ohhh je gezicht ook dat lijkt me zooo kut. Maar enkel doordat het zo goed zichbaar is en door later dat vervellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schouders, armen en gezicht. Ik had gelukkig op zich nog vrij winterse kleren aan.
ja, nogmaals.. als je dat weet waarom gebruik je dan geen zonnebrand!quote:
heb je niet altijd bijquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, nogmaals.. als je dat weet waarom gebruik je dan geen zonnebrand!
Dat vervellen had ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh je gezicht ook dat lijkt me zooo kut. Maar enkel doordat het zo goed zichbaar is en door later dat vervellen
ja, dat is echt niet mooiquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vervellen had ik niet gelukkig.
Maar zat wel met een lelijke rode kop bij Kaneels familie aan tafel.
Had gewoon niet naar het weerbericht gekeken en wist niet dat de zon zou gaan schijnen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is echt niet mooi![]()
![]()
zielig meisje, maar zul je niet snel meer doen
Je bent gekquote:
ai ai aiiiii, ja dat heb je geweten hequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had gewoon niet naar het weerbericht gekeken en wist niet dat de zon zou gaan schijnen.
Maar voorlopig gebeurt het niet meer nee.
Zo werken mensen.quote:
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo werken mensen.
Iemand met een kater stopt ook niet met drinken de volgende keer.
Ik loop de volgende keer gewoon weer door de zon
Misschien is dat dan mijn impulsieve/kortzichtige karakterquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.
je bent speciaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is dat dan mijn impulsieve/kortzichtige karakter
nee denk dat dat verslaafdenbrein isquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je bent speciaal
maar, zeurt jouw vriendin daar niet over dan?
ja, denk best dat daar verband tussen isquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee denk dat dat verslaafdenbrein is
nee die verbrand ook
Ja, lijkt me best interessant.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, denk best dat daar verband tussen is
Haha, sukkeltjes. Beide tomaten
Oh ik denk daar van tevoren eigenlijk nooit over na en ben de nare gevolgen na een week ook alweer vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is niet waar, ik ken heel veel mensen die niet of heel weinig drinken omdat ze het niet goed trekken en dat er niet voor over hebben. Als het maar gewoon kut genoeg is, en de meeste vinden een erge kater of verbranden echt meer dan kut genoeg.
maar je zegt net zelf toch ook dat verbranden zo niet snel nog keer zou gebeuren?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik denk daar van tevoren eigenlijk nooit over na en ben de nare gevolgen na een week ook alweer vergeten.
ja, dat denk ik ook wel echt. Sowieso is dat hele impulsive / reflective system wel echt interessantquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best interessant.
De keuzes van verslaafden in het dagelijks leven.
Denk STUK impulsiever dan niet-verslaafden.
Veel mensen wel denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
En als je echt 'n hele dag ziek bent door alcohol, dat vergeet je echt niet.
Ja dat zeg ik omdat het nog geen week geleden isquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je zegt net zelf toch ook dat verbranden zo niet snel nog keer zou gebeuren?![]()
En als je echt 'n hele dag ziek bent door alcohol, dat vergeet je echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |