Hele mooie opkomst voor een oefenpot hoor, maar uitverkocht is het niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef VanKuikeren het volgende:
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht.
Er komen een hoop seizoenskaarten niet opdagen, maar officieel is het dan wel uitverkocht natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hele mooie opkomst voor een oefenpot hoor, maar uitverkocht is het niet.
Omdat de bal gooien niet magquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom mag El Ahmadi nog steeds schieten
Dat niet, maar Valencia is pas anderhalve week met de voorbereiding bezig.quote:
Oh haha, dat had ik ook, toen even een andere stream gezochtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
Is het al begonnen? Want ik zit naar zeilen te kijken
Wel de drie spelers die je aan het werk wil zien...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah heerlijk, gelukkig blijft Gio lekker consequent. 60e minuut spelers laten warmlopen, altijd
Ik dacht ook al, whutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
''Die zou in Nederland gewoon zijn goedgekeurd''![]()
Dirk op 10 werkt ook gewoon niet. Blijkt nu ook weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Gooi Gustafson er dan ook gelijk in. Zo bijzonder speelt Dirk nou ook weer niet
Gewoon naar rechts ja. Heb je Berghuis ook niet nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk op 10 werkt ook gewoon niet. Blijkt nu ook weer.
Niets mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
Goede vriendinnen had Brad Jones bij zich
Echt hequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
De marges worden alleen wel steeds kleiner![]()
Nee 0-16 tegen Driel moet ook tegen Valencia behaald kunnen worden.
Alles is voor Bassie!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Sinds wanneer is Feyenoord zo gevaarlijk uit dode spelmomenten?
En dit. Alleen individueel was het soms beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik vond het tactisch eigenlijk veel van wat ik vorig jaar ook heb gezien. Onsamenhangend.
Jorggod is wel een echte aanwinst.
Probleem is dat ik het ook niet echt opgelost zie worden aangezien Kuyt altijd moet spelen. Ik zeg daarmee ook niet dat hij altijd op de bank moet of geen meerwaarde is. Het is alleen geen middenvelder.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:09 schreef Boma het volgende:
[..]
En dit. Alleen individueel was het soms beter.
Ik denk dat Nelom fantastisch is op de trainingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Woudenberg heeft zich nu wel in de basis gespeeld zou je denken.
Denken dat Gio niet gewoon Captain Nelom opstelt in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Woudenberg heeft zich nu wel in de basis gespeeld zou je denken.
Nelom is natuurlijk geen geweldenaar maar ik vind hem niet heel slecht. Ik heb weinig van Woudenberg gezien, is hij echt zoveel beter dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Denken dat Gio niet gewoon Captain Nelom opstelt in de Eredivisie.
Niet heel slecht? Zijn beste moment bij Feyenoord was een inworp tegen Standard Luik voor de rest is het een blind renpaardquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nelom is natuurlijk geen geweldenaar maar ik vind hem niet heel slecht. Ik heb weinig van Woudenberg gezien, is hij echt zoveel beter dan?
De JC schaal boeit toch niemandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:37 schreef Montelly het volgende:
PSV gast hem weer pakken dit jaar ben ik bang
Hij heeft het dan ook niet over de JC schaal ben ik bangquote:
Rechts voorin?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond ons verdedigend nog erg kwetsbaar, als je psv dezelfde ruimtes geeft wordt het een afgang volgende week..
Verder vond ik er tactisch meer potentie in zitten dan vorig seizoen, met name veel schijven gebruiken en snel omschakelen. Het was alleen vaak nog onzuiver.
Woudenberg erin voor Nelom, en het liefst De_Staaf er in (met dan Kuyt op rechts) lijken mij goede verbeteringen.
Jrgenson is wel echt een verademing tov Kramer.
Verschil is dat De Boer er niet meer is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Als je PSV in de voorbereiding ziet voetballen dan wordt onze defensie volgende week helemaal zoek gespeeld en gaan we daar met minimaal 3-1 het schip in, en wordt PSV fluitend kampioen met een punt of 90.
Als ik het zo inschat kunnen wij misschien wel voor de 2de plaats gaan, want Ajax vind ik tot nu toe nog niet erg indrukwekkend, maar dat vond ik vorig seizoen ook en toch werden ze toen weer bijna kampioen.
Hij scoorde ook ooit een mooie afstandsgoal.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet heel slecht? Zijn beste moment bij Feyenoord was een inworp tegen Standard Luik voor de rest is het een blind renpaard
De vraag is of dat positief of negatief is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Verschil is dat De Boer er niet meer is.
Positief.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of dat positief of negatief is.
Ja, en dan zijn vrije rol daar, werkte begin vorig seizoen prima in de tandem met Karsdorp.quote:
Er zat een samenvatting in 'foxsports vandaag', als je een daar een account hebtquote:
Jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zat een samenvatting in 'foxsports vandaag', als je een daar een account hebt
de 1-0 https://streamable.com/gskkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.Miste de eerste goal omdat iemand wat aan me vroeg.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.Miste de eerste goal omdat iemand wat aan me vroeg.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kampioenschap zit er ook dit jaar niet in. Op een enkele positie na zijn het vrijwel allemaal dezelfde spelers als vorig seizoen, met dezelfde coach en dito tactisch plan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:17 schreef Scrummie het volgende:
Je zal komend seizoen gewoon afhankelijk zijn van wat er in Amsterdam en Eindhoven gebeurt. Gaan hun falen, en faal je zelf niet, is er een kans op een kampioenschap. Faalt 1 van de 2 niet, ben je in principe kansloos.
Prima goal, prima voorzet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:47 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
de 1-0 https://streamable.com/gskk
Op een kampioenschap rekenen lijkt me ook erg onrealistisch, maar ik heb wel het idee dat we stappen gemaakt hebben hoor, ik denk dat het beoogde tactisch speelplan er een stuk beter uitzag, al was de uitvoering erg matig.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:54 schreef eight het volgende:
[..]
Een kampioenschap zit er ook dit jaar niet in. Op een enkele positie na zijn het vrijwel allemaal dezelfde spelers als vorig seizoen, met dezelfde coach en dito tactisch plan.
Ja, het is wellicht iets beter geworden maar er zijn echt geen reuzensprongen gemaakt.
PSV lijkt sterker dan vorig seizoen, Ajax zwakker. 2de plaats lijkt mij het maximale en zelfs daar geloof ik niet hard in.
Hopelijk zo min mogelijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef Henrys het volgende:
Is dit nou ook het team dat de basis vormt voor komend seizoen? Dus geen Kramer en Vejinovic meer?
.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:31 schreef F.M.D. het volgende:
Kuyt op 10 is bijna net zo erg als immers. Waarom kiest Feyenoord nooit voor een echte voetballer op die positie....Je hebt Gustafson toch niet voor niks gehaald? Nee altijd weer een harde werker verkiezen boven een talentvolle speler. Daarom worden we al jaren geen kampioen.
smolov kon er ook zogenaamd niks van. ze krijgen gewoon de kans niet hier.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
.
Misschien omdat Gustafson er geen ene kut van kan?
Wauwquote:Op zondag 24 juli 2016 19:06 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
smolov kon er ook zogenaamd niks van. ze krijgen gewoon de kans niet hier.
Ik denk dat Kuyt inderdaad als een molensteen om de nek hangt van de selectie nu. Die moet spelen. Rechtsbuiten was het niet veel, op 10 net wat minder slecht.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:31 schreef F.M.D. het volgende:
Kuyt op 10 is bijna net zo erg als immers. Waarom kiest Feyenoord nooit voor een echte voetballer op die positie....Je hebt Gustafson toch niet voor niks gehaald? Nee altijd weer een harde werker verkiezen boven een talentvolle speler. Daarom worden we al jaren geen kampioen.
Gustafson kan er echt een heleboel kutten van en is een echte 10 met een steekpass die weet wanneer hij waar moet lopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
.
Misschien omdat Gustafson er geen ene kut van kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |