Echt hequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
De marges worden alleen wel steeds kleiner![]()
Nee 0-16 tegen Driel moet ook tegen Valencia behaald kunnen worden.
Alles is voor Bassie!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Sinds wanneer is Feyenoord zo gevaarlijk uit dode spelmomenten?
En dit. Alleen individueel was het soms beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik vond het tactisch eigenlijk veel van wat ik vorig jaar ook heb gezien. Onsamenhangend.
Jorggod is wel een echte aanwinst.
Probleem is dat ik het ook niet echt opgelost zie worden aangezien Kuyt altijd moet spelen. Ik zeg daarmee ook niet dat hij altijd op de bank moet of geen meerwaarde is. Het is alleen geen middenvelder.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:09 schreef Boma het volgende:
[..]
En dit. Alleen individueel was het soms beter.
Ik denk dat Nelom fantastisch is op de trainingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Woudenberg heeft zich nu wel in de basis gespeeld zou je denken.
Denken dat Gio niet gewoon Captain Nelom opstelt in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Woudenberg heeft zich nu wel in de basis gespeeld zou je denken.
Nelom is natuurlijk geen geweldenaar maar ik vind hem niet heel slecht. Ik heb weinig van Woudenberg gezien, is hij echt zoveel beter dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Denken dat Gio niet gewoon Captain Nelom opstelt in de Eredivisie.
Niet heel slecht? Zijn beste moment bij Feyenoord was een inworp tegen Standard Luik voor de rest is het een blind renpaardquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nelom is natuurlijk geen geweldenaar maar ik vind hem niet heel slecht. Ik heb weinig van Woudenberg gezien, is hij echt zoveel beter dan?
De JC schaal boeit toch niemandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:37 schreef Montelly het volgende:
PSV gast hem weer pakken dit jaar ben ik bang
Hij heeft het dan ook niet over de JC schaal ben ik bangquote:
Rechts voorin?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond ons verdedigend nog erg kwetsbaar, als je psv dezelfde ruimtes geeft wordt het een afgang volgende week..
Verder vond ik er tactisch meer potentie in zitten dan vorig seizoen, met name veel schijven gebruiken en snel omschakelen. Het was alleen vaak nog onzuiver.
Woudenberg erin voor Nelom, en het liefst De_Staaf er in (met dan Kuyt op rechts) lijken mij goede verbeteringen.
Jörgenson is wel echt een verademing tov Kramer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |