Een beetje extra zout kan inderdaad geen kwaad om het vocht vast te houden.quote:
Uit de fles ?quote:
Interessant. Melk en suiker ? Halvolle melk ? Hoe vaak is soms ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
Koffie en kraanwater. En soms limonade.
Wat is ofzo ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Overdag water. Nu toevallig een vers fruitsapje omdat die anders morgen over datum is. 's avonds wel een biertje of een wijntje ofzo.
Niet siroop met water ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
Heerlijke koude melk, water met siroop en 's avonds een koud pilsje
Wat bepaalt de keuze ?quote:
En dan water om te blussen ?quote:
Niks beetje. Ik drink het op doktersrecept. Het is veel extra.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een beetje extra zout kan inderdaad geen kwaad om het vocht vast te houden.
of ik nog moet rijdenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ess-glijdt-van-je-af
WATER? Wil je mij vergiftigen ofzo!
quote:Drinken
Een ander advies is, hoe kan het ook anders, genoeg drinken. En dan liever géén alcohol. Een bezoeker van het Vondelpark houdt zich hier vrij redelijk aan ('ik beperkt met tot twee biertjes') maar voor anderen is dit lastiger. 'Mevrouw, ik ben alcoholist. Dus dat wordt heel moeilijk. Maar ik probeer te minderen. Normaal drink ik twee treetjes per dag, nu maar één!'
Bij mij is het andersom. Ik drink bier en daardoor ga ik trollen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of ik nog moet rijden.
en als ik een trollbui op FOK! heb pak ik er ook altijd een B-ier bij!
Die is lekkerquote:
Bleef ie aan de strijkstok hangen ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gisteren was de ofzo een limoncello.
Hoeveel ? Tot je dronken bent ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
[..]
Ik drink water en koffie. Vanavond pintjes
Klopt, zo zijn er mkeer van die wijsheden. Maar je mag maar 6 kopjes koffie per dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:45 schreef Jordy-B het volgende:
Water en koffie. Van warme dranken ga je zweten en dat is dan verkoelend.
Trollen aan het rollen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Ik drink bier en daardoor ga ik trollen.
Gewoon mee posten in m'n eigen topic.quote:
Dat waren leuke optredens destijds. Tot ze een keer naar beneden donderde. Wel knap dat ze in de lucht hangend door kon zingen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel iets van cultuur, ik drink het uit een kopje (met pink in de lucht).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |