ripquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
ik had mijn oma een beterschapskaartje gestuurd omdat ze me vorige week opbelde dat er wat gebeurd was. Krijg ik een appje van haar met een bedankje voor de kaart en of ik van mijn moeder gehoord had wat er was gebeurd en of ik daarom de kaart stuurde.
lijkt me echt kut als je geheugen achteruit gaat, mja ze is ook al 84quote:
jawelquote:
ik ga alleen maar rondetenstijd, anders is er toch niemand thuis vaakquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom ga ik ook altijd rond etenstijd
Pindakaas bij je dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga alleen maar rondetenstijd, anders is er toch niemand thuis vaak
alleen mn bae (de hond)
bahquote:
jimmy heeft het over andere dingenquote:
oke sofiyanquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
Ik vind het HEEL irritant als mensen mijn naam niet goed schrijven. Is het stom om tegen je baas te zeggen hoe het wel moet?
godzijdankquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Oh wtf Jimmy vies ventje Award gaat van paxcon naar jou
Sof gaf de voorzetquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Oh wtf Jimmy vies ventje Award gaat van paxcon naar jou
jij weet mijn naam nietquote:
ken je brain nog?quote:
heb hem nog steeds geblokkeerd op facebookquote:
reignoffiregodquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb hem nog steeds geblokkeerd op facebook
wat een engerd
helemaal niet ik heb vanmiddag nog gedouchtquote:
oh oke dan ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
helemaal niet ik heb vanmiddag nog gedoucht
had ik dus toch gelijkquote:
ik vind douchen in de avond raarquote:
ik kom liever vies uit bed en ben fris de rest van de dagquote:
goed punt welquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kom liever vies uit bed en ben fris de rest van de dag
bedanktquote:
dat magquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maar ik ben gewend 's avonds te douchen dus doe ik het.
zelf wetenquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maar ik ben gewend 's avonds te douchen dus doe ik het.
hoe moet hij dat wetenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat is hij voor persoon
Denk dat jij dat net zo goed kan beoordelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat is hij voor persoon
ja was gezelligquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jullie gezellig los zijn gegaan gister
ik was wel een beetje saai he op het einde maar voelde me echt kut door de drankquote:
straight edge worden is ook heel leukquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was wel een beetje saai he op het einde maar voelde me echt kut door de drank
ja ik ga niet meer zoveel drinkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straight edge worden is ook heel leuk
Geeft niet Sofje, dit was toch prima?quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was wel een beetje saai he op het einde maar voelde me echt kut door de drank
wat een puaquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
hehehe 'Hoi ik ben sof en ik ben een beetje dronken' hahaha
wat is dat?quote:
lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink slechts water met mint, #nuchterleef
pick up artistquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat?
[..]
lekkerik drink ook echt bijna niks meer.
jaa ik vond het ook gewoon leuk hoorquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft niet Sofje, dit was toch prima?En die friet viel bij jou ook gewoon niet lekker
Ik vond die friet echt zoooo lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa ik vond het ook gewoon leuk hoorja jammer van die friet
Nouja, hoe ik het gisteren heb meegemaakt laat weinig van de stad zien. Maar dat was leuk, en volgens mij heeft t ook wel mooie binnenstadquote:
Hoezo doet je kont pijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Mn kont doet echt met het uur meer pijn, echt omg![]()
!
Was je verbrand?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vergeten in te smeren, hurts like hell. Echt
Ja, als je je vergeet in te smeren met dit weer dan verbrand je wel ja. Maar alleen mn kont dus, dat is het kuttequote:
Hoe verbrandt je je kont dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je je vergeet in te smeren met dit weer dan verbrand je wel ja. Maar alleen mn kont dus, dat is het kutte.
Valt mee.quote:
nee werd gewoon weer normaal wakker gelukkigquote:
mag ik je appenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee werd gewoon weer normaal wakker gelukkig
ik durf wel te zeggen dat ik witter ben dan een brit, of net zo wit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Als je Brits bloed had was dit Paars geweestt
je bent niet paars.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik durf wel te zeggen dat ik witter ben dan een brit, of net zo wit.
Owjaquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? niet insmeren en in de zon gaan liggen
je mag me altijd appenquote:
ja, dat is het ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lkkr kontje hoor![]()
Maar godverdomme ziet er pijnlijk uit
misschien kun je het even koelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is het ookhet brandt gewoon écht heel erg. Alles doet pijn, maar zitten is hel. Ben echt als een malle after sun steeds aan het doen, geen idee of dat uberhaupt zin heeft
je moet argan erop doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
maar vaak is dat volgende dag toch al een stuk minder?
hielp dat laatst ja?quote:
heb die britse huidquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo verbrand jij je vaker Insoik denk niet dat i kdit snel nog zal vergeten namelijk
ja je hebt heel veel producten met argan. Maar zal wel gewoon arganolie zij geweest. Of soort lotion met arganquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag sof maar wat het is
het is iets van vrouwen
serieus? Maar was de ergste pijn wel al over na de eerste dag?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij duurde het 3 dagen voor het niet meer heel rood was, en je ziet nu nog steeds randjes rood, na 5 dagen.
Nee, de tweede dag was het pijnlijkst.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieus? Maar was de ergste pijn wel al over na de eerste dag?
omg echtquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, de tweede dag was het pijnlijkst.
Maar ik was ook 5 uur in de volle zon zonder zonnebrand verbrand.
Schouders, armen en gezicht. Ik had gelukkig op zich nog vrij winterse kleren aan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg echten waar was je verbrand? of overal dus
aaahw jeetje
Nee dit was maar twee uurtjes gelukkig
ohhh je gezicht ook dat lijkt me zooo kut. Maar enkel doordat het zo goed zichbaar is en door later dat vervellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schouders, armen en gezicht. Ik had gelukkig op zich nog vrij winterse kleren aan.
ja, nogmaals.. als je dat weet waarom gebruik je dan geen zonnebrand!quote:
heb je niet altijd bijquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, nogmaals.. als je dat weet waarom gebruik je dan geen zonnebrand!
Dat vervellen had ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh je gezicht ook dat lijkt me zooo kut. Maar enkel doordat het zo goed zichbaar is en door later dat vervellen
ja, dat is echt niet mooiquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vervellen had ik niet gelukkig.
Maar zat wel met een lelijke rode kop bij Kaneels familie aan tafel.
Had gewoon niet naar het weerbericht gekeken en wist niet dat de zon zou gaan schijnen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is echt niet mooi![]()
![]()
zielig meisje, maar zul je niet snel meer doen
Je bent gekquote:
ai ai aiiiii, ja dat heb je geweten hequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had gewoon niet naar het weerbericht gekeken en wist niet dat de zon zou gaan schijnen.
Maar voorlopig gebeurt het niet meer nee.
Zo werken mensen.quote:
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo werken mensen.
Iemand met een kater stopt ook niet met drinken de volgende keer.
Ik loop de volgende keer gewoon weer door de zon
Misschien is dat dan mijn impulsieve/kortzichtige karakterquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.
je bent speciaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is dat dan mijn impulsieve/kortzichtige karakter
nee denk dat dat verslaafdenbrein isquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je bent speciaal
maar, zeurt jouw vriendin daar niet over dan?
ja, denk best dat daar verband tussen isquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee denk dat dat verslaafdenbrein is
nee die verbrand ook
Ja, lijkt me best interessant.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, denk best dat daar verband tussen is
Haha, sukkeltjes. Beide tomaten
Oh ik denk daar van tevoren eigenlijk nooit over na en ben de nare gevolgen na een week ook alweer vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.
maar je zegt net zelf toch ook dat verbranden zo niet snel nog keer zou gebeuren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik denk daar van tevoren eigenlijk nooit over na en ben de nare gevolgen na een week ook alweer vergeten.
ja, dat denk ik ook wel echt. Sowieso is dat hele impulsive / reflective system wel echt interessantquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best interessant.
De keuzes van verslaafden in het dagelijks leven.
Denk STUK impulsiever dan niet-verslaafden.
Veel mensen wel denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
En als je echt 'n hele dag ziek bent door alcohol, dat vergeet je echt niet.
Ja dat zeg ik omdat het nog geen week geleden isquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je zegt net zelf toch ook dat verbranden zo niet snel nog keer zou gebeuren?![]()
En als je echt 'n hele dag ziek bent door alcohol, dat vergeet je echt niet.
De mensen om mij heen dan toevallig niet.quote:
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mensen om mij heen dan toevallig niet.
Ik ken er echt zooooo veel die niet meer drinken omdat ze t te kut vinden, maar zal ook wel veel met leeftijd te maken hebben en dat het niet echt meer kan voor velen oid
oooh echtquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik omdat het nog geen week geleden is
ja, of soort zoekt soort. Ik ga ook niet om met mensen die kei veel drinken wantja, als we dan uitgaan is kutquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Misschien zit het in de genen
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :squote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka heeft zo zitten jammeren over haar huid de laatste dagen.
Ik hoop dat ze niet nog eens zo verbrandt.
hahahha ja en fokquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :s
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfffquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn schoonzusje lacht ons elke dag uit met haar midden-oosten huid.
ik was verbrand op de verjaardag van mn broertjequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfff![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze heeft een FOK!account.
Dus dit kan backfiren
omgquote:
Mn vriendin welquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
Ik wist nog dat je zei dat je ging stoppen met fok als iemand het wist.
Weten ze ook van real grtd
wat zou je doen als hij in grtd zou komenquote:
Zou ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou je doen als hij in grtd zou komen
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?
misschien gaat ie ons trollenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel extreemrechtse, Poolse, Rotterdammers zouden hier posten
Alleen Feijenoord topic en heel zelden een livetopicquote:
ze staan zeker niet in de top 3 van een sc qua posts vanaf begin 2016 lolquote:
das toch niet grappigquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was verbrand op de verjaardag van mn broertje
zelden zo hard uitgelachen door haar
Ik lachte haar uit toen ze haar kater had. Ze had nog nooit in haar leven gedronken en ging op zn Pools wodka drinke.
Blijkbaar bellen veel mensen.quote:Daarom heeft het geen zin om ons over het tijdstip van de uitbetaling te bellen.
Misschien moeten die eens werk zoeken ipv te bellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehehe dat algemeen mailtje van DUO over stufi ook:
[..]
Blijkbaar bellen veel mensen.
Echt kansloos als je daarover gaat bellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ghehehe dat algemeen mailtje van DUO over stufi ook:
[..]
Blijkbaar bellen veel mensen.
ik ookquote:
Wat stufi?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
Bij mij staat het er altijd al op als ik wakker word
jaaquote:
Jouw broertje is klaasweetallesquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Feijenoord topic en heel zelden een livetopic
kattenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
Haha shiiit, moest rennen voor de bus omdat ik onderweg onze kat tegen kwam die ik al een paar maanden niet heb gezien. Wel leuke snapchat filmpjes gemaakt lol
Sow dat is een hele hoopquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
goede post
vanaf morgen op 18 katten passen Pax
hopelijk nemen bonnie en nick snel een katquote:
tinderseksdate dusquote:
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow dat is een hele hoop
Zou dan stressen of ze allemaal wel genoeg eten
waarom laat ze die kat niet castreren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze schijnen ook allemaal een ander dieet te hebben
en moet ondertussen in de gaten houden of de kater niet zijn zus gaat wippen. Topshow
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom laat ze die kat niet castreren?
lolquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het de beste kater is van de Benelux, en ze 400 euro kan verdienen als hij op andere poezen gaat en ze met hem ook nog zelf nestjes kan fokken.
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshowquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
beste kater van de benelux, srs?
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
"Opso alles staat in de fik! De katten hebben de gordijnen kapot gekrabd! Ze willen allemaal eten! HELP!"
Nee zo ver zal het vast niet komen toch JR
omgquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de helft nog leeft zodra mijn zus terugkomt, vind ik het een prima prestatie.
Dan vind ik 400 niet eens zo veelquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is daartoe wel uitgeroepen op een kattenshow
Nu neem ik dat met een korreltje zout, omdat ik vaak vuilnisbakkies ook prima vind. Maar officieel heeft hij die titel ja.
Oh ik smelt nu al van de hittequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wacht ik ga je even pics appen waar jouw tere hartje van zal smelten
meestal vriendenprijsjequote:
hoe was je datequote:
Fokker101?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel extreemrechtse, Poolse, Rotterdammers zouden hier posten
wat is er kutquote:
haha domquote:
Allemaal de Vierdaagse aan het lopen tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
is iedereen buiten ofzo
is toch veel te heet
ja denk ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal de Vierdaagse aan het lopen toch
Ik heb geen eens een ventilator in m`n kamerquote:
lekker aircootje aan, 21 graden. lekkaahhhquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een ventilator in m`n kamer
oh wat doe je dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
goed, hou me zelf bezig dus prima
met jou
3 dagen werken op kantoor en 2 dagen werken in de bloembollen dus verveel me nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wat doe je dan?
Hier ook lekker, hou mezelf ook bezigen heb plank opgehangen vandaag, is weer te dun natuurlijk beetje kut
! dus moet weer terug grr maar verder chillie
ohh lekker geld verdienen johquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 dagen werken op kantoor en 2 dagen werken in de bloembollen dus verveel me niet
wat voor plankje?
ja ga een week naar mallorcaquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh lekker geld verdienen johheb je ook nog wel vakantie?
![]()
Ja wil planken in mn keukenwordt echt super fancy ooooh
met allemaal mooie potten enzoo. En ook beetje noodgedwongen, altijd ruimtegebrek in mn keuken(s)
ja, maar je kunt het niet echt drinkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
heb je dit wel eens gedronken crack
Ohja dat wist ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ga een week naar mallorca
hoezo te dun dan ? houd ie het niet
Ik zeg het niet snel bij eten of drinken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:19 schreef Crack_ het volgende:
ja, maar je kunt het niet echt drinken
zitten allemaal stukjes in, of nouja ik kauwde daarop. Je kutn het ook gewoon doorslikken want is beetje macaroni structuur
ja, want zelfs zonder die stukjes.... Is wel lang geleden dat ik het op heb, maar is gewoon fucking zoet. Soort kinderdrankje oid meer toch qua smaak?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel bij eten of drinken.
Maar dat is dus echt om te kotsen zo vies.
Echt mier en mierzoet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, want zelfs zonder die stukjes.... Is wel lang geleden dat ik het op heb, maar is gewoon fucking zoet. Soort kinderdrankje oid meer toch qua smaak?
serieus? Wtf, hahahah opzich wel knap dat ze er niet kei misselijk van wordtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt mier en mierzoet.
Mijn schoonzusje drinkt dat echt aan de lopende band, die heeft het zelf meegenomen naar Polen
2 keer warm gegeten en pannekoeken als ontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag alleen een omelet gegeten.
Geen eens honger verder.
Kutweer.
pas op dat je niet nog meer striae krijgt hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn gewicht gaat echt GEWELDIG de goede kant op
Ik denk niet dat ik dat hiervan krijg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pas op dat je niet nog meer striae krijgt hoor
Ja heb er nu ook vertrouwen in dat het goede kant op gaat.quote:
ohh, nou misschien komt dat nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat hiervan krijg.
Mijn striae komt door de tijd dat ik veel spieropbouw had in korte tijd.
Dat valt nu wel mee
Ja, goedzooquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heb er nu ook vertrouwen in dat het goede kant op gaat.
Had 2 echt slechte weken met heel veel maaltijden overslaan, maar heb me herpakt en niet die in spiraal bljiven hangen
Weet ik eigenlijk niet. Weet niet waar jij het had vooral, zelfde plek tochquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
ohh, nou misschien komt dat nog
Het is nu bij mij wel meer zichtbaar omdat verbrand enzo, dat is wel echt kut! Weet niet hoe dat is als ik bruin zou worden, weet jij dat?
dijbenenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Weet niet waar jij het had vooral, zelfde plek toch
wel veel ja, maar kan denk ik wel vaker voorkomen na je 18equote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
Ik ben in twee jaar 10 kilo aangekomen
Ik vind dat best veel, of valt het wel mee?
oh ja, daar heb ik het nietquote:
Het zijn de freshmen 20 pounds.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
ben twee jaar geleden wel begonnen met de pil en weer vlees gaan etenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel veel ja, maar kan denk ik wel vaker voorkomen na je 18e
ik vind je er niet dik uitzien op je fotosquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ben twee jaar geleden wel begonnen met de pil en weer vlees gaan eten
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn de freshmen 20 pounds.
Gebeurt bij de meeste mensen.
Zolang jij je prima voelt bij dit gewicht, zou ik denken dat het meevalt.
Ja vind het zelf ook niet heel erg ofzo. Maar kan wel wat minder snackenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind je er niet dik uitzien op je fotos
65 sinds een weekquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet niet hoeveel je weegt nu, maar als dat nog gewoon gezond is weinig mis mee
wowquote:
21.5quote:
nee dat is best veel, maar komt ook door leeftijd enzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
ja gadverdammequote:Op donderdag 21 juli 2016 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof dat het wit blijft, een beetje zoals littekenweefsel.
waar had jij dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik het niet
bij mij valt het niet echt heel erg op
en ik verbrand er niet zo vaak
ligt er groot stuk aan wanneer je ongesteld werdquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik niet of vrouwen na hun 18e nog groeien
er groeit wel wat als je aan de pil begint ja ;squote:Op donderdag 21 juli 2016 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien ben je gegroeid laatste 2 jaar
waar kan ik zon pil krijgenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
er groeit wel wat als je aan de pil begint ja ;s
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
er groeit wel wat als je aan de pil begint ja ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |