Zondag 25 graden schijnt, dat is wel een heel groot contrast met vandaag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet? Het is vroeg donker, constante miezer... nee, november.
Rustig aan, even tot 10 tellen, rustig ademhalen, kopje kamillethee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ga toch weg met dat ge-te warm
4x30 graden wordt weggevaagd door 10x19 graden, en dan is het nog 'te warm'.
En het is gigantisch nat en somber.
Mijn definitie van te warme maand: 20 dagen in een maand warmer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wetenschappelijk te warm, niet wat ik of jij te warm vind
Enige die beetje redelijke taal typt hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Rustig aan, even tot 10 tellen, rustig ademhalen, kopje kamillethee?
Wetenschappelijk te warm, niet wat ik of jij te warm vind
Doe Dven de groeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:45 schreef ACT-F het volgende:
Hoe is het weer in Nederland? Op de bergen net buiten Sofia was het behoorlijk fris.
Gr gr uit Bulgarije.
Nijmegen/Arnhem, idem dito.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Het miezert hier al bijna 24 uur..
Inderdaad... Dan heb ik nog liever temperaturen van 30 graden en zweten dan deze zooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:52 schreef Djeez het volgende:
Dit is echt de meest trieste en natste zomer aller tijden
Nee. Kan zomers opnoemen die veel erger waren dramaqueen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:52 schreef Djeez het volgende:
Dit is echt de meest trieste en natste zomer aller tijden
Ik ken alleen '98quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Kan zomers opnoemen die veel erger waren dramaqueen.
Ik dacht dat het vandaag bij ons zou meevallen. Nou, niet dusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Inderdaad... Dan heb ik nog liever temperaturen van 30 graden en zweten dan deze zooi.
Het was ff drie dagen door de zure appel heen bijten... nou tis inderdaad al een paar dagen een dramaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
Hier in Brabant is het ook al bijna 2 dagen aan een stuk onafgebroken aan het regenen.
Het weer is toch prima...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
Hier in Brabant is het ook al bijna 2 dagen aan een stuk onafgebroken aan het regenen.
Het blijft maar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
er valt genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag bij ons zou meevallen. Nou, niet dus
Arnhem hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:41 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Nijmegen/Arnhem, idem dito.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
De winterhaters mogen idd niet klagen in Nederland.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
We hebben dagen in de winter gehad die beter waren dan dit.. echt next level kansloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |