nou echt serieus dat ik met zo'n stok ga zeulen? Weet de code niet eens , knip dat ding van de paal wanneer die toevallig dichtbij ligt.
Voor alle stok aanhangers, leg 'm niet in Ede.quote:
En maffe inwoners denk ik zoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is aardig grote gemeente vol met maffe dorpen.
Altijd lachen hier . Ze worden wel wat nerveus door mij, komt door mijn Brabantse inslag denk ik.quote:
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen hier . Ze worden wel wat nerveus door mij, komt door mijn Brabantse inslag denk ik.
En dan heb je het nog niet eens over de schering gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen hier . Ze worden wel wat nerveus door mij, komt door mijn Brabantse inslag denk ik.
Heel slecht maar ik zit vooral te f5'en om meer info over Munchen te krijgen, zo vaag dat er nog weinig concreet is na ruim 3 uur.quote:
Begrijp ik!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel slecht maar ik zit vooral te f5'en om meer info over Munchen te krijgen, zo vaag dat er nog weinig concreet is na ruim 3 uur.
Vooral niet op de Duitse nieuwsbronnen wachten, want die weten van niks blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel slecht maar ik zit vooral te f5'en om meer info over Munchen te krijgen, zo vaag dat er nog weinig concreet is na ruim 3 uur.
https://twitter.com/wierddukquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral niet op de Duitse nieuwsbronnen wachten, want die weten van niks blijkbaar.
Het [NWS] topic loopt ook behoorlijk, daar wordt alles verzameld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral niet op de Duitse nieuwsbronnen wachten, want die weten van niks blijkbaar.
Joh ik ben er nu pas hoorquote:
wacht, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/jackyFakkinDaniels/1MYxNzDWdkNxwquote:
Ja, hij is gestopt, net tussen het plaatsen vd link, en het klikken op...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/jackyFakkinDaniels/1MYxNzDWdkNxw
Alleen staat die op het punt te stoppen.
Politie komt nu met machinegeweren aangezet!
35 seconden van 24 minuten, en daarna bufferen
Hij draait nog gewoon hoor, maar hij moest ineens wel met spoed weglopen daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, hij is gestopt, net tussen het plaatsen vd link, en het klikken op...
aan de authenticiteit van Sky News?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen lijkt er nu weer aan de authenticiteit van dat plaatje getwijfeld te worden.
Nee sommigen roepen dat dit photoshopped is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
aan de authenticiteit van Sky News?
Mwah, die zijn toch over het algemeen aardig bezig?
Ik zag alleen een twitterlink van SkyNews. Van hun account, daarom.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee sommigen roepen dat dit photoshopped is.
teveel pindakaas plaktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm een broodje pindakaas is best lekker, maar te veel pindakaas maakt het lastig weg te krijgen.
Om maar een wat luchtiger onderwerp aan te snijden
Pindakaas is dan wel weer lekker. Met stukjes noot, dan dan wel weer.quote:
En de pot op de deksel bewaren, dan blijft het smeuīgerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pindakaas is dan wel weer lekker. Met stukjes noot, dan dan wel weer.
Hij kon het niet aan om in de directe nabijheid van een Android te zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef tailfox het volgende:
rip blackberry............ phone doet niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |