Een beetje extra zout kan inderdaad geen kwaad om het vocht vast te houden.quote:
Uit de fles ?quote:
Interessant. Melk en suiker ? Halvolle melk ? Hoe vaak is soms ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Koffie en kraanwater. En soms limonade.
Wat is ofzo ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Overdag water. Nu toevallig een vers fruitsapje omdat die anders morgen over datum is. 's avonds wel een biertje of een wijntje ofzo.
Niet siroop met water ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
Heerlijke koude melk, water met siroop en 's avonds een koud pilsje
Wat bepaalt de keuze ?quote:
En dan water om te blussen ?quote:
Niks beetje. Ik drink het op doktersrecept. Het is veel extra.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een beetje extra zout kan inderdaad geen kwaad om het vocht vast te houden.
of ik nog moet rijdenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ess-glijdt-van-je-af
WATER? Wil je mij vergiftigen ofzo!
quote:Drinken
Een ander advies is, hoe kan het ook anders, genoeg drinken. En dan liever géén alcohol. Een bezoeker van het Vondelpark houdt zich hier vrij redelijk aan ('ik beperkt met tot twee biertjes') maar voor anderen is dit lastiger. 'Mevrouw, ik ben alcoholist. Dus dat wordt heel moeilijk. Maar ik probeer te minderen. Normaal drink ik twee treetjes per dag, nu maar één!'
Bij mij is het andersom. Ik drink bier en daardoor ga ik trollen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of ik nog moet rijden.
en als ik een trollbui op FOK! heb pak ik er ook altijd een B-ier bij!
Die is lekkerquote:
Bleef ie aan de strijkstok hangen ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gisteren was de ofzo een limoncello.
Hoeveel ? Tot je dronken bent ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
[..]
Ik drink water en koffie. Vanavond pintjes
Klopt, zo zijn er mkeer van die wijsheden. Maar je mag maar 6 kopjes koffie per dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
Water en koffie. Van warme dranken ga je zweten en dat is dan verkoelend.
Trollen aan het rollen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Ik drink bier en daardoor ga ik trollen.
Gewoon mee posten in m'n eigen topic.quote:
Dat waren leuke optredens destijds. Tot ze een keer naar beneden donderde. Wel knap dat ze in de lucht hangend door kon zingen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel iets van cultuur, ik drink het uit een kopje (met pink in de lucht).
Niks voor mij. Ik kan niet 4 biertjes drinken. Niks of een krat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tot een uur of elf. Dan ga ik slapen![]()
Zullen er 4 zijn denk.
Ik hoorde dat ze haar hele leven getraind had precies voor als het ooit voor zou komen dat ze door de lucht vliegend moest zingen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat waren leuke optredens destijds. Tot ze een keer naar beneden donderde. Wel knap dat ze in de lucht hangend door kon zingen.
Als ik dat doe, kan ik de volgende niet meer werkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik kan niet 4 biertjes drinken. Niks of een krat.
Dat waren dus geen luchtkastelen waar ze over heeft gedroomd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze haar hele leven getraind had precies voor als het ooit voor zou komen dat ze door de lucht vliegend moest zingen.
Dat zijn toch sigaretten ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Ik drink altijd goldstrike met dergelijke temperaturen.
Ik drink niet meer. Daarom deed ik dat alleen in het weekend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als ik dat doe, kan ik de volgende niet meer werken
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Daarom deed ik dat alleen in het weekend.
Maar nu werk je niet meer toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Daarom deed ik dat alleen in het weekend.
100 % WAO, daarom geen alcohol meer. Helaas.quote:
Wet op de AlcoholOngeschiktheid!quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
100 % WAO, daarom geen alcohol meer. Helaas.
Armand zei ooit: 'Als ze mij cremeren, is daarna half Brabant een jaar stoned.'quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wet op de AlcoholOngeschiktheid!
Ivm spleenheup.
Armand zou in januari naar mijn woonplaats komen, maar hij overleed een maand tevorenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Armand zei ooit: 'Als ze mij cremeren, is daarna half Brabant een jaar stoned.'
tong80: 'Als ze mij cremeren, staat heel de aula in lichterlaaie door de hoeveelheid vuurwater in m'n lijf.'
Dan gaan wij maar niet afspreken in je woonplaats.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Armand zou in januari naar mijn woonplaats komen, maar hij overleed een maand tevoren
idd, herman wilde het ooit anders en denkt daar nu al maanden aan. over herman gesproken; herman brood overleed in amsterdam toen ik in zijn geboorteplaats zwolle was voor een date.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan gaan wij maar niet afspreken in je woonplaats.
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, herman wilde het ooit anders en denkt daar nu al maanden aan. over herman gesproken; herman brood overleed in amsterdam toen ik in zijn geboorteplaats zwolle was voor een date.
ik denk dat ik ongeluk breng bij de hermans. ik zal 't bommel komende tijd mijden.
Ha ha haquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, herman wilde het ooit anders en denkt daar nu al maanden aan. over herman gesproken; herman brood overleed in amsterdam toen ik in zijn geboorteplaats zwolle was voor een date.
ik denk dat ik ongeluk breng bij de hermans. ik zal 't bommel komende tijd mijden.
Goeie verhalen over vernomen. Zou een goeie zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:12 schreef Fopje het volgende:
Alleen maar water.
Enne tong... ooit van multiquoten gehoord?
Smootie is toch met een mixer ? Vind ik zo'n gedoe.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
Aardbeien / Advocado Smoothie lekker koud....
is ook lekker Tong voor de varatie en gezond![]()
Ik doe het met notenmelk, maar kan ook me gewone melk of sojamelk
zit ook nog notenmix in
Nee!quote:
Neh.. Smoothie maak je met een blender....quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smootie is toch met een mixer ? Vind ik zo'n gedoe.
Avocadoquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. Smoothie maak je met een blender....
Is juist héél makkelijk..
op dit clipje is het mat yogurt, als je banaan doet is dat ook heel lekker,
maar met aardbeien avocado wordt het dan wel érg machtig, kan je beter melk nemen.
melk, havermelk, of sojamelk...
Aardbeien Avocado en melk/sojamelk?quote:
Ik ga dat een keertje doen wanneer ik weer verplicht een avocado moet eten van mijn maquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Aardbeien Avocado en melk/sojamelk?![]()
Ja!héérlijk, die avocado maakt het romig, is net een milkshake
Je moet wel véél aardbeien erdoorheen doen, en niet teveel melk...
ik kieper er rustig een hele bak aardbeien in![]()
Is het ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ga dat een keertje doen wanneer ik weer verplicht een avocado moet eten van mijn ma(verwerk ik hem stiekem in mijn smootie)
Lijkt mij ergens echt super lekker!
Jaaaa die gebruik ik ook super vaak! Is ook een stuk goedkoper (In de winter vooral wanneer verse aardbeien toch een stuk duurder zijn)quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
en als je hem met dit weer ''extra'' koud wil hebben gooi je er gewoon een paar bevroren
aardbeitjes bij...
[ afbeelding ]
Verse aardbeien zijn lekkerder hoor, maar een paar van die erbij is het lekker koud...
Ik bewaar die pakjes altijd voor de winter, maar dan laat ik ze wel eerst ontdooien
https://www.at5.nl/artike(...)-berucht-in-de-buurtquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ess-glijdt-van-je-af
WATER? Wil je mij vergiftigen ofzo!
goeien updatequote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-berucht-in-de-buurt
Rust in vrede.
Met hoge temperaturen is het niet verstandig om prik te drinken. Maar ieder zo zijn smaak. Ik drink vooral water en af en toe limonade. Suikers zijn slechtquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:53 schreef tong80 het volgende:
Bij mij ligt het er aan, net wat ik in huis heb. Maar bij gerichte aankopen ga ik met open vizier op de chocomelk af. Spa met een bubbeltje is ook lekker of Sinas Light.
Jullie ?
Kim Jong Il zoop dat ook voortdurend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |