De mensen om mij heen dan toevallig niet.quote:
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mensen om mij heen dan toevallig niet.
Ik ken er echt zooooo veel die niet meer drinken omdat ze t te kut vinden, maar zal ook wel veel met leeftijd te maken hebben en dat het niet echt meer kan voor velen oid
oooh echtquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik omdat het nog geen week geleden is
ja, of soort zoekt soort. Ik ga ook niet om met mensen die kei veel drinken wantja, als we dan uitgaan is kutquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Misschien zit het in de genen
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :squote:Op woensdag 20 juli 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka heeft zo zitten jammeren over haar huid de laatste dagen.
Ik hoop dat ze niet nog eens zo verbrandt.
hahahha ja en fokquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heerlijk om tegen je partner te zeiken over dat soort dingen. Nu moet ik elke keer mijn moeder bellen als ik iets heb :s
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfffquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn schoonzusje lacht ons elke dag uit met haar midden-oosten huid.
ik was verbrand op de verjaardag van mn broertjequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe ja en ook wel jaloers op die mensen die even in de zon moeten en meteen flink bruin zijn pfff![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze heeft een FOK!account.
Dus dit kan backfiren
omgquote:
Mn vriendin welquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omg
Ik wist nog dat je zei dat je ging stoppen met fok als iemand het wist.
Weten ze ook van real grtd
wat zou je doen als hij in grtd zou komenquote:
Zou ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou je doen als hij in grtd zou komen
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik weten dat het je broertje is als we hem het lijstje laten invullen?
misschien gaat ie ons trollenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel extreemrechtse, Poolse, Rotterdammers zouden hier posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |